מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



בעיות עם האחריות של באג על XBOX 360


עמוד 5 מתוך 7
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
dizingof
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 2518

 #61  נשלח: ב' 12/10/2009 18:14

לפני כמה דקות סיימתי שיחה עם מיקרוסופט - התשובה הסופית והרישמית "תסתכל בתעודת האחריות.. מיקרוסופט לא תמוכת בXBOX בישראל - ממליץ לך לחפש מעבדה בארץ"

ביקשתי ממנו האם יוכל לבקש כנציג מיקרוספט ישראל ממיקרוספט אנגליה שיסכימו לקבל ממני את הקונסולה לתיקון כאשר עלויות השילוח הם עליי - הוא סרב "זה לא נוהל קיים של מיקרוסופט ישראל "



מרשת באג אני לא מקבל תשובה לאימייל שלי - אתמול הפניתי את האימייל למנכל מורן לאורית ולמנהל השיווק...
אני מתחיל לחשוב שגם לא אקבל.

ביזיון
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Pavelz (pavel)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006

מיקום: רמת גן
הבעות תודה: 48
מספר הודעות: 4032

 #62  נשלח: ב' 12/10/2009 18:27

Huber כתב:
Pavelz כתב:
dizingof כתב:
תליתי מודעות על כל עץ רענן "מישהו ראה את HUBER?"

הבטיח שידבר עם אנשים שהוא מכיר מקרוב ברשת באג אך נעלמו עקבותיו מאז...
המוצא הישר יבוא על שכרו .

הוא בכנס השנתי של PS3 Fanboys


לא נמאס מהבדיחה העבשה והתפלה הזו? אם זה ה"שכר" שלי על ההשקעה פה בפורום אני אבין את הרמז ואפסיק לשתף מידע על ה PS3 (משהו ציפה שאני אשתף מידע על קונסולה שאין לי?).

חס וחלילה אחי.. זה היה הכי בהערכה שאפשר, ממש לא בגנאי אני גם פנבוי

_________________
Need more cowbell
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
utsur
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 13, 2004
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 40

 #63  נשלח: ג' 13/10/2009 8:34
לדיזי, הדבר הכי טוב בסיפור

זה שמייקרוסופט סירבו לקבל ממך את ה-XBOX . כמו שאמרתי לך מקודם כל מה שקיבלת זה אימייל(פנימי) חתום, ונכון שלא כל לקוח מקבל אימייל פנימי של החברה, אבל בדיוק בגלל זה יטען הנציג שלהם בבית משפט, שלא ניתן להתייחס לזה ככתב אחריות(אחרת כל הלקוחות היו מקבלים אימייל חתום).

אבל דווקא זה שמייקרוסופט לא מוכנה לטפל ב-XBOX אומר שאתה יכול להתנפל עליהם(על באג) חופשי. מאחר והם הטעו אותך לחשוב שמייקרוסופט האריכה לך את האחריות ל-3 שנים, שבפועל מייקרוסופט לא מוכנה לשמוע ממך, כי היא לא נותנת שירות בארץ. מכאן שהם שיקרו לגבי הארכת אחריות (היה עליהם לבדוק אם הארכת האחריות כוללת את ישראל מאחר והם משווקים את הקונסולה בארץ). תדפיס את המייל של מייקרוסופט ולך עם זה לתביעות קטנות, סבירות גדולה שתנצח.
אבל לפני זה הייתי מציע לך לפנות למדור צרכנות באחד העיתונים, עוד כלי שימושי לפני תביעה, ובכלל רצוי להזהיר את הציבור על באג וקנסולות ה-XBOX.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
דרור3 (דרור יונתן)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד


הצטרף בתאריך:
  Aug 26, 2007

מיקום: יבנה
הבעות תודה: 35
מספר הודעות: 740

 #64  נשלח: ג' 13/10/2009 8:57

רק לידיעה אתמול שכנעתי מישהו שרצה לקינות מחשב נייד מבאג לא לקינות מהם בשום אופן והוא כבר היה סגור על רכישה בבאג .
אז רק שידעו שם בבאג שלא תמיד "כל פרסום הוא פרסום טוב " כמו אצל ידוענים כאלה ואחרים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MetalliJoe
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Oct 15, 2006
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 3764

 #65  נשלח: ג' 13/10/2009 10:17

Huber כתב:
dizingof כתב:


HUBER,
תודה על כל מאמץ בכיוון.
אני מניח שגם לי אפשר לקרוא FANBOY רכשתי את הקונסולה רק בשביל HALO3 ב HD ..
אין יותר פאן-בוי מזה



אני לא קורה לאף אחד פאנבוי סתם כך, ברגע שתתקל במישהו שראוי לכינוי הזה (ואני יכול להפנות אותך לכמה פורומים פה בארץ שיגרמו לך להבין במלואה את משמעות המילה) תבין למה לא זורקים את המילה הזו בכזו קלות

לגבי הבחור שעובד בבאג - הוא אתמול נתן לי להבין שמהצד שלו הוא ניסה הכל ונתקל בחומה, אני במקומך כרגע הייתי יורד ממיקרוסופט ומהניסיון לפנות לשכל הישר של באג ומתחיל לחפש ייעוץ משפטי בפורומים המתאימים. אני אישית בסיטואציה כזו הייתי ניגש לבית דין לתביעות קטנות רק בשביל העיקרון.


מה זאת בדיוק המילה הזאת, שאתם מתייחסים אליה כקללה? מה הכוונה שלה?

_________________
Silence speaks louder than words
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TANDBERG (אביעד כהן)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 06, 2009

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 186
מספר הודעות: 4403

 #66  נשלח: ג' 13/10/2009 12:33

כמו גרופי - אבל לטכנולוגיה. זה די מעליב בקטעים מסויימים כי יש השלכות של "טמבל" היות ואותו אדם לא מתעניין בעובדות, הוא רואה רק חברה אחת.
בקיצור - זה לא נעים שקוראים לך ככה. אבל כן - כנס לפורומים של גיימרים, יש שם מלא דוגמאות לאנשים כאלו, תראה איזה פוסטים הם רושמים...

_________________
Vocare Ad Regnum
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2625
מספר הודעות: 44258

 #67  נשלח: ד' 14/10/2009 14:44

בשורות טובות. מסתבר שאני מכיר מישהו יותר גבוה בשרשרת המזון בבאג, ניהלתי איתו שיחה והוא הבטיח שהנושא יטופל ושהם ישלחו את המוצר למימוש אחריות מול מיקרוסופט על חשבונם.
_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
חיים (חיים לגו)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 11, 2004

מיקום: ראשון לציון
הבעות תודה: 308
מספר הודעות: 4878

 #68  נשלח: ד' 14/10/2009 14:54

פפפפפפפפפששששששששש........

הובר כל הכבוד חדשות משמחות

_________________
נפט וסולר לחימום ביתי,ולתעשיה.
חיים-0532253784
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
יוני_א (יוני)
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2008
הבעות תודה: 24
מספר הודעות: 848

 #69  נשלח: ד' 14/10/2009 14:55

ההתנהלות של באג במקרה הזה היא דוגמא איך במו ידיך ניתן להרוס מוניטין שעמלת קשה על בניתו. הרי ברור לכולם שאת המוצרים של באג ניתן להשיג במקומות אחרים יותר בזול, אך בבאג אתה מקבל גם שירות וגם אחריות של חברה רצינית עם גב. בעייני, ערך האחריות והשירות שלהם ירד, ובלעדיהם - אין הרבה ערך מוסף לקניה אצלם.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yosifon
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 07, 2009
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 396

 #70  נשלח: ד' 14/10/2009 15:00

Huber כתב:
בשורות טובות. מסתבר שאני מכיר מישהו יותר גבוה בשרשרת המזון בבאג, ניהלתי איתו שיחה והוא הבטיח שהנושא יטופל ושהם ישלחו את המוצר למימוש אחריות מול מיקרוסופט על חשבונם.


לא היה רצוי לשמוע את הבשורות האלו מהלקוח (דיזינגוף) ובמיוחד לאחר מעשה?
(יש הבדל בין הבטחה למימוש,ויש סיכוי שבסוף תצא השעיר לעזאזל מהסיפור הזה)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gulmer
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2006
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 433

 #71  נשלח: ג' 20/10/2009 10:25

דיזינגוף, לא עברתי פה על כל חמשת העמודים אלא רק על ההתחלה ועל הסוף. אבל הפיתרון מאד פשוט: תביעה משפטית ומהר בבית משפט לתביעות קטנות.
תתבע את כל סכום הרכישה של הקונסולה, ותוסיף על זה את ההוצאות משפטיות. אל תזרוק סתם מספר אלא תתמקד במשהו שאתה יכול לגבות.

אל תנסה אפילו להגיע לאיזשהי פשרה עם באג על תיקון בתשלום חלקי או משהו כזה - מגיע לך מה ששילמת עבורו והם פשוט נפנפו אותך ואת כתב האחריות שלהם, וזרקו אותך על מיקרוסופט שמראש הודיעה שהיא לא מייבאת בעצמה את המכשירים לישראל ולכן גם לא תומכת בהם כאן בארץ (ולכן זה נראה כאילו באג ניסו לנפנף אותך). לא הגיוני שבאג יבואו ויגידו לך שמישהו אחר צריך לספק את האחריות בשנתיים הנוספות במידה ובאג הם אלו שסיפקו את האחריות בשנה הראשונה - מה שצריך להיות ברור מתעודת האחריות שלהם.

הקייס שלך יעבור בקלות בבית משפט, אם יוצאים מנקודות ההנחה הבאות:
1) מה שקראת במכתב קדם לרכישה ובאמת השפיע על ההחלטה שלך לקנות את הקונסולה
2) אורית כספי שמצויינת במכתב היא באמת מישהי שעובדת בבאג ולא איזו מישהי לא קשורה (זה נראה לי ברור, אבל רצוי לציין מה התפקיד שלה בבאג כשניגשים לתביעה המשפטית).

עוד משהו שראוי לציין: התביעה שלך חשובה לא רק לך, אלא גם לתקדים שהיא תוכל ליצור עבור כל הלקוחות האחרים של באג שנתקלו בטבעת המוות. אם באג התחייבו לשלוש שנים אז זה משהו שאמור להיות גורף.

עריכה: קראתי שוב את המסמך, ואני חושב שצריך להיות ממש עיוור בשביל להסיק ממנו שבאג מטילה בצורה כלשהי את האחריות על מיקרוסופט. גם לפי הכותרת, גם לפי השורה השניה במייל עצמו, וגם לפי השורה המודגשת בסוף - הארכת האחריות היא של מי שנותן את האחריות המקורית, קרי באג עצמה.
אני ממליץ בחום ללכת לבית משפט לתביעות קטנות במקרה הזה (ואני אפילו אשמח לנסות לעזור). במקרה כזה אפילו לא צריך עורך דין, למרות שאני מכיר כמה אנשים עם השכלה משפטית שיכולים לייעץ.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dizingof
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 2518

 #72  נשלח: ג' 20/10/2009 12:30

gulmer,

אכן התכוננתי לפעול בדיוק כפי שציינת ולתבוע את מלוא סכום הרכישה + הוצאות ואולי אף עוגמת נפש .
בגין מה שמכונה בשפה משפטית "עשיית עושר ולא במשפט" - היינו הטעיית לקוח בזמן ולצורכי ביצוע עיסקה.

אני סמוך ובטוח שאזכה לסעד משפטי בין בתביעה קטנה או באמצעות עורך דיני.

שבוע שעבר פתחתי קריאה נוספת בשירות באג ואתמול התבשרתי מהם שהנושא נמצא בטיפול מול מיקרוסופט ושאמיל מנהל השירות מטפל בכך.
נציגת השירות לא ידעה לומר האם הקונסולה שלי אכן תזכה להגיע לתיקון אצל מיקרוסופט העולמית , על חשבון מי , ומתי אזכה לראות אותה שוב.

בינתיים היא שוכבת במחסן באג דיזנגוף סנטר למעלה משבועיים...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2625
מספר הודעות: 44258

 #73  נשלח: ג' 20/10/2009 13:05

dizingof - עצם העובדה שהחלו בטיפול זו כבר התקדמות מבחינתך בכמה מישורים, גם מהבחינה הזו שאולי כן יהיה החלפה וגם מהבחינה הזו שאם הנושא לא יפתר תוכל להגיד במשפט שהם כן הודו באחריות שלהם במקרה.
_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
XpHunTeR (Eyal)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 06, 2008

מיקום: ר"ה
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 147

 #74  נשלח: ג' 20/10/2009 14:32

אני היתי הולך עם זה לתביעות קטנות.
אתה בטוח זוכה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gulmer
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2006
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 433

 #75  נשלח: ג' 20/10/2009 16:07

dizingof כתב:
gulmer,

אכן התכוננתי לפעול בדיוק כפי שציינת ולתבוע את מלוא סכום הרכישה + הוצאות ואולי אף עוגמת נפש .
בגין מה שמכונה בשפה משפטית "עשיית עושר ולא במשפט" - היינו הטעיית לקוח בזמן ולצורכי ביצוע עיסקה.

אני סמוך ובטוח שאזכה לסעד משפטי בין בתביעה קטנה או באמצעות עורך דיני.

שבוע שעבר פתחתי קריאה נוספת בשירות באג ואתמול התבשרתי מהם שהנושא נמצא בטיפול מול מיקרוסופט ושאמיל מנהל השירות מטפל בכך.
נציגת השירות לא ידעה לומר האם הקונסולה שלי אכן תזכה להגיע לתיקון אצל מיקרוסופט העולמית , על חשבון מי , ומתי אזכה לראות אותה שוב.

בינתיים היא שוכבת במחסן באג דיזנגוף סנטר למעלה משבועיים...


זה לא רק מקרה של "עשיית עושר ולא במשפט", אלא פשוט של הפרת חוזה.

והמעניין הוא שלפי המסמך שלך (שאני מניח שאתה שומר על העותק המקורי שלו), ההנחייה של באג אמורה להיות תקפה לכל מי שקנה שם קונסולה. בין אם בית משפט יכריח אותם לפצות אותך, ובין אם הם יודו בזה בעצמם ויתקנו את זה, מדובר פה בתקדים מצויין לכלל הלקוחות. אני ספציפית לא קניתי קונסולה בבאג, אבל בכל מקרה נשמח מאד לשמוע על ההתקדמות שלך עם התביעה. ושיהיה בהצלחה
(2) הבעות תודה: dizingof , Murdock18
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht