מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



XBOX 360


עמוד 2 מתוך 3
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > גיימינג > קונסולות - חומרה
מחבר הודעה
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 929
מספר הודעות: 5686

 #16  נשלח: א' 13/07/2014 7:58

elangab כתב:
אוקיי, אז אם פורצים מקבלים אחריות מהחנות הפרטית ממנה קנית (האם היא תהיה תקפה אם במקרה הקונסולה קיבלה BAN בעקבות הפריצה ?) ואם קונים מכשיר לא פרוץ, אז אפשר לקבל אחריות רשמית של מיקרוסופט ישראל. זה לא אותו דבר. יכול להיות שזה לא משנה לחלק מהאנשים, אבל כן יש הבדל וזה יכול להיות חלק מהשיקול.


מה הוא לטענתך ההבדל בין האחריות של מיקרוסופט לבין אחריות של חנות?
אני לא מבין.
משניהם תקבל שירות מלא על קונסולה תקולה, רכיב לא תקין וכו', אז היכן ההבדל שמהווה שיקול?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
elangab
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 13, 2010
הבעות תודה: 71
מספר הודעות: 457

 #17  נשלח: א' 13/07/2014 8:17

השאלה שלך לא רלוונטית לדיון.

יש אחריות של יבואן רשמי, ויש אחריות של חברה חיצונית. יש אנשים שמעדיפים (כמו ברכב או אלקטרוניקה) ללכת ליבואן הרשמי, ויש כאלה שמעדיפים ללכת לאחריות או תיקון חיצוני. אין פה נכון או לא נכון, או טוב יותר או טוב פחות - יש פה עניין של העדפה. כל מה שאמרתי זה שאם פורצים את המכשיר, סביר שהאחריות של מיקרוסופט ישראל תתבטל. במידה וזה רלוונטי לאותו אדם, שידע מראש. במידה ולא, שיתעלם מזה

מה שכן, במידה ופורצים בפריצה שמהסוג שאסור להתחבר ל live אחריה, לוודא עם החנות מראש מה קורה במידה ובטעות כן מתחברים.

באופן אישי, רוב המקומות האלה מרגישים לי מאוד מפוקפקים, ואני גם לא חסיד גדול של פריצות קונסולה. אז אני נמנע מהם. אני רק מציין את זה כדי להדגיש שאין לי ידע אישי כנגד האחריות שהם לכאורה מספקים וייתכן והיא אכן באותה רמת עבודה ושירות של האחריות הרשמית.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 929
מספר הודעות: 5686

 #18  נשלח: א' 13/07/2014 8:34

elangab כתב:
השאלה שלך לא רלוונטית לדיון.

יש אחריות של יבואן רשמי, ויש אחריות של חברה חיצונית. יש אנשים שמעדיפים (כמו ברכב או אלקטרוניקה) ללכת ליבואן הרשמי, ויש כאלה שמעדיפים ללכת לאחריות או תיקון חיצוני. אין פה נכון או לא נכון, או טוב יותר או טוב פחות - יש פה עניין של העדפה. כל מה שאמרתי זה שאם פורצים את המכשיר, סביר שהאחריות של מיקרוסופט ישראל תתבטל. במידה וזה רלוונטי לאותו אדם, שידע מראש. במידה ולא, שיתעלם מזה

מה שכן, במידה ופורצים בפריצה שמהסוג שאסור להתחבר ל live אחריה, לוודא עם החנות מראש מה קורה במידה ובטעות כן מתחברים.

באופן אישי, רוב המקומות האלה מרגישים לי מאוד מפוקפקים, ואני גם לא חסיד גדול של פריצות קונסולה. אז אני נמנע מהם. אני רק מציין את זה כדי להדגיש שאין לי ידע אישי כנגד האחריות שהם לכאורה מספקים וייתכן והיא אכן באותה רמת עבודה ושירות של האחריות הרשמית.


כל מה שכתבת אינו רלוונטי כלל לדיון, אבל בכל זאת אנחנו מתייחסים כאן אחד לשני.
בכל מקרה, לא שאלתי מה נכון או מה לא נכון.
אתה טוען שיש הבדל בין האחריות של היבואן הרשמי לבין האחריות של החנות.
אני שואל אותך - מה הוא אותו הבדל שאתה מדבר עליו?
אך מאחר וציינת כעת שאין לך ידע אישי כנגד האחריות של אחד מהם, גם לא תוכל לענות על השאלה שלי, ולכן גם הטענה שאתה מעלה היא סתם השערה.
אוקיי, אז אינך חסיד של פריצות - אך אין זה אומר שחנויות שמבצעות פריצה הן מפוקפקות, או האחריות שלהן מפוקפקת.
אני יכול לתת לך דוגמאות לחנויות עם שירות הרבה יותר חם, אישי ומסור מאשר אותו יבואן רשמי שאתה מדבר עליו.
אגב, אני מזכיר לך במידה ושכחת - ללא אותן חנויות ויבואנים מקבילים, לא היתה לך קונסולה של XBOX 360 בשמונת השנים האחרונות.
רק לפני שנה מיקרוסופט החליטה ש"הגיע הזמן" (הללויה!) להכניס את הקונסולה רשמית לשוק הישראלי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
elangab
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 13, 2010
הבעות תודה: 71
מספר הודעות: 457

 #19  נשלח: א' 13/07/2014 8:48

אני מסכים לגבי ההערה האחרונה, זה באמת היה הזוי שהם חיכו כ"כ הרבה.

לגבי שאר הדברים, זה אני. אני גם לא מחבב חנויות סלולר פרטיות, ומתקן רכב במוסך מורשה. משהו בחנויות האלה תמיד מרגיש לי רמאות. אולי זה כי הם מתעסקים בגניבת תוכן, ואולי זה כי לרוב העיצוב של האתר שלהם מבולגן ועם שגיאות כתיב וזה מה שזה משדר לי בתת מודע. במעבדות סלולר הם אף פעם לא נחמדים בטלפון, ובמוסכים תמיד צריך להתווכח על קבלת הצעת מחיר מסודרת וחשבונית. במבחן המציאות יש לי הרגשה שלא באמת אמצא במקומות האלה "אבא", והם תמיד יתנערו מאחריות. בניגוד ליבואן רשמי, שלרוב יש יותר כלים להתמודד איתו במידת הצורך.

ההבדל העיקרי הוא שאני יכול להיות שקט (אגב, בישראל שום דבר לא בטוח אבל נצא מנקודת הנחה שכן) שביבואן הרשמי משתמשים ברכיבים מקוריים, שמיועדים למוצר ועבר הדרכה מהיצרן לגבי התיקונים, ובאחריות פרטית ייתכן ולא (כי אין להם גישה לזה, כי זה עולה פחות לקחת חליפי וכו'). אולי זה מאורר חלופי למעבד שלא יחזיק מספיק זמן, או בורג לא מדוייק שיגרום לכונן לרעוד. יכול להיות שהכל יהיה מושלם מאה אחוז - ואולי יותר מוצלח מהרשמי - אבל אין לי את הוודאות הזו. דבר שני, יש לך הרבה חנויות פרטיות. זה סוג של הימור, אתה יכול ליפול על אדם מקסים שתיקון קונסולות זה גם אהבה ולא רק מקצוע, ולחלופין ליפול על חאפר שרק רוצה לחסוך עליך כסף. ההימור הזה, עבורי, לא שווה את היתרונות הפוטנציאלים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 929
מספר הודעות: 5686

 #20  נשלח: א' 13/07/2014 9:08

זה אתה, וזה בסדר.
הכוונה שלי היתה שלא תיצור אצל פותח הדיון או אצל אחרים שקוראים, את אותה התחושה שיש לך.
אתה מונע משיקולים מסוימים (אין ויכוח כלל אם הם נכונים או לא, אני מכבד כל דעה)
רק תטרח לציין אותם, בכדי שאחרים יראו שמדובר בתחושה או דעה שלך, ולא מתוך ניסיון לא טוב נניח.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
elangab
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 13, 2010
הבעות תודה: 71
מספר הודעות: 457

 #21  נשלח: א' 13/07/2014 13:39

גל, לא ממש הבנתי מה הנקודה שלך... שאסור לי לומר שחנויות פרטיות נותנות לי תחושה לא טובה וחפיפניקית ? תן לאנשים קרדיט שיש להם מספיק שכל כדי לקבל החלטה בעצמם. ההודעה הראשונה שלי בכלל לא דיברה על מה יותר טוב ומה פחות טובֿ, זה רק התפתח בדיון בינינו. היא דיברה על זה שבחלק מהמצבים פריצה בכלל לא נחוצה, וזו נקודה למחשבה. (אחד מחברי משחק רק משחק אחד בשנה. החיסכון הכספי מגניבת תוכן לא שווה לו את החסרונות של ההתעסקות בפריצה).

מה שכתבתי במקור עדיין נכון עובדתית, לא הטעתי אף אחד וזה לא עניין של "דעה" או "תחושה". מכשיר פרוץ לא יקבל אחריות ממיקרוסופט (שוב, אני אשמח לתקן עצמי אם אני טועה) ולדעתי כן חשוב לציין את זה. ישנו תסריט אפשרי של קניית מכשיר תיקני בבאג, ואז לפרוץ עצמאית בחנות פרטית ולאבד את האחריות מהנציג הרשמי. רק ציינתי את זה כעובדה. מצידי שאנשים יקנו מכשיר וישפכו לתוכו מים, אכפת לי מה הם עושים איתו ? רק שידעו שזה גם מבטל אחריות רשמית. עדיף לדעת מראש, ולקבל החלטה מושכלת. כאמור, אם אחריות נציג רשמי לא מעניינת או חשובה - אפשר להתעלם מההערה שלי ולקנות פרוץ/לא פרוץ עם אחריות מחנות פרטית ולהנות.

אני כן מודה ששכחתי להוסיף "אחריות מיקרוסופט רשמית" בהודעה המקורית אחרי המשפט "ושומר על האחריות מוצר", ואם נוצר מצב שמישהו חשב שהתכוונתי שכל אחריות שהיא מתבטלת אחרי פריצה אז אני מצטער על ההטעייה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
alon24
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 02, 2005
הבעות תודה: 99
מספר הודעות: 1786

 #22  נשלח: ג' 22/07/2014 8:35

עדכון:
1. מצאתי ביד 2 מכשיר לקנייה SLIM 250 + קינקט + 2 שלטים ב 1000 ש"ח - נקווה שהיום מחר נתארגן עליו.
2. איפה מומלץ לפרוץ בראשון/רחובות
3. האם במכשיר פרוצקי RGH ניתן לשחק במשחקים אורגינליים (קנויים) ברשת LIVE או שגם בהם יהיה BAN אוטומטי (כי אני מקבל משחק אחד מקורי)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 929
מספר הודעות: 5686

 #23  נשלח: ג' 22/07/2014 8:50

alon24 כתב:
עדכון:
1. מצאתי ביד 2 מכשיר לקנייה SLIM 250 + קינקט + 2 שלטים ב 1000 ש"ח - נקווה שהיום מחר נתארגן עליו.
2. איפה מומלץ לפרוץ בראשון/רחובות
3. האם במכשיר פרוצקי RGH ניתן לשחק במשחקים אורגינליים (קנויים) ברשת LIVE או שגם בהם יהיה BAN אוטומטי (כי אני מקבל משחק אחד מקורי)


1. תתחדש
2. יש לך את רשת אנג'ויסטיק אם אתה רוצה, אני מעריך שיש להם חנות בסביבתך.
3. פריצת RGH מאפשרת לך לשחק במשחקים מתוך כונן HDD חיצוני או פנימי, וגם אפשר לשחק במקוריים, אך יש חסימה אוטומטית לרשת ה LIVE, זה לא באן, זו פשוט חסימה שלא מאפשרת חיבור ל LIVE.
אז אתה יכול לשחק במשחק המקורי, אבל לא ברשת LIVE, רק ב SINGLE PLAYER.
ל RGH יש רשת פרוצה, קטנה, שבה ניתן לשחק עם אנשים במשחקים תומכי SYSTEM LINK, שאלו בעיקר משחקי COD למיניהם, או גירז אוף וור וכו'...
אם חשובה לך משחקיות ברשת ה LIVE, תצטרך לשקול את פריצת LT3 (פריצת דיסקים) שהיא כן מאפשרת לשחק ברשת, כל עוד שאתה צורב את המשחקים כמו שצריך כולל תיקון והכל. (יש מדריכים לתהליך הפשוט הזה)
או, הפריצה היקרה מכולן, פריצת ה XKEY, שגם היא מאפשרת חיבור ל LIVE.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
alon24
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 02, 2005
הבעות תודה: 99
מספר הודעות: 1786

 #24  נשלח: ג' 22/07/2014 8:55

בגלל ההתעסקות של איך שמעלים משחקים בXKEY (ולא בגלל המחיר) נראה שלא אשתמש בה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
alon24
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 02, 2005
הבעות תודה: 99
מספר הודעות: 1786

 #25  נשלח: שבת 26/07/2014 10:35

יום שישי הלכתי ומתברר שיש xkey, עם גישה מהדשבורד
אז מתקינים לי את זה ונראה איך זה עובד כשנקבל

זה יקר פי שניים, מrgh אבל מקווה שיהיה טוב
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
taldavidson23 (Tal Davidson)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 27, 2014
מספר הודעות: 1

 #26  נשלח: א' 27/07/2014 17:35
מעוניין בלמכור את הxbox.

מבטיח לך הנחה ממש טובה. אין לי מה לחפור בפרטים שווה לך לנסות להתקשר ולברר פרטים ומחיר אין לך מה להפסיד...

שמי טל, טלפון: 052-7555069.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
alon24
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 02, 2005
הבעות תודה: 99
מספר הודעות: 1786

 #27  נשלח: ג' 29/07/2014 10:19

טוב אז פרצתי את המכשיר, אני חייב לציין שENJOYSTICK בראשון במעמד ששמתי את המכשיר לפריצה היו נחמדים (אבל הבחור נתן מידע קצת מוטעה שאומר שצריך לקרוא NAND בשביל הפריצה - דבר שהוא כנראה לא נכון).

אבל אחרי זה כשבאתי לקחת וביקשתי טיפה הסבר, על אף שלא היו לקוחות במשרד לא היו ממש שמחים לעזור, גם שאלתי FAT32 או NTFS ונתנו תשובה NTFS (אעפ"י שאפשר לשים כמעט כל דבר), אבל דבר אחד ששכחו להגיד זה שצריך לשים את המשחקים בספריה games, ובגלל זה שרפתי 3 שעות בלהבין מה קורה ולמה זה לא עובד.

חשבתי שיהיה שירות יותר טוב, אבל לא היה משהו מיוחד (אפילו שלא היה לחץ - היו יכולים לתת יותר הסבר על הפריצה ועל איך להעלות משחקים - על התהליך).

קיצר - אני לא יודע אם הייתי ממליץ עליהם
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 929
מספר הודעות: 5686

 #28  נשלח: ג' 29/07/2014 15:20

alon24 כתב:
טוב אז פרצתי את המכשיר, אני חייב לציין שENJOYSTICK בראשון במעמד ששמתי את המכשיר לפריצה היו נחמדים (אבל הבחור נתן מידע קצת מוטעה שאומר שצריך לקרוא NAND בשביל הפריצה - דבר שהוא כנראה לא נכון).

אבל אחרי זה כשבאתי לקחת וביקשתי טיפה הסבר, על אף שלא היו לקוחות במשרד לא היו ממש שמחים לעזור, גם שאלתי FAT32 או NTFS ונתנו תשובה NTFS (אעפ"י שאפשר לשים כמעט כל דבר), אבל דבר אחד ששכחו להגיד זה שצריך לשים את המשחקים בספריה games, ובגלל זה שרפתי 3 שעות בלהבין מה קורה ולמה זה לא עובד.

חשבתי שיהיה שירות יותר טוב, אבל לא היה משהו מיוחד (אפילו שלא היה לחץ - היו יכולים לתת יותר הסבר על הפריצה ועל איך להעלות משחקים - על התהליך).

קיצר - אני לא יודע אם הייתי ממליץ עליהם


ולכן אני לא ממליץ עליהם ברחבי חיפה, כי יש אלטרנטיבות שירותיות יותר.
הם מזעזעים מבחינת שירות, והיתרון שיש להם זה הפריסה הארצית.
אבל כעת אני יודע שגם בכל מקום אחר אין להמליץ עליהם, רק מעניין אותם לקחת לך כסף ושתשבור את הראש לבד.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
alon24
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 02, 2005
הבעות תודה: 99
מספר הודעות: 1786

 #29  נשלח: ג' 29/07/2014 15:28

gal-cohen כתב:

ציטוט:
...


1. תתחדש
2. יש לך את רשת אנג'ויסטיק אם אתה רוצה, אני מעריך שיש להם חנות בסביבתך.
3. פריצת RGH מאפשרת לך לשחק במשחקים מתוך כונן HDD חיצוני או פנימי, וגם אפשר לשחק במקוריים, אך יש חסימה אוטומטית לרשת ה LIVE, זה לא באן, זו פשוט חסימה שלא מאפשרת חיבור ל LIVE.
אז אתה יכול לשחק במשחק המקורי, אבל לא ברשת LIVE, רק ב SINGLE PLAYER.
ל RGH יש רשת פרוצה, קטנה, שבה ניתן לשחק עם אנשים במשחקים תומכי SYSTEM LINK, שאלו בעיקר משחקי COD למיניהם, או גירז אוף וור וכו'...
אם חשובה לך משחקיות ברשת ה LIVE, תצטרך לשקול את פריצת LT3 (פריצת דיסקים) שהיא כן מאפשרת לשחק ברשת, כל עוד שאתה צורב את המשחקים כמו שצריך כולל תיקון והכל. (יש מדריכים לתהליך הפשוט הזה)
או, הפריצה היקרה מכולן, פריצת ה XKEY, שגם היא מאפשרת חיבור ל LIVE.


·חבל שעכשיו אתה אומר שלא ממליץ עליהם - כי בהסתמך עליך (על המלצת חבר בפורום - תמיד מקבלת קרדיט) הסתמכתי והלכתי אליהם
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 929
מספר הודעות: 5686

 #30  נשלח: ג' 29/07/2014 16:21

alon24 כתב:
ציטוט:
...


·חבל שעכשיו אתה אומר שלא ממליץ עליהם - כי בהסתמך עליך (על המלצת חבר בפורום - תמיד מקבלת קרדיט) הסתמכתי והלכתי אליהם

כמו שציינתי בפוסט האחרון:
המלצתי לך בגלל הפריסה שלהם.
אם היית חיפאי, הייתי ממליץ לך על מקום אחר.
וכמו שציינתי, אני לא אמליץ עליהם יותר, גם אם מדובר באזור אחר שאני אישית לא גר או מתמצא בו, בגלל שאתה נכווית שם שירותית.
אני יודע שהשירות שלהם בחיפה הוא גרוע, לא ידעתי שהוא לא טוב גם באזור שלך או בכלל.
בכל מקרה, אני שמח שזה רק בעיה שירותית, ואם אוכל לעשות לך חוויה מתקנת, אתה מוזמן להיעזר בי בכל שאלה ובקשה, בין אם בדפי הפורום, הודעה פרטית או טלפונית.
רק תבקש, בשמחה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > קונסולות - חומרה עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht