שלום רב . אני חדש פה ואשמח לעזרת חכמת הפורום
קניתי Note 9 בחנות גומובייל . ועדכון התוכנה לאנדרואיד החדש לא נשלח אליו וגם לא נמצא דרך ההגדרות
ממה שהבנתי , העדכון לאנדרואיד 9 כבר זמין לדגם הזה ובשיחה עם התמיכה של סמסונג נאמר לי שהנייד שקניתי לא נרכש דרכם ולכן אין הם יכולים לעזור
איך ניתן לדעת אם ככה מאיפה המכשיר שקניתי ? ומתי יגיע לו העדכון ? או שבכלל יש צורך לעשות זאת פיסית בצריבה ולא דרך הרשת ?
הכוונה היא האם להמתין במידה שהמכשיר "שייך" למדינה אחרת ושם טרם עודכן או שפשוט הוא לא יתעדכן לבד לעולם
התקשרתי לגו מובייל ואין להם מושג .
ניסיתי לחפש באינטרנט בהמון אתרים לפי מספר ה IMEI אבל לא מצאתי לצערי
אשמח לעזרה מהחברים פה . להלן הפרטים שידועים לי :
דגם : SM-N960F
תודות מראש
אמיר
נערך לאחרונה על ידי Amirpr2 ב 23/01/2019 17:11, נערך פעם 1 בסך הכל.
א. תמחק את המספר IMEI (בשבילך), זה כמו תעודת זהות, רק של הטלפון, ואפשר לעשות עם זה הכל.
ב. תוריד את האפליקציה Samsung Info, תעשה צילום מסך של General, CSC Code, Firmware.
NetanelAzu כתב:א. תמחק את המספר IMEI (בשבילך), זה כמו תעודת זהות, רק של הטלפון, ואפשר לעשות עם זה הכל.
ב. תוריד את האפליקציה Samsung Info, תעשה צילום מסך של General, CSC Code, Firmware.
...
·תודה על העצה. מחקתי את המספר
מה בדיוק לעשות עם האפליקציה?? מודה שלא כל כך הבנתי
@NetanelAzu
·
ממה שאני רואה לאחר הורדת האפליקציה , קוד המוצר הוא : SM-N960FZBDILO
אם אני מבין נכון אז ה CSC הוא ישראל ILO
אז האם הסיומת ZBD אמורה לתת לי את ארץ המוצא או שיוך המכשיר ?
מישהו יודע להגיד ? מה זה ZBD
אוקיי, לפי מה שאני רואה, הדגם המקורי של הטלפון הוא גלובלי (הגרסה שמוכרים בארץ) והרום תואם לדגם. הרום (תוכנה) שמותקן על המכשיר הוא של ישראל, ואתה על הגרסה העדכנית ביותר, אנדרואיד 9... בדקת על איזה גרסת אנדרואיד אתה?
ובכללי, קיבלת אי פעם עדכוני תוכנה?
@NetanelAzu
·הי . תודה על התגובה המהירה
האנדרואיד שיש, לי הוא 8 ולא 9
הטלפון בן שבוע. כשהדלקתי אותו הוא עשה עדכון תוכנה קטן וקצר של אבטחה וזהו אצרף צילום מסך של מה שיש לי
הקטע הוא שהנוט 9 שנקנה מה יבואן כבר קיבל עדכון לפני שבוע וגם בחו"ל הרוב כבר קיבלו. כולם כבר על אנדרואיד 9 ושלי לא מתעדכן משום מה
אוקיי, אתה על גרסה אחת לפני אנדרואיד 9. תפעיל את הטלפון מחדש ותבדוק בעצמך בהגדרות אם יש עדכון. אם לא, תחכה עוד כמה ימים, או שתבדוק ידנית, מהמחשב, באפליקציה Samsung Smart Switch. אם גם זה לא יעזור, תתקין ידנית במחשב דרך התוכנה אודין, אבל זה דורש קצת יותר מהבנה בסיסית... אתה יודע/יש מישהו שיכול לעזור לך להתעסק בזה?