מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



הגשת תלונה נגד רשת סופר פארם


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
bariko
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 11, 2005

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 314
מספר הודעות: 7775

 #1  נשלח: א' 05/04/2020 23:44
הגשת תלונה נגד רשת סופר פארם

שלום רב,
בתאריך 22.03.2020 ביצעתי הזמנה דרך האתר של סופר פארם.
מאז סטטוס ההזמנה הוא "בטיפול".
למעשה אין כמעט שום דרך לפנות אליהם.
בטלפון הם לא עונים בנוגע להזמנות מהאתר.
כאשר לוחצים על יצירת קשר, בחרתי ב- "שאלות בנושא הזמנות" לאחר מכן "עיכוב בקבלת הזמנה".
מתקבלת הודעה אוטומטית לפיה :
"לאור המצב אנו חווים עומס הזמנות גדול במיוחד. לכן הזמנות משלוח לוקחות כ-6 ימי עסקים לאספקה והזמנות איסוף אקספרס מהסניף לוקחות יום עסקים.בכל מקרה ניתן להתעדכן בסטטוס ההזמנה באתר"


ואז בעצם דרך התקשרות היא רק בהודעות SMS
הודעתי מספר פעמים שאני עדיין ממתין לקבל את המשלוח.
לבסוף ענה לי נציג, שהוא דאג להעביר את פנייתי לטיפול צוות תפעול האתר.
עברו מספר ימים, והנה היום הוא מבשר לי בשמחה שההזמנה שלי נמסרה בהצלחה.
כמובן שלא היה ולא נברא.
המשלוח היחיד שקיבלתי מסופר פארם היה לפני יותר משבועיים, וזה היה ההזמנה הקודמת.

אני לא רואה שיש להם פניות ציבור, או משהו בסגנון.
האם מישהו נתקל במקרה דומה?
האם ניתן עוד לפתור את העניין לפני פנייה למועצה לצרכנות?

תודה רבה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 457
מספר הודעות: 4406

 #2  נשלח: ב' 06/04/2020 0:49

לא נראה לי שאפשר להאשים אותם עכשיו. אלה לא ימים רגילים. יש מגבלות תנועה, ויש עומס הזמנות. לא נחמד, אבל זה המצב.
(1) הבעות תודה: bariko
פרופיל | שלח הודעה | חפש
bariko
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 11, 2005

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 314
מספר הודעות: 7775

 #3  נשלח: ב' 06/04/2020 1:24

תודה, אבל מה זאת אומרת- אי אפשר להאשים אותם עכשיו?
ברור שיש עומס וכמות רבה של משלוחים, שהם לא רגילים לטפל בה.
התלונה היא לא על זמן ההמתנה הממושך, אלא על זה שהם טוענים שהמשלוח נמסר, למרות שאין הדבר כך!!

חויבתי בסכום של כ-500 שקלים, אז ככה לוותר להם?
ואם לא די בכך, ההזמנה כללה גם תרופות מרשם .
באתר של הכללית, מופיע כאילו שהתרופות סופקו, כך שכרגע אין לי דרך אחרת לקבל אותם.

דווקא בגלל שמדובר בימים לא רגילים, ביצעתי את ההזמנה דרך האתר של סופר פארם.
לצערי, אין באפשרותי לצאת מהבית, בגלל החשש מהדבקה.
אחרת היה בשבילי בעיה לקפוץ לאחד מבתי המרקחת הקרובים, ולרכוש בעצמי את המוצרים והתרופות???
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Amir64 (אמיר)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2012
הבעות תודה: 1055
מספר הודעות: 7219

 #4  נשלח: ב' 06/04/2020 1:57

jtk כתב:
לא נראה לי שאפשר להאשים אותם עכשיו. אלה לא ימים רגילים. יש מגבלות תנועה, ויש עומס הזמנות. לא נחמד, אבל זה המצב.

בוודאי שאפשר להאשים אותם.
הם מציעים שירות. לא מכריחים אותם.
לא ייתכן שאי אפשר לתקשר איתם בנוגע לסטטוס הזמנה, גם אם התשובה תהיה "תמתין עוד בבקשה, יש עומס".
ובהחלט לא ייתכן שידווחו נמסר, כשלא נמסר.
לפחות לא ללקוח המזמין.

איך הוא אמור לקבל את מה שהזמין?
ולא משנה אם המשלוח לא נמסר לאף אחד, או נמסר בכתובת שגויה.
(1) הבעות תודה: bariko
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 457
מספר הודעות: 4406

 #5  נשלח: ב' 06/04/2020 2:42

ממה שנכתב בהודעה הראשונה חשבתי שעיקרה הוא תלונה על אי עמידה בזמנים, קושי לדבר עם מישהו, ובלאגן כללי.
אם הם מתנערים לגמרי, כמובן כדאי לטפל בזה. אבל אני מניח שגם זה יפתר בסוף, גם אם יקח יותר זמן מהרגיל.

אבל אני לא רואה הגיון בלדבר עם גופי צרכנות במצב כזה.

לגבי בעיות משלוח בכלל, נתקלתי בכאלה למשל עם שופרסל, אז עשיתי השלמות פיזית. בטח עדיף כך במוצרים קריטיים.
אם יש מגבלות שלא מאפשרות לצאת, הייתי שולח משפחה או חברים.

אני מניח שכללית יהיו זמינים יותר לתקשר, ויסכימו להפיק מרשם חדש.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
alcd
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 05, 2011
הבעות תודה: 160
מספר הודעות: 2764

 #6  נשלח: ב' 06/04/2020 9:54

תנסה עם הבוט הזה פעם נוספת חזרו עליי כמעט מיידית אחרי ש״דיברתי עם הבוט״ פעם שנייה
(1) הבעות תודה: bariko
פרופיל | שלח הודעה | חפש
bariko
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 11, 2005

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 314
מספר הודעות: 7775

 #7  נשלח: ב' 06/04/2020 12:45

תודה לכם,
מספר דברים נוספים שברצוני לציין:

1. כל השליחים שמגיעים אליי הביתה, תמיד מתקשרים אליי. אין מצב שמישהו מניח סתם ככה סחורה בפתח הדלת, מבלי ליידע אותי על כך.
יתרה מכך, בהזמנה הקודמת מסופר פארם, השליח ביקש ממני להציג תעודת זהות, ואכן הנחתי את התעודה בחוץ.
הוא השליח היחיד שדרש זאת ממני!!!

2. אין לי אפשרות לשלוח משפחה או חברים לביצוע קניות.
3. הבוט לא עוזר. כאמור דרך ההתקשרות היחידה שנותרה היא באמצעות הודעות SMS בדיליי גדול. לוקח לנציג מספר ימים לענות להודעה שלי.
4. גם מבחינתי עדיף לא להגיע לתלונה למועצה לצרכנות, או פנייה לערכאה משפטית.
אם יש כאן נציג של סופר פארם (אפילו בלתי רשמי) שקורא את הדברים, אשמח אם יוכל להציע דרך לצאת מהברוך הזה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
legopart
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Oct 07, 2013
הבעות תודה: 349
מספר הודעות: 4228

 #8  נשלח: ב' 06/04/2020 13:37

בלי קשר, פנה לרופא שלך במייל או בטלפון ותסביר את המצב,
שאת התרופות את ממש צריך.
בתי המרקחת הקרובים לרוב כמעט ריקים ופשוט מומלץ שתלך אליהם אישית.

_________________
"איפה עוד תהיה לנו את ההזדמנות להציל את האנושות בכך שלא נצא מהבית ולא נעשה כלום כל היום" #Stayathome .
(1) הבעות תודה: bariko
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 457
מספר הודעות: 4406

 #9  נשלח: ב' 06/04/2020 16:50

אם אתה ממש לא יכול לצאת, ואין את מי לשלוח, נסה לדבר עם העירייה.
אני מניח שהם ערוכים לטפל במקרים שקשורים להגבלות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
lasik
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2010
הבעות תודה: 225
מספר הודעות: 1889

 #10  נשלח: ב' 06/04/2020 23:28

bariko כתב:
ואם לא די בכך, ההזמנה כללה גם תרופות מרשם .
באתר של הכללית, מופיע כאילו שהתרופות סופקו, כך שכרגע אין לי דרך אחרת לקבל אותם.


·להבנתי זה המרכיב משנה העלילה.
נוהל 128 של משרד הבריאות "שירותי הובלה ומסירת תכשירים מבית מרקחת באמצעות מכירה מקוונת או שליחים ומענה בשעת חירום" קובעכי:
"תכשיר יימסר לצרכן לא יאוחר מ-48 שעות ממועד ההזמנה. במקרה של שבתות וחגים יעדכן בית המרקחת את המטופל על זמן האספקה הקרוב ביותר."

במידה וחלפו מעל 48 שעות, הרוקח האחראי חורג מהוראות הנוהל ורשיונו להפעיל בית מרקחת מקוון נמצא בסיכון.

עליך לפנות לבית המרקחת אליו פנית בהזמנה ולציין שהם מחויבים לעמוד בדרישות פרק הזמן לשילוח תרופות מרשם.
במידה ואינך נענה, פנה לרוקח המחוזי באיזור מגוריך. טלפון שלו לרוקח האחראי של בית המרקחת ישנה היחס שלהם.

בהצלחה.
(1) הבעות תודה: bariko
פרופיל | שלח הודעה | חפש
birmos
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 06, 2020
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 1

 #11  נשלח: ג' 07/04/2020 0:17
באותו מצב בדיוק

שלום,
רק רציתי לומר שאני נמצא באותה סיטואציה בדיוק. הזמנתי ב29.03, מאז לא התקבל שום עדכון לגבי ההזמנה ואין עם מי לדבר. גם לי כתב נציג חצוף שלפי המידע שמופיע אצלו ההזמנה נמסרה לי. כמובן שלא היה ולא נברא.
אין לי מושג מה לעשות.
(1) הבעות תודה: bariko
פרופיל | שלח הודעה | חפש
bariko
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 11, 2005

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 314
מספר הודעות: 7775

 #12  נשלח: ג' 07/04/2020 0:21

Legopart
יש לי עדיין מלאי מהתרופות, כך שיהיה בסדר גם אם המשלוח יגיע אפילו בעוד שבועיים -שלושה.
הצרה תתעורר במידה וסופר פארם ידבקו בעמדתם שהמשלוח נמסר, היות ומדובר במרשם ל-3 חודשים.
אז באמת אצטרך ליצור קשר עם מרפאת-האם, ולהסביר שלא קיבלתי את התרופות.
בכל אופן אני מקווה שלא נגיע לסיטואציה, בה אהיה חייב להגיע בעצמי לבית מרקחת.
פוטנציאל ההדבקה במקומות כאלה גבוה מאוד.

Jtk
אכן יש ארגוני מתנדבים, אבל הם עוזרים בעיקר לאזרחים ותיקים.
כאשר אבא שלי נזדקק לאנטיביוטיקה באופן דחןף, התקשרתי למוקד שלהם, ובאמת כבר למחרת מתנדב הביא את התרופה, כל הכבוד.
אני אישית מתקרב מבחינת הגיל לקבוצת הסיכון הזאת, אבל עדיין לא שם.

Lasik
יש שני בעיות בדברים שציינת.
ראשית, נציג סופר פארם הנמצא איתי בקשר דרך הודעות SMS ,טוען שהמשלוח נמסר אליי.
שנית, לא פניתי לבית מרקחת ספציפי, אלא ביצעתי את ההזמנה דרך האתר שלהם.
אוכל לכתוב אל לשכת בריאות מחוז חיפה ולדווח על המקרה, נראה איך התייחסו לכך.

מה שמרגיז בכל הסיפור הזה, שלרשת כל כך גדולה כמו סופר פארם, אין גוף כדוגמת פניות ציבור, אליו ניתן להפנות תלונות כאלה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
bariko
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 11, 2005

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 314
מספר הודעות: 7775

 #13  נשלח: ג' 07/04/2020 1:08

Birmos
פעלתי לפי ההמלצה שניתנה כאן , שלחתי מייל אל לשכת הבריאות במחוז חיפה.
אין לי מהם ציפיות גדולות, ולכן הצעד הבא יהיה כנראה פנייה אל המועצה לצרכנות, ואולי אף תביעה בבית משפט.

באמת שלא הייתי רוצה להגיע לסיטואציה הזו בתקופה כל כך קשה, אבל כנראה שאין ברירה, ואולי רק אז דברים יתחילו לזוז...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
gilg7
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 14, 2009
הבעות תודה: 215
מספר הודעות: 3044

 #14  נשלח: ג' 07/04/2020 7:30

שלום,
המקרה שלך מצער ומרגיז.
במוצ"ש הזמנתי מהאתר שלהם לאיסוף עצמי ותוך 30 דקות קיבלתי סמס לקחת את ההזמנה. הבעיה מן הסתם רק במשלוחים (ושירות לקוחות כמובן).

לפי חוקי חברות האשראי מותר להכחיש עיסקה ולקבל החזר מלא אם לא קיבלת את המוצר, זה הדבר הראשון שהייתי עושה במקרה הזה
גיל
(1) הבעות תודה: bariko
פרופיל | שלח הודעה | חפש
זורו44 (שלומי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 16, 2008

מיקום: קריות
הבעות תודה: 191
מספר הודעות: 5431

 #15  נשלח: ג' 07/04/2020 11:32

אני שקלתי גם הזמנה דרך האתר של מרשם לשלושה חודשים,ובעקבות הפוסט,ויתרתי.
ניגשתי פיזית לסניף שנמצא בקניון הבוקר.המקום כלל יותר עובדים ללא מסכות,מאשר לקוחות.זה מקום היחיד שמספק לכללית.היות ומדובר בתרופה הדורשת גם כרטיס מגנטי לא היתה לי ברירה.

_________________
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד
(1) הבעות תודה: bariko
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht