eitanb3,
כיוון שבחרת לצטט אותי והתייחסת לכך בציניות מסוימת, אכבד אותך בהתייחסות בחזרה:
בפוסט קודם שלך סיפרת שמדובר במסך מסוג פנסוניק - PV70.
קיבלת אותו במחיר מיוחד (ציינת ש"החנות רצתה לצאת איתך 10") ואפילו נזהרת לא להזכיר את שם בעל העסק בזמנו.
אני חוזר ואומר...לפרגן זה באמת נהדר ואף מתבקש כאשר מגיע.
אך לעסוק כאן בשיווק זה מחטיא את המטרה ועושה את הפעולה ההפוכה לעיתים.
אניגמה - "פרייארים" (הסבר בפנים)!
ומה הבעייה עם זה שהוא קיבל מחיר מיוחד ?
מטבע הדברים חנות חדשה שמסביבה עוד עשרות חנויות מתחרות וותיקות יותר עושה
מחירים מיוחדים "ורוצה לצאת 10 עם הלקוח"..
אני לא רואה שום בעייה עם זה שהוא פירסם את הרגשתו. ולטעמי הוא היה יכול כבר בשירשור
הקודם לפרסם מאיפה הוא קנה.
אם אתה חושב שאניגמה אודיו עשו לו מחיר בתנאי לפרסום פה על השירות אז עוד יותר טוב.
מחר זה יהיה קיים בעוד שתי חנויות ועוד חודש בעוד עשר חנויות.
בסופו של דבר - הצרכן מרוויח וזה לטובת כולנו.
מטבע הדברים חנות חדשה שמסביבה עוד עשרות חנויות מתחרות וותיקות יותר עושה
מחירים מיוחדים "ורוצה לצאת 10 עם הלקוח"..
אני לא רואה שום בעייה עם זה שהוא פירסם את הרגשתו. ולטעמי הוא היה יכול כבר בשירשור
הקודם לפרסם מאיפה הוא קנה.
אם אתה חושב שאניגמה אודיו עשו לו מחיר בתנאי לפרסום פה על השירות אז עוד יותר טוב.
מחר זה יהיה קיים בעוד שתי חנויות ועוד חודש בעוד עשר חנויות.
בסופו של דבר - הצרכן מרוויח וזה לטובת כולנו.
LiorShao,
חוששני שפספסת את הנקודה.
אין לי שום בעיה עם המחיר, זה כבר ענין שבין החנות ללקוח.
אתייחס דווקא לנקודה שציינת בה חנויות יתמרצו לקוחות כדי ליחצן אותם כאן - זו ממש לא מטרת האתר הזה!!
אנו עוסקים במקצועיות גרידא ולא במסחריות. ההשלכות לכך הרסניות, אם כל אדם יהלל חנות או מ ו צ ר מסוים בגלל שמישהו "דאג" לו - אבוי לנו.
חוששני שפספסת את הנקודה.
אין לי שום בעיה עם המחיר, זה כבר ענין שבין החנות ללקוח.
אתייחס דווקא לנקודה שציינת בה חנויות יתמרצו לקוחות כדי ליחצן אותם כאן - זו ממש לא מטרת האתר הזה!!
אנו עוסקים במקצועיות גרידא ולא במסחריות. ההשלכות לכך הרסניות, אם כל אדם יהלל חנות או מ ו צ ר מסוים בגלל שמישהו "דאג" לו - אבוי לנו.
- eitanb3 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 103
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1 פעם
- קיבל תודות: 0
מישהו עם ראש על הכתפיים =)LiorShap כתב:Dalamber ,
אני בכוונה הקצנתי את זה ואני מבין בדיוק את הנקודה.
עושה רושם שכן הפריע לך משהו עם המחיר או רמזת שהוא קיבל מחיר בתמורה ל..
אין לי ספק שהחברים בחנות לא הם ולא אחרים "עוזרים" במחיר או בשירות בשביל פרסום פה.
וידוע לי שזה לא מטרת האתר , אבל השירשור הזה עוסק בטיב השירות וכשמגיע אז מגיע....
תודה.
מבלי להתיחס לשם כלשהוא
קשה לי להאמין שאיזשהיא חנות תיתן מחיר טוב במיוחד כדי לקבל המלצה בפורום....
נכון הכותרת פרובוקטיבית ואינה מסמנת טובות ..אך נראה לי שיש כאן כוונה אמיתית של לקוח מרוצה שגם צירף תמונות ואיני מבין DALAMBAR על מה טענתך
במיוחד לאור זה שרק שבוע שעבר העלית פוסט דומה
http://www.hometheater.co.il/modules.ph ... ic&t=41898
ואם אינני טועה לחנות די סמוכה לחנות הזו...
אני כקורא של הפורום -מעבר להכוונה הטכנית המצוינת שיש כאן וליעוץ כללי-מצפה גם לקבל פידבקים אמיתיים לגבי מחירים -שירות -מקצוניות וכל מה שקשור גם בחנויות .
אכן ומסכים שאם הבחור חשנה טיפה את הכותרת הוא יכוון טוב יותר למטרתו האמיתית.
קשה לי להאמין שאיזשהיא חנות תיתן מחיר טוב במיוחד כדי לקבל המלצה בפורום....
נכון הכותרת פרובוקטיבית ואינה מסמנת טובות ..אך נראה לי שיש כאן כוונה אמיתית של לקוח מרוצה שגם צירף תמונות ואיני מבין DALAMBAR על מה טענתך
במיוחד לאור זה שרק שבוע שעבר העלית פוסט דומה
http://www.hometheater.co.il/modules.ph ... ic&t=41898
ואם אינני טועה לחנות די סמוכה לחנות הזו...
אני כקורא של הפורום -מעבר להכוונה הטכנית המצוינת שיש כאן וליעוץ כללי-מצפה גם לקבל פידבקים אמיתיים לגבי מחירים -שירות -מקצוניות וכל מה שקשור גם בחנויות .
אכן ומסכים שאם הבחור חשנה טיפה את הכותרת הוא יכוון טוב יותר למטרתו האמיתית.
מכור לסאונד של אלפא -רומיאו
אם כבר מדברים על שירות אז גם לי יש מה לומר בנושא זה.
גם לי יצא לי יצא לקנות מהם LCD 32 של היטאצי ואני לא מצטער לרגע!
קיבלתי מהם כמו שנכתב כאן באמת יחס טוב ושרות מצויין הם מלווים אותך , מייעצים לך
ובאמת מתאימים לך את הציוד שהכי מתאים לדרישות שלך וכמובן לתקציב שלך.
אני גם אחרי הרכישה וההתקנה קיבלתי מהם תמיכה ויעוץ בניגוד לנורמה של המוכר הישראלי
שבד"כ אחרי שהוא רואה תכסף שלך לצערי הוא כבר לא סופר אותך אלא את מה שנתת לו...
באמת אניגמה היא חנות ברף אחר דוגמא לתפארת שהרבה חנויות בישראל צריכות ללמוד מהם מה זה שרות
ישר כוח!!!
גם לי יצא לי יצא לקנות מהם LCD 32 של היטאצי ואני לא מצטער לרגע!
קיבלתי מהם כמו שנכתב כאן באמת יחס טוב ושרות מצויין הם מלווים אותך , מייעצים לך
ובאמת מתאימים לך את הציוד שהכי מתאים לדרישות שלך וכמובן לתקציב שלך.
אני גם אחרי הרכישה וההתקנה קיבלתי מהם תמיכה ויעוץ בניגוד לנורמה של המוכר הישראלי
שבד"כ אחרי שהוא רואה תכסף שלך לצערי הוא כבר לא סופר אותך אלא את מה שנתת לו...
באמת אניגמה היא חנות ברף אחר דוגמא לתפארת שהרבה חנויות בישראל צריכות ללמוד מהם מה זה שרות
ישר כוח!!!
תמיד תקרא את האותיות הקטנות.