מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



שירות קלוקל באתרים סיניים - או למה אני משתדל מאוד לא להזמין מאתרים סיניים


עמוד 4 מתוך 5
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
ziv_r (זיו)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Jan 05, 2005
הבעות תודה: 4088
מספר הודעות: 38734

 #46  נשלח: א' 23/12/2018 11:54

הנה חווית השירות השלילית שלי. הזמנתי לפני שבועיים טלפון Xiaomi Redmi Note 6 Pro בשווי $180
כשניגשתי לאסוף אותו מנקודת השירות ביום ד האחרון, גיליתי כי החוצפנים הללו מגירבסט הצהירו שזה Multimedia Player עם ערך של $10
יצא שלא שילמתי מס. עם אמזון זה בטוח לא היה קורה.




פרופיל | שלח הודעה | חפש
OferL
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר


הצטרף בתאריך:
  Apr 25, 2006

מיקום: כפר סבא
הבעות תודה: 120
מספר הודעות: 3866

 #47  נשלח: א' 23/12/2018 12:41

Huber
·ערן אני מגיב לפוסט הארוך שלך עם הדוגמאות ורק לגבי אמזון. לא בא לסתור, רק נותן מידע לשים דברים בפרופורציה.
כהערת אגב אני מפנה אותך לחוק השלישי של קלארק: https://en.wikipedia.org/wiki/Clarke's_three_laws
מדיניות ההחזרות של אמזון נגזרת משיקולים כלכליים נטו. זה אומנם נראה כמו שירות מדהים באיכותו לנו. ממש "קסום". אבל השיקול הוא עלות תועלת. בדוח הכספי ל-2017 קבור עמוק מידע על היקפי ההחזרות. דוח 2018 טרם פורסם אבל המידע נראה לי רלוונטי לפחות בסדרי הגודל שלו. הנתונים:
מחזור הכנסות 2017 178 ביליון $
הפרשה להחזרות לסוף 2017 62 מיליון $ כן מיליון. אמזון רואה חשיפה מזערית של 0.03% ממחזור ההכנסות שלה להחזרות נטו.
היקף ההחזרות ב-2017 1.8 ביליון $.
הכנסות מהחזרות - תיכף הסבר - 1.9 ביליון $. אמזון מחייבת את הספקים שלה בהחזרים כספיים על הסחורה המוחזרת. במקרה הזה במהלך 2017, היא חייבה בהיקף יותר גדול ממה ששילמה ללקוחות שלה. זה יכול לנבוע מקנסות לספקים או מעיתוי שונה של חיוב וזיכוי.
כל ההחזרות מכוסות על ידי הספקים שלה ואולי אפילו יותר מזה. אין לאמזון סיבה כלכלית להתעסק איתך ויותר יעיל מבחינת כח האדם לאשר החזר מייד מאשר לבדוק את המקרה. חוויתי את זה על בשרי לפני כחודש עם כבל שהחזרתי וההחזר הכספי היה ב-20$ יותר ממה ששילמתי כולל עלויות המיסים והמשלוח לארץ וחזרה לארה"ב. כל התהליך הסתכם בהודעה אחת באתר והתשובה היה מיידית.
כמובן שכולנו מרוויחים מזה. יש פה מקרה נדיר ששיקול עסקי נותן תוצאה טובה יותר ללקוחות.
תוסיפו לזה מדיניות קשוחה של סגירת חנויות מהירה כשמצטברות תלונות על הספק/המוצר ותקבלו את החנות הגדולה בעולם שממש נעים לקנות בה.

_________________
Enjoy the Silence
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2809
מספר הודעות: 47164

 #48  נשלח: א' 23/12/2018 12:55

OferL כתב:
@Huber

כמובן שכולנו מרוויחים מזה. יש פה מקרה נדיר ששיקול עסקי נותן תוצאה טובה יותר ללקוחות.
תוסיפו לזה מדיניות קשוחה של סגירת חנויות מהירה כשמצטברות תלונות על הספק/המוצר ותקבלו את החנות הגדולה בעולם שממש נעים לקנות בה.
·

בסופו של היום, זה מה שחשוב לי כלקוח. שירות אצלי בא הרבה לפני מחיר (כמוהן עם ההסתייגויות שציינתי כבר בתגובות קודמות שלי)

טוב לדעת

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ra (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 17, 2007
הבעות תודה: 113
מספר הודעות: 2221

 #49  נשלח: א' 23/12/2018 16:15

שירות בגירבסט לא נופל לקטגוריית חוויה
ונפלתי איתם כמה פעמים
אולי פחות גרוע מאתרים סיניים אחרים
לגבי הדוגמא שרשמו 10$ על טלפון - באותה מידה יכול היה להסתבך
השרשור הוא של שירות ואמינות לא הימורים
ו-xiaomi ניתן בהפרש קטן להשיג באילת שזו אופציה להרבה
אם כי לא בטוח ששירות אילתי עדיף על סיני
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ziv_r (זיו)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Jan 05, 2005
הבעות תודה: 4088
מספר הודעות: 38734

 #50  נשלח: א' 23/12/2018 16:17

ra,
לרוב האנשים הרבה יותר קל, זול ומהיר להזמין מסין מאשר לקפוץ לאילת.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
זורו44 (שלומי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 16, 2008

מיקום: קריות
הבעות תודה: 191
מספר הודעות: 5432

 #51  נשלח: א' 23/12/2018 21:14
יש משקל רב לשרשורים באתר ולהחלטה איפה להזמין, אבל..

ziv_r כתב:
ra,
לרוב האנשים הרבה יותר קל, זול ומהיר להזמין מסין מאשר לקפוץ לאילת.
·


הבת שלי באילת ,אבל העדפתי להתעסק בלי מתווכים בקניה סך הכל עם חווית שרות מאתרים סיניים,
די מוצלחת.למרות שהפרשי המחיר לא גדולים.
היו נפילות בודדות של שלי ורבים מחברי האתר ,מהמלצות באתר,וגם אזהרות מימוכר x ,באיביי.
באמזון קניתי פעם אחת בלבד,את המוצר קבלתי אחרי יותר מ4 חודשים,וחוייבתי פעמיים.
בהחלט אני מבין את מאבקי "הכוח" באתר, יש להם לא מעט להמלצות /ביקורות שיקול דעת
לפני קניה.
הקיצר יש משקל רב למילים הנכתבות,וכל אחד יקח לעצמו את התובנה האישית.

אמזון בהחלט אוכלת בלי מלח את האתרים הסיניים ביתרונות ובאמינות,
אבל כל עוד אין משלוח חינמי לארץ,ומחיר אטרקטיבי , אין אטרקטיביות מלבד מןצרים יקרים
שלא שווים סיכון/טרחה ועוגמת נפש.
עשיתי חשבון גס שבשנת 2018 באשמת הדילים של האתרים הסינים,ושיווקם באתר
יצאתי בנזק על גאדגטים של כ800$,סכום לא קטן לדעתי בשביל צעצועים למבוגרים
שנעים בין 10$ ל400$
שורה תחתונה הייתי מעדיף שסיכום הפעילות שלי היה בקניה בארץ,אבל זה לא עובד(אילת)

_________________
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2809
מספר הודעות: 47164

 #52  נשלח: ד' 26/12/2018 12:48

הבטחתי לעדכן בשירות רע/טוב בכל אחד מהקטגוריות הללו. בבקשה:

https://www.hometheater.co.il/vp2912692#2912692

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2809
מספר הודעות: 47164

 #53  נשלח: א' 30/12/2018 10:42

מסתבר שיש בעיות לא רק באתרים סיניים וששירות כמו שמקבלים באמזון אין אפילו באתרים מקבילים אמריקאים:

https://www.hometheater.co.il/vp2914158#2914158

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
פרופיל | שלח הודעה | חפש
lasik
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2010
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 1910

 #54  נשלח: א' 30/12/2018 13:35

שני הסנט שלי בנושא.

אחוז גבוה מאד מהמוצרים הנמכרים באמזון, מקורם במזרח הרחוק.
בהם מוצרי חשמל, אלקטרוניקה וטקסטיל.
לכן לעולם האתרים הסיניים ישארו אטרקטיבים בעיקר בשל מגוון אדיר ומחיר אטרקטיבי יותר.
לאמזון יתרונות רבים כפלטפורמת מכירה, אולם גם חסרונות. והראשון שבהם הוא המחיר.

השירות שמקבל הקונה באתרים כמו אלי אקפרס ואיביי תלוי במוכר ולכן חשוב כ"כ לקנות ממוכר המדורג כמנוסה ומוצר שדורג איכותי.
כמובן שהשירות באתרים כמו איביי ואלי אקספרס דורש התעסקות עם החזרות במידה והמוצר לא מתאים, ופניה למוכר בבקשה להחזרה במיקרים נדירים.

עם זאת, לוותר על הפלטפורמות הללו כאופציות לקניה מהסיבות שפורטו מעלה, משול לדעתי להצהרה שמעתה נקנה רק בכיכר המדינה במקום בקניונים ברחבי הארץ. השירות יהיה פנטסטי, אולם המחיר יאמיר וגם המגוון יהיה מצומצם הרבה יותר.

קניות מהנות!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
legopart
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2013
הבעות תודה: 352
מספר הודעות: 4280

 #55  נשלח: א' 30/12/2018 18:31

הסיבה שקונים מחול היא... כי לא רוצים לקנות בארץ כי יקר. גם לא רוצים לצאת מהבית בשביל לעשות קניות.
אכן חייבים לצבור נסיון ולחקור הרבה את העניין לפני הקנייה.

ziv_r אל תשכח שאתה מומחה בקניות בחו"ל לרוב האנשים זה בכלל לא פשוט, עד כמה שפשוט זה נראה.


אני עוד זוכר איך הייתי נכנס לאתר הבנק כדי לבדוק את שער הדולר, ואז מכפיל אותו בעלויות המוצגות עם חישוב המשלוח אחרי ששבוע שלם אני כבר מתכתב עם המוכר.
עשיתי אפילו פעם אחת העברה בנקאית דרך הדואר (זה כמובן לא מומלץ ואף אסור.)

עד היום אני לפני רכישה גם על הדברים הנדירים ביותר, אני מתחיל להתכתב ימים שלמים עם המוכר.
לצערי ב AMAZON ו GEARBEST זה בלתי אפשרי, אז זה מאוד מבעס! גם ב ALIEXPRESS זה לא נפוץ למרות שזה אפשרי.
אני דיי רגיל כבר להתכתבויות של EBAY... לדעתי זה הכי טוב.
ב AMAZON ו GEARBEST יש רק נציגות ראשית שמטפלת בפניות.
למרות זאת לדעתי היחס מכל האתרים האלו הרבה יותר מתחשב ואנושי מכל השירות בארץ, שאני בכלל מרגיש שכל פעם שאני מקבל כאן שירות אז: אני מקריב מזמני, מכבודי וסתם זורק את הכסף שלי לפח.

_________________
"איפה עוד תהיה לנו את ההזדמנות להציל את האנושות בכך שלא נצא מהבית ולא נעשה כלום כל היום" #Stayathome .
פרופיל | שלח הודעה | חפש
tood
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 25, 2013
הבעות תודה: 8
מספר הודעות: 310

 #56  נשלח: ב' 31/12/2018 18:07
למי יש לינק להנהלה ע"מ להתלונן על ספק ולא לפתיחת מחלוקת ?

Huber
·יש לי גם כמה טענות בנדון,למי יש לינק להנהלה ע"מ להתלונן על ספק ולא לפתיחת מחלוקת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2809
מספר הודעות: 47164

 #57  נשלח: ב' 31/12/2018 18:28

הנהלה? של מי? אליאקספרס? תדבר לקיר - הקיר יגיב יותר.
_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
(1) הבעות תודה: tood
פרופיל | שלח הודעה | חפש
tood
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 25, 2013
הבעות תודה: 8
מספר הודעות: 310

 #58  נשלח: ב' 31/12/2018 19:00

מצחיק כמה שזה עצוב
פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3793
מספר הודעות: 69594

 #59  נשלח: ב' 31/12/2018 19:53

הזמנתי רצועה של שעון באלי אקספרס. זה יודע בדיוק מתי זה נחת לי בבית והרצועה והגיע עם שליח (!!) עלות - פחות מחמישית מהרצועה המקורית של אפל...
_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
פרופיל | שלח הודעה | חפש
boren
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 09, 2009
הבעות תודה: 244
מספר הודעות: 2603

 #60  נשלח: ב' 31/12/2018 20:44

Huber כתב:
הנהלה? של מי? אליאקספרס? תדבר לקיר - הקיר יגיב יותר.


"מיד ינסו להשיג מההפקה את האחראי על האינטרנט''
רזי ברקאי, שדרן גלי צה''ל בדיון על סכנות הגלישה ברשת, 1996
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht