מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



בעיות עם האחריות של באג על XBOX 360


עמוד 6 מתוך 7
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
dizingof
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 2518

 #76  נשלח: ה' 29/10/2009 11:32

הביזיון של באג נמשך !!!
הובטח לי מהשירות שלהם שיחזרו אליי מתי תישלח הקונסולה לתיקון
הרגע נציגת השירות ,דנה , חזרה על התקליט השחוק "ידוע לך שבאג איננה היצרן ולכן אתה צריך לפנות למיקרוספוט אבל אנחנו עדיין מחכים לשמוע מהם לגבי התיקון .."

חודש וחצי מספרים לי סיפורים.. !

לי נשבר ה%[email protected]#%$ מהם !
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Huber (ערן)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  May 23, 2005
הבעות תודה: 2625
מספר הודעות: 44257

 #77  נשלח: ה' 29/10/2009 11:34

כמו שאמרתי לך בעבר, לדעתי יש לך כרגע 2 אופציות:

1. להמשיך להמתין ולהחזיק אצבעות - ז"א גם אם יקח עוד חודש לחכות ולראות מה יקרה.
2. להגיד "נשבר לי" ולעשות משהו בנידון - קרי להגיש תביעה בבית דין לתבעות קטנות.

אני אישית לא הייתי ממתין, אבל בי - זה אני

_________________
ה FAQ - הכרחי לקרוא לפני פרסום תגובה בדילים המפורסמים על ידי:


https://www.hometheater.co.il/vt284213.html


"ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא שלגאונות יש גבולות."
"רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ADICT
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  May 29, 2007
הבעות תודה: 234
מספר הודעות: 7728

 #78  נשלח: ה' 29/10/2009 13:15

תגיד לי אתה לא יודע למתוח שרירים
לשנס את מיתרי הקול
לעמוד במרכז הסניף(עדיף בשעות עומס...)
ולהתחיל לצרוח במלוא חרונך
עד אשר קונסולות יתחילו ליפול עליך מהתקרה
ורק יתחננו אליך לאסוף אותם

_________________
http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=Foru...
http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=Foru...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3662
מספר הודעות: 68975

 #79  נשלח: ה' 29/10/2009 13:45

ערכתי את הכותרת של השרשור, אין קשר לישפאר והכותרת הזו מתאימה יותר מאשר "כנסו כנסו"
_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
benny123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 29, 2009

מיקום: אצלך במחשב
הבעות תודה: 2290
מספר הודעות: 5320

 #80  נשלח: ה' 29/10/2009 22:06

שלום לך dizingof
אני כבר מלא זמן יושב פה וקורא את דברייך על גבי דפי הפורום
יש לי סברה מעניינת תרצה לשמוע אותה?

 התנהגות בלתי הולמת: 

הוצאת דיבה ולשון הרע - מרטין



אתה נאחז במשהו שהוא לא נכון ואתה טועה ומטעה.
מה שיש ברשותך (סברה די נכונה) זה קבלה שקבלת עם המוצר ובה מאחורה יש את תנאי האחריות של רשת באג מולך - האם מוזכר שם משהו על טבעת מוות? אם מייקרוסופט (יצרן) מכיר בתקלה ונותן אחריות מעבר ופתרון בגינה אני לא מבין איפה בדיוק רשת באג בתור יבואן לא רשמי תופס מקום ומחליף לך מוצר (מעבר לתוקף של שנה אחריות).

אבל היי הכל פה סברה אחת גדולה,
אני בטח טועה, אתה בטח צודק ורשת באג תחטוף תביעת ענק לא?

ואם אני צודק, אתה תקח את דברייך חזרה או שתסתכן בתביעה להוצאת דיבה במידה והפוסט שלך באתר פה ולא יודע איפה עוד העלת יפגע ולו ברבב בשם טוב של רשת?

למיטב ידיעתי בתור צרכן מהשורה, אין באג נותנים ללקוחות מיילים של מנהלים ברשת עם תכתובות פנימיות וחותמות של סניפים,
אני מקווה שאני טועה אך אם אתה הוא הטועה אין אני רוצה להיות במקומך אם באמת הפוסט הזה יתפס בצורה שלילית זה יסב פגיעה רצינית בך יותר מאשר אקסבוקס שרוף שצריך לתקנו מול יצרן.

יום טוב
בני
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yosifon
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Mar 07, 2009
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 396

 #81  נשלח: ה' 29/10/2009 22:11

benny123 כתב:
שלום לך dizingof
אני כבר מלא זמן יושב פה וקורא את דברייך על גבי דפי הפורום
יש לי סברה מעניינת תרצה לשמוע אותה?

 התנהגות בלתי הולמת: 

הוצאת דיבה ולשון הרע - מרטין



אתה נאחז במשהו שהוא לא נכון ואתה טועה ומטעה.
מה שיש ברשותך (סברה די נכונה) זה קבלה שקבלת עם המוצר ובה מאחורה יש את תנאי האחריות של רשת באג מולך - האם מוזכר שם משהו על טבעת מוות? אם מייקרוסופט (יצרן) מכיר בתקלה ונותן אחריות מעבר ופתרון בגינה אני לא מבין איפה בדיוק רשת באג בתור יבואן לא רשמי תופס מקום ומחליף לך מוצר (מעבר לתוקף של שנה אחריות).

אבל היי הכל פה סברה אחת גדולה,
אני בטח טועה, אתה בטח צודק ורשת באג תחטוף תביעת ענק לא?

ואם אני צודק, אתה תקח את דברייך חזרה או שתסתכן בתביעה להוצאת דיבה במידה והפוסט שלך באתר פה ולא יודע איפה עוד העלת יפגע ולו ברבב בשם טוב של רשת?

למיטב ידיעתי בתור צרכן מהשורה, אין באג נותנים ללקוחות מיילים של מנהלים ברשת עם תכתובות פנימיות וחותמות של סניפים,
אני מקווה שאני טועה אך אם אתה הוא הטועה אין אני רוצה להיות במקומך אם באמת הפוסט הזה יתפס בצורה שלילית זה יסב פגיעה רצינית בך יותר מאשר אקסבוקס שרוף שצריך לתקנו מול יצרן.

יום טוב
בני


| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nunatak
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2005
הבעות תודה: 206
מספר הודעות: 3703

 #82  נשלח: ה' 29/10/2009 22:26

benny123 כתב:
שלום לך dizingof
אני כבר מלא זמן יושב פה וקורא את דברייך על גבי דפי הפורום
יש לי סברה מעניינת תרצה לשמוע אותה?

 התנהגות בלתי הולמת: 

הוצעת דיבה ולשון הרע - מרטין



אתה נאחז במשהו שהוא לא נכון ואתה טועה ומטעה.
מה שיש ברשותך (סברה די נכונה) זה קבלה שקבלת עם המוצר ובה מאחורה יש את תנאי האחריות של רשת באג מולך - האם מוזכר שם משהו על טבעת מוות? אם מייקרוסופט (יצרן) מכיר בתקלה ונותן אחריות מעבר ופתרון בגינה אני לא מבין איפה בדיוק רשת באג בתור יבואן לא רשמי תופס מקום ומחליף לך מוצר (מעבר לתוקף של שנה אחריות).

אבל היי הכל פה סברה אחת גדולה,
אני בטח טועה, אתה בטח צודק ורשת באג תחטוף תביעת ענק לא?

ואם אני צודק, אתה תקח את דברייך חזרה או שתסתכן בתביעה להוצאת דיבה במידה והפוסט שלך באתר פה ולא יודע איפה עוד העלת יפגע ולו ברבב בשם טוב של רשת?

למיטב ידיעתי בתור צרכן מהשורה, אין באג נותנים ללקוחות מיילים של מנהלים ברשת עם תכתובות פנימיות וחותמות של סניפים,
אני מקווה שאני טועה אך אם אתה הוא הטועה אין אני רוצה להיות במקומך אם באמת הפוסט הזה יתפס בצורה שלילית זה יסב פגיעה רצינית בך יותר מאשר אקסבוקס שרוף שצריך לתקנו מול יצרן.

יום טוב
בני

רק לי הפוסט הזה מריח רע?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uris (אורי שמאי)
מורעל האתר
מורעל האתר

הצטרף בתאריך:
  Nov 16, 2005

מיקום: שלומית (בונה סוכה)
הבעות תודה: 247
מספר הודעות: 6784

 #83  נשלח: ה' 29/10/2009 22:35

benny123 כתב:
שלום לך dizingof
אני כבר מלא זמן יושב פה וקורא את דברייך על גבי דפי הפורום
יש לי סברה מעניינת תרצה לשמוע אותה?

 התנהגות בלתי הולמת: 

הוצעת דיבה ולשון הרע - מרטין


אתה נאחז במשהו שהוא לא נכון ואתה טועה ומטעה.
מה שיש ברשותך (סברה די נכונה) זה קבלה שקבלת עם המוצר ובה מאחורה יש את תנאי האחריות של רשת באג מולך - האם מוזכר שם משהו על טבעת מוות? אם מייקרוסופט (יצרן) מכיר בתקלה ונותן אחריות מעבר ופתרון בגינה אני לא מבין איפה בדיוק רשת באג בתור יבואן לא רשמי תופס מקום ומחליף לך מוצר (מעבר לתוקף של שנה אחריות).

אבל היי הכל פה סברה אחת גדולה,
אני בטח טועה, אתה בטח צודק ורשת באג תחטוף תביעת ענק לא?

ואם אני צודק, אתה תקח את דברייך חזרה או שתסתכן בתביעה להוצאת דיבה במידה והפוסט שלך באתר פה ולא יודע איפה עוד העלת יפגע ולו ברבב בשם טוב של רשת?

למיטב ידיעתי בתור צרכן מהשורה, אין באג נותנים ללקוחות מיילים של מנהלים ברשת עם תכתובות פנימיות וחותמות של סניפים,
אני מקווה שאני טועה אך אם אתה הוא הטועה אין אני רוצה להיות במקומך אם באמת הפוסט הזה יתפס בצורה שלילית זה יסב פגיעה רצינית בך יותר מאשר אקסבוקס שרוף שצריך לתקנו מול יצרן.

יום טוב
בני



בני אתה עובד בבאג ? קשור אליה עסקית ?

_________________
http://www.urishamay.com
HomeTheater.co.il - Not Just at Home
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sam22
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 823
מספר הודעות: 20216

 #84  נשלח: ה' 29/10/2009 22:48

בני בני ילד רע?
_________________
העם דורש..... כל מיני דברים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dizingof
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 2518

 #85  נשלח: ו' 30/10/2009 3:45

benny123 כתב:
שלום לך dizingof
אני כבר מלא זמן יושב פה וקורא את דברייך על גבי דפי הפורום
יש לי סברה מעניינת תרצה לשמוע אותה?

 התנהגות בלתי הולמת: 

הוצעת דיבה ולשון הרע - מרטין



אתה נאחז במשהו שהוא לא נכון ואתה טועה ומטעה.
מה שיש ברשותך (סברה די נכונה) זה קבלה שקבלת עם המוצר ובה מאחורה יש את תנאי האחריות של רשת באג מולך - האם מוזכר שם משהו על טבעת מוות? אם מייקרוסופט (יצרן) מכיר בתקלה ונותן אחריות מעבר ופתרון בגינה אני לא מבין איפה בדיוק רשת באג בתור יבואן לא רשמי תופס מקום ומחליף לך מוצר (מעבר לתוקף של שנה אחריות).

אבל היי הכל פה סברה אחת גדולה,
אני בטח טועה, אתה בטח צודק ורשת באג תחטוף תביעת ענק לא?

ואם אני צודק, אתה תקח את דברייך חזרה או שתסתכן בתביעה להוצאת דיבה במידה והפוסט שלך באתר פה ולא יודע איפה עוד העלת יפגע ולו ברבב בשם טוב של רשת?

למיטב ידיעתי בתור צרכן מהשורה, אין באג נותנים ללקוחות מיילים של מנהלים ברשת עם תכתובות פנימיות וחותמות של סניפים,
אני מקווה שאני טועה אך אם אתה הוא הטועה אין אני רוצה להיות במקומך אם באמת הפוסט הזה יתפס בצורה שלילית זה יסב פגיעה רצינית בך יותר מאשר אקסבוקס שרוף שצריך לתקנו מול יצרן.

יום טוב
בני


תן לי לנחש .. נרשמת לפורום רק כדי לרשום בפוסט הראשון שלך את דברי ההבל הללו?..
ברור לך שנודף ריח רע מהודעתך.. אם אתה קשור לרשת באג בכל צורה שהיא לדעתי אתה משיג בדיוק את ההיפך.. הקוראים בפורום זה ניחנו בדבר כזה שנקרא אינטליגנציה...

אבל בכל זאת תקבל תגובה ראויה:
העלתי מקרה אמיתי וכל פרטיו אמת - אין כאן מילה אחת שיש בה משום הוצאת דיבה.

(oferlaor, אכן הכותרת החדשה יותר מתאימה - תודה)

רכשתי במיטב כספי קונסולה עם מכתב התחייבות פיזי (לא מייל!) שצורף לחשבונית במעמד העיסקה ונחתם ע"י המוכר המבטיח לי שקט ל3 שנים בנקודה ספציפית וברורה הנקראית "טבעת המוות" ..

תחילה הנהלת-השירות בבאג התכחשה למכתב שצורף והפנתה אותי למיקרוספוט העולמית, במיקרוסופט ישראל
התחבטו בבעיה ולבסוף הודיעו לי שמיקרוסופט ישראל אינה תומכת בקונסולה ואין ביכולתם לעזור לי ..
יותר מזה לבקשתי הם אפילו אינם יכולים לפנות למיקרוסופט אנגליה לקבלת אישור שאני אשלח בעצמי את הקונסולה אליהם כשכל העלויות תהיינה עליי ..!

היום למעשה תשובת הנהלת השירות של באג היא שמחכים למיקרוסופט שתחזיר תשובה איך שולחים אליהם את הקונסולה לתיקון .. זה נשמע כאילו אני הלקוח הראשון שלהם בארץ שחווה את תופעת "טבעת המוות" וכולם פתאום אובדי עיצות..

בארצנו הקטנטונת בלי קשרים שום דבר לא זז .. אם חבר האתר HUBER לא היה מנסה לעזור עם קשריו ברשת באג (ותודתי הרבה על כך) גם את התשובה "מחכים לתשובת מיקרוסופט" לא הייתי מקבל..

מנהל סניף באג דיזנגוף סנטר שאני חייב לומר בחור משכמו ומעלה גילה סימפטיה למקרה זה ואף סיפר לי שקרה לו אישית אירוע דומה והוא שלח את הקונסולה שלו בעצמו לתיקון בעלות של כ70 שח ..
אלא מה הוא אינו זוכר פרטים מדויקים כיצד עושים זאת... אם רק היה אומר לי איך עושים את זה השירשור הזה לא היה נפתח!

אני חוזר בשיחת ועידה ביני , מיקרוסופט ישראל ומיקרוסופט אנגליה האחרונים סירבו לקבל ממני את הקונסולה כשעלויות המשלוח הן עליי! אז מה לעזאזל אני אמור לעשות?


משפט לסיום מר בני השירשור הזה לא נועד להתנגח ברשת באג ולא לפגוע בשמה הטוב עם פנטזיות ודברי ההבל פרי דמיונך..
מוצג כאן מקרה פשוט של התנערות מאחריות כתובה כלפי לקוח שביצע קנייה במיטב כספו ועם ביטחון מלא ברשת ובגלל שמה הטוב.


שבת שלום.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
benny123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 29, 2009

מיקום: אצלך במחשב
הבעות תודה: 2290
מספר הודעות: 5320

 #86  נשלח: ו' 30/10/2009 8:42

dizingof,
אני מבין שאתה די מאמין לדברייך עצמך (קטונתי).

 התנהגות בלתי הולמת: 

הוצאת דיבה ולשון הרע - מרטין




גם אני קונה בבאג, וגם חברים שלי קנו אקס בוקס באותה רשת ולאיש אין את אותו המייל שמקנה לכאורה 3 שנות אחריות למקרה של טבעת המוות, אם זה מוכר זה מוכר ע"י היצרן ואתה דורש מיבואן (לא רשמי) לעמוד במילה של היצרן ולשאת בהוצאות שלך? מה גם שלאחר שלא השגת את דרישתך אתה בא ומעלה על דפי הרשת את הדברים שאתה כתבת...
אז אם אני טועה (ולפי דברייך בגדול) אתה אומר בעצם שאתה לא עובד לשעבר של רשת באג, אין אתה הדפסת את המייל מאחד ממחשבי הסניף אם לא מאותו סניף שהחותמת שאתה מתהדר בה מתנוססת בו ולא אתה שמת את החותמת של החנות?

בזה אני מסכם את דבריי,
אם אתה בטוח באמת שלך לכאורה ואני (שלא יודע את פני הדברים) חושב אחרת כנראה אני זה הטועה אבל אם המציאות פה שונה בנוגע אלייך אזי שאתה טועה ומטעה ועדיין יש כאן הוצאת לשון הרע.

אולי תעלה פוסט דומה ב-ynet לעיני הציבור בקהילה של הצרכנות? או שתפתח אתר רשמי עם עוד תמונות של מיילים לצד אקס בוקסים שרופים אבל הפעם תשלב בבקשה חותמות של עוד סניפים אם תוכל.

שבת שלום,
בני
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
uris (אורי שמאי)
מורעל האתר
מורעל האתר

הצטרף בתאריך:
  Nov 16, 2005

מיקום: שלומית (בונה סוכה)
הבעות תודה: 247
מספר הודעות: 6784

 #87  נשלח: ו' 30/10/2009 9:06

benny123 כתב:
dizingof,
אני מבין שאתה די מאמין לדברייך עצמך (קטונתי).

 התנהגות בלתי הולמת: 

הוצאת דיבה ולשון הרע - מרטין




גם אני קונה בבאג, וגם חברים שלי קנו אקס בוקס באותה רשת ולאיש אין את אותו המייל שמקנה לכאורה 3 שנות אחריות למקרה של טבעת המוות, אם זה מוכר זה מוכר ע"י היצרן ואתה דורש מיבואן (לא רשמי) לעמוד במילה של היצרן ולשאת בהוצאות שלך? מה גם שלאחר שלא השגת את דרישתך אתה בא ומעלה על דפי הרשת את הדברים שאתה כתבת...
אז אם אני טועה (ולפי דברייך בגדול) אתה אומר בעצם שאתה לא עובד לשעבר של רשת באג, אין אתה הדפסת את המייל מאחד ממחשבי הסניף אם לא מאותו סניף שהחותמת שאתה מתהדר בה מתנוססת בו ולא אתה שמת את החותמת של החנות?

בזה אני מסכם את דבריי,
אם אתה בטוח באמת שלך לכאורה ואני (שלא יודע את פני הדברים) חושב אחרת כנראה אני זה הטועה אבל אם המציאות פה שונה בנוגע אלייך אזי שאתה טועה ומטעה ועדיין יש כאן הוצאת לשון הרע.

אולי תעלה פוסט דומה ב-ynet לעיני הציבור בקהילה של הצרכנות? או שתפתח אתר רשמי עם עוד תמונות של מיילים לצד אקס בוקסים שרופים אבל הפעם תשלב בבקשה חותמות של עוד סניפים אם תוכל.

שבת שלום,
בני


ושוב , לא ענית לנו ....האם אתה קשור באיזשהו אופן לבאג ? מדוע השרשור הזה עורר בך רגשות כה עזים שנרשמת לאתר רק לצורך תגובה עליו ?

_________________
http://www.urishamay.com
HomeTheater.co.il - Not Just at Home
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dizingof
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 09, 2005
הבעות תודה: 97
מספר הודעות: 2518

 #88  נשלח: ו' 30/10/2009 9:11

benny123,

מאד מסקרן מה עומד מאחרי כל הרמיזות שלך הגובלות בהוצאת לשון הרע.

לא סיפרת לנו עדיין אם אתה עובד באג ..

לגבי האמת שלי - היא מגובה בחשבונית , מכתב חתום ע"י המוכר בבאג עזריאלי ותעודת משלוח/העברה למעבדה
מס# 197801775 רק מלפני חודש וחצי ...של קבלת הקונסולה לתיקון , תעודה זו הופקה רק אחרי שנציגת החנות התקשרה להנהלה לקבל אישור על כך - הנהלת באג מעולם לא התכחשה למכתב זה ולעובדה שהוא צורף לחשבונית במעמד הקנייה.

לשיטתך אם זה מייל פנימי שהמוסד.. השיג לי אותו.. ורשת באג מתנערת ממנו למה אם כן התקבלה הקונסולה לתיקון שנתיים אחרי הקנייה כשהאחריות בפועל היא רק שנה.. ?

הקונסולה עדיין מעלה אבק במחסן באג דיזנגוף סנטר.

ובכלל אם היה נדמה לך שמנהלי פורום זה היו מתירים את קיום השירשור ולו לשניה אחת אם היו חושבים לרגע שיש בו ולו ברמז הכי קל משום הוצאת דיבה אתה כנראה באמת לא מכיר את הפורום ומסתיר אג'נדה סמויה ברישום שלך לאתר רק אתמול ורק כדי להגיב נגדי.

 התנהגות בלתי הולמת: 

קנטרני ומיותר - מרטין

| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oferlaor (עפר לאור)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: מודיעין, ישראל
הבעות תודה: 3662
מספר הודעות: 68975

 #89  נשלח: ו' 30/10/2009 9:24

dizingof,

כידוע לך, אנחנו לא מתירים שימוש בשפה כזו, נא ערוך את עצמך או שאאלץ לערוך את הודעתך האחרונה.

חברים,

נא להרגיע את הרוחות.

_________________
נודה לכם אם לא תשתפו את מחירי הקניות הקבוצתיות בכדי שנוכל לקיים עוד כאלה בעתיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MartinHSabag (מרטין סבג)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 10, 2004

מיקום: כפר-סבא
הבעות תודה: 1568
מספר הודעות: 59051

 #90  נשלח: ו' 30/10/2009 11:03

הרגע ביזבזתי כ-20 דקות בעריכה של כל ההודעות הללו ואם אני מאחר לילדה שלי בלהוציא אותה מהבי"ס, מישהו הולך לשלם על זה ביוקר.....

תרגיעו את הרוחות ומהר. יש לכם משהו אישי או משפטי - קחו את זה החוצה מפה.

_________________
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht