שרשור תגובות: אוזניות Monitoring של אודיוטכניקה: ATH-M50, קסם הצליל

כל מה שאי פעם רציתם לדעת על אוזניות, מגברי אוזניות ומה שבינהם.
chalmh (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3331
הצטרף: אוגוסט 2007
מיקום: עפולה
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

ל-ballcall2,

השתמשתי בהן כניידות עם אייפוד תוך פעילות ספורטיבית (הליכה). יש בידוד טוב מרעש הסביבה (מכוניות). הן היו נוחות אך לא הייתי ממליץ להשתמש בהן לריצה (הזעה מוגברת). בהליכה אין בעיה רצינית של הזעה (אבל זה אינדיבידואלי לכל אחד). הסירבול לא רב יותר מכל אוזניות קשת מלאות מדגם אחר הגם ששמתי לב שהלחץ על אפרכסות האוזניים אפילו נוח מאשר אוזניות אחרות (הקפיציות של הקשת לא נוקשה מידי).

ל-dhead2009,

ההאזנה לאוזניות היתה במוד 2.1 (סטריאו באוזניות), ללא תיקון איקווילייזר (BYPASS), ללא אפקטים וללא CRYSTALIZER. הכרטיס אצלי מכוון מוד אודיו ואני לא עובד בכלל עם משחקים ולכן אני לא מגיע לשם. הסאונד פשוט נהדר עם הכרטיס הזה.
חנן,

מערכת מנצחת תלוייה בטיב המחט ואפשר גם אפשר לחברה למחרשה.
תחי המחרשה !!!

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75316
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

חנן,

תענוג של מאמר, תודה!

kipikipod
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1617
הצטרף: אפריל 2006
נתן תודות: 165 פעמים
קיבל תודות: 72 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

מעדיף את SRH840 של SHURE.

תודה רבה!
Utopia

Brat23
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 168
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #19 

תתחדש

היום בצורים קרתי על האוזניות אוזניות חבלז
יש בעיה 1 בדגם הזה שאני לא אהבתי
הקבל שמחובר לאוזניה הו לא יוצא
אם אני לא יכול להחליף אותו קשה יהרס לי
זה לא טוב
יש עוד דגם טוב שאני מתלבת
Sennheiser - HD 25-1 II

ey_cat
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 891
הצטרף: מאי 2007
מיקום: מרכז, לפעמים צפון
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

Brat23 כתב:תתחדש

היום בצורים קרתי על האוזניות אוזניות חבלז
יש בעיה 1 בדגם הזה שאני לא אהבתי
הקבל שמחובר לאוזניה הו לא יוצא
אם אני לא יכול להחליף אותו קשה יהרס לי
זה לא טוב
יש עוד דגם טוב שאני מתלבת
Sennheiser - HD 25-1 II
...
ה- 25-1 הם on-ear וזה יכול להיות לא נח.שווה לבדוק גם [url=]sony mdr-zx700.
למה להחליף כבל? מאמין שהשתמשו בכבל שלא מהווה צוואר בקבוק.
The future ain`t what it used to be

Brat23
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 168
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #21 

למה להחליך כבל ...
כי אצלי מתקפל כבל בכיס
אם הכבל בצורת ר
זה נישמר טוב יותר
וגם אם יהרס הכבל אוכל להחליף
ב 100 שח ו לא לקנות אוזניות חדשות ב1000 שח

chalmh (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3331
הצטרף: אוגוסט 2007
מיקום: עפולה
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

אם היית רואה את המסיביות של הכבל היית אולי חושב אחרת. הסיכויים לתקלה בכבל בגלל שימוש סביר ++ ואינטנסיבי שואף ל-0. אלא אם כן "תולשים" אותו בכוח. מה גם שקונקטור על האוזניות עושה מלא צרות של מגע לא טוב מתוך ניסיון ב-3 סטים לפחות.
חנן,

מערכת מנצחת תלוייה בטיב המחט ואפשר גם אפשר לחברה למחרשה.
תחי המחרשה !!!

ziv_r
סמל אישי של משתמש
עורך ראשי HTmag
עורך ראשי HTmag
הודעות: 44361
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 2084 פעמים
קיבל תודות: 4724 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

זה דוקטורט על האוזניות, הרבה מעבר למאמר.
פירוט מרשים על כל פרט טכני, ביאור יפה של המדידות ולא חסכת במילים על חווית השמע.
כן ירבו :אחלה:

chalmh (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3331
הצטרף: אוגוסט 2007
מיקום: עפולה
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

תודה לכל המברכים והכותבים ובכלל.

הערה:
אני אולי אחזור על עצמי כפי שזה התבטא במאמר. לא ביצעתי השוואת פרמטרים בין ה-M50 לאוזניות אחרות בגוף המאמר על מנת לשמור על ניטרליות מירבית והגינות כלפי כל היצרנים אף על פי שבפועל ביצעתי את ההשוואה הזאת.

ניתן לפנות אלי בפרטי לגבי השוואת ומסקנות לגבי פרמטרים של אוזניות אחרות בהשוואה ל-M50 (לא מסקנות של האזנה אלא "על הנייר" בלבד). הכל תלוי כמובן בזמינות הפרמטרים לדגם הספציפי.
חנן,

מערכת מנצחת תלוייה בטיב המחט ואפשר גם אפשר לחברה למחרשה.
תחי המחרשה !!!

Brat23
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 168
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #25 

שקונקטור .. אתה צודק גם וגם צריך לשמוע את 2 הדגמים להשוות מה טוב לטעמי

chalmh (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3331
הצטרף: אוגוסט 2007
מיקום: עפולה
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

חברה,

שימו לב (i)

בהמשך לפוסט אחר שמישהו העלה בקשר לאוזניות מזוייפות של סנהייזר שנרכשות ממקורות עלומים באינטרנט או בחו"ל, הדבר כנראה לא פוסח על כל סוגי האוזניות המקצועיות והאיכותיות כולל ה-ATH-M50.
http://www.head-fi.org/t/543458/is-this ... a-m50-fake

לכן המלצתי החמה - אזניות איכות יש לרכוש ממקור שאפשר לסמוך עליו, ספק מורשה או חנות שאפשר לבדוק את המוצר ויש תמיד לאן לחזור. החיסכון של כמה אחוזים ברכישה ממקור מפוקפק עלולה לגרום למפח נפש בצד נזק כספי.

http://eu.audio-technica.com/en/product ... prodID=266

Safe Buying Guide
1) Buy Only From Authorised Dealers

Purchase only from authorised, which ensures you will receive a genuine product and receive high levels of pre and post sales service.

When you buy from an authorised dealer, whether at a shop or online, you can be sure you're buying a genuine, factory-new product. Authorised dealers will have access to the latest product knowledge and be able to offer a full warranty service in the event of problems.

2) Buying Safely From Amazon, eBay, etc

While Amazon themselves are an authorised online dealer of many headphones brands, many resellers who sell through Amazon are not. When purchasing, it is important to note where the product is being "shipped from and sold by," which is stated clearly in the header for each product on Amazon.

Many resellers on eBay selling headphone products are not authorised dealers, but instead are individuals or traders who do not provide the level of before and after sales support that is expected by headphone manufacturers.

3) If In Doubt Ask

If you are in any doubt about the retailer you are considering purchasing from please check with us.

Understand The Risks

If you purchase headphones from an unauthorised you risk the possibility of receiving faulty, fake or even stolen goods with little hope of obtaining warranty support in the event that the product develops a fault.

Unfortunately, Audio-Technica products are sometimes sold by companies that are not authorised dealers. Goods sold by these unauthorised companies may come from a variety of sources, including:

Purchased via a grey secondary market (often from outside Europe that will not have warranty cover).
Fake goods not produced by the manufacturer.
Damaged, defective or so-called “B” grade stock.
Stolen goods.
Many of these unauthorised resellers list products via Amazon Marketplace, eBay and similar sales outlets, but there are also more established retail stores who obtain stock via these unauthorised channels. If you are in any doubt, please contact Audio-Technica prior to making your purchase or check our dealer databases of authorized resellers:

Audio-Technica - Direct Customers
Audio-Technica - Indirect Customers

The following websites are known resellers of fake Audio-Technica headphones.

kingspecssd.com
headphonestore.org.uk
headphonesale.co.uk
headphoneshop.uk.com
soundsgreatuk.com
headphones-best.com
traders-market.co.uk
HotDealShop.com
ThePwnageShop.com
Candysave.com
Eeepcssd.com
Ecrater.com
FastlaneDVD.com
6Cheapest.com
Alibaba.com
mini9ssd
diehifi.de

The following websites are non-authorized resellers of Audio-Technica headphones and Audio-Technica strongly recommends European customers do NOT purchase from these stores:

jmartdigital.co.uk
iheadphones.co.uk
accessoryjack.com
eeepcssd.com
hammerjack.co.uk

In addition, Audio-Technica strongly advises customers against buying from eBay, or from any website where the price appears unusually low.

חנן,

מערכת מנצחת תלוייה בטיב המחט ואפשר גם אפשר לחברה למחרשה.
תחי המחרשה !!!

amir_b
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 268
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #27 

סקירה מצויינת ,

יש לי את האוזניות האלה כבר למעלה משנתיים ועכשיו נתקלתי במאמר הזה כיוון שאני בדיוק מחפש זוג שני .
אני משתמש בהם למוניטורינג בהקלטות כלי נגינה באולפן הביתי - לצורך זה קניתי אותן , אך אני גם שומע איתן מוזיקה להנאה ואכן ההנאה היא צרופה
אפשר לשמוע בהקלטות אפילו ניואנסים כמו מתי הנגנים הופכים דפי תוים אפשר לשמוע זמרים בולעים רוק ואפשר לשמוע מתי נשפן לוקח אוויר .

רציתי להוסיף רק דבר אחד שחנן לא אמר - האזניות האלה זקוקות ל"צריבה" באנגלית burn in - או במילים פשוטות הן צריכות זמן שימוש כדי שהדיאפרגמות יתקבעו סופית על מנת להישמע במיטבן .

אני יכול להגיד לכם שאחרי כל יום של שימוש האזניות האלה נשמעו יותר טוב ויותר טוב ויותר טוב . גם היום אחרי יותר משנתיים הן עדיין ממשיכות להשתבח אם כי זה פחות מורגש מאשר בשבועות הראשונים.

יש אנשים שרוצים שהאזניות על ההתחלה ישמעו במיטבן אז הם מחברים לאזניות מקור רעש ורוד או מוזיקה אקראית בכל הג'אנרים האפשריים , הם מכוונים את המגבר לעוצמה שהיא במעט גבוהה יותר מעוצמת שמיעה רגילה ונותנים לסטאפ הזה לרוץ ככה כמה ימים .

אני עשיתי את זה רק למשך 24 שעות אחרי הקנייה - ואני רוצה להגיד לכם שהיה שינוי דרמטי בין הסאונד המופלא שחנן מתאר כשהאזניות יוצאו מהקופסא לבין הסאונד האלוהי השמיימי אחרי 24 שעות burn in .


חנן כתב על הזיופים - אני חייב להדגיש לכם את זה שוב : אני חושב שאלו הן האזניות הכי נזיופיות בעולם ! לא לקנות בשום מקום לפני שבדקתם שהמוכר\חנות נמצאים ברשימת הדילרים המוסמכים שנמצאת באתר של אדיו טכניקה !
המחיר שלהן בארה"ב היום הוא 159$ והוא אחיד אצל כל הדילרים המורשים ובכל החנויות המורשות . אם אתם מוצאים מחיר יותר זול לא להתקרב ! כנראה שהחנות לא מורשה ויש סיכוי גדול ליפול על זיוף - ראו הוזהרתם !


אמיר

chalmh (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3331
הצטרף: אוגוסט 2007
מיקום: עפולה
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

amir_b כתב:
רציתי להוסיף רק דבר אחד שחנן לא אמר - האזניות האלה זקוקות ל"צריבה" באנגלית burn in - או במילים פשוטות הן צריכות זמן שימוש כדי שהדיאפרגמות יתקבעו סופית על מנת להישמע במיטבן .

אני יכול להגיד לכם שאחרי כל יום של שימוש האזניות האלה נשמעו יותר טוב ויותר טוב ויותר טוב . גם היום אחרי יותר משנתיים הן עדיין ממשיכות להשתבח אם כי זה פחות מורגש מאשר בשבועות הראשונים.
...
צודק 100% (Y) . רציתי לכתוב על זה אבל משום מה זה נשמט מזכרוני. לי לקח בערך כ-30 שעות עד שהן "התייצבו" על סאונד "מלא" מעבר לזמן הזה השינויים הם יחסית קטנים. פשוט "יין ההולך ומשתבח" עם הזמן.
אם Stochelo Rosenberg מה-The Rosenberg Trio משתמש בהן להקלטות ומוניטורינג, אז כנראה שהוא יודע מה הוא עושה והוא בטח עבר הרבה סטים.

חנן,

מערכת מנצחת תלוייה בטיב המחט ואפשר גם אפשר לחברה למחרשה.
תחי המחרשה !!!

Ilyan
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2541
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 133 פעמים
קיבל תודות: 155 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

אוקיי, אני חייב לומר שאני מאוד מעריך את הסקירה של אחת הדגמים היותר פופולריים בשוק אבל אני מוצא אותה גם די חד צדדית בהערכת הסאונד שלהן. אין ספק שהן נמדדות מרשים מאוד אבל בכל זאת, כיודע לא כל מה שנמדד מרשים גם נשמע בהתאם... למשל הנה כמה מהמינוסים שקראתי עליהן:
- מידריינג' מעט מונמך לעומת הבאס והטרבל היותר דומיננטיים. מה שגורם להן להישמע מעט סגורות.
- באס מעט משוחרר מדי ויותר ממה שניתן לקרוא תגובה נייטרלית. מה שמוריד מהצלילות שלהן.
- טרבל מעט חד.
- חוסר בפירוט, אם כי לא זכור בהשוואה לאיזה רמה.

בסקירה לא מופיע אף לא איזכור אחד לגבי אלה, וזה לא בדיוק משקף לדעתי את כל התמונה. אין ספק שמדובר על אוזניות מעולות, אבל חסר פה הקנה מידה ואז תיאורים כמו "סאונד האלוהי השמיימי" כמו מצויין פה ע"י amir_b יכול להילקח יותר מדי ברצינות ע"י מי שאין לו ניסיון עם דגמים נוספים.

chalmh (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3331
הצטרף: אוגוסט 2007
מיקום: עפולה
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #30 

Ilyan כתב:
- מידריינג' מעט מונמך לעומת הבאס והטרבל היותר דומיננטיים. מה שגורם להן להישמע מעט סגורות.
...
לא מסכים
- באס מעט משוחרר מדי ויותר ממה שניתן לקרוא תגובה נייטרלית. מה שמוריד מהצלילות שלהן.
...
לא מסכים
- טרבל מעט חד.
...
לא מסכים
- חוסר בפירוט, אם כי לא זכור בהשוואה לאיזה רמה.
...
לא מסכים. לא השוותי בכוונה. פירוט מצויין שדרכו גיליתי pops על תקליטי ויניל שכל האוזניות הקודמות שהיו לי "החליקו" ו"העלימו" שלא לדבר שהם נעלמו מרמקולי מוניטור.

אבל כל אחד רשאי להביע את דעתו גם אם היא אינה תואמת את רוח הסקירה. (Y) (f)

שבוע טוב (Y)
חנן,

מערכת מנצחת תלוייה בטיב המחט ואפשר גם אפשר לחברה למחרשה.
תחי המחרשה !!!

שלח תגובה

חזור אל “אוזניות ומגברי אוזניות”