מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



טופ אודיו ואונקיו 818 מאמזון גרמניה: בעיה בכרטיס HDMI; נפתר לאחר הרבה זמן


עמוד 28 מתוך 41
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  27  |  28  |  29  | ... |  39  |  40  |  41  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
sam22
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 824
מספר הודעות: 20260

 #406  נשלח: ה' 18/09/2014 21:23

לא מאמין שטופ אודיו יתנו שרות בעתיד. ובצדק מבחינתם.
הם יסגרו עם אונקיו שלא להפנות אלייהם אנשים.
אונקיו צריכים למצוא שיטה לתת שרות ללקוחות האלו.

טופ אודיו הם יבואן, לא תחנת שרות שלהם (כנראה)
הם עסק... לתת שרות למי שמייבא לבד זה לכרות את הענף עליו הם יושבים.

מה שכן, אולי זה יציב להם מראה בנוגע לתמחור שלהם

_________________
העם דורש..... כל מיני דברים
(1) הבעות תודה: Lior_M
פרופיל | שלח הודעה | חפש
claudia5
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2007
הבעות תודה: 138
מספר הודעות: 2971

 #407  נשלח: ו' 19/09/2014 6:12
לגבי תיקון

נועם22

רק בארץ לא בקבלים אחריות בינלאומית כך שבסופו של דבר גם טופ אודיו יצטרכו להשתלב.
לגבי תיקון עתידי בסיום האחריות ,תהיה רגוע כי לקוחות אכלו קשיים בזמן האחריות ואחרי והמחירים של התיקונים יקרים מאוד בכל מקרה.
רסיבר כמו אונקיו 626 עולה מחול 1800 שקל אז אחרי שנתיים קונים חדש במקרה של תקלה ( מקרה 1 ל-100) כי התיקון תמיד יהיה קרוב בסכום.
ברור שאם אתה רוכש בארץ את ה 626 במחיר של 5000 שקל אז תיקון של 2000 נשמע סביר!!!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
claudia5
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2007
הבעות תודה: 138
מספר הודעות: 2971

 #408  נשלח: ו' 19/09/2014 7:17

אני קונה בארץ ובחול וחברים רבים פונים אליי לגבי רכישות ושידרוגים ולכן בחנויות בצפון מכירים אותי טוב מאוד.לפעמים רוכשים בארץ כאשר היבואן הוא אנושי ולא יש תמיד את אופצי חול
פרופיל | שלח הודעה | חפש
of1978 (אופיר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 25, 2008

מיקום: נהריה
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 2278

 #409  נשלח: ו' 19/09/2014 10:57
Re: לגבי תיקון

נועם22

נועם לפי תאריך ההצטרפות לאתר והלויאליות שלך ליבואן אולי כדאי להוסיף לך לשם משתמש "עוסק בתחום"
מה אתה אומר ?

_________________
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Lior_M (ליאור)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 07, 2006

מיקום: נס-ציונה
הבעות תודה: 299
מספר הודעות: 7244

 #410  נשלח: ו' 19/09/2014 11:22
Re: לגבי תיקון

of1978 כתב:
@נועם22

נועם לפי תאריך ההצטרפות לאתר והלויאליות שלך ליבואן אולי כדאי להוסיף לך לשם משתמש "עוסק בתחום"
מה אתה אומר ?


סליחה, אבל מותר לו לחשוב אחרת ממך גם אם הוא הצטרף לאתר לפני שעה.
ד"א ולא שזה משנה, אם היית טורח לבדוק היית מגלה שהשרשור נפתח אחרי שהוא הצטרף לאתר.

_________________
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי
(1) הבעות תודה: נועם22
פרופיל | שלח הודעה | חפש
avirokach (אבי)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Aug 29, 2007
הבעות תודה: 39
מספר הודעות: 571

 #411  נשלח: ו' 19/09/2014 14:18
Re: לגבי תיקון

נועם22 Lior_M, אני לא מצפה מיבואן שלא מעניק אחריות למוצר שנקנה בחו"ל לתקן לי את המוצר בחינם, זה סיכון שכל מי שקנה בחו"ל לוקח ואמור להיות מודע אליו. אני כן מצפה שהיבואן יתקן לי את המוצר כאשר החברה מחו"ל מבטיחה לי לתקן אותו. אני כן מצפה מיבואן שלא רוצה לתקן לי את המוצר להתנהג כמו בן אדם, להתייחס אליי בצורה יפה ומכובדת ואפילו להתקשר אלי ולהסביר לי את המצב בצורה יפה ולא לעשות לי דווקא ולטרטר אותי בשביל להבהיר נקודה.

אתם מדברים על בעיית האחריות כאשר קונים בחו"ל, אם שמתם לב בתחילת השרשור נאמר שאמזון אמרו לו שאם היה להם את הרסיבר במלאי הם היו שולחים חדש. אם פותח השרשור היה מדבר איתם קצת יותר אני בטוח שהעניין היה נפתר עוד מול אמזון. מניסיון איתם ועם אתרים אחרים השירות שלהם זה משהו שאני לא יכול אפילו לדמיין בארץ.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
of1978 (אופיר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 25, 2008

מיקום: נהריה
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 2278

 #412  נשלח: ו' 19/09/2014 14:48
Re: לגבי תיקון

נועם22 כתב:
@of1978

ההיפך הוא הנכון.
טופ אודיו הם האחרונים שאתמוך בהם מבין כל הייבואנים בתחום
פשוט מתסיס לראות כאן כדוגמת קלאודייה 5 שחושב שמגיע לו שירות בארץ על מוצר שרכש בחו"ל·


·בזה אין ספק שלא מגיע לפי החוק.
העניין פה זה הגרירת רגליים המכוונת של טופ אודיו במקרה דנן והמחירים המופקעים.
כמו שרשמתי לפני כן שכל אחד יעשה את השיקול שלו.
לפי דעתי במקרה הכי גרוע לשלוח אותו לתיקון באירופה יעלה 300 וקצת.

_________________
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Itay_Pollak (איתי פולק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2005

מיקום: הולנד
הבעות תודה: 895
מספר הודעות: 19137

 #413  נשלח: ו' 19/09/2014 15:27

אתם לדעתי מניחים הנחות שגויות. בדיוק כמו שיש חברות מחשבים שנותנות אחריות בינלאומית אבל אין נהירה של הזמנות מחו"ל, כך גם בתחום הזה.
אתם יודעים כמה אנשים משכילים ואוהבי טכנולוגיה יש שאין להם מושג ירוק שבכלל אפשר להזמין מחו"ל לארץ? כלומר מוצרים בסדר גודל כזה ולא כבל HDMI?
זה שיושבי פורום זה מכירים את זה, זה לא אומר שכולם עושים את זה. כמו שאתם רואים גם כאן בפורום יש אנשים שמעדיפים לשלם עוד X בשביל לקבל אחריות ישראלית ישירה.

בקיצור - אני לא מאמין שגם אם היבואן יחל לעשות תיקונים למכשירים מאירופה הוא ייפגע בצורה מעמיקה.
א' - מכשירים לא אמורים כ"כ להתקלקל.
ב' - הוא אמור/יכול לדרוש עוד כסף מהיצרן על התיקונים/חלקים.
ג' - אם היבואן יראה ירידה שקשורה לזה - יוכל לקבל מחירים טובים יותרמהיצרן.

_________________
Insight TV is the world’s leading 4K UHD HDR channel
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Lior_M (ליאור)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 07, 2006

מיקום: נס-ציונה
הבעות תודה: 299
מספר הודעות: 7244

 #414  נשלח: ו' 19/09/2014 15:30
Re: לגבי תיקון

avirokach כתב:
@נועם22 Lior_M, אני לא מצפה מיבואן שלא מעניק אחריות למוצר שנקנה בחו"ל לתקן לי את המוצר בחינם, זה סיכון שכל מי שקנה בחו"ל לוקח ואמור להיות מודע אליו. אני כן מצפה שהיבואן יתקן לי את המוצר כאשר החברה מחו"ל מבטיחה לי לתקן אותו.
·

פה בדיוק הבעיה.
הם היו צריכים להבטיח גם לטופ-אודיו שהסכום ישולם או ישלח החלק. הקטע הזה כנראה לא קרה וכל מה שיש לפותח השרשור זה אימייל מג'ון דו שטוען שהוא פנה לטופ-אודיו. אנחנו לא יודעים מי זה, אנחנו לא יודעים באיזה דרג החלטה הוא נמצא ואנחנו לא יודעים מה היה כתוב באימייל לטופ-אודיו שאותו ג'ון דו לא טרח לשלוח לפותח השרשור.

avirokach כתב:

אני כן מצפה מיבואן שלא רוצה לתקן לי את המוצר להתנהג כמו בן אדם, להתייחס אליי בצורה יפה ומכובדת ואפילו להתקשר אלי ולהסביר לי את המצב בצורה יפה ולא לעשות לי דווקא ולטרטר אותי בשביל להבהיר נקודה.


צודק. אין לי ויכוח אתך בנושא הזה. איך שלא נסובב את זה טופ-אודיו יצאו פארשים.

avirokach כתב:

אתם מדברים על בעיית האחריות כאשר קונים בחו"ל, אם שמתם לב בתחילת השרשור נאמר שאמזון אמרו לו שאם היה להם את הרסיבר במלאי הם היו שולחים חדש.


should have would have could have

אפס במבחן התוצאה.

avirokach כתב:

אם פותח השרשור היה מדבר איתם קצת יותר אני בטוח שהעניין היה נפתר עוד מול אמזון.

אולי, ואולי זו סתם תקווה שלך, מצד שני לא עולה כסף לנסות.

_________________
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Jul 08, 2008
הבעות תודה: 271
מספר הודעות: 7882

 #415  נשלח: ו' 19/09/2014 15:38
Re: לגבי תיקון

נועם22 כתב:
@of1978

ההיפך הוא הנכון.
טופ אודיו הם האחרונים שאתמוך בהם מבין כל הייבואנים בתחום
פשוט מתסיס לראות כאן כדוגמת קלאודייה 5 שחושב שמגיע לו שירות בארץ על מוצר שרכש בחו"ל·


בטח שמגיע לו. היום העולם הוא כפר גלובלי. אם אני רוכש מכשיר בטיול ביוון, לא מגיע לי שירות?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2377

 #416  נשלח: ו' 19/09/2014 18:01
תשובת אונקיו לגבי המועד

it takes 1week to 10days from ordered date to deliver out the parts
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2377

 #417  נשלח: ו' 19/09/2014 18:09
Re: לגבי תיקון

Lior_M
·
אני חולק על דבריך : "הם היו צריכים להבטיח גם לטופ-אודיו שהסכום ישולם או ישלח החלק. הקטע הזה כנראה לא קרה וכל מה שיש לפותח השרשור זה אימייל מג'ון דו שטוען שהוא פנה לטופ-אודיו. אנחנו לא יודעים מי זה, אנחנו לא יודעים באיזה דרג החלטה הוא נמצא"

כל המיילים, ואני מדגיש, כ ל המיילים מאונקיו, היו חתומים על ידי אנשים שזוהו גם בשמם, גם בתפקידם וגם בדרכי הפניה אליהם. אני העברתי את המיילים לטופ אודיו. אפילו במייל המקורי, שהוא נוסח סטנדרטי של אונקיו לגבי תיקון שהם לוקחים על חשבונם, מופיעה פיסקה שמופנית ליבואן המקומי (טופ אודיו) והיא מופיעה כאן בשרשור - Dear Service Partner : Authorised for goodwill repair for parts, labour & Shipping to customer will be covered by Onkyo. Please remember to quote above ticket number on all email/billing regarding this repair job.

ויש מספר טיקט והכל. לא מדובר בחנות מכולת שאיזה פועל זר מתחייב בשם הבעלים.

ולכן אין לי מושג מאיפה אתה מביא את הטענות האלה.


נערך בפעם אחרונה על-ידי Newboy בתאריך ו' 19/09/2014 18:09, נערך סך הכל פעם אחת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2377

 #418  נשלח: ו' 19/09/2014 18:12
Re: UWF-1

Newboy כתב:
ביחד עם האונקיו 818 קניתי בזמנו גם את המתאם שלהם ל WIFI שמתחבר דרך ה USB של הרסיבר. מדובר ב Onkyo UWF-1 Wireless LAN Adapter שעולה עכשיו באמזון ארה"ב 22 דולר.

הינה הקישור: http://www.amazon.com/Onkyo-UWF-1-Wireless-LAN-Adapter/dp/B004WR125O?tag=h0dab-20&

אני כבר לא צריך את המתאם, כי בדירה החדשה שלנו יש לנו רשת קווית בכל חדר. יש לי את המתאם, במצב כחדש, ואפילו באריזה המקורית ...

כאות תודה לכל החברים שעודדו אותי ותמכו בי כאן, אני רוצה לתת אותו מתנה לאחד מכם (שיש לו אונקיו וזקוק לזה).


אף אחד לא רוצה את ה UWF-1 ?
·
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Lior_M (ליאור)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 07, 2006

מיקום: נס-ציונה
הבעות תודה: 299
מספר הודעות: 7244

 #419  נשלח: ו' 19/09/2014 18:56
Re: לגבי תיקון

Newboy כתב:
@Lior_M
·
אני חולק על דבריך : "הם היו צריכים להבטיח גם לטופ-אודיו שהסכום ישולם או ישלח החלק. הקטע הזה כנראה לא קרה וכל מה שיש לפותח השרשור זה אימייל מג'ון דו שטוען שהוא פנה לטופ-אודיו. אנחנו לא יודעים מי זה, אנחנו לא יודעים באיזה דרג החלטה הוא נמצא"

כל המיילים, ואני מדגיש, כ ל המיילים מאונקיו, היו חתומים על ידי אנשים שזוהו גם בשמם, גם בתפקידם וגם בדרכי הפניה אליהם. אני העברתי את המיילים לטופ אודיו. אפילו במייל המקורי, שהוא נוסח סטנדרטי של אונקיו לגבי תיקון שהם לוקחים על חשבונם, מופיעה פיסקה שמופנית ליבואן המקומי (טופ אודיו) והיא מופיעה כאן בשרשור - Dear Service Partner : Authorised for goodwill repair for parts, labour & Shipping to customer will be covered by Onkyo. Please remember to quote above ticket number on all email/billing regarding this repair job.

ויש מספר טיקט והכל. לא מדובר בחנות מכולת שאיזה פועל זר מתחייב בשם הבעלים.

ולכן אין לי מושג מאיפה אתה מביא את הטענות האלה.

איש אני לא נגדך, באמת !. הלוואי והיית מקבל מענה ב day1. אבל יש לי תחושה שפשוט היה פה קצר בתקשורת בין אונקיו ליבואן.
בכל מקרה כל הכבוד לך על הסבלנות ואני מקווה שבסופו של דבר המכשיר יתוקן בהקדם.
·

_________________
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי


נערך בפעם אחרונה על-ידי Lior_M בתאריך ו' 19/09/2014 20:25, נערך סך הכל פעם אחת
(1) הבעות תודה: Newboy
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yuria (אורי)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Mar 22, 2006

מיקום: חולון
הבעות תודה: 234
מספר הודעות: 3983

 #420  נשלח: ו' 19/09/2014 20:22
Re: UWF-1

Newboy
·
יש לי מתאם כזה ......

_________________
במסכים כמה שיותר איכותי וגדול, יותר טוב. בחרתי במסך אולד LG65C8
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  27  |  28  |  29  | ... |  39  |  40  |  41  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht