מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



טופ אודיו ואונקיו 818 מאמזון גרמניה: בעיה בכרטיס HDMI; נפתר לאחר הרבה זמן


עמוד 3 מתוך 41
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  | ... |  39  |  40  |  41  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2377

 #31  נשלח: ג' 05/08/2014 17:02
להלן תשובת אונקיו אירופה

You can have it fixed in Israel, just bring it to the distributor we contacted. The email was only to confirm the Goodwill repair.

מזה אני מבין, שעלי להעביר את המייל הקודם בצירוף המייל הזה לטופ אודיו, כדי שהתיקון יהיה בארץ ובחינם.

אני מעביר במקביל לטופ אודיו, ומקווה שאכן כך יהיה ושלא יהיה טלפון שבור.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
epony (אור)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  May 22, 2005
הבעות תודה: 1425
מספר הודעות: 10571

 #32  נשלח: ג' 05/08/2014 17:29

תעביר את כל המילים לטופ אודיו, שלא יהיו להם ספקות והשגות...
(1) הבעות תודה: Newboy
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2377

 #33  נשלח: ג' 05/08/2014 17:33

epony
·

כך עשיתי. אני מקווה שלא יהיו התברברויות נוספות ושהם ישמרו על השם הטוב (?!) שיש להם כנותני השירות כאן בארץ

כמובן שאני אעדכן כשהם יענו לי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2377

 #34  נשלח: ג' 05/08/2014 20:20
והינה התשובה הלא מובנת של טופ אודיו, לאור התחייבותה

של אונקיו לממן את התיקון -

"לא נוכל לאשר תיקון ללא חיוב לרסיבר שלא נקנה בישראל.
מציע לך לפנות לחנות בה רכשת את הרסיבר".

שלחתי את המייל שלהם במקור (עברית) בצירוף תרגום לאנגלית לאונקיו, ואני ממתין לתגובת אונקיו
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2377

 #35  נשלח: ד' 06/08/2014 6:27
גם אונקיו לא מבינים את טופ אודיו

תשובתם -

you told me you got an email from the distributor in Israel saying that they will fix it. So what changed. We authorized a Goodwill repair. Top Audio should just repair it

ועל כך עניתי להם -

I also do not understand them. Don't they trust your obligation in your authorized goodwill repair :
"Dear Service Partner : Authorised for goodwill repair for parts, labour & Shipping to customer will be covered by Onkyo"??

Can you please clarify the matter with them
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2377

 #36  נשלח: ה' 14/08/2014 10:29

קיבלתי היום הצעת מחיר מטופ אודיו להחלפת כרטיס HDMI , בעלות של 1616 ש"ח (כבר שילמתי 260 ש"ח עבור בדיקה).

העברתי את הצעת המחיר לאונקיו, שטרם ענו לי על המייל האחרון שלי אליהם

ממתין....
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
of1978 (אופיר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 25, 2008

מיקום: נהריה
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 2278

 #37  נשלח: ה' 14/08/2014 10:39

באיזה שהוא מייל של אונקיו העולמית היה רשום לך שזה יתוקן תחת אחריות ? או שפשוט יש לך איתם דו שיח של חרשים...
_________________
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2377

 #38  נשלח: ה' 14/08/2014 11:06

of1978
·

אונקיו הסכימו לממן את עלות התיקון (בתנאים שהם פירטו) והציגו את זה כמחווה של רצון טוב מצדם, אבל טופ אודיו לא הביעו רצון לכבד זאת ואני מבין שהם דורשים שאני אשלם.

ולכן שבתי ופניתי לאונקיו וביקשתי שיבהירו את העניין עם טופ אודיו. אני עדיין לא מבין, מה אכפת לטופ אודיו, איזה כיס משלם להם (אונקיו או אני) אלא אם כן מדובר בפרנציפ או ברצון לא ליצור תקדים, שאנשים יקנו רסיברים בחו"ל במחיר הרבה הרבה יותר זול מהמחיר שהם מוכרים אותו בארץ, ולאחר מכן אונקיו תסכים לתקן או לשאת בעלות התיקון בארץ

אותי זה לא צריך כמובן לעניין. ואני ממתין להבהרות מצד אונקיו ולתשובה למייל שלי אליהם...

אני אשמח אם טופ אודיו יציגו את העמדה שלהם, בפני כל קהל הקוראים וחברי הפורום.


נערך בפעם אחרונה על-ידי Newboy בתאריך ה' 14/08/2014 11:23, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
of1978 (אופיר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 25, 2008

מיקום: נהריה
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 2278

 #39  נשלח: ה' 14/08/2014 11:23

לגבי התקדים זה בדיוק מסביר את ההתנהגות של טופ אודיו ואני לא אתפלא אם הם קוראים פה בפורום.
כמו שכתבתי לך בתחילת השרשור לגבי ה MARANTZ שלי, גם אצלי היתה בהתחלה "אי הבנה" עם היבואן אבל לבסוף התרצו ואני חייב להגיד שלאחר האישור הם התנהגו איתי סך הכל בסדר.

אגב ההתנהלות שלי מול מרנטז העולמית התה ללא דופי.

אם אתה שואל את דעתי... אחרי שאונקיו הבטיחו לך משהו אני לא מאמין שיחזרו בהם וזה רק עניין של כמה טופ אודיו יערימו קשיים וימרחו את הזמן.
בהצלחה ואני מאמין שזה רק עניין של זמן

_________________
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
(1) הבעות תודה: Newboy
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2377

 #40  נשלח: א' 17/08/2014 8:59
אונקיו מזועזעים מטופ אודיו, ועשו אסקלאציה לדרגים גבוהים יותר:

I did ask TOPAUDIO to perform a GOODWILL repair. I am very sorry that he would try to charge you for the repair. I will forward this case to my supervisor.

את המייל שלהם הנ"ל שלחו אונקיו אירופה לשלושה מנהלים באונקיו US



אני מזכיר, שאונקיו התחייבה לממן את עלות התיקון .. טופ אודיו לא אמורים למיטב ידיעתי לשלם שקל מכיסם.

טופ אודיו -
(1) הבעות תודה: kongo99
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
epony (אור)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  May 22, 2005
הבעות תודה: 1425
מספר הודעות: 10571

 #41  נשלח: ה' 21/08/2014 19:45

יש חדש בסאגה מול טופ אודיו?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2377

 #42  נשלח: ה' 21/08/2014 20:27

epony
·לא
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
DorM (דור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 11, 2008
הבעות תודה: 146
מספר הודעות: 4201

 #43  נשלח: ו' 22/08/2014 19:38

מה עם ה260 ש"ח? לפי דעתי אתה צריך לקבל החזר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kobbi (קובי ויסמן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 17, 2004
הבעות תודה: 295
מספר הודעות: 3915

 #44  נשלח: ו' 22/08/2014 21:33

מה עם אונקיו, 5 שנים עוד לא פתרו את בעיית שריפת כרטיסי ה hdmi ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2377

 #45  נשלח: ד' 27/08/2014 11:25

אכן

הייתי בחופשה וחזרתי. מנסה לקבל תשובות סופיות
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  | ... |  39  |  40  |  41  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht