מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



שרות מזעזע KSP


עמוד 2 מתוך 3
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
Amir64 (אמיר)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2012
הבעות תודה: 1087
מספר הודעות: 7373

 #16  נשלח: ב' 06/04/2020 16:18

Nissim כתב:
KSP צריכה לתגבר את כח האדם כרגע, לא לקצץ.

KSP לא יכולה לתגבר את כח האדם, כי אסור לה...
·
פרופיל | שלח הודעה | חפש
איתי_הגיתי (איתי בכר)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Nov 12, 2004
הבעות תודה: 81
מספר הודעות: 5962

 #17  נשלח: ב' 06/04/2020 16:19

תסע לשם לקחת.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 984
מספר הודעות: 7104

 #18  נשלח: ב' 06/04/2020 16:20

Amir64 כתב:

ציטוט:
...


KSP לא יכולה לתגבר את כח האדם, כי אסור לה...
·

בדיוק. לא היא ולא אף עסק אחר.
אולי נבקש מהם שיעברו על החוק ?

_________________
למכירה:
זוג סטליטים מעוצבים Monitor Audio Mass 10 בצבע שחור, 900 שקל.
https://www.monitoraudio.com/en/support/past-produ...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
b2k
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 15, 2008
הבעות תודה: 1006
מספר הודעות: 4308

 #19  נשלח: ב' 06/04/2020 17:51

shaylev80

רוצה להסב את תשומת ליבך שלא עשית עיסקה.
מילאת טופס בקשה להזמנה...

אם הם לא אישרו את ההזמנה... באמייל או SMS ...או בדף ההזמנה באתר...
אתה בכלל לא תקבל אותה בקרוב...כי היא עדיין לא קיימת.

קרא את התקנון שלהם

מתוך התקנון שלהם סעיף 14:
https://ksp.co.il/?takanon

14. "הזמנה באמצעות האינטרנט : ניתן להזמין מוצרים באמצעות אתר האינטרנט של החברה על ידי מילוי טופס בקשה להזמנה (לאחר הוספת המוצר לסל הקניות שבאתר). לאחר בדיקת ההזמנה על ידי נציג מכירות תשלח אליך הודעה ו/או מייל המאשרים את קיום ההזמנה. במקרים בהם יעלה הצורך, יצור נציג המכירות קשר טלפונית. ההזמנה תקפה רק לאחר הוצאת חשבונית וביצוע תשלום. עצם מילוי הפרטים וביצוע ההזמנה באתר אינו מהווה ביצוע עסקה."

_________________
הפלייליסטים שלי ב spotify
https://open.spotify.com/user/44cnozek8ga8d5nuar2s...

הפלייליסטים שלי ב deezer
https://www.deezer.com/he/profile/2203287904/playl...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shaylev80 (שי)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2014
הבעות תודה: 55
מספר הודעות: 591

 #20  נשלח: ב' 06/04/2020 18:32

b2k
·

לא שזה קריטי לדיון אבל אתה מסיק מסקנה שגויה....
כרטיס האשראי כבר חויב בתחילת שבוע שעבר... ושוב זאת לא מהות האם חויב או לא אלה העדר שרות...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shaylev80 (שי)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2014
הבעות תודה: 55
מספר הודעות: 591

 #21  נשלח: ב' 06/04/2020 18:37

דרך אגב, סתם כהערה כללית
נכון שלא לכל העסקים זה ניתן אבל היות והמצב קיצוני, הוא מצריך פתרונות יצירתיים אני לא רואה סיבה למה חברות שיש להם שירות לקוחות לא מעבירות את כל העבודה הביתה - למחשב הביתי/מחשב נייד יש הרבה מאוד פתרנות ולהגיד שיש צמצום זה לא רק שלא תורם ללקוחות זה גם לא תורם לעובדים עצמם...

סתם נקודה למחשב בלבד ולא כביקורת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
b2k
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 15, 2008
הבעות תודה: 1006
מספר הודעות: 4308

 #22  נשלח: ב' 06/04/2020 18:45

shaylev80 כתב:
@b2k
·

לא שזה קריטי לדיון אבל אתה מסיק מסקנה שגויה....
כרטיס האשראי כבר חויב בתחילת שבוע שעבר... ושוב זאת לא מהות האם חויב או לא אלה העדר שרות...
·

אם חוייב אז העסקה אושרה.
אני לא מסיק שום מסקנה.

הפנתי את תשומת ליבך כי לא כתוב בהודעה הראשונה שחוייבת.
ksp מתנהגת באופן שונה מאתרים אחרים.
לוקחים את הכרטיס מורידים מסגרת אשראי אבל עד שלא מאשרים ועד שלא יורד כסף אין עסקה.
יש טופס בקשה להזמנה. וזהו.

צייניתי את זה כי יש כאן אחרים שקוראים ולא מכירים את הנושא הזה באתר KSP (ואני חושב שגם אתה לא הכרת).
חושבים שאם שמו כרטיס אשראי באתר KSP הם סגרו עיסקה...והימים נספרים מהרגע הזה...ולא כך הדבר.

_________________
הפלייליסטים שלי ב spotify
https://open.spotify.com/user/44cnozek8ga8d5nuar2s...

הפלייליסטים שלי ב deezer
https://www.deezer.com/he/profile/2203287904/playl...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nissim
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2005
הבעות תודה: 52
מספר הודעות: 2665

 #23  נשלח: ב' 06/04/2020 22:03

avihuli כתב:

ציטוט:
...


בדיוק. לא היא ולא אף עסק אחר.
אולי נבקש מהם שיעברו על החוק ?


נראה לי שיש עוד אופציות:
להוסיף אנשי שירות מהבית, להגביר את מערך השליחויות, לא לאפשר הזמנות נוספות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Amir64 (אמיר)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2012
הבעות תודה: 1087
מספר הודעות: 7373

 #24  נשלח: ב' 06/04/2020 22:23

shaylev80 כתב:
דרך אגב, סתם כהערה כללית
נכון שלא לכל העסקים זה ניתן אבל היות והמצב קיצוני, הוא מצריך פתרונות יצירתיים אני לא רואה סיבה למה חברות שיש להם שירות לקוחות לא מעבירות את כל העבודה הביתה - למחשב הביתי/מחשב נייד יש הרבה מאוד פתרנות ולהגיד שיש צמצום זה לא רק שלא תורם ללקוחות זה גם לא תורם לעובדים עצמם...

סתם נקודה למחשב בלבד ולא כביקורת

לא בכל מקום אפשר לעבוד מרחוק.
לא יודע אם המוקד של KSP נמצא אצלם ובאחריותם, או שהם מקבלים שירות מחברת מוקדנים כל שהיא.
בכל מקרה, מערכת שירות לקוחות היא מערכת סגורה שעובדת ברשת מחשוב החברה המתחזקת את המוקד.
מערכת כזו לא מתוכננת למוד של עבודה מרחוק.
לצורך עבודה מהבית לא מספיק שיהיה מחשב לעובד.
צריך שתהיה מערכת VPN במקום העבודה, המאפשרת התחברות למערכת ה- call center שבשימוש.
למתקשרים בטלפון, צריך לנתב את מערכת הטלפון כך שאיכשהוא צלצול טלפון יגיע לבית העובד, ולא למוקד.
ואיך בכלל מנתבים שיחות ממערכת כזו, קו מרובה שלוחות, לטלפונים של מוקדנים בבית?
call canter לא מתוכנן לצורת עבודה כזו, וגם אם יתחילו בתכנון מיידי של מערכת המאפשרת גישה מהבית, זה לא מהיום למחר.

לתגובות בפייסבוק, אולי עובד מהבית יכול לענות, אבל עדיין הוא לא יהיה מחובר למערכת הלוגיסטית, כדי שיוכל לתת לך תשובה מושכלת.
הוא יוכל להגיד לך "רשמתי, נעביר את תלונתך למי שאמור לטפל בהזמנה שלך."
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ag43
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 23, 2008
הבעות תודה: 103
מספר הודעות: 1327

 #25  נשלח: ב' 06/04/2020 22:37

למען האמת לכל מערכת CALLCENTER עדכנית יש פתרון לעבודה מהבית.
לצערי בחברה שלי לא וזה יוצר הרבה כאב ראש.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrzo
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  May 27, 2012
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 98

 #26  נשלח: ג' 07/04/2020 9:01

אנחנו במדינת חוק אם בגלל סיבה כל שהיא כמו חגים לדוגמא הם לא יכולים לעמוד בעומס שיציינו זאת במפורש ובאותיות גדולות ויתחיבו על מספפר ימים שהם כן מסוגלים לעמוד בהם אחרת שיספגו תביעות על הטעיה מכובנת
פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomer953
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Mar 05, 2010
הבעות תודה: 1399
מספר הודעות: 4975

 #27  נשלח: ג' 07/04/2020 9:56

אני מאוכזב מהם קשות (אבל ממש לא מופתע).

הזמנתי לפני חודש (לפני שהתחיל הבלאגן), כיסא גיימינג מעל 1300 ש"ח והוספתי משלוח עד הבית,
שהגיע הכיסא והרכבתי אותו, גיליתי מהר מאוד שהבוכנה שלו תקולה (שוקעת מכל משקל),
דיברתי איתם ועם אנשים שאני מכיר ב KSP והם לא כל כך ידעו מה לעשות, רצו שאני אביא את הכיסא עם הקרטון ויחליפו לי
(מבאס כי אין לי באמת איך לקחת את הכיסא הענקי הזה והקרטון לסניף, וגם אצטרך שוב להרכיב מאפס כיסא חדש)

מצרף את השתלשלות האירועים, תשפטו לבד

_________________
חדש ב-Kodi - התחל כאן
XBMC FAQ שאלות ותשובות
פרויקט לדים ל-TV
פרופיל | שלח הודעה | חפש
diniska
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Apr 03, 2007
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 56

 #28  נשלח: ג' 07/04/2020 22:45

מי שחושב שרמת השרות קשורה למצב טועה. מניסיון של מספר הזמנות לא הסתדרו עם העומס לפני התפרצות הקורונה מבחינת עומס קבוע בסניפים שברור שנגרם מכמות מועטה מדי של כוח אדם ביחס לכמות ההזמנות. בנוסף קבלת שרות דרך המוקד הטלפוני לא הייתה קלה אף פעם. לטעמי אם רמת השרות תשתפר הם אופציה ראויה שמאפשרת לעיתים למצא מבצעים לא רעים בעיקר כשאין שילוח חינם או בכלל מאמזון.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shaylev80 (שי)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2014
הבעות תודה: 55
מספר הודעות: 591

 #29  נשלח: ג' 07/04/2020 23:05

diniska
·
מסכים לחלוטין גם כהיה להם מספיק זמן להערך כגון מבצעי Black Friday הם לא עשו זאת הזמנתי מוצר עם איסוף מהחנות וחרי שבוע שלא היתה תגובה , בכל זאת הייתי סבלני בגלל הblack Friday , הם כלל לא טיפלו בבקשה שלי.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
off
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 03, 2007
הבעות תודה: 152
מספר הודעות: 1003

 #30  נשלח: ד' 08/04/2020 10:15

גם אני עשיתי באתר KSP הזמנה וחכיתי רק כדי לקבל מייל שהמוצר אזל מהמלאי אחרי כמה ימים.
אבל אני חושב שבתקופה כזאת צריך להימנע מהביקורות הרצחניות הנהוגות כאן כלפי כל חברה ישראלית.
אפשר להעריך חברות שעדיין עובדות בכוח אדם מאד מצומצם ומנסות לסייע ללקוחות שזקוקים בדחיפות למוצרים.
אחרי המגיפה נשוב לקטר. יהיה הרבה זמן.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht