מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



KSP בשילוב עם היבואן מ.ברוכים - אכזבה


עמוד 1 מתוך 3
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
motico (מוטי כהן)
כתב
כתב

הצטרף בתאריך:
  Mar 17, 2005

מיקום: גבעתיים
הבעות תודה: 116
מספר הודעות: 1465

 #1  נשלח: ה' 09/01/2020 22:37
KSP בשילוב עם היבואן מ.ברוכים - אכזבה

הנושא הוא רכישת רסיבר דרך חברת KSP והיבואן מ.ברוכים.

אני כותב פוסט זה כדי שחברי האתר שקונים מוצר מהיבואן מ.ברוכים לא יופתעו כשהם פותחים את האריזה. נראה שגם הטיפול של KSP בנושא לא משהו.

כאמור רכשתי רסיבר Denon מחברת KSP. אריזת המכשיר הייתה מצוידת בעודף שכבות של טייפ שקוף. כולנו מבינים שבמצב הזה האריזה של הציוד כבר נפתחה ונסגרה מחדש.
בתוך האריזה, המעטפת שמכסה את הציוד משוחררת, מעוכה וכו' עם סרטי הדבקה באוויר. כבר כאן מתקבלת התחושה שהציוד באריזה הוא ציוד לא חדש.

שימו לב לתמונה המצורפת. חיבור החשמל נמצא באריזה בשקית קרועה. האם זה לא מעלה חשד שהציוד שנמכר לא ממש חדש?

פניתי ל KSP לברור. שלחתי כמה תמונות של האריזה מבפנים ומבחוץ וכמובן התמונה שמצורפת בפוסט זה.
זאת התשובה שקיבלתי מחברת KSP:


ציטוט:
בהמשך לפנייתך ברצוננו להשיב כי לאחר בירור מעמיק של פנייתך מול היבואן,
נמסר לחברתנו כי האריזה נפתחת מאחר והיבואן מצרף מתאם למוצר ומדביק מדבקה של היבואן על המוצר.
חשוב להדגיש כי המוצר שסופק לך הינו חדש לחלוטין כפי המגיע מהיבואן .


אני יכול לנחש מה זה בדיוק הבירור המעמיק. KSP שלחו ליבואן את המייל שלי עם התמונות והוא החזיר להם תשובה שהרסיבר חדש.
נראה שכאן הברור המעמיק הסתיים.

הכי נחמד זה המשפט האחרון – "המוצר חדש כמו שמגיע מהיבואן". משפט של עורכי דין שחלקו הראשון לא קשור לחלקו השני. אם המוצר הגיע מהיבואן זה עדיין לא אומר שהמוצר חדש.
בברור המעמיק ש KSP עשו הם אפילו לא הסתכלו בתמונות. אם הם כן הסתכלו, המצב יותר מדהים – הם בפועל מאשרים שכך אמור לקוח לקבל מוצר חדש.

יש תחושה שגם אם התמונות היו מראות שהציוד שרוט או סדוק, מבחינת KSP הציוד חדש. ולמה זה הגיוני שגם במקרה הזה המוצר חדש? כי היבואן אמר.....
מזכיר את אפרים קישון בסאטירה "בניין ההסתדרות נהרס". למרות שרואים שבניין ההסתדרות עומד, זה ברור שהוא הרוס. למה זה ברור?... כי קונשטטר אמר...

לרוכשים העתידיים:
ברגע שיבואן מוכר מוצר שאריזתו נפתחה, אנחנו הקונים בבעיה. אין אפשרות לדעת אם המוצר היה בתצוגה, חזר מתיקון, חזר מלקוח וכו'. אל תתפלאו אם תפתחו אריזת מוצר שנקנה מהיבואן מ.ברוכים ותרגישו חוסר בטחון אם המוצר באמת חדש.
למרות שאני אוהב את חברת KSP, מסתבר שבמקרה של בעיה, אל תצפו שהיא תגן עליכם אחרי הקנייה.



פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 951
מספר הודעות: 6924

 #2  נשלח: ה' 09/01/2020 23:21

מ. ברוכים זה יבואן פררלי.
ככזה תמיד המוצר נפתח על מנת להתאים את כבל החשמל לנדרש בארץ. בחלק מהמקרים היבואן אף מדביק מדבקה על מנת לטשטש את המספר הסידורי של המוצר על מנת שלא יאתרו את מקור הקנייה הפררלית שלו בחו"ל.
בגדול, אם המוצר שומש תמיד יישארו עליו היכן שהוא טביעות אצבעות, אלא אם ממש הבריקו אותו - מה שלא נראה לי המקרה כאן.

_________________
למכירה:
זוג סטליטים מעוצבים Monitor Audio Mass 10 בצבע שחור, 900 שקל.
https://www.monitoraudio.com/en/support/past-produ...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 457
מספר הודעות: 4406

 #3  נשלח: ה' 09/01/2020 23:37

האם כבל החשמל אירופאי ובלי חיבור הארקה? אם כך, לא נראה שיש צורך לפתוח.

לא נשמע לי ש-KSP עשו כאן הרבה, לחיוב או לשלילה, אבל אין לי שום ציפיות חיוביות מהם:
https://www.hometheater.co.il/vt212874.html
https://www.google.com/search?q=site:hometheater.c...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
vivi
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 06, 2009

מיקום: ירושלים
הבעות תודה: 274
מספר הודעות: 2518

 #4  נשלח: ו' 10/01/2020 0:06

התמונה לא מספרת הרבה ולא ברור אם המוצר שהגיע אליך היה במצב חדש או עם שריטות כלשהם.
בכל מקרה, התשובה של KSP נשמעת הגיונית, ולי אישית לא ממש ברור ממה עלי להיזהר כצרכן בעקבות הפוסט הזה....
מי שכל כך חרד ממצב החבילה וחיבור החשמל, עדיף שייקנה ישירות מהיצרן במחיר כפול ולא מ-KSP שעושה את כל המאמצים להנגיש את המוצרים שלהם במחיר אטרקטיבי.

_________________
Pixel 4 XL | PS4 | NU8000 | Denon X3000 | Chromecast | Spotify | Partner Fiber | Netflix | FC Barcelona | Google Apps |
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Gad007
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2019
הבעות תודה: 81
מספר הודעות: 648

 #5  נשלח: ו' 10/01/2020 1:10

לדעתי קבלת מוצר שנפתח עי לקוח! אני רכשתי דנון X6400H מיבוא פרללי של ברוכים, ולא הרגשתי לרגע שהוא נארץ באופן מרושל. הכל היה נקי ואטום. נכון, מדבקת המס הסריאלי הוחלפה במדברה עם המילים מ. ברוכים, אבל זה כנראה נעשה בצורה מאד מקצועית.


אגב אפשר בקלות לשחזר את המס הסריאלי של הרסיבר מהאפלקציה של HEOS בהגדרות מתקדמות של הרסיבר המשודך אליה...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 951
מספר הודעות: 6924

 #6  נשלח: ו' 10/01/2020 1:19

אני גם לא מבין מה התרעומת על KSP. מעבר לכבל האם הרסיבר נראה משומש ? יש עליו טביעות אצבע ? שריטות ? מכות ?
KSP של היום רחוקים שנות אור ממה שהיה פעם (הם ואייבורי) מבחינת רמת השירות או יותר נכון האי שירות שנתנו.
הם כמובן רחוקים מלהיות בחוד החנית, אבל בהחלט הם נותנים תחרות מסחרית בריאה לענף.

_________________
למכירה:
זוג סטליטים מעוצבים Monitor Audio Mass 10 בצבע שחור, 900 שקל.
https://www.monitoraudio.com/en/support/past-produ...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
liorp
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 15, 2009
הבעות תודה: 198
מספר הודעות: 2274

 #7  נשלח: ו' 10/01/2020 5:56

אני לא מרגיש שום שינוי לטובה בשירות של KSP.

רק לאחרונה הלכתי להחזיר להם ספק חשמל שהחיבור שלו לא התאים למכשיר, במסגרת תקנות ביטול עסקה.

הם נאותו לזכות אותי, אבל לא לפני שהאשימו אותי שחיברתי את המוצר לחשמל, כאשר לא חיברתי כי החיבור הרי לא מתאים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
noam3039
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jan 11, 2013
הבעות תודה: 499
מספר הודעות: 3420

 #8  נשלח: ו' 10/01/2020 8:16

קודם כל אני מבין מאוד את ההתאכזבות שלך
ב 2006 קניתי מהם מחשב והיו בו תקלות וששלחתי
למעבדה הם אמרו שהוא בסדר זה לא חדש שהטכנאים
ב KSP לא ממש מתאמצים לתת שרות טוב וגם KSP
לא, ואני יותר לא קונה מישם אבל גם ברשת השנייה
אני לא אקנה ציוד כמו כונן קשיח או מחשב ועוד ועוד
כי גם שם השרות לא משהו לכן אני מתרחק מרשתות
כאלו הזול עולה בסוף ביוקר
אגב לגבי ברוכים תודה על המידע

_________________
אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
פרופיל | שלח הודעה | חפש
PayneBack3
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 01, 2011
הבעות תודה: 40
מספר הודעות: 362

 #9  נשלח: ו' 10/01/2020 10:44

אתה יכול לתקן את הכותרת, KSP גם בלי שילוב כלשהו הם אכזבה, לא לוקחים אחריות על כלום ברגע שעברת את דלת החנות, המקסימום שאני רוכש שם זה מגבונים במבצע.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
legopart
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2013
הבעות תודה: 349
מספר הודעות: 4228

 #10  נשלח: ו' 10/01/2020 10:53

2 הרשתות הגדולות האלו פועלות כמחסן ONE WAY
הכל ארוז באריזות מקוריות.
אחרי ששילמת, קיבלת את המוצר, הם לא יקבלו אותו חזרה!

לרוב המוצר נמכר עם כבל אירופאי
https://5.imimg.com/data5/TO/DD/MY-546036/ac-power...
והם רוצים לתת שירות טוב ומחליפים אותו לכבל שמתאים לחיבור בארץ.
כולה כבל קומקום שעולה 10ש"ח
גם למוצרי APPLE יש חברות שעושות יבוא עם חיבור של מדינה אחרת ומוסיפות מתאם או מתקינות שפות ובשביל זה פותחות את המכשיר


מה שקנית עובד?

_________________
"איפה עוד תהיה לנו את ההזדמנות להציל את האנושות בכך שלא נצא מהבית ולא נעשה כלום כל היום" #Stayathome .
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nba
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 16, 2005
הבעות תודה: 124
מספר הודעות: 8426

 #11  נשלח: ו' 10/01/2020 10:57

PayneBack3 כתב:
אתה יכול לתקן את הכותרת, KSP גם בלי שילוב כלשהו הם אכזבה, לא לוקחים אחריות על כלום ברגע שעברת את דלת החנות, המקסימום שאני רוכש שם זה מגבונים במבצע.


אני רכשתי טלפון סלולרי וכעסקת חבילה קיבלתי אוזניות true wireless
האוזניות היו באחריותם והטלפון באחריות היבואן הרשמי
בכל מקרה אחרי 5 חודשים אחת האוזניות הפסיקה לעבוד (בעיה ידועה)
הגעתי לסניף ומסרתי לטיפול. אחרי מספר ימים קיבלתי אוזניות חדשות
אז אני חושב שהם לא אמזון אבל בהחלט יש שיפור מהשנים האחרונות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mp3lll
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2007
הבעות תודה: 1037
מספר הודעות: 20565

 #12  נשלח: ו' 10/01/2020 13:21

פוסט טרחני ביותר, בגלל אריזה קרועה של כבל חשמל, החלטת שהמוצר משומש ולא חדש.
וואוו מרחם עליהם.

_________________
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
gal-cohen (גל)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 04, 2006

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 937
מספר הודעות: 5725

 #13  נשלח: ו' 10/01/2020 13:56

התרומה שלי לדיון הזה, ומבלי לתפוס צדדים:
מה הבעיה של כל יבואן מקביל, רשמי וכל גרסה אחרת - להצמיד על חלקו החיצוני של המארז את הכבל הנדרש והחוברת בעברית?
תשובה:
זה לא קשה, זה גם נהוג אצל יבואנים לא חאפרים, וזו הדרך היחידה של הצרכן לדעת שקיבל מוצר חדש באריזה.
אני לא בא בביקורת כלפי פותח הדיון, אני הייתי מתרעם באותה מידה..
(1) הבעות תודה: legopart
פרופיל | שלח הודעה | חפש
integral
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Dec 14, 2005
הבעות תודה: 358
מספר הודעות: 6690

 #14  נשלח: ו' 10/01/2020 14:12

gal-cohen
·
זה יוצר בעיה באחסון של המוצרים ובשינוע שלהם. ממש לא רעיון טוב.

למיטב ידיעתי גם כבל קומקום לא תקני שמסופק עם מוצר אסור לפי מכון התקנים ככה שבכל מקרה צריך לפתוח את הקופסה.

כל הדיון הזה לא רלוונטי מבלי להבין אם אכן יש עדויות שהרסיבר לא חדש, אחרת זה מיותר לחלוטין ולא מוצדק כלפי היבואן.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
integral
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Dec 14, 2005
הבעות תודה: 358
מספר הודעות: 6690

 #15  נשלח: ו' 10/01/2020 15:08

עכשיו אני נזכר שגם כשקניתי את מכונת התספורת המדהימה של WAHL זה מאותו יבואן והקופסה נפתחה כדי להחליף את חיבור החשמל, אבל המכונה הייתה חדשה לגמרי.

כשקניתי בזמנו כמעט הזמנתי מאמאזון אבל העפתי מבט לפני ההזמנה ב KSP ומצאתי את המכונה באותו מחיר של אמאזון אז לקחתי מ KSP כי הייתי צריך אותה מהר לילד בצבא ולכן שמחתי.

אז, אם יש כבר יבואן שלא חזיר כמו רוב היבואנים בארץ כדאי לטפח אותו ולא לחבוט בו.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht