מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



שירות בזיוני של יורוקום/אלקטרוניקס-פרו במהלך הטיפול בתקלה שבטלויזיה


עמוד 3 מתוך 10
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
sigamore
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2006

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 540
מספר הודעות: 4254

 #31  נשלח: ד' 06/09/2017 16:54

Evil-u כתב:

ציטוט:
...


·זה ברמה בהחלט מזעזעת,
סבתא שלי לדוגמא בלי קו בזק כבר שבועיים, פשוט "תקלה" ולאף אחד שם לא איכפת.
שזה מגיע לרמה של תשתיות לאומיות כמו קווי טלפון ודואר, אתם מבינים שמשהו פה דפוק בהחלט.
מה הצעד הבא? לחברת החשמל לא יבוא לתקן תקלות בקווים?


·למה ״הצעד הבא׳ ? האם שכחנו את חרפת ניתוק עשרות אלפי בתי אב בשרון אחרי ״אירוע״ הגשם של 2015.
צוותים של החברה לא מצמצו בעינים בשעה שצולמו ״מתמודדים עם הקטסטרופה״ בסגנון שביתה איטלקית בשעה שאזרחים חצו את סף 96 שעות העלטה.
כל זאת כדי להבטיח עוד תוספת חזירית לכיסם

_________________
די טעלעוויזיע קאָסטן מיר וועגן פופצן טויזנט פונט !
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2095

 #32  נשלח: ד' 06/09/2017 17:06

כול החברות הפנימו שהצרכן הוא פראייר וטיפש לא משנה מה יעשו לו הוא ימשיך וירכוש את המוצרים ולצערי זה מוכיח את עצמו יום אחרי יום
_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
theezway
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 16, 2005
הבעות תודה: 44
מספר הודעות: 2331

 #33  נשלח: ד' 06/09/2017 17:15
בדיוק הסתיימה האחריות אצלי

ואלקטרוניקה פרו מתקשרים כדי להציע המשך אחריות.
ההודעה שלך חיזקה את ההחלטה שלי שלא לחדש.

_________________
אתר הבית שלי - www.ezway.co.il
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 99
מספר הודעות: 1295

 #34  נשלח: ד' 06/09/2017 17:30

sigamore כתב:

ציטוט:
...


·למה ״הצעד הבא׳ ? האם שכחנו את חרפת ניתוק עשרות אלפי בתי אב בשרון אחרי ״אירוע״ הגשם של 2015.
צוותים של החברה לא מצמצו בעינים בשעה שצולמו ״מתמודדים עם הקטסטרופה״ בסגנון שביתה איטלקית בשעה שאזרחים חצו את סף 96 שעות העלטה.
כל זאת כדי להבטיח עוד תוספת חזירית לכיסם


·הדחקתי,
גם אצלי בבית זה קרה ורק אחרי שהתקשרתי ואיימתי שאנשים מטפסים על עמוד המתח הגבוה בכדי לתקנו בעצמם, הם הגיעו בלחץ.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2095

 #35  נשלח: ד' 06/09/2017 17:32

Evil-u כתב:
ציטוט:
...


·הדחקתי,
גם אצלי בבית זה קרה ורק אחרי שהתקשרתי ואיימתי שאנשים מטפסים על עמוד המתח הגבוה בכדי לתקנו בעצמם, הם הגיעו בלחץ.
·


_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2095

 #36  נשלח: ד' 06/09/2017 17:39

זה מזכיר את הבדיחה על משטרת ישראל האומללה
אחד מתקשר למוקד 100 ואומר שיש אצלו פורצים במחסן
המוקדן עונה לו שאין כרגע ניידות בסביבה ואין מה לעשות
הבחור מנתק את השיחה ממתין 20 דקות ומתקשר שוב והפעם הוא אומר שהוא ירה באחד הפורצים.
פחות מ10 דקות הגיעה כל המחוז. באים השוטרים ומסתכלים ורואים שפורצים בחיים ..
ניגש אליו השוטר ואמר לו לא אמרת שירית באחד הפורצים ?
הבחור אומר לו לא אמרתם שאין לכם ניידות בסביבה?

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 99
מספר הודעות: 1295

 #37  נשלח: ד' 06/09/2017 17:47

אני גר ליד צומת מרומזרת, כל היום באותו יום לא שמעתי אפילו צפצוף אחד, הסיבה לכך היתה שהרמזורים גם הפסיקו לעבוד בגלל הפסקת החשמל (:
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 313
מספר הודעות: 2641

 #38  נשלח: ה' 07/09/2017 19:10

עדכון מהיום,
היום בסביבות 14:00 קיבלתי SMS על כך שיש לי הודעה קולית. בהודעה נשמע טכנאי של אלקטרוניקס פרו שאומר שהוא רצה ליצור איתי קשר, וביקש ממני לחזור לטלפון שהשאיר. תחילה לא הבנתי למה לא קיבלתי/שמעתי את הטלפון הישיר ממנו. התקשרתי לטלפון שהשאיר, בממתינה התברר לי שזה מוקד השירות של אלקטרוניקס פרו למוצרים של היבואן ניופאן. לאחר כ-10 דקות המתנה, כשהגעתי למענה אנושי הסברתי לנציגה שהטכנאי שלהם רצה ליצור איתי קשר, הנציגה ביקשה לברר משהו וכשחזרה אמרה לי שהיא העבירה את בקשתי למעבדה ושיחייגו אלי שוב. כמו כן, כדי שהדברים לא ייפלו בין הכיסאות, כתבתי גם מייל לאותה אשת קשרי לקוחות (היא מסרה לי את כתובתה כשביקשתי ממנה להסתכל על תעודת האחריות שלי שיורוקום שלחו לי) שאיתה דיברתי ביום ראשון, היא זו שהבטיחה לחזור אלי ביום חמישי (כלומר היום). במייל ביקשתי גם ממנה וגם מטכנאי לחזור אלי, אם לא בטלפון אז במייל.
קצת יותר מאוחר עברתי על רשימת השיחות הנכנסות שלי וראיתי שכשתי דקות לפני הSMS על ההודעה הקולית קיבלתי שיחה שנחסמה ממספר טלפון חסוי (private number), מה שכנראה הביא את המתקשר לתא קולי, וזה כנראה היה הטכנאי. בטלפון שלי הגדרתי חסימה לשיחות ממספרים חסויים ולא מזוהים (unknown) בגלל ריבוי שיחות טלמרקטינג ועוד כל מיני שיחות ספאם מסוגים שונים ממספרים כאלה. לא נראה לי הגיוני שחברה רצינית ונציגיה (ובעצם כל גוף או אדם אחר) יתקשרו מטלפון עם מספר לא מזוהה. כתבתי עוד מייל לאשת קשרי הלקוחות בו כתבתי על הממצא שלי וביקשתי שהטכנאי יחזור אלי ממספר טלפון נורמלי. כמו כן התקשרתי שוב לאותו טלפון שהטכנאי השאיר אבל המוקד כבר הפסיק לפעול, זה היה בסביבות 16:30.

למרות ההבטחה של אשת קשרי הלקוחות לחזור אלי היום - לא שמעתי ממנה, לא בטלפון ולא במייל (את המייל הראשון שלי שלחתי לה כשעתיים לפני שהיא מסיימת לעבוד). בכל מקרה לה לא הייתה בעיה ליצור איתי קשר בטלפון בפעמים הקודמות. כמו כן לא קיבלתי שום שיחה נוספת מהטכנאי (גם לא ממספר חסוי) למרות שבמוקד נאמר לי שהוא יחזור אלי (אם כי לא אמרו לי שזה יהיה היום, אז ייתכן שהם התכוונו לכך שזה יהיה במהלך 400 שנה הקרובות כמובן...).

כבר אין לי מילים...טוב, בעצם יש לי, והרבה, אבל אני לא רוצה להסתכן בתביעת דיבה...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 313
מספר הודעות: 2641

 #39  נשלח: א' 10/09/2017 19:18

עדכונון מהיום,
דיבר איתי הטכנאי שניסה לתפוס אותי ביום חמישי. לטענתו הוא לא ראה את הבעיה אך היה קשוב ולא שלל את האפשרות שהיא אכן קיימת. הסברתי לו באילו נסיבות רואים אותה הכי טוב. ורק לתזכורות - רואים אותה באינטנסיביות המרבית אם מפעילים את הטלויזיה לאחר שהיא לא עבדה כמה שעות טובות, שמים איזשהו רקע שחור (או פשוט לא מחברים כלום לכניסות הHDMI), ואז נכנסים לתפריט הראשי של הטלויזיה כי על רקע שחור לבדו לא רואים את התופעה. במקרה הזה בצד הימני של המסך ניתן יהיה לראות את ההבזקים הרנדומליים של הפיקסלים, כמו בסרטון בהודעה הראשונה שלי אבל באופן עוד יותר אגרסיבי. הטכנאי הבטיח לבדוק את זה מחר בבוקר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2095

 #40  נשלח: א' 10/09/2017 19:24

בטח יחזור אליך בתשובה שהכול תקין...
_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2005
הבעות תודה: 206
מספר הודעות: 3703

 #41  נשלח: א' 10/09/2017 21:08

שאלונת, בדקת את המסך כשהוא לא מחובר לכלום מלבד לחשמל?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 313
מספר הודעות: 2641

 #42  נשלח: א' 10/09/2017 21:18

כן, כמובן. בסרטון מהפוסט הראשון הוא גם לא מחובר לשום דבר, אתה יכול לראות שהוא על HDMI1 בלי שום אות כשאני עוצר את ההרצה של הפס הלבן.

לא ציינתי את זה קודם, אבל מצאתי בyoutube מקרה עם תקלה דומה (אם כי הביטוי שלה יותר קיצוני ) לפלזמה של samsung, וגם שם הבחור מציין שזה קורה אחרי שהיא מתחממת


נראה לי שגם אני צריך לעשות לווידאו שלי ליווי מוזיקלי מגניב
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 313
מספר הודעות: 2641

 #43  נשלח: ג' 12/09/2017 20:31

shay1 כתב:
בטח יחזור אליך בתשובה שהכול תקין...
·

על אפך ועל חמתך הטכנאי חזר אלי היום וכתב שזיהה את הבעיה . וזה מצוין כי אפשר לשלול את האפשרות שהבעיה מופיעה רק אצלי בבית (או חמור יותר, אצלי בראש...)
להערכתו הבעיה היא בsc-board, והוא מחכה לתשובה מיורוקום (אני מניח לתשובה בנוגע להספקת הכרטיס החלופי). הוא הבטיח לעדכן לגבי התקדמות הדברים בימים הקרובים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2095

 #44  נשלח: ד' 13/09/2017 3:20


_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ריימונד1930 (daniel cohen)
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2017
הבעות תודה: 12
מספר הודעות: 68

 #45  נשלח: ה' 14/09/2017 10:29
Re: שירות בזיוני של יורוקום/אלקטרוניקס-פרו במהלך הטיפול בתקלה שבטלויזיה

evgenetic
המשך דיווח על התביעה נגד סמ-ליין ואלקטרוניקס-פרו, בגין שירות ותיקון לאחר מכירה לפי חוק הגנת הצרכן והתקנות. מדובר בטלוויזיה 65' אינץ JS8000
חברי פורום HT יקרים, שמי דני ואני רוצה גם לשתף אותכם בכל הנושא הקשור לשירות ואחריות לאחר מכירה של טלוויזיה סמסונג והתנהלות היבואן סמ-ליין והתנהלות מעבדת תיקונים אלקטרוניקס-פרו.
יש לי טלוויזיה סמסונג 65' אינץ דגם JS8000. נרכשה בחנות של א.ל.מ מתצוגה בסכום של 15489 ש"ח. ( מחיר מופחת מאחר שנקנתה מתצוגה מחיר מקורי 24000 ש"ח ). קיבלתי תעודת אחריות מלא ל - 3 שנים של סמ-ליין, בדיוק כמו מוצר חדש לחלוטין. לאחר 10 חודשים התקלקל המסך והיו זליגות אור ולדים דולקים לאורך ורוחב כל המסך !
גם אני כמו יתר החברים עברתי " טיפול " מאלקטרוניקס-פרו בתהליך בתיקון הטלוויזיה.
למרות לחוק הגנת הצרכן, ותקנות החוק החוק - שירות ותיקון לאחר מכירה, אשר מחייב את היבואן לתקן מכשיר טלוויזיה מעל 20' אינץ תוך 3 ימי עסקים. אלא ש - " התיקון " נמשך יותר מ - 6 שבועות, ולא עזרו כל דיבורי עם אלקטרוניקס - פרו.
גם לי אמרו שאין יותר מסך כמו של הדגם שלי ואמרו לי שמוכנים להחליף למסך קעור KS8500 ( מסך גרוע ).
בכל אופן לאחר שהבנתי שהם לא מתיחסים ומצפצפים על חוק הגנת הצרכן, הגשתי נגדם תביעה קטנה, לביטול עיסקה ובנוסף תביעה לקבלת פיצוי כספי בסך של : 10000ש"ח ללא הוכחת נזק לפי תקנות הגנת הצרכן.
בכתב ההגנה שלהם, טענו סמ-ליין, שחוק הגנת הצרכן והתקנות לא חלים עלי כלל, מאחר שהטלוויזיה נקנתה מתצוגה ?!!
ברור שטענה זאת אינה שווה היתייחסות כלל, והיא טענה מקוממת וטיפשה !! אבל זה רק מוכיח איזה חוסר תום לב וזלזול יש לסמ-ליין בלקוחות שלהם !!
אתמול נערך הליך גישור לפני הדיון בבית המשפט. הגיע לגישור אדם בשם דודי סויסה שטען שהוא מנהל שירות לקוחות של סמ-ליין, הציא פשרה של החלפת הטלוויזיה שלי בדגם MU7000. אמרתי לו שאני לא רוצה אף טלוויזיה שיש אחריות ושירות של סמ-ליין. זאת ועוד הנציג של סמ-ליין טען שהביקורות והתלונות בפורום HT בנושא סמסונג וסמ-ליין, הם לא אובקטיבים מאחר שכל פורום HT הוקם על-ידי LG ולכן משמיצים את סמ-ליין !!
שבוע הבא לאחר הדיון בבית משפט לתביעות קטנות אני יכתוב ואפרסם את פסק הדין !!
·
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht