אלקטרוניקס פרו שירות מחפיר ועבודה על הלקוח

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
אוחנה (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

אלקטרוניקס פרו שירות מחפיר ועבודה על הלקוח

נושא שלא נקרא #1 

שלום לכם , באוגוסט 2016 רכשתי מסך 60 אינץ' מתוצרת סמסונג מספר ימים לאחר קבלת המסך גיליתי זליגות אור על המסך פניתי לאלקטרוניקס פרו והתלוננתי על כך ,הם שלחו נציג שבדק והחליף את המסך ,לאחר קבלת המסך החדש שוב גיליתי זליגות אור מעטות ,שוב הגיע נציג ובבדיקה טען שזה בגדר הסביר,כדי לא להיראות קטנוני הסכמתי להשאיר את המסך עם הבטחה שאם זה יחמיר הם נמצאים כאן בשבילי,השבוע גיליתי שהזליגות מתפשטות לאזורים נוספים,פניתי לחברה שוב וטכנאי שהגיע מצא את הדבר כנכון ורשם תקלת פאנל שמבירור שערכתי בדרך כלל מובילה להחלפת מסך ,יום למחרת התקשרו מהחברה ורצו לתאם מועד לאיסוף המסך לתיקון הודעתי לנציגה שאיני מסכים לתיקון ואני דורש החלפת מסך חדש (מסך שעולה 13000 ש"ח ) הנציגה לא הסכימה ובזה ניתקה את השיחה. אבקש לציין שהמכשיר עדיין במסגרת האחריות של השנה הראשונה ובנוסף אני הארכתי בזמנו את האחריות לחמש שנים נוספות. לדעתי, הדרישה שלי הוגנת מכיוון שהם ידעו על כך שיש במסך זליגות אור שלטענתם בזמנו היו בגדר הסביר והם לקחו אחריות על כך אם זה יחמיר וכעת הם מתכחשים לכך. אני השקעתי מיטב כספי במסך זה והם מספקים כנראה מסך שיש בו בעיות
נ.ב. הם תמיד יציעו שדרוג כי גם המסך המדובר הוא שדרוג שלי לפי הצעה שלהם למסך קודם עם אותה בעיה
אני לא מתכוון לוותר וערבתי בעניין את אמון הציבור
אני אישית לא אקנה מוצרים של סמסונג בעתיד
אני מתכוון לכתוב על כך לסמסונג העולמי

sigamore
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4687
הצטרף: אוגוסט 2006
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 385 פעמים
קיבל תודות: 637 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

מצער לשמוע :cry: ובפרט לאור העובדה שעיון פה בפורום מלמד שאתה אחד מרבים מאד.
לי אישית לא ברור איך היבואן, שוודאי מי מאנשיו קוראים שירשורים פה באתר, לא מוביל איזה שינוי.
במקרה שלי אני יכול להעיד ש"עצרתי" לא מעט קרובים או מכרים שעמדו בפני רכישה של מסך רק ע"י הארת עיניהם עם חלק מהפידבקים שמשותפים פה.
סיטואציה מוזרה של מותג פרימיום עם חווית שרות בתחתית החבית ... :?:
די טעלעוויזיע קאָסטן מיר וועגן פופצן טויזנט פונט !

אוחנה (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #3 

@sigamore
·נכון מאוד ,אבל אני לא מתכוון לוותר עד שמישהו יחליט לעשות איתם משהו
הם צריכים ללמוד לקח
אני זורק כאן כפפה אם יש עורך דין שקורא את הדברים הללו שייצור איתי קשר
נארגן תביעה ייצוגית . יש פה מספיק אנשים שישמחו להצטרף .
זאת הדרך היחידה שילמדו לתת שירות בהתאם לרמת המותג שאותו הם מייצגים.

Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1935
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 149 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

אנשים אל תתקרבו למוצרי סמסונג יש פה אין ספור תלונות

תתרחקו למה כאבי ראש

אוחנה (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #5 

@Eliran15
רק התארגנות של כל הנפגעים תוכל להביא לשינוי בשרות .
לא נתקלתי בשרות כזה גרוע מזה שנים,בארץ לא חסרים נותני שרות מחפירים אבל אלקטרוניקס פרו התעלו מעל כולם

pocho6
טרול
טרול
הודעות: 89
הצטרף: מאי 2016
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 26 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

גם אני
"עצרתי" לא מעט קרובים או מכרים שעמדו בפני רכישה של סמסונג ולא רק מסכים

Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1935
הצטרף: פברואר 2014
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 149 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

@אוחנה
·יש פה תלונות בפורום על סמסונג בלי סוף
מטורף

erez67
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 406
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 72 פעמים
קיבל תודות: 27 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

אוגוסט 2016 ??? חלפה שנה מה קרה מאז?

אוחנה (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #9 

@erez67
·תקרא את כל מה שכתבתי ...זה שדרוג שני שהם מציעים על אותה רכישה

erez67
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 406
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 72 פעמים
קיבל תודות: 27 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

אוחנה
צודק ! איתך הסליחה.
עכשיו ראיתי שציינת שהבעיה חזרה בשנית רק השבוע

אוחנה (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #11 

@erez67
·לא נורא...ההתנהגות של אלקטרוניקס פרו היא הנושא העיקרי כאן.

יוליוס
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 805
הצטרף: אוגוסט 2007
נתן תודות: 124 פעמים
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

גם אני רכשתי בגלל הסיפורים LG 32 .
וכשאחליף ל 55 חדשה גם אקח LG .
לפי מה שהופיע כאן הם היחידים שנותניים שירות ואחריות של יבואן ולא דרך חברה חיצונית

ahersko
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4580
הצטרף: אוקטובר 2006
מיקום: איזור השרון
נתן תודות: 346 פעמים
קיבל תודות: 584 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

+1 גם אני לא נוגע במוצרים שלהם ולא רק בגלל השרות אלא בגלל האיכות הנמוכה של המוצרים שלהם.

יוליוס
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 805
הצטרף: אוגוסט 2007
נתן תודות: 124 פעמים
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

התקשרתי לסוני להרחבת אחריות כביכול והגעתי אליהם אלקטורניקס פרו.
חצי שעה על הקו ולא עונים.
09-9711700
מה יהיה כשבאמת אצטרך תמיכה או טכנאי .
ב LGענו לי תוך 2 דקות

Crossover-Shop
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 745
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 111 פעמים
קיבל תודות: 227 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

לא צריך לפחוד מאלקטרוניקס פרו או לשלול רכישה של מותג מסויים בגלל שהם נותני השירות של היבואן

פשוט תנו לחנויות להתמודד איתם , לקוחות שלנו ושל חנויות מתמחות באופן כללי לא מתנהלים ישירות מול שירות לקוחות של יבואן

הם מתנהלים ישירות מולינו בטלפון ואנחנו דואגים בדרך כלל לכל השאר - התיאום וקבלת הטכנאי הביתה זה הדברים היחידים שצריך לעשות מול החברה שמספקת את האחריות
חנות מתמחה קרוסאובר
אלנבי 128 תל אביב
03-5604600
הפייסבוק שלנו!

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”