רוב האתרים בעולם מכורים מראש אני לא מאמין לשום אתר (על נושא זה דיברתי בעבר עם רן לוי מרייטינג מדור אלקטרוניקה ז"ל)אני מאמין כשאני רואה מוצר ואני מרוצה ממנו אחרי שעשיתי את המבחנים שלי אני חושב אם לקנות או לקנות ולא תמיד מעניין אותי מה אחרים אומרים כי אני משלם על המוצר ולכן אם הוא נראה לי טוב לא איכפת לי מה אחרים יגידו
וזה מה שקובע מה שאתה אוהב לא מה שאחרים אוהבים כמו שיש אנשים שאהבו את אבודים ויש כאלה שאהבו את נמלטים כל אחד ואהבה שלו ואף לא יקבע לכם מה הכי טוב אתם תחליטו בעצמכם
שאלת השאלות-היכן ניתן להתרשם מהמסך והאם ההזמנה בין השורות במהלך הפוסט כאן מיועדת לחברים ספציפיים וותיקים או שצריך "להשתפשף" בהודעות וותק על מנת לזכות בהזמנה?
גם אני חיפשתי חנות על מנת להתרשם ממסך זה בתצוגה. נאמר לי שזה דגם חדש שיגיע תוך כמה חודשים
או שבכלל לא שמעו עליו. כבר הרמתי ידיים , כנראה שחוץ מאלה שהביאו ביבוא אישי או משהו כזה אין אפשרות לראות.
2fast4u כתב:גם אני חיפשתי חנות על מנת להתרשם ממסך זה בתצוגה. נאמר לי שזה דגם חדש שיגיע תוך כמה חודשים
או שבכלל לא שמעו עליו. כבר הרמתי ידיים , כנראה שחוץ מאלה שהביאו ביבוא אישי או משהו כזה אין אפשרות לראות.
תלתל כתב:שאלת השאלות-היכן ניתן להתרשם מהמסך והאם ההזמנה בין השורות במהלך הפוסט כאן מיועדת לחברים ספציפיים וותיקים או שצריך "להשתפשף" בהודעות וותק על מנת לזכות בהזמנה?
oferlaor כתב:מנסיון, יש מודלים ומסכים עם נטיב לעננות ודליקות אור. מכה או בעיה במשלוח יכולים להחמיר את התופעה. זה יכול להיות חמור במסך מסויים ולא קיים כלל באחר.
...
אז זה ממש חתול בשק אם כך.
האם היבואנים בארץ מסכימים להחליף מסך בגלל זליגות או אי-אחידות?
קשה להוכיח שזו בעיה במסך הספציפי ולא בעיה גורפת של כל הדגם.