מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



טופ אודיו ואונקיו 818 מאמזון גרמניה: בעיה בכרטיס HDMI; נפתר לאחר הרבה זמן


עמוד 40 מתוך 41
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  39  |  40  |  41  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
Acejin
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 24, 2008
הבעות תודה: 8
מספר הודעות: 266

 #586  נשלח: ו' 17/10/2014 12:07

לעזעזל! בדיוק קניתי השבוע אונקוי 636 מגרמניה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mayrun
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 04, 2004
הבעות תודה: 8
מספר הודעות: 180

 #587  נשלח: ו' 17/10/2014 13:11

שמחים בשמחתך חבר!

טופ אודיו, חבל שמלכתחילה לא קיצרתם עניינים, הייתם יכולים להראות באור הרבה יותר טוב מאשר המצב שאתם נמצאים בו עכשיו.
(1) הבעות תודה: Newboy
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2377

 #588  נשלח: ו' 17/10/2014 13:14

Acejin כתב:
לעזעזל! בדיוק קניתי השבוע אונקוי 636 מגרמניה


·מכשיר מצוין. תתחדש. בסידרה 3 לא ראיתי שדווחו תקלות בכרטיסים ...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Jul 08, 2008
הבעות תודה: 271
מספר הודעות: 7882

 #589  נשלח: שבת 18/10/2014 21:15

Amitel כתב:
Newboy סחטיין עליך!
טוב תקשיב, אני יושב לקרוא את השירשור הזה כבר שעה!
רם אורן פארש לידך בספרי מתח. (למרות שיכולתי לקפוץ לעמוד האחרון לא עשיתי כך )
עם 40k צפיות, רק תכרוך את השירשור ויאללה לשבוע הספר הקרוב.

שמח שהסתדר לך בסוף.

אגב אני אשמח בהזדמנות זו לציין את ישפאר לטובה לאחר שקניתי את ה 55w905 (לפני קצת פחות משנה) עם פיקסל ״תקוע״. אחרי השיחה לשירות הלקוחות הגיע טכנאי, מילא דוח ואחרי יום-יומיים הגיע טלויזיה חדשה. בלי חצי מריבה או מילה מיותרת. הייתי בהלם!

ישפאר מעולים!

זה יבואן שארכוש ממנו בשמחה. גם אם אינך לקוח, הם חוזרים אליך ועונים על כל שאלה. בגלל השירות לא מזמן המלצתי לבן משפחה לרכוש מסך סוני.
·
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
movieman
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2011
הבעות תודה: 339
מספר הודעות: 4468

 #590  נשלח: שבת 18/10/2014 23:43

asaf23 כתב:

ציטוט:
...


ישפאר מעולים!

זה יבואן שארכוש ממנו בשמחה. גם אם אינך לקוח, הם חוזרים אליך ועונים על כל שאלה. בגלל השירות לא מזמן המלצתי לבן משפחה לרכוש מסך סוני.
·

כו אבל בכל מה שקשור למקרנים אני לא נוגע במצר של ישפאר .

NEWBOY - תן קצת תמונות של כל הסט-אפ (בכל זאת חיכינו 3 חודשים) .

·
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
baraq
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 08, 2011
הבעות תודה: 41
מספר הודעות: 530

 #591  נשלח: ה' 30/10/2014 22:42

קצת חומר נוסף למחשבה

עקבתי אחרי השירשור הזה מההתחלה שלו בחשש רב כבעלים של 717 שנקנה מאמזון גרמניה ביוני 2013 והתפללתי שלא אצטרך לעבור התנסות כזו.
אממה - לפני כשלושה שבועות אין סאונד ויש רק וידאו

לאור הפוסט הזה החלטתי לוותר על הכאב ראש של טופ-אודיו ואונקיו בכלל ולפנות ישירות לאמזון


ציטוט:

Hello support,

I need your help regarding the item,
In the last month the item started to malfunction, I tried the trubleshooting manuals and it helped just until the next time I powered the AVR.

I understood that the problem I'm experiencing is a common problem with this AVR (HDMI Card issues) and I'd like to replace it to another brand AVR (Pioneer/denon/Yamaha) with the about the same cost (or even add some money for an upgrade..).

Kind regards,
Baraq


וכעבור מספר שעות לא רב קיבלתי תשובה


ציטוט:


Dear Customer

I am sorry to hear that the item "Onkyo TX-NR717 7.2-Kanal AV-Netzwerk-Verstärker (THX Select 2 Plus, 3D, 4K, Musikdienste, Remote App, 170 W/Kanal) silber" in your order (for order number see subject line) is not working properly.

It is unfortunately not possible to exchange one item for another. We would therefore kindly ask you to return the unwanted item for a refund and to re-order the alternative item as usual via our webpage. I request for your understanding.

Please send the goods please complete. Use - if possible - the Amazon.de?tag=quabyvii08-21& shipping packaging and the manufacturer's original packaging. You can print your return label and return summary through the following link:

www.amazon.de?tag=quabyvii08-21&

Please send the goods *sufficient postage* back to us. The postage cost we will of course refund you.

As soon as we receive the returned items, we will initiate a refund for the value of the goods.

Please be aware that it may take some time until the refund is displayed on your bank or credit card account statement. Please take into account that returning an item may take up to one week, after which, it may take one or two days to process in our Fulfillment Center.

We will notify you via (German) e-mail of your refund once we have received and processed the returned item. Please keep the receipt for your returns until you get this confirmation.

Completed refunds information can also be viewed when you visit "Mein Konto" (http://www.amazon.de/mein-konto).?tag=quabyvii08-21& Please click on "Meine Bestellungen" and sign in with your e-mail address and password. Next, please click on the relevant order number. The refund information will be visible at the bottom of the relevant order's summary page.

If there are any questions left, please do not hesitate to contact our customer service: We are always happy to help!

I wish you and your Family a nice and pleasant day!

Warmest regards,


ברגעים אלו קיבלתי מייל שמאשר את הזיכוי המלא שקיבלתי על המכשיר וכמובן על כל המשלוחים

לא יודע אם מה שכתבתי משרת איכשהו את הספקים בארץ אבל הוא בטוח ישרת את אמזון ואת הלקוחות הפוטנציאלים שיש פה ואני בטוח שיש הרבה ואולי יותר בעקבות הפוסט שלי.

אני לא רואה שום סיבה לקנות פה במחירים המטורפים בשביל אחריות אם יש אלטרנטיבה כל כך הרבה יותר טובה!

אגב, הרסיבר המקורי שהזמנתי מאמזון הגיע עם חיבור קצת עקום מאחור (כנראה החבר'ה במכס הרימו אותו מהמחבר של הרמקול) ואמזון ביקשו שאחזיר להם אותו וישלחו לי חדש תמורתו - את החדש קיבלתי עוד לפני שהספקתי לשלוח להם בחזרה את הראשון שהגיע..

עכשיו אני מחפש את היורש - אונקיו כנראה שזה לא יהיה, לא רוצה סרטים עם כרטיסי HDMI תקולים שוב פעם..
(1) הבעות תודה: jacko-il
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avilior (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 03, 2007

מיקום: עכו
הבעות תודה: 141
מספר הודעות: 1616

 #592  נשלח: ה' 30/10/2014 22:58

אין על אמזון! קונה מהם בעיניים עצומות. אונקיו מבחינתי שרופים אחרי השרשור הזה, למרות שלמען ההגינות לא חיבבתי את הרסיברים שלהם מעולם. מה שבטוח, שום מוצר שקשור לטופ אודיו לא ייכנס אלי הביתה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sam22
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 824
מספר הודעות: 20259

 #593  נשלח: ה' 30/10/2014 22:58

יפה מאוד
אין על אמזון
שרות מהאגדות

מה עם המיסים?
תשלם פעמיים?

_________________
העם דורש..... כל מיני דברים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
baraq
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 08, 2011
הבעות תודה: 41
מספר הודעות: 530

 #594  נשלח: ה' 30/10/2014 23:01

sam22
·זה קטע מוזר, כשהחלפתי את הרסיבר הראשון שלחתי אותו עם סימון של סחורה מוחזרת ואיכשהו אמזון זיכו אותי על המיסים

קטע של מזל
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1182
מספר הודעות: 8304

 #595  נשלח: ה' 30/10/2014 23:03

baraq
·

תודה על המידע. בהחלט מעודד לשמוע, למרות שתמיד שמעתי רק דברים טובים על השירות של אמזון.
איכשהו, אחרי כל כך הרבה שנים, עדיין לא קניתי כלום מאמזון. (פשוט לא יצא)
אני סמוך ובטוח שאקנה ציוד בעתיד..

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
(1) הבעות תודה: baraq
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
baraq
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 08, 2011
הבעות תודה: 41
מספר הודעות: 530

 #596  נשלח: ה' 30/10/2014 23:04

יותר מזה - שבוע אחרי שקניתי המחיר שלו ירד קצת
פניתי אליהם והם גם זיכו אותי על ההפרש (26 יורו)
מזל שיש לוג של כל התשלומים והזיכויים באתר שלהם

מיסים לא שילמתי בכלל מסתבר


נערך בפעם אחרונה על-ידי baraq בתאריך ה' 30/10/2014 23:18, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
of1978 (אופיר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 25, 2008

מיקום: נהריה
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 2278

 #597  נשלח: ה' 30/10/2014 23:13

baraq כתב:
יותר מזה - שבוע אחרי שקניתי המחיר שלו ירד קצת
פניתי אליהם והם גם זיכו אותי על ההפרש (26 יורו)
מזל שיש לוג של כל התשלומים והזיכויים באתר שלהם

מיסים לא שימלתי בכלל מסתבר


·אני רק מדמיין מה היה קורה אם היית אומר את זה לחנות ישראלית...
או שהמוכר היה נקרע לך מצחוק בפנים או שהיה מחפש מצלמה נסתרת

_________________
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2377

 #598  נשלח: ו' 31/10/2014 7:20

baraq
·

שמח מאוד בשבילך שהסתדר ...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sam22
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 824
מספר הודעות: 20259

 #599  נשלח: ו' 31/10/2014 7:28

Baraq,
גם לי אמזון החזירו דמי שחרור מהמכס.
אמנם על חבילה קטנה מאוד ולא יקרה כמו רסיבר.
וגם שילמו שילוח חשרה.

עניין אותי לדעת לגבי המקרה שלך
הם באמת שרות מופלא
וזו הסיבה שלדעתי פותח השירשור היה צריך לפעול מיידית מולם

_________________
העם דורש..... כל מיני דברים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
menny
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jun 19, 2009
הבעות תודה: 116
מספר הודעות: 880

 #600  נשלח: ו' 31/10/2014 9:25

בשעה טובה...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  39  |  40  |  41  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht