מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



טופ אודיו ואונקיו 818 מאמזון גרמניה: בעיה בכרטיס HDMI; נפתר לאחר הרבה זמן


עמוד 2 מתוך 41
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  39  |  40  |  41  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2377

 #16  נשלח: א' 03/08/2014 17:45
תשובת אונקיו אירופה

אונקיו אירופה יצרו קשר עם טופ אודיו, והם כתבו לי, כי הפניה הועברה אליהם והם ישמחו לעזור לי לתקן את הרסיבר
(1) הבעות תודה: Lior_M
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Itay_Pollak (איתי פולק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2005

מיקום: הולנד
הבעות תודה: 895
מספר הודעות: 19137

 #17  נשלח: ב' 04/08/2014 11:42

במסגרת האחריות?
_________________
Insight TV is the world’s leading 4K UHD HDR channel
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yuria (אורי)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Mar 22, 2006

מיקום: חולון
הבעות תודה: 234
מספר הודעות: 3981

 #18  נשלח: ב' 04/08/2014 14:41

אני מקווה שהתיקון יהיה במסגרת האחריות למרות שאני סקפטי
בכל מקרה בהצלחה והשהרסיבר יחזור אליך מהר ככל האפשר

_________________
במסכים כמה שיותר איכותי וגדול, יותר טוב. בחרתי במסך אולד LG65C8
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
epony (אור)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  May 22, 2005
הבעות תודה: 1425
מספר הודעות: 10571

 #19  נשלח: ב' 04/08/2014 15:13

אני יכול להישבע שבמקור התגובה האחרונה של Newboy כללה את הצירוף "במסגרת האחריות"...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
of1978 (אופיר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 25, 2008

מיקום: נהריה
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 2278

 #20  נשלח: ב' 04/08/2014 16:01

yuria כתב:
אני מקווה שהתיקון יהיה במסגרת האחריות למרות שאני סקפטי
בכל מקרה בהצלחה והשהרסיבר יחזור אליך מהר ככל האפשר


·למה להיות סקפטי ?
קרה לי אותו דבר עם המרנטז שלי וזו התשובה שקיבלתי אחרי יומיים :
Thank you for your replay and the invoice.

We have contacted the Marantz distributor in Israel for a cost free repair under warranty and they have informed us, that you can bring or send your Marantz SR6007

תתחילו להתרגל שהשירות בחול זה לא השירות בארץ.

_________________
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Itay_Pollak (איתי פולק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2005

מיקום: הולנד
הבעות תודה: 895
מספר הודעות: 19137

 #21  נשלח: ב' 04/08/2014 16:01

אור - בעיקרון יש איזה מגנון שאם אתה משנה משהו לפני שעבר זמן X או שמישהו אחריך כתב - אז לא נכתב "נערך" בהודעה.
_________________
Insight TV is the world’s leading 4K UHD HDR channel
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mbd
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 02, 2013
הבעות תודה: 1375
מספר הודעות: 2768

 #22  נשלח: ב' 04/08/2014 16:29

epony כתב:
אני יכול להישבע שבמקור התגובה האחרונה של Newboy כללה את הצירוף "במסגרת האחריות"...
·
צודק גם אני ראיתי את זה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2377

 #23  נשלח: ב' 04/08/2014 16:29

חברים אני בהתחלה אכן כתבתי, כי כך הבנתי, שזה במסגרת האחריות

אבל שיחה עם טופ אודיו הבהירה לי, שלטענתם זה לא כך, ולכן ערכתי את ההודעה

אני חייב לציין שזה מאוד עצבן אותי. אני כבר כמה שבועות מתכתב עם אונקיו אירופה, ולא בכדי לדעת מהם מיהי המעבדה בארץ. את זה ידעתי מראש. אני התכתבתי איתם בשאלת האחריות

ולכן היום שלחתי מייל נוסף לאונקיו, האם כוונתם שזה יתוקן במסגרת אחריות למוצר

נחכה לתשובה...

בכל מקרה הרסיבר כבר אצל טופ אודיו
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yuria (אורי)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Mar 22, 2006

מיקום: חולון
הבעות תודה: 234
מספר הודעות: 3981

 #24  נשלח: ב' 04/08/2014 16:41

of1978
·איזה אינטרס כלכלי יש לטופאודיו לתקן את הרסיבר שלא נקנה בארץ.
במקרה שלך פשוט הרווחת

_________________
במסכים כמה שיותר איכותי וגדול, יותר טוב. בחרתי במסך אולד LG65C8
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2377

 #25  נשלח: ב' 04/08/2014 16:53

yuria
·

האם לא יכולה להיות איזה התחשבנות בין היצרן ובין נותן השירות בארץ - המעבדה?

היצרן יכול לשפות אותו. אני מניח. או לקזז את עלות התיקון מעלות החלקים שהמעבדה בכל מקרה מזמינה מהיצרן עבור עבודות שהיא מבצעת במעבדה שלה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
of1978 (אופיר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 25, 2008

מיקום: נהריה
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 2278

 #26  נשלח: ב' 04/08/2014 17:04

yuria כתב:
@of1978
·איזה אינטרס כלכלי יש לטופאודיו לתקן את הרסיבר שלא נקנה בארץ.
במקרה שלך פשוט הרווחת


·אין אינטרס, אבל כשהיצרן שולח להם את החלק להחלפה ודורש מהם לתקן את זה רק בשביל שהלקוח יהיה מרוצה... אז הם יעשו את זה.

_________________
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2377

 #27  נשלח: ב' 04/08/2014 20:41
ההודעה ההזויה שאונקיו שלחו לי עכשיו

וזה אחרי שהם יודעים היטב, שהרסיבר נקנה בגרמניה, שאני בישראל, ושאני שואל אותם במפורש, אם ההפניה שלהם לטופ אודיו אומרת, שהתיקון הוא על חשבונם -

pleased to inform you that a good will repair has been authorised on your receiver, PLEASE NOTE THAT THIS GOOD WILL IS DIRECTED TO COMPONENTS ON THE PCB BOARD ONLY ANY OTHER FAULT WILL NOT BE INCLUDED IN THIS GOOD WILL. Please see here - http://www.eu.onkyo.com/en/authorised-service-poin... for the list of service points in your country and find the one nearest to you.Then contact them to make the arrangements to have your unit repaired.
THIS AUTHORISATION IS ONLY VALID FOR THE ORIGINAL COUNTRY OF PURCHASE. PROOF OF PURCHASE MUST BE SUPPLIED WITH THIS EMAIL TO THE SERVICE CENTRE.
PLEASE MAKE SURE A COPY OF THIS EMAIL IS INCLUDED IN THE BOX WITH THE AVR .......

Dear Service Partner : Authorised for goodwill repair for parts, labour & Shipping to customer will be covered by Onkyo. Please remember to quote above ticket number on all email/billing regarding this repair job.

האם יושבים שם אנשים שיש להם בעיה בהבנת הנקרא של המיילים הכתובים באנגלית כ"כ פשוטה וברורה אליהם?

והרי הם שלחו אותי במייל קודם לטופ אודיו... אז מה בכלל פשר המייל החדש?


אני מיואש....
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Itay_Pollak (איתי פולק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2005

מיקום: הולנד
הבעות תודה: 895
מספר הודעות: 19137

 #28  נשלח: ג' 05/08/2014 7:54

צור קשר עם אמזון
_________________
Insight TV is the world’s leading 4K UHD HDR channel
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2377

 #29  נשלח: ג' 05/08/2014 10:37

שלחתי מייל נוסף לאונקיו אירופה. ממתין להתייחסותם ... עגום
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yuria (אורי)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Mar 22, 2006

מיקום: חולון
הבעות תודה: 234
מספר הודעות: 3981

 #30  נשלח: ג' 05/08/2014 16:23

בהצלחה
_________________
במסכים כמה שיותר איכותי וגדול, יותר טוב. בחרתי במסך אולד LG65C8
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  39  |  40  |  41  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht