מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



בעיות עם האחריות של באג על XBOX 360


עמוד 3 מתוך 7
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
MrMoris
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 16, 2009
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 308

 #31  נשלח: ב' 05/10/2009 12:31

אני לא מבין למה אתם מתפלצנים על הבחור הנחמד שפתח את השרשור.
יש לו מכתב חתום ביד, שלא מקיימים אותו. החוק אומר שאם אין יבואן, החנות היא הכתובת. מכיוון שבתעודת אחריות כתוב שהבאג הוא היבואן, אז הנושא ממש ברור.
בתעודת אחריות שלו לא מוזכר שום דבר לגבי שירות בחו"ל.
ככה שהעניין לדעתי הלא משפטנית מאוד פשוט.
שיפנה לYNET, הכי יעיל.

הרי אם זה היה איזה רשת מחשבים אחרת (א או ק) הייתם כועסים עליה מאוד וכותבים לו שיכנס בהם חזק?
מנקודת המבט שלי, רשת באג, שקצת גדלה ושמנה ומייבאת מוצרים לבד, מתחילה לעשות טריקים מלוכלכים שאפילו הרשתות (א או ק) היו מתביישות לעשות.


ואגב, הגיע הזמן שכל הפיאסקו לגבי תעודות אחריות שונות ומשונות יעלם, ושתראה את תעודת האחריות במעמד התשלום עוד לפני שפתחת את המוצר וגילית את כל האותיות הקטנות.
דווקא ברשת ק הם מקפידים להחתים את כל הלקוחות על תעודת האחריות הדרקונית שלהם בזמן התשלום.

קצת לאזן את התמונה, האמת שעד היום קניתי רק מצלמת רשת בבאג, זה היה לפני שנתיים, ואחרי קצת פחות משנה, היו בעיות עם המיקרופון, באתי לשם, הם היו סבלניים, התקינו את הדרייברים, בדקו ואמרו לדעתם זה תקין, ושאם הם רוצים הם ישלחו אותה למעבדה, אבל שווה לי לנסות לבצע הסרה של הדרייברים והתקנה מחדש. אני חייב לציין שזה היה אחת מחוויות השירות הכי טובות שהיו לי אי פעם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gorelshv (בני)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 28, 2008
הבעות תודה: 55
מספר הודעות: 1239

 #32  נשלח: ב' 05/10/2009 13:06

רק שיהיה ברור - אני לא בא להצדיק כאן את רשת באג אפילו לא בסנטימטר ולראיה אפילו כתבתי שזו בושה וחרפה שרשת כזו מתנהגת ככה. רק ניסיתי להסביר את נקודת המבט של באג על העניין הזה. ובלי קשר, לאור שירות הלקוחות הגרוע שמאפיין את בתי המסחר בארץ רצוי לבדוק ולוודא טוב טוב מהם תנאי השירות, ומה הפרוצדורה במקרה של תקלה. כולי תקווה שהעניין יסתיים במהרה ולשביעות רצונו של דיזינגוף ששילם ממיטב כספו על הקונסולה, ללא קשר לכמה תמוהה נראית לי הרכישה. חג שמח.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uris (אורי שמאי)
מורעל האתר
מורעל האתר

הצטרף בתאריך:
  Nov 16, 2005

מיקום: שלומית (בונה סוכה)
הבעות תודה: 247
מספר הודעות: 6784

 #33  נשלח: ב' 05/10/2009 13:08

מה זה "א או ק" ?
_________________
http://www.urishamay.com
HomeTheater.co.il - Not Just at Home
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
דרור3 (דרור יונתן)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד


הצטרף בתאריך:
  Aug 26, 2007

מיקום: יבנה
הבעות תודה: 35
מספר הודעות: 734

 #34  נשלח: ב' 05/10/2009 16:30

יש גם את "אמון הציבור" לדעתי שווה לך לפנות גם אליהם בתלונה מניסיון הם עוזרים.
וסליחה על הבורות אבל מה זה טבעות מוות?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dizingof
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 2518

 #35  נשלח: ב' 05/10/2009 16:35

דרור3 כתב:
יש גם את "אמון הציבור" לדעתי שווה לך לפנות גם אליהם בתלונה מניסיון הם עוזרים.
וסליחה על הבורות אבל מה זה טבעות מוות?


טבעות המוות אלו 3 לדים בצורת טבעת המהבהבים באדום להתריע על תקלה טכנית חמורה.
התקלה נוגעת לתיכנון הגרוע של הלוח האלקטרוני כך שחום רב לא מתפזר וגורם לחיבורי הבדיל העדינים להנמס ולנתק את רכיב הGPU - התצוגה .


| פרופיל | שלח הודעה | חפש
9xcalibur9
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 09, 2007
הבעות תודה: 95
מספר הודעות: 1551

 #36  נשלח: ב' 05/10/2009 18:26

בתור עובד לשעבר אני מציע לך בחום ללכת לאתר של באג ולקחת משם את המייל של עופר מורן שהוא מנכ"ל החברה.
הוא איש מאוד חביב ונעים הליכות ואני מוכן להתערב שהוא ישמח לבוא לקראתך.
הם בדרך כלל מתייחסים שם בחומרה לכל תלונה שמגיעה - בייחוד אם היא מגיעה אליו.

תכתוב לו, לא תצטער.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dizingof
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 2518

 #37  נשלח: ב' 05/10/2009 18:37

9xcalibur9 כתב:
בתור עובד לשעבר אני מציע לך בחום ללכת לאתר של באג ולקחת משם את המייל של עופר מורן שהוא מנכ"ל החברה.
הוא איש מאוד חביב ונעים הליכות ואני מוכן להתערב שהוא ישמח לבוא לקראתך.
הם בדרך כלל מתייחסים שם בחומרה לכל תלונה שמגיעה - בייחוד אם היא מגיעה אליו.

תכתוב לו, לא תצטער.


תודה, ממש הרגע שלחתי מכתב לשירות שלהם - זה האימייל היחידי שמצאתי באתר באג.
אחכה לתגובתם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uris (אורי שמאי)
מורעל האתר
מורעל האתר

הצטרף בתאריך:
  Nov 16, 2005

מיקום: שלומית (בונה סוכה)
הבעות תודה: 247
מספר הודעות: 6784

 #38  נשלח: ב' 05/10/2009 19:31

לך תדע ...על מנת שהמייל לא יגיע לסתם פקיד/ה בשירות , אני ממליץ לך במקביל לכתוב מכתב רשום ועליו לכתוב "לידי עופר מורן"
_________________
http://www.urishamay.com
HomeTheater.co.il - Not Just at Home


נערך בפעם אחרונה על-ידי uris בתאריך ב' 05/10/2009 20:38, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sam22
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 823
מספר הודעות: 20216

 #39  נשלח: ב' 05/10/2009 19:48

ובכל מקרה
תמיד תבקש לדבר עם בכיר יותר ממי שמתקשר אלייך

_________________
העם דורש..... כל מיני דברים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Pavelz (pavel)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006

מיקום: רמת גן
הבעות תודה: 48
מספר הודעות: 4032

 #40  נשלח: ב' 05/10/2009 19:52

uris כתב:
מה זה "א או ק" ?

KSP ו אייבורי אני מתאר לעצמי
חנויות שבאופן אישי אפילו פד לעכבר לא הייתי קונה בהן.

_________________
Need more cowbell
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dizingof
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 2518

 #41  נשלח: ו' 09/10/2009 22:57

תליתי מודעות על כל עץ רענן "מישהו ראה את HUBER?"

הבטיח שידבר עם אנשים שהוא מכיר מקרוב ברשת באג אך נעלמו עקבותיו מאז...
המוצא הישר יבוא על שכרו .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Pavelz (pavel)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006

מיקום: רמת גן
הבעות תודה: 48
מספר הודעות: 4032

 #42  נשלח: שבת 10/10/2009 4:48

dizingof כתב:
תליתי מודעות על כל עץ רענן "מישהו ראה את HUBER?"

הבטיח שידבר עם אנשים שהוא מכיר מקרוב ברשת באג אך נעלמו עקבותיו מאז...
המוצא הישר יבוא על שכרו .

הוא בכנס השנתי של PS3 Fanboys

_________________
Need more cowbell
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
חיים (חיים לגו)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 11, 2004

מיקום: ראשון לציון
הבעות תודה: 308
מספר הודעות: 4878

 #43  נשלח: שבת 10/10/2009 10:07

שאלת תם דיזינגוף

אם אחרי דין ודברים איתם ולא הצלחת איתם
יש אפשרות לתקן במעבדה מקצועית?

כי לפי מה שאתה מסביר(תאמת גם אני לא ידעתי מה זה טבעות המוות)
זה לא משהוא שאי אפשר לתקן
וגם אחרי התיקון זה בעיה בזמן עבודת המכשיר לקרר אותו יותר טוב?

_________________
נפט וסולר לחימום ביתי,ולתעשיה.
חיים-0532253784
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jaksirak
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 07, 2008

מיקום: צורן
הבעות תודה: 16
מספר הודעות: 1101

 #44  נשלח: שבת 10/10/2009 11:25

Pavelz כתב:
dizingof כתב:
תליתי מודעות על כל עץ רענן "מישהו ראה את HUBER?"

הבטיח שידבר עם אנשים שהוא מכיר מקרוב ברשת באג אך נעלמו עקבותיו מאז...
המוצא הישר יבוא על שכרו .

הוא בכנס השנתי של PS3 Fanboys




אני אישית לא הייתי רץ לתביעות קטנות... אני הייתי שולח מכתב לשירות לקוחות ו (הכי חשוב) מכתב את המנכ"ל ואת המועצה לצרכנות טובה... או משהו כזה - אל תתפסו אותי, לא זוכר בדיוק תשם כרגע. במכתב עצמו, יש לציין שהעתקים נשלחים ל...

אם תוך שבוע (לא יותר) לא חוזרים אליך עם פתרון ראלי אזי הייתי מנסה לקבוע פגישה 1+1 עם מנכ"ל באג.
לא עזר - תתבע אותם.

גם אני מתחיל לשקול לא לקנות יותר בבאג!

_________________
בברכה קובי כהן
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uris (אורי שמאי)
מורעל האתר
מורעל האתר

הצטרף בתאריך:
  Nov 16, 2005

מיקום: שלומית (בונה סוכה)
הבעות תודה: 247
מספר הודעות: 6784

 #45  נשלח: שבת 10/10/2009 11:27

למי יש כוח לזה..תקן את זה במעבדה פרטית , שלם מה שצריך ותתקדם הלאה...
_________________
http://www.urishamay.com
HomeTheater.co.il - Not Just at Home
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht