חוות דעת על החנות ELINE - זהירות לא לקנות משם!
- pixies
-
- אחראי תחום HTPC
- הודעות: 32926
- הצטרף: מרץ 2007
- מיקום: פאתי מלאבס
- נתן תודות: 779 פעמים
- קיבל תודות: 2302 פעמים
עדכון:shayf כתב:אני חייב לשתף אותכם בסיפור האישי שלי עם Eline.
אבי קנה מהם לפני 11 חודשים טלפון מסוג Defy plus.
לאחרונה המכשיר מרבה להכבות בזמן השיחה, ולאחר ששחזור גרסת יצרן לא פתרה את הבעיה הוא נשלח לתיקון במסגרת האחריות.
כבר בשיחת הטלפון הראשונה ניסתה הנציגה להכשיל את אבי בלשונו ולגרום לו לומר שהתקין גרסה לא נכונה על המכשיר, אך אבי לא נפל בפח.
מששיטת מצליח הראשונה לא צלחה, הגיע השוס בצורת שיחת טלפון עם הצעת מחיר של 250 שקלים לתיקון...
מדוע שאשלם על התיקון שאל אבי, הלא המכשיר עדיין באחריות?
הנציגה מלמלה משהו על שבר וגרסת תוכנה לא מתאימה.
תחליטי, אבא שלי שאל אותה - שבר או גרסת תוכנה?
נראה שהיא בעצמה לא היתה סגורה על איזה עוקץ הם מנסים, אז היא שלחה את "דוח המעבדה".
הדוח מצורף למי שזה מעניין אותו, אני רק יכול לסכם שהם מתנערים מאחריות כי לטענתם "לאחר בדיקתנו, נתגלה כי ישנן מכות במכשיר" שגרמו לתקלות.
למי שלא זוכר מדובר במכשיר עמיד במיוחד, כזה שגם מכות חזקות לא צריכות לגרום בו לתקלות.
כך שאם רואים שהמכשיר לא ספג כלל מכות, ברור שסיבות התקלה אינה פגיעה פיזית.
בהמשך אעלה תמונות של המכשיר שתוכלו להתרשם בעצמכם ממצבו.
אבי ביקש מהם לשלוח לו את המכשיר בחזרה - הוא לא מתכוון לתת שקל אחד נוסף לנוכלים האלה, מה גם שאיזה משמעות בדיוק תהיה ל"אחריות" שהם יתנו על התיקון?
אני חייב לומר שסימני האזהרה מהחנות הזאת היו צריכים למנוע ממני לקנות לו שם את הטלפון מלכתחילה - הם באופן שיטתי מפרסמים מחירים זולים לטלפונים שכלל אין להם במלאי.
אז נפלנו איתם פעם אחת, אבל אני מקווה שבזכות השרשור הזה פחות אנשים יפלו איתם בעתיד.
לא לתת פרנסה לנוכלים - אל תתפתו לקנות ב Eline !!!...
היום בבוקר יצרו איתנו קשר מהחנות והסכימו לתת לאבי מכשיר חדש תמורת 175 שקלים.
אבא שלי סרב, ולאחר חצי שעה התקשרו אליו שוב והבטיחו לו מכשיר חדש ללא עלות.
אני לא רוצה למהר ולחגוג - כשאבא שלי יאסוף את המכשיר אדע אם הם עמדו בהבטחתם.
אני לא יודע אם הפרסום השלילי בפורומים ורשתות חברתיות והאיומים בתביעה עזרו, או שמדובר במעבר למדיניות הוגנת יותר כלפי הלקוחות, אבל אני מחוייב לעדכן שכנראה שהבעיה נפתרה.
I am not young enough to know everything
Oscar Wilde
Oscar Wilde
תודה.shayf כתב:עדכון:shayf כתב:אני חייב לשתף אותכם בסיפור האישי שלי עם Eline.
אבי קנה מהם לפני 11 חודשים טלפון מסוג Defy plus.
לאחרונה המכשיר מרבה להכבות בזמן השיחה, ולאחר ששחזור גרסת יצרן לא פתרה את הבעיה הוא נשלח לתיקון במסגרת האחריות.
כבר בשיחת הטלפון הראשונה ניסתה הנציגה להכשיל את אבי בלשונו ולגרום לו לומר שהתקין גרסה לא נכונה על המכשיר, אך אבי לא נפל בפח.
מששיטת מצליח הראשונה לא צלחה, הגיע השוס בצורת שיחת טלפון עם הצעת מחיר של 250 שקלים לתיקון...
מדוע שאשלם על התיקון שאל אבי, הלא המכשיר עדיין באחריות?
הנציגה מלמלה משהו על שבר וגרסת תוכנה לא מתאימה.
תחליטי, אבא שלי שאל אותה - שבר או גרסת תוכנה?
נראה שהיא בעצמה לא היתה סגורה על איזה עוקץ הם מנסים, אז היא שלחה את "דוח המעבדה".
הדוח מצורף למי שזה מעניין אותו, אני רק יכול לסכם שהם מתנערים מאחריות כי לטענתם "לאחר בדיקתנו, נתגלה כי ישנן מכות במכשיר" שגרמו לתקלות.
למי שלא זוכר מדובר במכשיר עמיד במיוחד, כזה שגם מכות חזקות לא צריכות לגרום בו לתקלות.
כך שאם רואים שהמכשיר לא ספג כלל מכות, ברור שסיבות התקלה אינה פגיעה פיזית.
בהמשך אעלה תמונות של המכשיר שתוכלו להתרשם בעצמכם ממצבו.
אבי ביקש מהם לשלוח לו את המכשיר בחזרה - הוא לא מתכוון לתת שקל אחד נוסף לנוכלים האלה, מה גם שאיזה משמעות בדיוק תהיה ל"אחריות" שהם יתנו על התיקון?
אני חייב לומר שסימני האזהרה מהחנות הזאת היו צריכים למנוע ממני לקנות לו שם את הטלפון מלכתחילה - הם באופן שיטתי מפרסמים מחירים זולים לטלפונים שכלל אין להם במלאי.
אז נפלנו איתם פעם אחת, אבל אני מקווה שבזכות השרשור הזה פחות אנשים יפלו איתם בעתיד.
לא לתת פרנסה לנוכלים - אל תתפתו לקנות ב Eline !!!...
היום בבוקר יצרו איתנו קשר מהחנות והסכימו לתת לאבי מכשיר חדש תמורת 175 שקלים.
אבא שלי סרב, ולאחר חצי שעה התקשרו אליו שוב והבטיחו לו מכשיר חדש ללא עלות.
אני לא רוצה למהר ולחגוג - כשאבא שלי יאסוף את המכשיר אדע אם הם עמדו בהבטחתם.
אני לא יודע אם הפרסום השלילי בפורומים ורשתות חברתיות והאיומים בתביעה עזרו, או שמדובר במעבר למדיניות הוגנת יותר כלפי הלקוחות, אבל אני מחוייב לעדכן שכנראה שהבעיה נפתרה....
נשמע כמו שיטת מצליח קלאסית
- OdedYona
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 1
- הצטרף: אוגוסט 2014
- שם מלא: Oded Yona
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 0
ELINE איפה כדאי לקנות סמארטפון
הכי חשוב באיליין ELINE אל תיקנו. תראו תקלות יכולות להיווצר גם למכשירים טובים הבעיה האמיתית שאתה קונה דרך חברה מוכרת ודווקא הם עושים לך את המוות ולא לוקחים אחריות או שמבקשים מחיר על תיקון כשני שליש ממחיר הטלפון. לא להתקרב ואל תתפתו לדירוג של ELINE בזאפ כי ממילא את הביקורות הרעות הם לא מעלים כי יש להם מנגנון סינון . במידה ורכשתם את המוצר אחרי חצי שנה הם לא יעלו את הביקורת . חכמים אבל על חשבון הצרכן. הנה ציטוט מתוך האתר
" דגשים וכללים בתהליך שליחת חוות דעת: חוות דעת לא תועלה ל-zap אם חלפה תקופה של חצי שנה ומעלה מתאריך רכישת המוצר."
" דגשים וכללים בתהליך שליחת חוות דעת: חוות דעת לא תועלה ל-zap אם חלפה תקופה של חצי שנה ומעלה מתאריך רכישת המוצר."
- KimHar-Paz
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 2
- הצטרף: ספטמבר 2015
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
Re: חוות דעת על החנות ELINE - זהירות לא לקנות משם!
@neilkatzir
·
אתה לא הראשון שכותב את הדברים האלה- שהמכשיר נשלח לתיקון והתגלתה בו קורוזיה ואז נדרשת לשלם על התיקון למרות האחריות שנגמרה בדיוק מתי שבמקרה נהרס הטלפון.
לי קרה בדיוק אותו דבר.
ולמרות שהם מתחבאים מאחורי התקנונים שלהם בפועל הטלפון שלי אצלם יותר משבועיים!!!!!!!! לטענתם זה עוד לא 14 ימי עסקים לפי התקנון שלהם.. לא בדיוק ניחם אותי מלבד זה שזה זמן לא סביר לכל מעבדת תיקונים להחזיר מכשיר אחרי זמן ארוך כל כך.
גם אם כבר קניתם אצלם אל תעשו את הטעות של לשלוח את הטלפון לתיקון שם.
הטעות הכי גדולה שעשיתי. הם שיגעו אותי ושלחו את הטלפון שלי מסניף לסניף בלי ידיעתי וטירטרו אותי בכל הארץ.
אין ספק שהטעות הייתה שלי שסמכתי עליהם שהם לא יימרחו אותי עד הרגע האחרון ועוד ייגבו ממני כסף על התיקון.
לכו לכל מעבדה אחרת שתתן לכם שירות מהיר וטוב ולא יוציאו לכם את הנשמה
·
אתה לא הראשון שכותב את הדברים האלה- שהמכשיר נשלח לתיקון והתגלתה בו קורוזיה ואז נדרשת לשלם על התיקון למרות האחריות שנגמרה בדיוק מתי שבמקרה נהרס הטלפון.
לי קרה בדיוק אותו דבר.
ולמרות שהם מתחבאים מאחורי התקנונים שלהם בפועל הטלפון שלי אצלם יותר משבועיים!!!!!!!! לטענתם זה עוד לא 14 ימי עסקים לפי התקנון שלהם.. לא בדיוק ניחם אותי מלבד זה שזה זמן לא סביר לכל מעבדת תיקונים להחזיר מכשיר אחרי זמן ארוך כל כך.
גם אם כבר קניתם אצלם אל תעשו את הטעות של לשלוח את הטלפון לתיקון שם.
הטעות הכי גדולה שעשיתי. הם שיגעו אותי ושלחו את הטלפון שלי מסניף לסניף בלי ידיעתי וטירטרו אותי בכל הארץ.
אין ספק שהטעות הייתה שלי שסמכתי עליהם שהם לא יימרחו אותי עד הרגע האחרון ועוד ייגבו ממני כסף על התיקון.
לכו לכל מעבדה אחרת שתתן לכם שירות מהיר וטוב ולא יוציאו לכם את הנשמה