בעיה במסך ps50c7000 יממה לאחר שימוש!

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
firebird
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1437
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: firebird
נתן תודות: 22 פעמים
קיבל תודות: 29 פעמים

נושא שלא נקרא #76 

9000es מעניין איך תמיד אתה מוזכר בהקשר עם המילה חירטוטים
אין מסך מושלם! כן, אני יודע שפעם היה ......
:wink:

dor8
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4835
הצטרף: ינואר 2008
נתן תודות: 295 פעמים
קיבל תודות: 195 פעמים

נושא שלא נקרא #77 

firebird כתב:9000es מעניין איך תמיד אתה מוזכר בהקשר עם המילה חירטוטים
...
אין ספק בכלל . :lol:

Gili_Regev
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 5111
הצטרף: דצמבר 2006
שם מלא: גילי
מיקום: לפלנד
נתן תודות: 343 פעמים
קיבל תודות: 134 פעמים

נושא שלא נקרא #78 

חבר'ה

אני לא מבין על מה המהומה, ועל מה הויכוחים.
שרשור של גנון נהיה פה..
בא בן אדם, מספר על שירות טוב שקיבל, ואתם מתחילים לטחון מה היה קורה אילו..
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים..
מה זה רלוונטי בכלל? הרי הבן אדם בא אחרי יום!! ואחרי יום הוא קיבל שירות מצויין!!!
אז למה לחפש מתחת לאדמה מה לא בסדר, ומה היה קורה אילו...
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים.. לא רלוונטי...
יכול להיות שהיה מקבל בדיוק את אותו השירות, יכול להיות שלא היו מסתכלים עליו,
אבל מאיפה בדיוק כל אחד מכם יכול לנבא מה היה קורה..?
אצלי בכל אופן, מתקבל הרושם כי השרות ב- DVD סנטר אינו מקרי, ובהחלט חיובי עד יוצא דופן יחסית לייבוא פרללי. אגב, זה כלל לא אומר שאני הולך לרכוש את המסך הבא מהם, או כל ייבוא פרללי אחר,
אבל רבאק, חבר'ה, במקום לעודד את התופעה, אתם עושים בדיוק ההיפך, ובלי שום סיבה נראית לעין.
על כל סיפור טוב של יבואן מקורי/סיפור רע של יבואן פרללי, אני אביא לכם סיפור רע ואישי משלי על ייבוא מקורי.
מישהו אמר פה ישפאר..? את השירות שאני "זכיתי" לו מישפאר, אפילו הירקן בשכונה שלכם לא יעיז לתת לכם,
אז בבקשה, כנסו לפרופורציות. על אף כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים, תנו צ'אנס לאחרים שכן קיבלו יחס הגון, ואל תישללו ללא בסיס..
...

רומק
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 67
הצטרף: מרץ 2009
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #79 

firebird כתב:אפרופו השירות של רונן מדיוידי סנטר:

בעקבות העובדה שהתאכזבתי מהV20 ושהתאכזבתי מהשירות והטיפול שניתן לי ע"י סטריאו סטאר (שכלל בין היתר שקרים קטנים וגם הרמות קול מצידם)והעובדה שבדיוק באותו יום שהחזרתי את הפנסוניק ראיתי את השירשור הקודם של ארז לגבי רכישת הPS50C7000.
הזמנתי מסך כזה מדיוידי סנטר שהיה אמור להשתחרר מהמכס היום.

היום בבוקר רונן התקשר אלי והודיע לי כי לצערו היתה טעות במשלוח והמסך עדיין לא הגיע, אבל הוא שולח לי לבנתיים מסך חליפי
כשהגעתי היום הביתה חיכה לי קובי המתקין שלו עם ה47SL9500 LED של LG.

לזה אני קורא שירות, צריך לדעת לא רק למכור ולשכוח (כמו במקרה של סטריאו סטאר) אלא לתת פתרונות יצירתיים במקרה של עיכוב.
...


(Y)

רומק
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 67
הצטרף: מרץ 2009
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #80 

Giliboy כתב:חבר'ה

אני לא מבין על מה המהומה, ועל מה הויכוחים.
שרשור של גנון נהיה פה..
בא בן אדם, מספר על שירות טוב שקיבל, ואתם מתחילים לטחון מה היה קורה אילו..
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים..
מה זה רלוונטי בכלל? הרי הבן אדם בא אחרי יום!! ואחרי יום הוא קיבל שירות מצויין!!!
אז למה לחפש מתחת לאדמה מה לא בסדר, ומה היה קורה אילו...
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים.. לא רלוונטי...
יכול להיות שהיה מקבל בדיוק את אותו השירות, יכול להיות שלא היו מסתכלים עליו,
אבל מאיפה בדיוק כל אחד מכם יכול לנבא מה היה קורה..?
אצלי בכל אופן, מתקבל הרושם כי השרות ב- DVD סנטר אינו מקרי, ובהחלט חיובי עד יוצא דופן יחסית לייבוא פרללי. אגב, זה כלל לא אומר שאני הולך לרכוש את המסך הבא מהם, או כל ייבוא פרללי אחר,
אבל רבאק, חבר'ה, במקום לעודד את התופעה, אתם עושים בדיוק ההיפך, ובלי שום סיבה נראית לעין.
על כל סיפור טוב של יבואן מקורי/סיפור רע של יבואן פרללי, אני אביא לכם סיפור רע ואישי משלי על ייבוא מקורי.
מישהו אמר פה ישפאר..? את השירות שאני "זכיתי" לו מישפאר, אפילו הירקן בשכונה שלכם לא יעיז לתת לכם,
אז בבקשה, כנסו לפרופורציות. על אף כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים, תנו צ'אנס לאחרים שכן קיבלו יחס הגון, ואל תישללו ללא בסיס..
...

(Y)

רומק
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 67
הצטרף: מרץ 2009
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #81 

dor8 כתב:אותו כנ"ל לגבי ! היה עיכוב של כמה ימים בהגעת הC8000 שהזמנתי.
רונן סיפק לי לבינתיים מסך C7000 גודל 55 אינץ' .
...




(Y)

nils3373
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4638
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: nils3373
מיקום: בורה בורה
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 143 פעמים

נושא שלא נקרא #82 

Giliboy כתב:חבר'ה

אני לא מבין על מה המהומה, ועל מה הויכוחים.
שרשור של גנון נהיה פה..
בא בן אדם, מספר על שירות טוב שקיבל, ואתם מתחילים לטחון מה היה קורה אילו..
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים..
מה זה רלוונטי בכלל? הרי הבן אדם בא אחרי יום!! ואחרי יום הוא קיבל שירות מצויין!!!
אז למה לחפש מתחת לאדמה מה לא בסדר, ומה היה קורה אילו...
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים.. לא רלוונטי...
יכול להיות שהיה מקבל בדיוק את אותו השירות, יכול להיות שלא היו מסתכלים עליו,
אבל מאיפה בדיוק כל אחד מכם יכול לנבא מה היה קורה..?
אצלי בכל אופן, מתקבל הרושם כי השרות ב- DVD סנטר אינו מקרי, ובהחלט חיובי עד יוצא דופן יחסית לייבוא פרללי. אגב, זה כלל לא אומר שאני הולך לרכוש את המסך הבא מהם, או כל ייבוא פרללי אחר,
אבל רבאק, חבר'ה, במקום לעודד את התופעה, אתם עושים בדיוק ההיפך, ובלי שום סיבה נראית לעין.
על כל סיפור טוב של יבואן מקורי/סיפור רע של יבואן פרללי, אני אביא לכם סיפור רע ואישי משלי על ייבוא מקורי.
מישהו אמר פה ישפאר..? את השירות שאני "זכיתי" לו מישפאר, אפילו הירקן בשכונה שלכם לא יעיז לתת לכם,
אז בבקשה, כנסו לפרופורציות. על אף כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים, תנו צ'אנס לאחרים שכן קיבלו יחס הגון, ואל תישללו ללא בסיס..
...
(Y) ... ושכל אחד יעשה מה שטוב לו. וכמו שטובי דובי אומר: "כולם צודקים..."

erezha (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 243
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: הרצליה
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #83 

nils3373 כתב:
Giliboy כתב:חבר'ה

אני לא מבין על מה המהומה, ועל מה הויכוחים.
שרשור של גנון נהיה פה..
בא בן אדם, מספר על שירות טוב שקיבל, ואתם מתחילים לטחון מה היה קורה אילו..
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים..
מה זה רלוונטי בכלל? הרי הבן אדם בא אחרי יום!! ואחרי יום הוא קיבל שירות מצויין!!!
אז למה לחפש מתחת לאדמה מה לא בסדר, ומה היה קורה אילו...
אילו היה בא עוד חודש, עוד שנה, עוד שנתיים.. לא רלוונטי...
יכול להיות שהיה מקבל בדיוק את אותו השירות, יכול להיות שלא היו מסתכלים עליו,
אבל מאיפה בדיוק כל אחד מכם יכול לנבא מה היה קורה..?
אצלי בכל אופן, מתקבל הרושם כי השרות ב- DVD סנטר אינו מקרי, ובהחלט חיובי עד יוצא דופן יחסית לייבוא פרללי. אגב, זה כלל לא אומר שאני הולך לרכוש את המסך הבא מהם, או כל ייבוא פרללי אחר,
אבל רבאק, חבר'ה, במקום לעודד את התופעה, אתם עושים בדיוק ההיפך, ובלי שום סיבה נראית לעין.
על כל סיפור טוב של יבואן מקורי/סיפור רע של יבואן פרללי, אני אביא לכם סיפור רע ואישי משלי על ייבוא מקורי.
מישהו אמר פה ישפאר..? את השירות שאני "זכיתי" לו מישפאר, אפילו הירקן בשכונה שלכם לא יעיז לתת לכם,
אז בבקשה, כנסו לפרופורציות. על אף כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים, תנו צ'אנס לאחרים שכן קיבלו יחס הגון, ואל תישללו ללא בסיס..
...
(Y) ... ושכל אחד יעשה מה שטוב לו. וכמו שטובי דובי אומר: "כולם צודקים..."
...
טובי דובי!!!! (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) חחח אין בנאדם אתה ענק
ואחרי זה עוד אנשים טוענים למה שבשרשור יש רמה של גנון.... זה לא גנון זה פעוטון! :lol: :lol: :lol:

mayeast
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1666
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 11 פעמים
קיבל תודות: 87 פעמים

נושא שלא נקרא #84 

רומק כתב:
dor8 כתב:אותו כנ"ל לגבי ! היה עיכוב של כמה ימים בהגעת הC8000 שהזמנתי.
רונן סיפק לי לבינתיים מסך C7000 גודל 55 אינץ' .
...
ומי אחכ מקבל את המסכים החלופיים הללו ?
...

unit3us
עובד כבלים/לויין
עובד כבלים/לויין
הודעות: 25
הצטרף: יולי 2010
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #85 

אני רוצה רק להגיד דבר אחר לכל אלו שמזלזלים ביבוא הפרללי.
לדעתי כולכם פה מלאי קינאה מפני שבחיים לא תקבלו יחס אישי מיורוקום או מיניליין.
ולא רק זה בחיים לא תרגישו שאחריי הוצאה כספית בסדר גודל כזה מישהו בכלל יורק לכיוון שלכם.

קחו דוגמא מחברים כמו DOR08 שרכש וקיבל את האמא והסבתא של האחריות ויודע גם לפרגן פה ושם.

amirbd1967
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 26
הצטרף: אפריל 2010
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #86 

Firebird,
"אפרופו השירות של רונן מדיוידי סנטר:

בעקבות העובדה שהתאכזבתי מהV20 ושהתאכזבתי מהשירות והטיפול שניתן לי ע"י סטריאו סטאר (שכלל בין היתר שקרים קטנים וגם הרמות קול מצידם)והעובדה שבדיוק באותו יום שהחזרתי את הפנסוניק ראיתי את השירשור הקודם של ארז לגבי רכישת הPS50C7000. "


הבנתי בדיוידי סנטר שה V20 עדיפה על C7000. באיכות SD . השתקפויות.
אשמח להתרשמות עם קבלת ה מסך.
אמיר

ofercohen
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 525
הצטרף: אפריל 2009
נתן תודות: 17 פעמים
קיבל תודות: 21 פעמים

נושא שלא נקרא #87 

amirbd1967 כתב:Firebird,
"אפרופו השירות של רונן מדיוידי סנטר:

בעקבות העובדה שהתאכזבתי מהV20 ושהתאכזבתי מהשירות והטיפול שניתן לי ע"י סטריאו סטאר (שכלל בין היתר שקרים קטנים וגם הרמות קול מצידם)והעובדה שבדיוק באותו יום שהחזרתי את הפנסוניק ראיתי את השירשור הקודם של ארז לגבי רכישת הPS50C7000. "


הבנתי בדיוידי סנטר שה V20 עדיפה על C7000. באיכות SD . השתקפויות.
אשמח להתרשמות עם קבלת ה מסך.
אמיר
...
Firebird משום-מה זרק פצצה ועשה "אחורה פנה" :wink:
לא תמונות ,לא הסברים,שום כלום

firebird
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1437
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: firebird
נתן תודות: 22 פעמים
קיבל תודות: 29 פעמים

נושא שלא נקרא #88 

מה? איזה פצצה זרקתי?

הC7000 אצלי מיום רביעי שעבר ועוד לא הספקתי לצלם ולעשות שירשור התחדשתי
אין מסך מושלם! כן, אני יודע שפעם היה ......
:wink:

amirbd1967
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 26
הצטרף: אפריל 2010
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #89 

קדימה- ספק השוואה ל V20...(למעט 3D)

firebird
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1437
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: firebird
נתן תודות: 22 פעמים
קיבל תודות: 29 פעמים

נושא שלא נקרא #90 

הV20 מרצדת.... הסמסונג לא :-) (יותר נכון כמעט ולא :-)

והC7000 הרבה יותר דקה :-)

וברצינות,
קצת קשה להשוות בין הטלוויזיות כי הV20 היתה אצלי בקושי יומיים והן אף פעם לא היו זו לצד זו.

כרגע אני על ערכים נמוכים בקונטרסט ובבריטנס מעביר את הזמן עד ל200 שעות. אחרי זה נכייל ונרשום התרשמות בשרשור חדש.
אין מסך מושלם! כן, אני יודע שפעם היה ......
:wink:

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”