מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



זה השירות של אמזון?


עמוד 5 מתוך 6
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2767
מספר הודעות: 46688

 #61  נשלח: ג' 24/12/2019 18:38

חכם_חנוכה - אני מנסה להבין אפא אני מפספס אותך. באמת. לא מדובר פה על לקוח שרכש מוצר ורוצה להחזיר אותו. לא. חד וחלק לא. מדובר פה על לקוח שקנה מוצר, וטוען שקיבל מוצר אחר לגמרי. לכל חנות בארץ יש את הזכות להגיד "החוק מחייב אותי להחזיר לך את הכסף על המוצר שמכרתי לך, לא זה המוצר שמכרתי לך, לך הביתה". ונחש מה? רובן יעשו זאת מתוך הנחה שאתה מנסה לרמות אותן. שוב - נסה ותיווכח בעצמך.

מה לא מובן?

ואה - לנכות 100 ש"ח זה חוקי וטוב, אבל לא להחזיר קופון של 50 ש"ח זה שערוריה?

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shlomibbb
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Nov 05, 2013
הבעות תודה: 10
מספר הודעות: 280

 #62  נשלח: ג' 24/12/2019 21:01

לי היו שתי דוגמאות מהחודש האחרון סותרות לשירות שלהם:

1. הזמנתי עכבר גיימינג מדגם מסויים וקיבלתי אחר מדגם נחות יותר. בסך הכל ביקשתי שיזכו אותי את בהפרש, החליטו לזכות את כל הסכום. יפה.
2. במקרה אחר הזמנתי מעיל ועוד מוצר שלא התאימו במידות. ביקשתי חהחזיר. אז אמרו לי שאני מאבד את קופון 50 הדולר של בנק הפועלים וגם את ה 24 דולר המסים ששילמתי לא אקבל חזרה. שאלתי למה? אני מחזיר את המוצרים, לא מחליף. לא נתנו לי תשובה אחרת...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ziv_r (זיו)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Jan 05, 2005
הבעות תודה: 4049
מספר הודעות: 38513

 #63  נשלח: ד' 25/12/2019 9:13

בנוגע ל- "אתגר" של Huber, כל הרשתות בארץ מציגות "מדיניות החזרת מוצרים" ושם רשום שלא ניתן להחזיר את המוצר אם נעשה בו שימוש, לכן במקרה המדובר, הרשת לא תקבל את המוצר והכסף לא יחזור.

https://www.consumers.org.il/category/gifts_return...


חכם_חנוכה
הדברים שלך נכונים רק במקרים בהם אין לא נקבעה "מדיניות החזרת מוצרים" - ותהיה בטוח שכל חנות בארץ מכסה את עצמה עם תלית המדיניות במקום כלשהו בחנות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
חכם_חנוכה
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2005
הבעות תודה: 40
מספר הודעות: 734

 #64  נשלח: ד' 25/12/2019 10:31

ziv_r
·
אתה טועה ומטעה
לא מדובר על רכישה פיזית בחנות אלא מכר מרחוק
אף חנות או רשת היא לא מעל לחוק וכמובן שלא יכולה לקבוע לעצמה את הכללים
לא כתבתי בשום מקום שאם נעשה שימוש אפשר להחזיר אלא ציינתי בפירוש אם האריזה נפתחה
וכמובן שמקרה המדובר לא נעשה שימוש אלא אי התאמה ולכן בארץ בעסקת מכר מרחוק הוא היה מקבל את כול הכסף ששילם בלי להביא אישור משטרה או כול שטות אחרת
[url=https://www.nevo.co.il/law_html/law01/089_001.htm#Seif8][/url]
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ziv_r (זיו)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Jan 05, 2005
הבעות תודה: 4049
מספר הודעות: 38513

 #65  נשלח: ד' 25/12/2019 10:38

בעסקה מרחוק כך באמת הדבר, זה גם רשום בתקנון של KSP וגם של IVORY.
הייתי צריך להבהיר שמדובר ברכישה פיזית.

נ.ב
בהצלחה לממש את זה מול רשתות המחשב הגדולות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
חכם_חנוכה
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2005
הבעות תודה: 40
מספר הודעות: 734

 #66  נשלח: ד' 25/12/2019 11:11

בהצלחה למי שלא יכבד את החוק מול הרשות להגנת הצרכן ומולי בבית המשפט לתביעות קטנות
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ziv_r (זיו)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Jan 05, 2005
הבעות תודה: 4049
מספר הודעות: 38513

 #67  נשלח: ד' 25/12/2019 11:14

שיטת מצליח.
רוב האנשים לא יעשו דבר מעבר לטלפון נזעם ואיזה פוסט ברשתות החברתיות.
הגשת תביעה? תשלום אגרת בית משפט? לחכות שנה למשפט? לקחת יום חופש מהעבודה? לנסוע שעה לפחות לכל כיוון? לבלות שעות בבית המשפט עד לדיון שלך? ולא לשכוח שבצד שני עומד ענק עם נסיון עשיר לעומת הצרכן שהגיש את התביעה. די ברור למה מעטים האנשים שיבחרו באופציה הזאת.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 951
מספר הודעות: 6924

 #68  נשלח: ד' 25/12/2019 11:38

ziv_r
זה לא מגיע לשם.
בעסקאות מכר מרחוק, אף גוף עסקי לא יירצה להסתבך עם הנחיות החוק המאוד ברורות בנושא ולו מהסיבה שאין פה מקום לפרשנות שלו.
החוק מאוד ברור ובמידה וזה יגיע לפתחו של בית המשפט, זה הפסד ודאי לבית העסק + הוצאות (מעבר לפרסום פסק הדין).
עדיין לא כל הצרכנים "בקיאים" ומכירים אותו ולכן לעיתים חלק מבתי העסק מנצלים את הפער הזה לטובתם.

_________________
למכירה:
זוג סטליטים מעוצבים Monitor Audio Mass 10 בצבע שחור, 900 שקל.
https://www.monitoraudio.com/en/support/past-produ...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
חכם_חנוכה
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2005
הבעות תודה: 40
מספר הודעות: 734

 #69  נשלח: ד' 25/12/2019 16:48

ziv_r
·
https://www.davar1.co.il/191397/
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2767
מספר הודעות: 46688

 #70  נשלח: ד' 25/12/2019 17:43

למי שלא מבין מה הוא רואה בתמונה - הסבר. הזמנתי נעליים מאמזון. הגיע אתמול וגיליתי שגדול מידי - טעות שלי כמובן. יצרתי קשר - זיכו אותי מיידית ללא צורך בשליחה של המוצר אליהם.

אז כן, למרות כל מה שנרשם פה, אני אישית אמשיך לרכוש שם כל מה שאני יכול. שכל אחד יעשה מה שטוב לו ובהצלחה.




_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
פרופיל | שלח הודעה | חפש
חכם_חנוכה
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2005
הבעות תודה: 40
מספר הודעות: 734

 #71  נשלח: ד' 25/12/2019 18:09

Huber
·
אז מה למדנו מכך?
לערן קר עכשיו ברגלים אבל חם לו בכיס
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2767
מספר הודעות: 46688

 #72  נשלח: ד' 25/12/2019 18:21

חכם_חנוכה - גם, אבל אני אישית הבנתי מזה (ומהרבה הרבה מיקרים אחרים בהם הייתי זקוק לשירות באמזון ושבהם הוכח לי שהשירות שם הוא בין הטובים שיש) שעל כל מקרה שניתן להציג כשלילי, יש מספיק מקרה שירות חיוביים, ושלשלול ספק כלשהו רק בגלל כמה מיקרים זה פשוט מגוחך.

שוב, שכל אחד יקח מפה מה שהוא רואה לנכון.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 457
מספר הודעות: 4406

 #73  נשלח: ד' 25/12/2019 19:35

ברור שיש גם דברים חיוביים, אבל לרוב זה על רקע בעיות או סיבות נפוצות. כן, בהרבה מקרים כדאי לקנות אצלם, רק צריך לקחת בחשבון מראש גם את המקרים הבעייתיים יותר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ufffnick
חבר כבוד
חבר כבוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 14, 2008

מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
הבעות תודה: 483
מספר הודעות: 4479

 #74  נשלח: ד' 25/12/2019 21:28

נראה לי שהחלק העיקרי כאן זה משתמש חדש שמגיש תלונת "פריט שגוי" בדרך לא כל כך שגרתית בשפת השירות של אמאזון.
מבחינת אמאזון - לתת שירות במינימום עירוב כוח אדם, לכן קיימים כל האלמנטים הדיגיטליים לבצע תהליך של החזר.
ברגע שיש משתמש חדש, בהזמנה ראשונה שמבצע תהליך של תלונה בדרך הפחות יעילה של אמאזון, כל הדגלים של הונאה עולים במערכת שלהם.

היו לי לא מעט בעיות עם מוצרים מאמאזון, בכולם קיבלתי את מירב השירות להגיע לפתרון.
אם זה מכשיר טלפון חדש שלאחר פתיחת הקופסא, לא הייתי מרוצה ממנו, והוחזר + החזר כספי מלא, אם אלה ג׳ינסים לזוגתי שלא היתה מרוצה מהמידה, הוחזרו על חשבון אמאזון + החזר כספי מלא, אם זה מוצר שלא הגיע כי השולח סרב לשלוח לישראל (למרות שהסכים לעסקה) שנגמר בפיצוי משלוח אקספרס בחינם לכל מוצר שאבחר (וכך היה), ואם רק היום - חבילה שסומנה כחזרה לגרמניה, הגיעה אתמול, והיום הגיעה התאומה שלה שאמאזון שלחו לכתובת נוספת, על חשבונם (תוך הנחה שאחת מהן תחזור), שמן ההגינות ביקשתי מהשליח להחזיר לשולח.

לאמאזון יש מחלקת זיהוי הונאה מהקשוחות שאני מכיר, לצד שירות יוצא דופן ללקוחות חוזרים והוגנים.
אני לא מכיר חברה שהיתה שולחת את אותה החבילה ללקוח, עוד לפני שהמוצר נחת אצלה ביד (ולא מדובר במוצר זול), או מחזירה את מלוא העסקה על מכשיר טלפון חדש כשהקופסא פתוחה, או מפצה במשלוח אקספרס חינם (בנוסף להחזר מלא על עסקה שבוטלה מהצד של המוכר).
זה רק מראה על האמון שאמאזון נותנת בלקוחות שהיא תופסת כלקוחות חוזרים והוגנים (וארשה לעצמי להניח שיש להם מנגנון לדירוג לקוחות שנסתר מעיני הלקוחות).
(1) הבעות תודה: Huber
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2767
מספר הודעות: 46688

 #75  נשלח: ה' 26/12/2019 14:30

jtk כתב:
ברור שיש גם דברים חיוביים, אבל לרוב זה על רקע בעיות או סיבות נפוצות. כן, בהרבה מקרים כדאי לקנות אצלם, רק צריך לקחת בחשבון מראש גם את המקרים הבעייתיים יותר.
·

ברור מאליו, שום דבר לא מושלם, ועדיין מניסיון שלי ושל רבים אחרים פה השירות שם לרב טוב משמעותית מהשירות בארץ.

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html

"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht