לא.
הסרט צולם ב21:9 - והנגן "פורס" אותו להבנתי על 16:9. - הפסים השחורים שאתה רואה היום - הם לא חלק מהקובץ,
בהזדמנות נדירה בארץ למכירה עדשה אנאמורפית ISCO2 ייבוא אישי מגרמניה והתקן
כללי הפורום
לוחות אלה מוגשים כשירות לחברי האתר. האתר אינו מרוויח מההודעות או המכירות שבו.
האתר משמש תווך בין גולשים באתר שמוכרים לבין גולשים שקונים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו ואינו ערב שהסוחרים או המוצרים ליגיטמיים ותקינים. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים ואנחנו מעודדים את הגולשים לאמת ולוודא שהמוצרים תקינים, שהמחירים הוגנים ושהמוכרים ליגיטמיים.
לוחות אלה מוגשים כשירות לחברי האתר. האתר אינו מרוויח מההודעות או המכירות שבו.
האתר משמש תווך בין גולשים באתר שמוכרים לבין גולשים שקונים ואינו אחראי בכל דרך לתוכן או טיב המודעות וההצעות המפורסמות בו ואינו ערב שהסוחרים או המוצרים ליגיטמיים ותקינים. כל ההצעות נמצאות באחריותם הבלעדית של המפרסמים ואנחנו מעודדים את הגולשים לאמת ולוודא שהמוצרים תקינים, שהמחירים הוגנים ושהמוכרים ליגיטמיים.
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
- spacedude
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3501
- הצטרף: פברואר 2005
- מיקום: מזכרת בתיה
- נתן תודות: 183 פעמים
- קיבל תודות: 169 פעמים
RobotCop,
הסביר את זה בצורה הכי טובה,
בשביל להשתמש בעדשה אנאמורפית אנחנו קודם כל צריכים:
1. מסך ביחס 1:2.35
2. מקרן שתמוך בעדשה (קרי, מקרן שיודע לעוות את התמונה, שלאחר מכן העיוות מתוקן בעזרת העדשה).
אני מאוד מעוניין בעדשה אנאמורפית.
אני משתמש במסך 1:2.35 גדול יחסית ועם מקרן בעל עוצמת הארה לא הכי חזקה, ככה ששימוש בעדשה הזאת אכן יתן לי בוסט של 30% בעוצמת ההארה של המקרן.
הסביר את זה בצורה הכי טובה,
בשביל להשתמש בעדשה אנאמורפית אנחנו קודם כל צריכים:
1. מסך ביחס 1:2.35
2. מקרן שתמוך בעדשה (קרי, מקרן שיודע לעוות את התמונה, שלאחר מכן העיוות מתוקן בעזרת העדשה).
אני מאוד מעוניין בעדשה אנאמורפית.
אני משתמש במסך 1:2.35 גדול יחסית ועם מקרן בעל עוצמת הארה לא הכי חזקה, ככה ששימוש בעדשה הזאת אכן יתן לי בוסט של 30% בעוצמת ההארה של המקרן.
שחר
@Itay_Pollak
·
ומה עם סרטים וסדרות שצולמו ב16:9 ? הם יהיו מעוותים על מסך 2.35:1 זאת הכוונה שלי . העדשה האינפורמית לא ממירה 16:9 ל2.35:1 כי אז היא תעוות את התמונה מהפרופורציות הטבעית שהיא צולמה 16:9 . היא רק מעלימה את הפסים השחורים כי למתוח את התמונה למסך 2.35:1 במידה והסרט צולם בפורמט הזה. במידה ותרצה להציג משהו שצולם בפורמט 16:9 (סדרה או סרט שצולם בפורמט הזה (דוגמת סצנת הפתיחה של "עלייתו האביר האפל") התמונה תתעוות ותאבד את הפרופורציות שלה .
·
ומה עם סרטים וסדרות שצולמו ב16:9 ? הם יהיו מעוותים על מסך 2.35:1 זאת הכוונה שלי . העדשה האינפורמית לא ממירה 16:9 ל2.35:1 כי אז היא תעוות את התמונה מהפרופורציות הטבעית שהיא צולמה 16:9 . היא רק מעלימה את הפסים השחורים כי למתוח את התמונה למסך 2.35:1 במידה והסרט צולם בפורמט הזה. במידה ותרצה להציג משהו שצולם בפורמט 16:9 (סדרה או סרט שצולם בפורמט הזה (דוגמת סצנת הפתיחה של "עלייתו האביר האפל") התמונה תתעוות ותאבד את הפרופורציות שלה .
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16943
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1001 פעמים
- קיבל תודות: 2180 פעמים
- MrHicUp
- חבר ותיק
- הודעות: 1548
- הצטרף: יוני 2006
- מיקום: רמת הגולן
- נתן תודות: 110 פעמים
- קיבל תודות: 48 פעמים
סדרות רואים בטלויזיה, סרטים רציניים ברובם מגיעים סינמהסקופ ולא מצריכים התערבות עדשה כזאת, סרטים 16:9 רובם סרטי דרמה אז לא נורא אם עושים מניפולציה תוך איבוד רזולוציה, סרטי ילדים כנ"ל ולילדים לא ממש אכפת לאבד מעט מהאיכות כאשר מבצעים מניפולציות ע"י הסטרימר או ע"י MPC או כול תוכנה אחרת שיודעת לשנות גודל מותאם אישית.
לכן המוצר הזה הוא באמת למי שיש את הרצון והממון...
לכן המוצר הזה הוא באמת למי שיש את הרצון והממון...
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
ממליץ למי שצריך לצפות בהודעה 12: http://www.hometheater.co.il/vp2440291#2440291
זה מסביר בדיוק איך זה עובד.
מתיחה ורטיקלית - ע"י המקרן (תוכנתי!).
מתיחה הוריזונטלית - ע"י העדשה.
זה מסביר בדיוק איך זה עובד.
מתיחה ורטיקלית - ע"י המקרן (תוכנתי!).
מתיחה הוריזונטלית - ע"י העדשה.
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
1. פסים שחורים למעלה ולמטה. כמובן שהם חלק מתמונת המקרן. יש מקרנים שמה שאפשר לעשות זה להגיד למקרן לעשות LENS SHIFT למעלה/למטה - כדי לקבל רק פס "שחור" אחד על המסך".
2. בהמשך ל1 - זה לא שזה עוזר לך - אתה מאבד אותם ככה או ככה. הנוחות במסך סינמה סקופ הוא חווית הצפייה.
אל תשכח שברוחב מקבלים אותם פיקסלים, בגובה מפסידים.
2. בהמשך ל1 - זה לא שזה עוזר לך - אתה מאבד אותם ככה או ככה. הנוחות במסך סינמה סקופ הוא חווית הצפייה.
אל תשכח שברוחב מקבלים אותם פיקסלים, בגובה מפסידים.