לידעתכם - מידע על השרות המחפיר של ח.י. (או יותר נכון חוסר השרות)

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
amird (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 67
הצטרף: אוגוסט 2007
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

לידעתכם - מידע על השרות המחפיר של ח.י. (או יותר נכון חוסר השרות)

נושא שלא נקרא #1 

רכשתי טלוויזית 55LW651Y LG מח.י.

הטלוויזיה לא תומכת בDTS (כאשר רוב הסרטים בעולם משתמשים בקודק זה).

לפי דברי אנשי השרות של LG ניתן להפעיל בטלוויזיה פונקצית DTS Pass-through - כלומר, אומנם הטלוויזיה לא תשמיע את הסאונד, אך היא תעביר אותו כמות שהוא למגבר (וזה כמובן פותר את עיקר הבעיה כי רוב האנשים ממילא מעדיפים לשמוע סרטים דרך המגבר).
LG מציינים שיש לפנות למרכז השרות הקרוב לשם כך, שכן הדבר כרוך בכניסה לתפריט טכנאים שזמין רק דרך שלט טכנאים.
התקשרתי לח.י. במשך היומיים האחרונים כ4-5 פעמים, כל פעם הגעתי למוקדניות שרות, תארתי את הבעיה שוב ושוב לכל מוקדנית מחדש ולא הצלחתי לדבר עם אף טכנאי.
בסוף של דבר היום דרשתי לדבר עם מישהו קצת יותר מוסמך, הועברתי לבחור בשם עוז שהציג עצמו כמנהל מרכז השרות, והוא אמר לי שח.י. מסרבים בכל צורה שהיא לעזור בעינין.

בקיצור ממש בושה לראות חוסר שרות כזה

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

האם רכשת בחנות מתמחה? ניסית לפנות לקבל את עזרתה?
זו לא פעם ראשונה שיבואן כלשהו (במקרה שלך ח.י.) מגלה חוסר רצון לשרת. לחנויות מתמחות יש עפ"ר קשרים טובים יותר אצל היבואנים.
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

amird (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 67
הצטרף: אוגוסט 2007
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

איינשטיין כתב:האם רכשת בחנות מתמחה? ניסית לפנות לקבל את עזרתה?
זו לא פעם ראשונה שיבואן כלשהו (במקרה שלך ח.י.) מגלה חוסר רצון לשרת. לחנויות מתמחות יש עפ"ר קשרים טובים יותר אצל היבואנים.
...
לא, רכשתי את הטלוויזיה דרך מחסני חשמל, פשוט הם היו זולים משמעותית מכל האחרים...

ממש לא נראה לי שיש עם מי לדבר שם, כנראה שזה המחיר על קניה במחיר זול... :roll:

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 917 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

"כנראה שזה המחיר על קניה במחיר זול"

סיכמת את זה יפה - זה תקף לכל קניה לדעתי...

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

בקישור הבא יש נציג מ-LG שעושה רושם שהוא יודע מה לעשות. אולי תנסה ליצור איתו קשר?

http://forums.plexapp.com/index.php/top ... ge__st__20
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

חיים
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 4882
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: חיים לגו
מיקום: ראשון לציון
נתן תודות: 1169 פעמים
קיבל תודות: 298 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

לא הבנתי למה התקשרת
קח את המסך כפי שאמרו לך בח.י
למרכז שרות שלהם (איזור התעשיה ליד כפר קסם)
ואני מאמין שיסדרו לך שם.
גש לבחור בשם שלמה,תקבל מימנו שרות טוב.
נפט וסולר לחימום ביתי,ולתעשיה.
חיים-0532253784

integral
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7900
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 312 פעמים
קיבל תודות: 543 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

ממש מרתיח. למה הוא צריך להיגרר עם מסך 55" למעבדה? בשביל מה לקנות ייבוא רשמי עם שירות כזה? והם קוראים לזה VIP :מבולבל:

C0rnFlex
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1335
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 41 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

הזוי.

amird (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 67
הצטרף: אוגוסט 2007
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

איינשטיין כתב:בקישור הבא יש נציג מ-LG שעושה רושם שהוא יודע מה לעשות. אולי תנסה ליצור איתו קשר?

http://forums.plexapp.com/index.php/top ... ge__st__20
...
הבוחר הזה כותב לפנות לנציגות הקרובה של LG כדי לתקן את הבעיה, וזה מה שעשיתי... :(

זה מה שניק - הבחור מLG כותב:
[left]
The TV is currently capable of this, but requires an option in the service menu to be changed. LG will do it for free (As long as you are in a service area). Or I can tell you how...if you know how to get into the service menu.
If you you can get into the EZ Adjust menu it is simple to change this setting.

You can get to the EZ Adjust menu with the ADJ button on the service remote. .

Just got to the AC3 EDID option, right arrow, and choose start. Wait for it to say ok. Then turn the TV off and back on.
...
[/left]

כלומר LG פתרו את הבעיה ומוכנים לבצע את השינוי בחינם אבל הנציגים שלהם ח.י. פשוט חושבים שעדיף לא לשרת את הלקוחות שלהם.

מוקי27
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 630
הצטרף: מאי 2010
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 25 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

אפשר להתעניין איפה ראית שהדגם שלך תומך בPASSTHROUGH?

amird (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 67
הצטרף: אוגוסט 2007
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

מוקי27 כתב:אפשר להתעניין איפה ראית שהדגם שלך תומך בPASSTHROUGH?
...
מה שרשמתי (שתי הודעות למעלה) אלו ציתותים מהודעות של ניק, הנציג של LG

הוא גם אמר שמ2012 הטלוויזיות של LG יתמכו בDTS בצורה מלאה

ראה את ההודעות של ניק בשירשור הבא:

http://forums.plexapp.com/index.php/top ... ge__st__20

מוקי27
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 630
הצטרף: מאי 2010
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 25 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

אם אינני טועה, מדובר שם על דגם שמסתיים ב650S ואילו לך יש דגם שמסתיים ב651Y, ככה שזה לא אותו דגם.
זה לא אומר שאין לטלוויזיה שלך את היכולת המבוקשת, אבל אני כן יכול להגיד לך שבעבר היו לדגמים אמריקאיים\אירופאיים יכולות חבויות (כאלו שצריך לאפשר בתפריט הטכנאי) שלא היו בדגמים שהיבואן הרשמי הביא לארץ (אסיאתיים).

amird (פותח השרשור)
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 67
הצטרף: אוגוסט 2007
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

מוקי27 כתב:אם אינני טועה, מדובר שם על דגם שמסתיים ב650S ואילו לך יש דגם שמסתיים ב651Y, ככה שזה לא אותו דגם.
זה לא אומר שאין לטלוויזיה שלך את היכולת המבוקשת, אבל אני כן יכול להגיד לך שבעבר היו לדגמים אמריקאיים\אירופאיים יכולות חבויות (כאלו שצריך לאפשר בתפריט הטכנאי) שלא היו בדגמים שהיבואן הרשמי הביא לארץ (אסיאתיים).
...
ניק לא התיחס לדגם טלוויזיה מסויים.
כיוון שמדובר בדבר מאד מאד מהותי ביכולת להשתמש בטלוויזיה אני מצפה מח.י. היבואן הרישמי לבדוק את הנושא מול LG, אבל נראה שהם לא בעיניין של לתת שרות.

ולמען האמת לבדוק אם זה עובד או לא הם היו יכולים לעשות בעצמם, זו בדיקה שיקח להם לבצע בדיוק 10 שניות.

asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7927
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 67 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

אל תשכח שאתה מבקש סיוע בפעולה לא חוקית, הם לא חייבים לעזור לך במקרה שכזה.

integral
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7900
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 312 פעמים
קיבל תודות: 543 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

מה לא חוקי? שטכנאי יכנס לתפריט טכנאים וישנה הגדרות? על איזה חוק בדיוק הוא עובר? חוק ה PASSTHROUGH?

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”