מישהו נהג על הסקודה סופרב החדשה ויכול להשוות לרכבים אחרים בסגמנט (נוחות)
- kingikra (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
·טלHD כתב:·......
ה GS מאוד מאוד מאוד נוחה. נהגתי עליה בכמה הזדמנויות.
ה RC-F לא עולה פחות מ GS-F. הפוך. יש לי מכר שכבר הזמין GS-F ומקבל אותה חודש הבא. מחיר סביב 610K....
שמח לשמוע שהיא מאוד נוחה. בסופש הקרוב אוכל לבחון אותה מקרוב.
לגבי ה GS-F, לא ידעתי את מה שאתה אומר אבל עדיין 610 לא רלוונטי מבחינתי.
מה שכן, בחיפושי באתר אוטו אחרי אלטרנטיבה במחיר הזה, גיליתי להפתעתי שה ATS-V של קדילאק תומחרה ב 470,000 ש"ח. אז נכון שהיא לא תתנהג על הכביש כמו האירופאיות המקבילות (למרות שראיתי כמה השוואות שטענו שהפער לא כזה גדול) אבל מצד שני ביצועים טובים יותר ואני בטוח שלא פחות איבזור ופינוק.
אני צופה לא מעט על הכביש (כמובן הכל יחסי).
·kingikra כתב:·......
התוכנה זה 2500-3000 ש"ח. לא הטעינה. אני לא יודע איך זה עובד בואג אבל ברכב שלי אתה קונה איזה מתקן באינטרנט ושותל את התוכנה בעצמך....
אנחנו מפריעים כאן בשרשור ולכן אתייחס בפעם האחרונה.
לגבי שאלות על כיצד מעלים את יחס הדחיסה שהרי זה מכאני ונקבע על ידי מהלך הבוכנה וכו... זה נכון למנוע אטמוספרי אך במנוע מוגדש אתה פשוט גודש יותר ובמקביל מכניס יותר דלק.
לגבי התוכנה/ציפ. יש שתי אפשרויות האחת קניית ציפ ושרשור שלו עפ תרשים שתקבל.
האופציה השניה זה טעינת תוכנה ישירות למחשב הרכב. הטעינה החוזרת איננה עולה כסף.רק בפעם הראשונה.
בעת הטענת התוכנה המוסך מתחבר למחשב הרכב עם לפטופ ומטעין בהתאם למה ששלמת. התוכנה המעודכנת שולטת על כלל המרכיבים כגון גדישה, משיכת הילוכים, תגובת דוושה ועוד. לאחר מיכן מבצעים נסיעת מבחן כשהמחשב מחובר ובודקים נותני מנוע.
ברור שכשמוציאים מהרכב יותר הבלאי גדל אבל זה כבר בעיקר תלוי בטיפול שוטף ובעד כמה תלחץ על הרכב.
מה שכיף זה שהרכב הופך להיות פצצת אנרגיה, זריז ומהיר ובעלות מאד מאד נמוכה.
עד כאן, אם מעניין עוד אפשר לפתוח שרשור נפרד.
@kingikra
אני לא מבין, אם אתה מדבר על רכבים ברמה כזאת למה בגלל לטרוח לקחת את הסופרב לסיבוב, גם אם היא נותנת את חווית הנהיגה הגימור שלה לא מתקרב לקרסול של הרכבים האלו, כמה שהקונצרן משפיע על הרכב בסופו של דבר זה עניין של עלויות, ורכב ברמה של הסופרב לא יהיה לעולם ברמת הגימור של רכבים ברמה שאתה רוצה. בנוסף, וכמובן אף אחד לא קונה רכב כדי למכור, אבל גרסאות קצה של רכבים בסגמנט הזה לא נמכרים אפילו קרוב למחירון כך שכלכלית אפילו עדיף להשקיע עוד קצת לפינוק.
שוב, זאת רק דעתי.
אני לא מבין, אם אתה מדבר על רכבים ברמה כזאת למה בגלל לטרוח לקחת את הסופרב לסיבוב, גם אם היא נותנת את חווית הנהיגה הגימור שלה לא מתקרב לקרסול של הרכבים האלו, כמה שהקונצרן משפיע על הרכב בסופו של דבר זה עניין של עלויות, ורכב ברמה של הסופרב לא יהיה לעולם ברמת הגימור של רכבים ברמה שאתה רוצה. בנוסף, וכמובן אף אחד לא קונה רכב כדי למכור, אבל גרסאות קצה של רכבים בסגמנט הזה לא נמכרים אפילו קרוב למחירון כך שכלכלית אפילו עדיף להשקיע עוד קצת לפינוק.
שוב, זאת רק דעתי.
- kingikra (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
·Dbso כתב:@kingikra
אני לא מבין, אם אתה מדבר על רכבים ברמה כזאת למה בגלל לטרוח לקחת את הסופרב לסיבוב, גם אם היא נותנת את חווית הנהיגה הגימור שלה לא מתקרב לקרסול של הרכבים האלו, כמה שהקונצרן משפיע על הרכב בסופו של דבר זה עניין של עלויות, ורכב ברמה של הסופרב לא יהיה לעולם ברמת הגימור של רכבים ברמה שאתה רוצה. בנוסף, וכמובן אף אחד לא קונה רכב כדי למכור, אבל גרסאות קצה של רכבים בסגמנט הזה לא נמכרים אפילו קרוב למחירון כך שכלכלית אפילו עדיף להשקיע עוד קצת לפינוק.
שוב, זאת רק דעתי....
תגדיר גימור. עוד כמה פיצ'רים? כסא נוח? מערכת איכותית יותר?
כן, שוב, אני לא בטוח עד כמה מדברים אלייך הדברים האלו אבל לא משנה באיזה גימור, וראיתי עכשיו שיש גימור חדש יוקרתי יותר, עדיין לא יעמוד מול גימור של רכב בסגמנט שלך, מערכת איכותית ,מושבי עור יותר איכותיים, דשבורד מחומר יותר איכותי, ובכלל פיצ'רים של נוחות שלא תמצא או באיכות נמוכה יותר בסקודה.
כמובן שבסקודה זה הדגם היקר ביותר שבדרך כלל לא נמכרים הרבה ממנו כי אנשים מחפשים במחירים כאלה לעלות רמה ליוקרתיות יותר, מה גם שאין להן שוק, ראה דוגמא סקודה סופרב V6 וסובארו B4 3.0, עכשיו שוב אולי הכסף כן מדד, אבל אם לי היה את הכסף לקנות רכב והייתי מתכנן להתפנק ולהתחדש, וגם אני חולה הגה, הייתי הולך על משהו חזק ומפנק באמת.
בשורה תחתונה תראה איזה הפרש משמעותי בכוח בין הסופרב וגם הדגם של ה280 כ"ס שעדיין יוצאים ממנוע של 2.0 TSI וגם עם כל הצנרות הצ'יפים אינטרקולר שתשקיע באוטו שבסופו של דבר לא חוזרים לא תראה מעל 400 כ"ס וזה בהגזמה כשאתה מקבל לא רחוק מזה ברכב הנוכחי שלך ואתה מחפש להתחדש.
כמובן שבסקודה זה הדגם היקר ביותר שבדרך כלל לא נמכרים הרבה ממנו כי אנשים מחפשים במחירים כאלה לעלות רמה ליוקרתיות יותר, מה גם שאין להן שוק, ראה דוגמא סקודה סופרב V6 וסובארו B4 3.0, עכשיו שוב אולי הכסף כן מדד, אבל אם לי היה את הכסף לקנות רכב והייתי מתכנן להתפנק ולהתחדש, וגם אני חולה הגה, הייתי הולך על משהו חזק ומפנק באמת.
בשורה תחתונה תראה איזה הפרש משמעותי בכוח בין הסופרב וגם הדגם של ה280 כ"ס שעדיין יוצאים ממנוע של 2.0 TSI וגם עם כל הצנרות הצ'יפים אינטרקולר שתשקיע באוטו שבסופו של דבר לא חוזרים לא תראה מעל 400 כ"ס וזה בהגזמה כשאתה מקבל לא רחוק מזה ברכב הנוכחי שלך ואתה מחפש להתחדש.
- kingikra (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
להשוות בין הסקודה ללקסוס או האינפיניטי אפשר כי זה סגמנט דומה ויש לא מעט קווים דומים גם אם היפניות בעלות גימור גבוה יותר אבל להשוות בין הרכב שלי לרכבים בקטגוריה הנ"ל זה כבר לא רלונטי.
אני מחפש בראש ובראשונה רכות על הכביש. בהינתן זה, המרצדס שלי ירדה מהתחרות. עכשיו אני מחפש מינימום ירידה בכוח. בהינתן זה, המרצדס שלי חזרה לתחרות?? זה הרי בילתי אפשרי.
לגבי ההשוואה בין הסקודה ליפניות, אני בטוח שרמת הגימור גבוהה בהרבה. אחרת אין הצדקה לפער הגדול במחיר. השאלה היא איך ה״גימור״ הזה מרגיש? כלומר אם אשב בסקודה שנגיד ורכה על הכביש כמו האינפיניטי והלקסוס, האם עדיפות האיכות בחומרים וכל דבר נוסף שנכנס במילה גימור, שווה עוד 100-150 אלף?
אני מחפש בראש ובראשונה רכות על הכביש. בהינתן זה, המרצדס שלי ירדה מהתחרות. עכשיו אני מחפש מינימום ירידה בכוח. בהינתן זה, המרצדס שלי חזרה לתחרות?? זה הרי בילתי אפשרי.
לגבי ההשוואה בין הסקודה ליפניות, אני בטוח שרמת הגימור גבוהה בהרבה. אחרת אין הצדקה לפער הגדול במחיר. השאלה היא איך ה״גימור״ הזה מרגיש? כלומר אם אשב בסקודה שנגיד ורכה על הכביש כמו האינפיניטי והלקסוס, האם עדיפות האיכות בחומרים וכל דבר נוסף שנכנס במילה גימור, שווה עוד 100-150 אלף?
לפי דעתי אתה טועה. יחס דחיסה זה יחס בין נפחים. זה נכון שאם מכניסים יותר אוויר מכניסים יותר דלק, אבל בסופו של דבר היחס בין הנפח כשהבוכנה "בחוץ" לבין הנפח כשהבוכנה בפנים, נשאר אותו יחס, כי לא שיננו את המימדים של הצילינדר והבוכנה.kobbi כתב:·......
אנחנו מפריעים כאן בשרשור ולכן אתייחס בפעם האחרונה.
לגבי שאלות על כיצד מעלים את יחס הדחיסה שהרי זה מכאני ונקבע על ידי מהלך הבוכנה וכו... זה נכון למנוע אטמוספרי אך במנוע מוגדש אתה פשוט גודש יותר ובמקביל מכניס יותר דלק.
...
·אני כותב את זה אחרי שבדקתי במספר אתרים ברשת.
האם ירידה בכוח שווה לך 100-150 אש״ח פחות?kingikra כתב:להשוות בין הסקודה ללקסוס או האינפיניטי אפשר כי זה סגמנט דומה ויש לא מעט קווים דומים גם אם היפניות בעלות גימור גבוה יותר אבל להשוות בין הרכב שלי לרכבים בקטגוריה הנ"ל זה כבר לא רלונטי.
אני מחפש בראש ובראשונה רכות על הכביש. בהינתן זה, המרצדס שלי ירדה מהתחרות. עכשיו אני מחפש מינימום ירידה בכוח. בהינתן זה, המרצדס שלי חזרה לתחרות?? זה הרי בילתי אפשרי.
לגבי ההשוואה בין הסקודה ליפניות, אני בטוח שרמת הגימור גבוהה בהרבה. אחרת אין הצדקה לפער הגדול במחיר. השאלה היא איך ה״גימור״ הזה מרגיש? כלומר אם אשב בסקודה שנגיד ורכה על הכביש כמו האינפיניטי והלקסוס, האם עדיפות האיכות בחומרים וכל דבר נוסף שנכנס במילה גימור, שווה עוד 100-150 אלף?...
פה נכנסים כבר השיקולים שלך, מה שווה יותר,כבר אמרתי שאני לא יודע מה השיקולים שלך.
בכל מקרה אם אתה מדבר על הגרסא של ה280 זה רכב חזק עם פוטנציאל והנעה כפולה אז יש לו אחלה אחיזה.
אגב יש רק לציין שאני לא מבין מדוע אתה מחליף את המפלצת הזאת!