מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



חוק ניתוק זיקה-אורנג' עשו לי בעיות ומשרד התקשורת גרם להם לתת לי את ההחזר


עמוד 1 מתוך 4
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 
   פורומים > ניידים > סלולר
מחבר הודעה
osherov
גורו Android
גורו Android

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2007
הבעות תודה: 515
מספר הודעות: 15028

 #1  נשלח: ה' 26/08/2010 15:30
חוק ניתוק זיקה-אורנג' עשו לי בעיות ומשרד התקשורת גרם להם לתת לי את ההחזר

אומנם פירסמתי את זה כהודעה בשרשור אחר (וגם קצת באיחור) אבל אני חושב שכדאי לתת לזה שרשור יעודי על מנת שכל מי שנתקל בביוקרטיה של חברות הסלולאר כאשר אתם באים מבקשים מהם לתת לכם החזרים בגין המכשיר שרכשתם בעצמכם (חוק ניתוק זיקה), תדעו שיש כתובת לתלונות והיא משרד התקשורת...שבמקרה שלי גם ידע להפעיל לחץ על אורנג' כדי לתת לכם את המגיע על פי חוק!

אין לי כוח לספר את כל הסאגה שעברתי מול אורנג' בקשר לניתוק הזיקה על מכשיר הנקסוס שרכשתי בארה"ב......אבל סוף הסיפור היה כזה, שכעבור חודש וחצי של צעקות מול אורנג', הם אישרו לתת לי את הזיכוי המיוחל (כולל החזר על חודשי הויכוח שלי מולם) וזה התרחש רק אחרי שמשרד התקשורת פנה אליהם בעקבות הגשת תלונה שלי כנגד אורנג' (נציב תלונות במשרד התקשורת)......במקרה שלי, משרד התקשורת עשה יופי של עבודה וגרם לאורנג' להעניק לי את ההטבה כנדרש על פי חוק...הנה המכתב שקיבלתי ממשרד התקשורת בגין התלונה (תגובת אורנג'). מסקנה נוספת שלי מכל מהמקרה הוא שאורנג' ידעו יפה מאוד מה זה חוק ניתוק זיקה והם פשוט ניסו לעשות הכל כדי לא לתת לי את זה.....



| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nissim
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2005
הבעות תודה: 50
מספר הודעות: 2636

 #2  נשלח: ה' 26/08/2010 16:22

אריה,
אני שמח על כך שהצלחת לקבל החזר, ברור שחברות הסלולר מתעקשות על שיטת מצליח שב 99% מהמקרים מצליחה.
גם אני, בכל "מחלוקת" שהיתה לי עם גורם תקשורת, פניתי אל משרד התקשורת שהורה לתקן את העוול.
רק דבר אחד לא ברור לי, למה חברות הסלולר משתפות פעולה עם משרד התקשורת. הרי במידה וספק תקשורת לא מתקן את העוול, אין למשרד התקשורת והרגולטור כל "שוט" שיכול להיות מופנה.
אני באמת למה חברה כמו אורנג' מתעמרת יותר בלקוחותיה. ואל תגידו לי שהצרכנים יעזבו אותה, ע"ע מקרה הוט.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Pavelz (pavel)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006

מיקום: רמת גן
הבעות תודה: 48
מספר הודעות: 4032

 #3  נשלח: ה' 26/08/2010 16:34

מעולה, תודה!
_________________
Need more cowbell
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
truejoker
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jul 10, 2007
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 5756

 #4  נשלח: ה' 26/08/2010 16:39

Nissim כתב:
.
רק דבר אחד לא ברור לי, למה חברות הסלולר משתפות פעולה עם משרד התקשורת. הרי במידה וספק תקשורת לא מתקן את העוול, אין למשרד התקשורת והרגולטור כל "שוט" שיכול להיות מופנה.
אני באמת למה חברה כמו אורנג' מתעמרת יותר בלקוחותיה. ואל תגידו לי שהצרכנים יעזבו אותה, ע"ע מקרה הוט.

יש לזה 3 סיבות

1 - אם יתעקשו זה יגיע לתקשורת , ואז הרבה יותר יידעו וינסו למצות את זכויותיהם
2 - לא כדאי שיהיו יותר מידי תלונות כי אז הרגולטור "יארגן" אמצעי אכיפה
3 - שיטת "מצליח" עובדת רק בשקט כשלא מתנגדים , בדיוק כמו בריונות , כשמתנגדים לה , היא מתקפלת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
moco (משה)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Dec 01, 2004
הבעות תודה: 321
מספר הודעות: 20418

 #5  נשלח: ה' 26/08/2010 17:03

כל הכבוד
אני מקווה שאתה מפרסם את זה בעוד אתרים רלוונטיים.

כמובן שהפסקה הראשונה במכתב של אורנג' היא שקר גס.
פעם זה דווקא היה די נכון.
אבל זה מלמד שכנראה הם גילו שלא השתלם להם לתת שירות טוב

_________________
משה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
osherov
גורו Android
גורו Android

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2007
הבעות תודה: 515
מספר הודעות: 15028

 #6  נשלח: ה' 26/08/2010 18:44

משה,
האם האתר הזה לא מספיק גדול

ת'כלס כל הארוע הזה הוציא ממני יותר מידי עצבים ולכן לא היה לי כוח לעורר את זה שוב. העצבים הגיעו, בעיקר כי אני באתי כל כך מוכן לכל התהליך הזה מול אורנג' והייתי מוכן לכל מיני דרישות שונות ומשונות מהם, על מנת לקבל את ההטבה. אחרי שוידאתי טלפונית להן עלי להגיע ומה עלי להביא. הגעתי כנדרש לאחד ממוקדי שלהם עם כל הקבלות, האישורים, תדפיס חשבון של כרטיס האשראי, המכשיר עצמו.......פשוט הבאתי הכל. אחרי שהעברתי כמעט שעתיים של "כיף" בשרות (הייתה להם תקלת מחשבים) ואחרי שנאמר לי שהכל תקין, בכל זאת ביום שלאחרי עשיתי את כל הטלפונים אליהם על מנת לוודא שהכל תקין והכל מאושר ואין שום בעייה. בנוסף שלחתי להם שוב את האישורים בפקס, רק כדי לוודא שלא חסר להם כלום.......הם אפילו אישרו שהכל בסדר ותוך מספר ימים הכל יאושר ולי נאמר שאין צורך לעשות יותר שום דבר (ברגע ששירות לקוחות אומר לכם שהכל בסדר וזה רק עניין של ימים ספורים עד שעניין יטופל, תתחילו לחשוש!)........בקיצור אחרי חודש שלם קיבלתי פתאום הטלפון מאורנג' ושם התבקשתי למסור עוד מספר פרטים (כמו מספר IMEI של המכשיר) ולמרות שהנורה האדומה כבר נדלקה אצלי, הם הודיעו שאין שום בעייה והכל תקין...כעבור מספר ימים, טלפון נוסף, בו נאמר לי שחסר להם מסמך כזה וחסר להם אישור אחר ולמרות שהתקלה הייתה אצלם (לטענתם אצל איש השרות שהגעתי אליו פיסית בפעם הראשונה), הם חייבים שאני הגיע שוב למרכז השירות עם כל הטפסים והמכשיר..........ופה התחילה הסאגה שגרמה לי לפנות למשרד התקשורת להגיש את התלונה........הסאגה הסתיימה במכתב שצירפתי לשרשור ובטלפון נחמד מאוד מאורנג' שהודיע לי שהכל אושר וטופל ואני אקבל מידית את החזרים על החודשים האחרונים.....ובאמת הכסף נכנס והכל מוליע כשורה בתדפיסי החשבון מאז.....

_________________
אריה
טוויטר-עולם האנדרואיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nissim
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2005
הבעות תודה: 50
מספר הודעות: 2636

 #7  נשלח: ה' 26/08/2010 19:27

osherov,
ראה מה עשית!
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sam22
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 822
מספר הודעות: 20203

 #8  נשלח: ה' 26/08/2010 19:30

כל הכבוד!!
סחתיין עלייך
נראה לי שנכנסת לרשימה השחורה שלהם
בקרוב , מול הבית שלך, חוות אנטנות

_________________
העם דורש..... כל מיני דברים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
osherov
גורו Android
גורו Android

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2007
הבעות תודה: 515
מספר הודעות: 15028

 #9  נשלח: ה' 26/08/2010 19:36

טמבל אני
שכחתי לצרף את מכתב התגובה של משרד התקשורת שהגיע אלי ביחד עם המסמך שראיתם בהודעה הראשונה בשרשור, אז הנה אני מעלה אותו לכאן. בנימה קצת אישית, ואם נעזוב רגע את אורנג' בצד, אני חושב שצריך לדעת להגיד שאפו לטיפול של משרד ממשלתי (משרד התקשורת) שברוב ימות השנה רובנו יואדים עליו בוקר וערב...אז הנה לעיתים הדברים עובדים כמו שצריך (אותי זה מאוד הפתיע)



| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sam22
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 822
מספר הודעות: 20203

 #10  נשלח: ה' 26/08/2010 20:00

אכן כל הכבוד
כיף לראות מדי פעם גופים שעובדים

_________________
העם דורש..... כל מיני דברים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
cozzmo
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 25, 2007
מספר הודעות: 120

 #11  נשלח: א' 29/08/2010 20:55
מעניין לעניין באותו בניין - התניית שירות בשירות לרווחת כל המשתמשים

רצ"ב מלחמה שערכתי לפני כ 4 שנים בחברת אורנג'
לרווחתם של אלו שלא מעוניינם בחבילת הגלישה בדור 3



| פרופיל | שלח הודעה | חפש
osherov
גורו Android
גורו Android

הצטרף בתאריך:
  Apr 11, 2007
הבעות תודה: 515
מספר הודעות: 15028

 #12  נשלח: א' 29/08/2010 20:57


יפה

_________________
אריה
טוויטר-עולם האנדרואיד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mp3lll
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2007
הבעות תודה: 1030
מספר הודעות: 20475

 #13  נשלח: א' 29/08/2010 21:00

על איזה חוק מדובר?
_________________
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nissim
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2005
הבעות תודה: 50
מספר הודעות: 2636

 #14  נשלח: ג' 16/11/2010 1:34

הבעיה היא שהמשרד לא קונס את החברות עבור כל הפרה שכזאת.
דרושה רפורמה בחקיקה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tvholic (לירן רובין)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 18, 2007

מיקום: מאחורי ההגה
הבעות תודה: 76
מספר הודעות: 2144

 #15  נשלח: ג' 16/11/2010 2:03

Nissim כתב:
הבעיה היא שהמשרד לא קונס את החברות עבור כל הפרה שכזאת.
דרושה רפורמה בחקיקה.


רק קנסות ורצוי שיהיו רציניים ואפילו אקספונינציאליים - ככל שמספר המתלוננים (המוצדקים כמובן) גדל כך הקנס פר לקוח יגדל!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > סלולר עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht