מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



נפל הפור- קניתי4 רמקולים של מוניטור אודיו


עמוד 2 מתוך 2
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 
   פורומים > אודיו > אודיו רב-ערוצי (ק''ב)
מחבר הודעה
Yaron_M (ירון מ.)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 12, 2005
הבעות תודה: 49
מספר הודעות: 1467

 #16  נשלח: ו' 22/07/2011 20:03

תתחדש!
קניתי לפני כמה שבועות את ה-RX2 עם הסנטר שלהם, בגימור שחור פסנתר ואני מרוצה עד הגג

_________________
!I do my own stunts
(1) הבעות תודה: az
פרופיל | שלח הודעה | חפש
fz12
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 28, 2005
מספר הודעות: 95

 #17  נשלח: ו' 22/07/2011 20:07

פרופיל | שלח הודעה | חפש
uriler (אורי לרנר)
חבר כבוד
חבר כבוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 18, 2005

מיקום: חולון
הבעות תודה: 524
מספר הודעות: 10116

 #18  נשלח: ו' 22/07/2011 20:09

תתחדש, מחכים לתמונות אחרי שתסדר


בנוסף, בלי קשר לשרשור - אתה עושה שימוש לא נכון בכפתור ה"תודה".
אופציה זו מיועדת כדי להודות על תרומה מיוחדת, תשובה מפורטת במיוחד שעזרה בהבנת פינה בעייתית הקשורה לשאלה או פעולה מיוחדת שנעשתה ע"י המשיב.
מנגנון ה"תודות" מאפשר מעקב ברמת האתר אחרי הודעות "מוצלחות" ויעילות במיוחד (ניתן לראות חלק מהיכולות בדף זה ), וכאשר לוחצים "תודה" לכל תגובה בשרשור זו למעשה זילות של המערכת הזו.

אם ברצונך להודות לעונים, מספיק להגיד "תודה" פעם אחת בהודעה פשוטה, אין צורך להודות לכל תגובה בנפרד.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Rainbow
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 02, 2008
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 392

 #19  נשלח: ו' 22/07/2011 20:33

תתחדש ותהנה!!!
ללא ספק רמקולים מצוינים.
אגב,הייתי בסטריאו סקופ עם גיסי לצורך רכישת רסיבר ק''ב,ובמקרה שמעתי את הדגם הנמוך יותר שלהם.
מאוד אהבתי את מה ששמעתי,לחברה זו יש רמקולים שנותנים תמורה מצוינת למחיר.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
epony (אור)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  May 22, 2005
הבעות תודה: 1425
מספר הודעות: 10571

 #20  נשלח: ו' 22/07/2011 22:33

globes כתב:
אתה חייב לקחת בחשבון את תקופת "ההרצה" של 50 שעות עבודה, ורק לאחר מכן תוכל לתת רשמים
על הסט.
מנסיון יש הבדל גדול בגוון צליל לאחר ההרצה




כדאי לציין שאפשר לעשות "הרצה מהירה" ולדעתי זה אפילו מצויין בניירת שמגיעה עם הרמקולים. כעיקרון מציבים את הרמקולים זה מול זה במרחק של ס"מ בודדים אחד מהשני, ומחברים רמקול אחד כרגיל (פלוס לפלוס ומינוס למינוס) ורמקול אחד הפוך (פלוס למינוס ומינוס לפלוס). עכשיו שמים מוזיקה ב-Repeat למשך יומיים רצוף (יעני 50 שעות), וההרצה מסתיימת. היתרון הוא שבגלל שהרמקולים מאוד קרובים אחד מול השני ואחד מחובר הפוך זה שהגלי קול שיוצאים מהם מתבטלים ברגע שהם מתנגשים אחד בשני ככה שאתה יכול לשים את הווליום על רמה נורמלית ולא תשמע כלום (בגלל זה אפשר להריץ אותם יומיים רצוף, כולל בלילה...)

הנה ההסבר מהאתר של מוניטור אודיו:
If you are very anxious to hear your MA speakers at their best, then I would suggest running them face to face so they are more or less touching and wiring one of them out of phase. (Connect the negative to positive and positive to negative. Do this on one speaker only.) You can then run them at an average listening level and you will hardly be able to hear anything. They can then be run constantly for four or five days

(מקור: http://www.monitoraudio.co.uk/support/faqs/)
(1) הבעות תודה: fz12
פרופיל | שלח הודעה | חפש
epony (אור)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  May 22, 2005
הבעות תודה: 1425
מספר הודעות: 10571

 #21  נשלח: ו' 22/07/2011 22:42
Re: לבעלי רמקולים אחוריים של מוניטור אודיו דגם: rx fx ופירמות אחרות

fz12 כתב:
אבקשך להשיב לי על השאלותfz12
חבר שרק התחיל



מחובר לאתר
הצטרף בתאריך:
Nov 28, 2005
הודעות: 24
#1 נשלח: ו' 22/07/2011 13:13
לבעלי רמקולים אחוריים של מוניטור אודיו דגם: rx fx ופירמות אחרות


--------------------------------------------------------------------------------

ברצוני לדעת איך מיקמתם אותם אצלכם? על הקיר האחורי או על סטנדים שחזית הרמקולים פונה אלכם או כלפי הקידמיים. או תלוים על הקיר האחורי על סטנד עם זרוע מתכוונת. במקרה שלי אין אפשרות להציב על קירות צדדים אודה לכל מי שירצה להגיב בהתאם . נ.ב האמור מתיחס לתצורת רמקולים 5.1. אני אישית אהבתי לשמוע באחורים הרגילם שהיו לי כשהם ממוקמים בגובה האוזן הן לסרטים וגם למוזיקה במצב סטריאו וכן לשמע רב ערוצי חי.

| פרופיל | שלח הודעה | חפש
.בתודה מראש.


הייתי מציב אותם על הקיר האחורי, בגובה של כמטר וחצי מהרצפה (הם צריכים להיות בגובה של כ-60 ס"מ מהאוזניים שלך כשאתה יושב על הספה...) - במצב כזה, הסוויץ' בגב של הרמקולים צריל מכוון ל-Bipole ולא ל-Dipole - שים לב לציור הראשון בעמ' 7 במדריך של מוניטור אודיו לרמקולים שלך.

בכל מקרה, אני ממליץ שתביא חבר או שניים (או יותר ) שיעזרו לך כשאתה מתקין את הרמקולים ובקש מהם להחזיק את הרמקולים בגבהים שונים מאחוריך כשאתה יושב ומנגן כמה קטעים שאתה מכיר היטב ושיש בהם הרבה אינפורמציה שהולכת לרמקולים האחוריים - רצוי שלא תדע אפילו באיזה גובה החברים שלך מחזיקים את הרמקולים ורק תתרכז בסאונד (סוג של מבחן עיוור) - ככה תוכל להחליט באיזה גובה הכי כדאי להתקין את הרמקולים (בכל זאת קדיחה בקיר...)
(1) הבעות תודה: fz12
פרופיל | שלח הודעה | חפש
istarmini (יואב)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Jul 13, 2008
הבעות תודה: 1821
מספר הודעות: 15644

 #22  נשלח: שבת 23/07/2011 9:22
תתחדש ותהנה

אחלה רמקולים
פרופיל | שלח הודעה | חפש
itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Feb 23, 2006
הבעות תודה: 877
מספר הודעות: 6845

 #23  נשלח: שבת 23/07/2011 9:28

תתחדש, יופי של סט...

לגבי מיקום האחוריים, נכון להתנסות במספר מקומות הוא אכן הדרך הנכונה...

מניסיון, כאשר מדובר על רמקולים "שיגרתיים" ו-DIRECTים, עם כיוון אחד ויחיד...
בחללים מעבר לסטנדרט ז"א חללים גדולים יחסית נניח מעל 30-25 מ"ר-מיקום האחוריים(בעצם צידיים) רצוי שיהיו מונחים/תלויים בגובה האוזניים ולצידי המאזין(וכמה שניתן רחוקים פיזית ממך), כאשר הם מוצבים מקביל אחד לשני, ניתן להרחיק אותם יותר לאחור ב-30 ס"מ בכדי לקבל תחושת מעטפת "גדולה ומרחבית" יותר אמנם הפירוט הסטיראופוני קצת יירד...

בחללים/סלונים בסטנדרט הקבלני של זמננו, חללים של 15-20 מ"ר, רצוי שהסראוונדים יהיו תלויים בכ-60 ס"מ עד מטר מעל אוזן המאזין בעת הישיבה/האזנה. גם מקביל אחד לשני ורצוי שיהיו ככל הניתן בקו של האוזן בכדי לקבל את מלוא הפוטנציאל הסטראופוני, הגובה כבר ייתן את תחושת המעטפת וה-blend in בחלל.

כאמור גובה (on top), בהחלט משחק תפקיד חשוב בהצבת הסראוונדים ובהחלט קריטי לקבלת אפקט תלת מימדי יותר, מציאותי וריאלי יותר וכמובן blend in יותר...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Almogc
מורעל האתר
מורעל האתר

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2010
הבעות תודה: 173
מספר הודעות: 2431

 #24  נשלח: א' 24/07/2011 11:05

איתי ממתי הפכת להיות עוסק בתחום? פספסתי משהו?
אני לא עוקב כמו פעם...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
epony (אור)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  May 22, 2005
הבעות תודה: 1425
מספר הודעות: 10571

 #25  נשלח: א' 24/07/2011 11:42

Almogc כתב:
איתי ממתי הפכת להיות עוסק בתחום? פספסתי משהו?
אני לא עוקב כמו פעם...


מאז שמישהו שילם לו כדי לכייל לו את המערכת וכמה נשמות טובות הקימו צעקה...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Almogc
מורעל האתר
מורעל האתר

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2010
הבעות תודה: 173
מספר הודעות: 2431

 #26  נשלח: א' 24/07/2011 11:50

epony כתב:
Almogc כתב:
איתי ממתי הפכת להיות עוסק בתחום? פספסתי משהו?
אני לא עוקב כמו פעם...


מאז שמישהו שילם לו כדי לכייל לו את המערכת וכמה נשמות טובות הקימו צעקה...


מה חדש...

תודה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TsurTriger (צור טריגר)
כתב צילום
כתב צילום

הצטרף בתאריך:
  Nov 02, 2010

מיקום: ישראל
הבעות תודה: 250
מספר הודעות: 1925

 #27  נשלח: א' 24/07/2011 12:15

epony כתב:
globes כתב:
אתה חייב לקחת בחשבון את תקופת "ההרצה" של 50 שעות עבודה, ורק לאחר מכן תוכל לתת רשמים
על הסט.
מנסיון יש הבדל גדול בגוון צליל לאחר ההרצה




כדאי לציין שאפשר לעשות "הרצה מהירה" ולדעתי זה אפילו מצויין בניירת שמגיעה עם הרמקולים. כעיקרון מציבים את הרמקולים זה מול זה במרחק של ס"מ בודדים אחד מהשני, ומחברים רמקול אחד כרגיל (פלוס לפלוס ומינוס למינוס) ורמקול אחד הפוך (פלוס למינוס ומינוס לפלוס). עכשיו שמים מוזיקה ב-Repeat למשך יומיים רצוף (יעני 50 שעות), וההרצה מסתיימת. היתרון הוא שבגלל שהרמקולים מאוד קרובים אחד מול השני ואחד מחובר הפוך זה שהגלי קול שיוצאים מהם מתבטלים ברגע שהם מתנגשים אחד בשני ככה שאתה יכול לשים את הווליום על רמה נורמלית ולא תשמע כלום (בגלל זה אפשר להריץ אותם יומיים רצוף, כולל בלילה...)

הנה ההסבר מהאתר של מוניטור אודיו:
If you are very anxious to hear your MA speakers at their best, then I would suggest running them face to face so they are more or less touching and wiring one of them out of phase. (Connect the negative to positive and positive to negative. Do this on one speaker only.) You can then run them at an average listening level and you will hardly be able to hear anything. They can then be run constantly for four or five days

(מקור: http://www.monitoraudio.co.uk/support/faqs/)


מבחינת הפיסיקה התיאורתית של גלים, זה נכון.
השאלה האם במציאות ניתן באמת להגיע למצב שהגלים מבטלים אחד את השני בתנאים שאינם תנאי מעבדה עד כדי כך שאין כמעט "סאונד", כפי שבתיאוריה זה אכן אפשרי?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
epony (אור)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  May 22, 2005
הבעות תודה: 1425
מספר הודעות: 10571

 #28  נשלח: א' 24/07/2011 12:22

triger772 כתב:
epony כתב:
globes כתב:
אתה חייב לקחת בחשבון את תקופת "ההרצה" של 50 שעות עבודה, ורק לאחר מכן תוכל לתת רשמים
על הסט.
מנסיון יש הבדל גדול בגוון צליל לאחר ההרצה




כדאי לציין שאפשר לעשות "הרצה מהירה" ולדעתי זה אפילו מצויין בניירת שמגיעה עם הרמקולים. כעיקרון מציבים את הרמקולים זה מול זה במרחק של ס"מ בודדים אחד מהשני, ומחברים רמקול אחד כרגיל (פלוס לפלוס ומינוס למינוס) ורמקול אחד הפוך (פלוס למינוס ומינוס לפלוס). עכשיו שמים מוזיקה ב-Repeat למשך יומיים רצוף (יעני 50 שעות), וההרצה מסתיימת. היתרון הוא שבגלל שהרמקולים מאוד קרובים אחד מול השני ואחד מחובר הפוך זה שהגלי קול שיוצאים מהם מתבטלים ברגע שהם מתנגשים אחד בשני ככה שאתה יכול לשים את הווליום על רמה נורמלית ולא תשמע כלום (בגלל זה אפשר להריץ אותם יומיים רצוף, כולל בלילה...)

הנה ההסבר מהאתר של מוניטור אודיו:
If you are very anxious to hear your MA speakers at their best, then I would suggest running them face to face so they are more or less touching and wiring one of them out of phase. (Connect the negative to positive and positive to negative. Do this on one speaker only.) You can then run them at an average listening level and you will hardly be able to hear anything. They can then be run constantly for four or five days

(מקור: http://www.monitoraudio.co.uk/support/faqs/)


מבחינת הפיסיקה התיאורתית של גלים, זה נכון.
השאלה האם במציאות ניתן באמת להגיע למצב שהגלים מבטלים אחד את השני בתנאים שאינם תנאי מעבדה עד כדי כך שאין כמעט "סאונד", כפי שבתיאוריה זה אכן אפשרי?


לפחות עפ"י מאות אם לא אלפי המאמרים והפוסטים שקראתי בנושא בכמה שנים האחרונות, כן.
ההסתייגות היחידה שלי בעניין היא שלא ניסיתי זאת בעצמי אף פעם, אבל כאמור, המון אנשים - מקצוענים וחובבנים כאחד - עשו, עושים ויעשו זאת בהצלחה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
TsurTriger (צור טריגר)
כתב צילום
כתב צילום

הצטרף בתאריך:
  Nov 02, 2010

מיקום: ישראל
הבעות תודה: 250
מספר הודעות: 1925

 #29  נשלח: א' 24/07/2011 12:52

מעניין מאוד.
יהיה מעניין לשמוע אם זה אכן עבד לפותח השרשור, אם וכאשר ניסה זאת.

_________________
צור טריגר.
www.trigger-studio.com
פרופיל | שלח הודעה | חפש
fz12
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 28, 2005
מספר הודעות: 95

 #30  נשלח: א' 24/07/2011 15:02

ני את ההרצה מבצע בדרך הבטוחה וחסבלנית ז"א שמיעת הרמקולים עד שבחשבון גס יהיה להם מעל 50 ש"ע וזי אוכל להתחיל לדווח על התרשמותי מהרמקולים. בקרוב אשיג לי מצלמה ןאוכל להראות המערכת וחלל ההאזנה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אודיו רב-ערוצי (ק''ב) עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht