מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



היזהרו מ"צ'יטה"


עמוד 3 מתוך 4
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
shlomis1zzz
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2018
הבעות תודה: 62
מספר הודעות: 636

 #31  נשלח: ג' 09/04/2019 14:59
Re: היזהרו מ"צ'יטה"

armagedd0n כתב:
הזמנתי מוצרים מאמאזון.
מתקשר אלי שליח ממש עכשיו, אומר שמשאיר את המשלוח בארון חשמל.
זה אחד הדברים הכי הזויים שדמעתי.
מה זה החברת שליחויות הקיקיונית הזאת?
אני מגיש תלונה לאמאזון ומבקש שלא ישלחו עם החברה הזאת.
ועוד מדבר איתי בצורה מזלזלת.


·וזה בדיוק מה שעשיתי עם דואר ישראל :
https://www.hometheater.co.il/vt322490.html
פשוט מאוד !
להחרים להחרים להחרים .
יש חברות מעולות
ולא חסר כדוגמאת DHL הנפלאים ומה לא .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shayze
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 29, 2011
הבעות תודה: 138
מספר הודעות: 2615

 #32  נשלח: ה' 11/04/2019 9:22

צחוק הגורל
הייתי צריך משהו דחוף והזמנתי משלוח מהיר (מחנות בארץ). התחייבות תוך 3 ימים...
ואז קיבלתי סמס מצ'יטה
ידעתי שמשהו ישתבש, ולא התאכזבתי. צ'יטה טעו בכתובת למשלוח והם הולכים לספק אותו למקום הלא נכון (אפילו לא קרוב אלי).
כמובן שווידאתי את כתובת ההזמנה והיא תקינה.
פשוט לא יאמן

_________________
עלינו לשמור על איכות הסביבה למען ילדינו. לפעמים פעולות קטנות כל יום עושות שינוי גדול.

The story of stuff
http://www.storyofstuff.com/
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1150
מספר הודעות: 8190

 #33  נשלח: ב' 17/06/2019 16:51

אתמול בבוקר קבלתי SMS מצ'יטה ש-"משלוח שהזמנתי מחו"ל יימסר לחברת השילוח וייצא להפצה בימים הקרובים" וכו'. סבבה, זכרתי שהזמנתי משהו מאמזון לפני כשבועיים אז הכל אחלה. הכתובת למשלוח שלי באמזון היא העסק המשפחתי של הוריי מפני שתמיד יש שם מישהו שיכול לקבל את המשלוח וזה גם ממש קרוב לביתי.
כאן החל לו אחד הימים ההזויים שהיו לי עד היום עם חברת שילוח. כל שעה פחות או יותר קבלתי מהם שני SMS'ים ברצף עם הסבר שאני יכול לבחור נקודת איסוף לפי נוחיותי ברחבי העיר או לא לעשות כלום והמשלוח פשוט יגיע לכתובת. פשוט לא הגבתי בתקווה שהמשלוח יגיע לכתובת העסק אליה הזמנתי. אחרי כמה שעות החלו להגיע אליי אימיילים עם אותו ההסבר, כל שעה בערך אימייל, במקביל כאמור כל שעה בערך גם SMS, ככה יום שלם. נונ-סטופ עד הערב. בערב הגיע SMS אחרון שונה אשר אומר שלמחרת המשלוח צפוי לצאת אל הכתובת המקורית אך אם אני מעוניין שהשליח ישאיר לי בארון חשמל / שכן / תיבת דואר וכו' שאשיב ל SMS עם המספר 17. אם אני מעוניין שיגיעו במועד אחד להשיב 18 ואם הכל תקין וניתן להגיע להשיב 19. אבל מה הקטע המוזר בכל הסיפור הזה? שהכתובת אליה הם כביכול מגיעים היא בכלל הכתובת של הבית שלי ומעולם לא הזנתי אותה באמזון. אין לי מושג מאיפה הם הוציאו את הכתובת שלי (מה גם שהיא היתה חלקית כי היה רק מספר בניין ללא מס' הדירה) אבל אני תמיד (אבל תמיד!) שולח לכתובת של העסק. ווידאתי את זה אפילו ב- SHIPPING ADDRESS שלי באמזון לראות שאני לא הוזה.
היום בבוקר התקשר אליי השליח לשאול על קומה/דירה בבניין. הבהרתי לו שזו לא הכתובת ובקשתי ממנו אם ניתן למסור לי את זה בעסק (שנמצא כ- 100 מטר מהבית). למזלי לא היתה לא שום בעיה עם זה והכל עבר בשלום.
אבל נשארתי עם כמה תהיות/סוגיות עיקריות:
1) מה לעזאזל הקטע בלהפגיז את הלקוח ב- SMS'ים ואימיילים כל היום?! (נשבע לכם, קבלתי איזה 10 SMS ואיזה 4 אימיילים, כולם זהים). מספיק לשלוח SMS אחד ואימייל אחד זה מעל ומעבר.
2) עדיף להוסיף באותם SMS/אימיילים מעט פרטים על המשלוח (כמו מי השולח ולאיזה כתובת המשלוח ממוען) כדי שהלקוח יוכל להבין מי נגד מי ולהחליט. חלקנו מזמינים כמה וכמה משלוחים בחודש ולא תמיד זוכרים מהי ההזמנה ולאיזה כתובת היא אמורה להגיע.
3) איך לעזאזל קורה שהזמנתי מוצר לכתובת X והמשלוח אליי מבוצע לכתובת Y. היא אמנם באמת כתובת מגוריי, אך גם אף אחד לא נמצא שם במהלך היום (ובגלל זה אני לא שולח לשם הזמנות) וגם איך למען השם השגתם אותה? ולמה?

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 440
מספר הודעות: 4221

 #34  נשלח: ב' 17/06/2019 16:58

jacko-il כתב:
1) מה לעזאזל הקטע בלהפגיז את הלקוח ב- SMS'ים ואימיילים כל היום?!

באגים במערכת?

ציטוט:
3) איך לעזאזל קורה שהזמנתי מוצר לכתובת X והמשלוח אליי מבוצע לכתובת Y. היא אמנם באמת כתובת מגוריי ... וגם איך למען השם השגתם אותה?

אולי משהו ממערכת המכס לפי ת"ז?
(1) הבעות תודה: jacko-il
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shmizan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 22, 2010
הבעות תודה: 21
מספר הודעות: 254

 #35  נשלח: ב' 17/06/2019 19:18

גם אצלי חוויה לא טובה עם צ'יטה.
נתחיל מזה שהקישור לבחירת נק' איסוף כתב מהשניה שהתקבלה ההודעה "לא ניתן לבצע שינוים בשלב זה".
בכל מקרה העדפתי לקבל בבית, אך כמו אצל jacko-il, כתובת לא נכונה (הכתובת הקודמת שהיא במרחק של כמה בניינים מהנוכחית), ועשרות הודעות\אימיילים על המשלוח.
חצי מהמחיר של ההזמנה היה עלות המשלוח אז אני ממש לא התכוונתי להתקשר לצ'יטה ולחכות למענה כדי לתקן, הזנתי כתובת באמזון ולשם זה אמור להגיע.
התקשר השליח להודיע שהוא עוד חצי שעה יהיה בכתובת הלא נכונה, תיקנתי אותו לכתובת הנכונה, אמר שיגיע.
התקשר אחרי חצי שעה וביקש שאני ארד לקחת את החבילה אמרתי לו שמשלוחים מאמזון זה עד הבית, אבל הוא חזר וביקש, אז ירדתי.
אני רואה את האוטו שלהם נוסע על פני הבניין שלי וממשיך לכתובת הישנה .
מתקשר אליו ואומר לו שהוא צריך להגיע לכתובת הנכונה והוא כמובן "וואלה נכון שכחתי שתיקנת".
רואה אותו ממרחק והוא עושה לי לבוא אליו ולפגוש אותו באמצע הדרך.............
בא אליו והחבילה קרועה לחלוטין באחת הפאות של המלבן וכל התוכן חשוף. שואל אותו מה קרה, הוא עונה ככה קיבלנו.

בקיצור תלונה לאמזון באופן מיידי - לדעתי זו הדרך היחידה לטפל בעניין.


משלוח אחר מ-UK לפני כמה ימים נמסר ע"י "בר" בלי בעיות מיוחדות..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1150
מספר הודעות: 8190

 #36  נשלח: ב' 17/06/2019 19:36

jtk
·
וואלה אין לי מושג האמת. פשוט הזוי.
מדבקה בצד אחד על החבילה עם כל הפרטים פיקס מאמזון עם הכתובת של העסק (הם שלחו את זה באמצעות ARAMEX), ובצד השני על החבילה מדבקה של צ'יטה עם פרטים שלי בעברית עם כתובת שגוייה של הבית הפרטי שלי..

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
noam3039
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jan 11, 2013
הבעות תודה: 478
מספר הודעות: 3337

 #37  נשלח: ג' 18/06/2019 7:29

גם אני לא מרוצה מהשרות שלהם ..
1- הם לא עומדים בלוח הזמנים אומרים עד 17.00והשליח
מגיע בשעה 21.00
2-נהגים ושליחים לא רצינים ומושכים זמן
3-בחודשים האחרונים הזמנתי 3 הזמנות מחול וממש
השתגעתי מהאי דיוק בזמנים אומרים שעה ובאים מאוחר
ובאחת ההתכתבויות שלי איתם אמרתי להם בשביל מה
אני משלם לכם? שאני מקבל ממכם שרות על הפנים
אקיצר חברה גרועה שרות גרוע יחס על הפנים שליחים
באים לא בזמן אני התיאשתי כבר מהם
חבל שeBay עובדים איתה דרך משלוח גלובל זה איום
וגם לוקחים יקר

_________________
אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1150
מספר הודעות: 8190

 #38  נשלח: ג' 18/06/2019 8:51

אני רק חייב לציין ולהדגיש שדווקא השליח שלהם היה החלק טוב בשרשרת. הטעויות שציינתי קודם כולם טעויות "מערכת" ברמת המאקרו ולא תלויים באדם מסויים לדעתי. עוד היבט גרוע ומשהו שלא ציינתי קודם הוא שלא קבלתי מהם חלון זמנים או צפי, לשון ההודעה היא "שלום שחר, משלוח X מחו"ל צפוי להגיע לכתובת Y היום." בלי חלון זמנים בלי כלום, פשוט "היום". מתישהו.
השליח עצמו דווקא היה בסדר גמור. קבלתי ממנו טלפון ב- 7:50 בו הוא יידע אותי שהוא יגיע בזמן הקרוב ושאל על קומה ודירה כאמור. לשמחתי לא היתה לו שום בעיה להביא לי את זה לכתובת האמיתית אליה הזמנתי, בה גם באמת מישהו פיזית.
אנסה לתפוס את צ'יטה כדי להבהיר על עניין בטעות בכתובת השילוח שלהם, זה לא בסדר בלשון המעטה. אם הם יקטינו ראש או ינפנפו אותי/לא יענו פשוט אפנה ישירות לאמזון עם התלונה.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shayze
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 29, 2011
הבעות תודה: 138
מספר הודעות: 2615

 #39  נשלח: ג' 18/06/2019 22:46

דיברתי עם השירות של אמזון בנושא. הבעתי את החששות שלי מהשימוש בחברת צ'יטה בפניהם. בהתחלה אמרו שהכל באחריות של אמזון, ולא לדאוג וכל מיני כאלה. לחצתי עוד קצת והבהרתי להם שאם משלוחים יגיעו דרך צ'יטה אני פשוט מפסיק להזמין מהם. הפלא ופלא הגדירו עבורי חברת שילוח שלא עובדת בארץ עם צ'יטה.
לדעתי כמה שיותר אנשים שיפנו לאמזון, מהר יותר הם יבינו שזו בעיה אמיתית ולא מתלונן אחד או שניים, וימנעו מלעבוד איתם, ולדעתי בצדק. חברת השילוח הנוראית ביותר שעבדתי איתה אי פעם.

_________________
עלינו לשמור על איכות הסביבה למען ילדינו. לפעמים פעולות קטנות כל יום עושות שינוי גדול.

The story of stuff
http://www.storyofstuff.com/
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ofir_nim
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 09, 2005

מיקום: ראשל"צ
הבעות תודה: 17
מספר הודעות: 327

 #40  נשלח: ג' 18/06/2019 23:38

מרגיש צורך לשתף דווקא חוויות חיוביות מהשירות של צ'יטה ב-2 רכישות שביצעתי לאחרונה מאמאזון.
הם אמנם שלחו לי אין ספור סמסים בכדי שאתאם נק' איסוף במקום שהשליח יגיע אליי (מעצבן מאד!), אך לאחר שהתעלמתי מהם, קיבלתי את המשלוח תוך יומיים לכתובת שמסרתי לאמאזון.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
EyeKey
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 17, 2009
הבעות תודה: 44
מספר הודעות: 312

 #41  נשלח: ד' 19/06/2019 1:06

בעיקרון אין לי תלונות עליהם, חוץ מהקטע עם שימוש בכתובות ישנות. אני מעדיף לקבל חבילות בעבודה. אבל פעם אחת הזמנתי חבילה לבית כי היא היתה מאוד כבדה. ואז משלוח אחד אחרי זה גם היה לבית במקום לעבודה. למזלי יש לי נקודת איסוף עשרות מטרים מהבית.

אגב, UPS עשו לי את אותו קטע בדיוק - התעלמו מהכתובת שעל החבילה ושלחו לכתובת ישנה. כמה פעמים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1150
מספר הודעות: 8190

 #42  נשלח: ד' 19/06/2019 8:10

פניתי אתמול לצ'יטה עם העניין של הכתובות. ראשית טלפונית עם נציג ואז כשהוא הבין שזה מעבר לתחום שלו הוא פתח לי קריאה אצלהם וחזרו אליי ב- SMS עם לינק. משם שאר התקשורת התנהלה בסוג של התכתבות דרך המערכת הפנימית שלהם. טענו תחילה שאין אפשרות כזו שכתובת יוצאת למשלוח X אך הם מפיצים אותה לכתובת Y. הצעתי לשלוח תמונות כהוכחה ברורה ומשם עירבו את המחלקה הבינלאומית שלהם והמשכנו באימייל. שלחתי להם את ההסברים + התמונות (מצד אחד מדבקת שילוח של אמזון עם כתובת שלי בעבודה ומצד שני המדבקה שלהם עם כתובת של הבית הפרטי שלי ככתובת להפצה). כתבו לי חזרה: "אנו מתנצלים על אי הנעימות. פנייתך הועברה לטיפול ובירור. הנושא ייבדק ויטופל בהתאם."
וזהו בגדול. רשמתי להם כבר קודם לכן שאני לא מנסה לריב ולא מנסה לקבל התנצלות או פיצוי, סה"כ רוצה שמישהו אצלהם יבין איפה הטעות במערכת שלהם ויתקן כדי שלא נתקל בדברים כאלו בעתיד.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
(1) הבעות תודה: avihuli
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2005
הבעות תודה: 403
מספר הודעות: 4125

 #43  נשלח: ד' 19/06/2019 11:35

אחרי קצת חבלי לידה, המשלוחים בזמן האחרון שמגיעים דרך צ'יטה מגיעים בלי דרמות מיוחדות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shayze
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 29, 2011
הבעות תודה: 138
מספר הודעות: 2615

 #44  נשלח: ד' 19/06/2019 13:59

jacko-il כתב:
פניתי אתמול לצ'יטה עם העניין של הכתובות. ראשית טלפונית עם נציג ואז כשהוא הבין שזה מעבר לתחום שלו הוא פתח לי קריאה אצלהם וחזרו אליי ב- SMS עם לינק. משם שאר התקשורת התנהלה בסוג של התכתבות דרך המערכת הפנימית שלהם. טענו תחילה שאין אפשרות כזו שכתובת יוצאת למשלוח X אך הם מפיצים אותה לכתובת Y. הצעתי לשלוח תמונות כהוכחה ברורה ומשם עירבו את המחלקה הבינלאומית שלהם והמשכנו באימייל. שלחתי להם את ההסברים + התמונות (מצד אחד מדבקת שילוח של אמזון עם כתובת שלי בעבודה ומצד שני המדבקה שלהם עם כתובת של הבית הפרטי שלי ככתובת להפצה). כתבו לי חזרה: "אנו מתנצלים על אי הנעימות. פנייתך הועברה לטיפול ובירור. הנושא ייבדק ויטופל בהתאם."
וזהו בגדול. רשמתי להם כבר קודם לכן שאני לא מנסה לריב ולא מנסה לקבל התנצלות או פיצוי, סה"כ רוצה שמישהו אצלהם יבין איפה הטעות במערכת שלהם ויתקן כדי שלא נתקל בדברים כאלו בעתיד.

אם תקרא מה שכתבתי למעלה, גם במשלוחים בארץ הם מפשלים בכתובת, וכשניסיתי לדבר איתם על זה, באותה מערכת שתיארת, בסוף התקשר אלי מישהו כדי "להבין" מה הבעיה, ואחרי 10 שניות בערך פשוט התחיל לצעוק עלי ולא היה מוכן בכלל לשקול שאולי יש להם בעיות במערכת. אז לא הייתי עוצר את נשימתי, כמילות הפתגם הישן...

_________________
עלינו לשמור על איכות הסביבה למען ילדינו. לפעמים פעולות קטנות כל יום עושות שינוי גדול.

The story of stuff
http://www.storyofstuff.com/
(1) הבעות תודה: jacko-il
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1150
מספר הודעות: 8190

 #45  נשלח: ד' 19/06/2019 14:02

shayze
·
בסדר, יכול מאד להיות שלא ישתנה אצלהם כלום. שיעשו מה שבא להם, הכדור במגרש שלהם. מה שלא לומדים בדרך הקלה לומדים לעיתים בדרך הקשה. הלקוחות יחנכו אותם בדרך היחידה שעסקים מבינים - דרך הכיס.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht