מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



חוות דעת על החנות ELINE - זהירות לא לקנות משם!


עמוד 1 מתוך 3
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
neilkatzir
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 17, 2012
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 2

 #1  נשלח: ג' 17/07/2012 18:10
חוות דעת על החנות ELINE - זהירות לא לקנות משם!

רציתי לחלוק איתכם את נסיוני המר עם החנות הזאת למרות שכבר ראיתי שחלקו אותו בעבר בפורום.
רכשתי מכשיר Samsung Galaxy S2 שמשום מה התגלתה אצלו בעיה אחרי חצי שנה בחיבור ה-USB
שהוא גם חיבור הטעינה שלו לחשמל (בעיה שמונעת את טעינת סוללת המכשיר והשימוש בו).
לאחר בירור מעמיק התגלתה הבעיה כבעיה מאוד פופולרית בקרב המכשירים הנ"ל.
בעקבות זאת נאמר לי שלמכשיר התגלתה קורוזיה (מים במכשיר) שבוודאות אין קשר בין הנאמר למציאות.
למרות שמובטחת אחריות כוללת על תקלות מכשיר מלבד שבר או גניבה, אני יכול לומר בתור בן אדם שעוסק שנים במכירה ותיקון פלאפונים ש ELINE רצו רק ל"התנער" מאחריות מכיוון שידוע שקורוזיה מבטלת את אחריות המכשיר.
בנוסף לכך, זמן ההמתנה לתיקון שהחנות מציעה (בין 5-21 ימי עסקים לתיקון) הוא מהארוך ביותר שנתקלתי בו בשוק הפלאפונים, אין צורך להוסיף שבעידן המכשירים של היום זה המון זמן המתנה גם לכאלה שהסמארטפון הוא כלי עבודתם, וזמן לא מוצדק לחנות שמחזיקה 3 סניפים.
המתסכל ביותר מהנאמר כאן היא עלות מחירי התיקון הגבוהה, נתבקש ממני 240 ש"ח לתיקון שקע ה-USB במכשיר בעוד שבדקתי ב-4 חנויות שונות באיזור המרכז ומחירם היה נמוך בהרבה! כ- 100-120 ש"ח פחות מב-ELINE וכל זה למרות שבחנות ELINE רכשתי את המכשיר והוא להזכירכם עדיין תחת אחריות.
לסיכום שירות מתחת לכל ביקורת, לא הייתי חוזר לרכוש שם אפילו כיסוי!
(1) הבעות תודה: מתןיפרח
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Bonanja
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 12, 2007
הבעות תודה: 31
מספר הודעות: 1662

 #2  נשלח: ג' 17/07/2012 18:19

טוב לדעת, גם אני רכשתי משם S2... נדע לפעם הבאה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 20, 2008

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 262
מספר הודעות: 5710

 #3  נשלח: ג' 17/07/2012 20:32
Re: חוות דעת על החנות ELINE - זהירות לא לקנות משם!

neilkatzir כתב:

אני יכול לומר בתור בן אדם שעוסק שנים במכירה ותיקון פלאפונים


אם זה תחום העיסוק שלך, למה אתה קונה במקום אחר ולא משתמש בשירות של עצמך?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
neilkatzir
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 17, 2012
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 2

 #4  נשלח: ה' 19/07/2012 23:38

כי אני עובד באחת מחברות הסלולר וגם עסקאות העובדים שלהם לא כדאיות.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kaplaey2
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2008

מיקום: הוד-השרון
הבעות תודה: 134
מספר הודעות: 1711

 #5  נשלח: ו' 20/07/2012 8:17

אתה לא הראשון שמתלונן עליהם, מסתובבים פה עוד כמה שירשורים עליהם
פרופיל | שלח הודעה | חפש
9000es (איציק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Dec 12, 2008

מיקום: תל-אביב
הבעות תודה: 516
מספר הודעות: 13208

 #6  נשלח: ו' 20/07/2012 21:50

תודה על השיתוף
_________________
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Y_H
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 03, 2013
מספר הודעות: 1

 #7  נשלח: ה' 03/01/2013 13:02

לא לקנות שםםם!!!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 20, 2008

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 262
מספר הודעות: 5710

 #8  נשלח: ה' 03/01/2013 14:18

Y_H כתב:
לא לקנות שםםם!!!


הסבר, פרט ונמק!!!!

אני גר ליד החנות שלהם, ואני רואה שיש שם תור של אנשים... אם שירות שלהם היה כל כך גרוע, אנשים לא היו עומדים בתור אצלם
פרופיל | שלח הודעה | חפש
epony (אור)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  May 22, 2005
הבעות תודה: 1425
מספר הודעות: 10571

 #9  נשלח: ה' 03/01/2013 14:55

אנשים עומדים בתור כי אין שירות ומכריחים אותם לחכות
פרופיל | שלח הודעה | חפש
sheva23 (אבי)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 13, 2006

מיקום: חיפה-ת"א
הבעות תודה: 57
מספר הודעות: 1813

 #10  נשלח: ה' 03/01/2013 15:20

דבר ראשון אני מציע לך לפנות למועצה לצרכנות בבקשה לתיקון במסגרת אחריות וטיפול מהיר יותר, כיוון שזה מקרה חמור שגורם לאובדן האמון של הצרכנים בעסקים הקטנים.

אצלנו היה מקרה יותר מסובך, שעדיין לא סיפרתי כאן בפורום. אחותי קנתה מכשיר SONY NEO V בKSP ולאחר 3 חודשים של שימוש החלו ניתוקים ובעיות קליטה.
מסוג הבעיות שתמיד באופן טבעי נייחס לספקיות הסלולר. המלצתי לה לעבור מהוט מובייל לגולן, לא עזר, עברה לסלקום לא עזר.
השלב הבא, הצעתי לה לבטל בהגדרות של המכשיר את דור 3 בהגדרות "בחירת המפעיל", וכאן הפסיקו הניתוקים!
משמע הבעיה היתה במכשיר.
כל התהליך הזה נמשך כחודשיים וחצי של סיוט.
אחד העובדים של KSP עוד בהתחלה לפני שזוהתה הבעיה, הפנה אותה למעבדה לא נכונה שלקחה ממנה את המכשיר והחזיקה אותו כל תקופת החגים בסוכות, והמכשיר חזר עם מערכת הפעלה חדשה אך עם אותן הבעיות. במהלך התקופה היא קיבלה מהמעבדה מכשיר חלופי, בפעם הראשונה זה היה דור 2, אח"כ קיבלה LG OPTIMUS1 )
רק אחרי שהיא חזרה לאותה המעבדה בשנית והבטיחו להחליף לה את המכשיר לחדש! הם החלו לבצע התאמה בין המספר הסידורי של המכשיר לגוף ממנו הוא נקנה (KSP) , וגילו שיש טעות והיא היתה צריכה להביא את המכשיר למעבדה אחרת!
היא הלכה למעבדה החדשה שאליה הפנו, לקחו ממנה את המכשיר, עברו שבועיים שבמהלכם היא מתקשרת לבדוק מה עם המכשיר, משכו אותה כמה ימים ולבסוף אמרו לה להגיע לקחת. מיותר לציין שהיא כבר ללא כוחות והעצבים בשחקים, מגיעה למעבדה , ומנסים לדחוף לה מכשיר ישן עם כפתור בית בעל סימנים מחוקים וכו. היא כמובן סירבה לקבל את המכשיר.
חזרה הבייתה, למחורת התקשרה לשירות הלקוחות, העניין "בטיפול" כך עברו עוד כמה ימים, עוד שבוע של מריחות ותקווה שיתנו חדש אבל נאדה.

לבסוף היא פנתה במקביל גם לאחראי עמוד בפייסבוק שלהם וגם למועצה לצרכנות שטיפלה תוך מספר ימים בתלונה וביקשה לתגובה של KSP.
לאחר מספר ימים יצרו איתה קשר וכיוון שהמכשיר הזה NEO V הפסיק להימכר אצלם, הם זיכו אותה על העלות המלאה שלו. (1450 שח)

בהחלט חוויה קשה.

את המכשיר הבא שלה היא רכשה מELINE , הפעם HTC ONE V (דגם מוזל ב1500 שח). ביינתים מאוד מרוצה.
אני מקווה בשביל הבריאות שלה שלא יהיה לה בעיות עם המכשיר, אחרת שוב להתחיל במכתבים ומסירת מכשיר לתקופה ארוכה זה בהחלט סיוט.

_________________
אתר הרישמי "אוהדי מילאן בישראל". http://www.acmfdd.com/
http://www.milanclubisrael.com/
מי שטס לאיטליה ויבקר בסן סירו, מוזמן לדבר איתי בנוגע לכרטיסים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Hertz33
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jun 22, 2011

מיקום: בת ים West Side
הבעות תודה: 141
מספר הודעות: 2910

 #11  נשלח: ה' 03/01/2013 15:29

אני חושב שזה לא מקרה נקודתי שקשור לחנות\רשת הספציפית הזאת. ב90 אחוז מהחנויות היית נתקל בסוג של בעיה כזאת או אחרת כשזה מגיע לאחריות המכשיר. אני אישית רכשתי את הS2 שלי מELINE מלפני בערך שנה וחצי ועד עכשיו(טפו טפו טפו) אין שום בעיות. ואני התעסקתי איתו אין ספור פעמים בצריבת רומים וכו'. וזה בלי להזכיר לשתי השובבות שגם "התעסקו" עם המכשיר.
_________________
"על החתום...."
פרופיל | שלח הודעה | חפש
liorreem (ליאור ראם)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 16, 2005

מיקום: הרצליה
הבעות תודה: 117
מספר הודעות: 2275

 #12  נשלח: ה' 03/01/2013 15:37

תגידו, מישהו נתקל בחנות כלשהי בארץ שלא מתחמקת בתירוץ של "המכשיר נפל" או "למכשיר יש קורוזיה", ואכן קיבל תיקון חינם ללא ויכוחים במסגרת האחריות?
נראה לי שלא קיים דבר כזה בארץ המצ'וקמקת הזו.

עדיף לקנות בחו"ל ולא לצפות לכלום מאשר לקנות ביוקר בארץ בשביל האחריות ואחרי זה לסבול מהמפח נפש הזה שזורקים אותך מהחנות כשאתה בא לממש את האחריות.

אם יש איזה יחיד סגולה כזה עם נסיון חיובי , נשמח לשמוע.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 20, 2008

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 262
מספר הודעות: 5710

 #13  נשלח: ה' 03/01/2013 17:09

liorreem כתב:
תגידו, מישהו נתקל בחנות כלשהי בארץ שלא מתחמקת בתירוץ של "המכשיר נפל" או "למכשיר יש קורוזיה", ואכן קיבל תיקון חינם ללא ויכוחים במסגרת האחריות?
נראה לי שלא קיים דבר כזה בארץ המצ'וקמקת הזו.

עדיף לקנות בחו"ל ולא לצפות לכלום מאשר לקנות ביוקר בארץ בשביל האחריות ואחרי זה לסבול מהמפח נפש הזה שזורקים אותך מהחנות כשאתה בא לממש את האחריות.

אם יש איזה יחיד סגולה כזה עם נסיון חיובי , נשמח לשמוע.


אני אישית קונה מכשירים רק בחו"ל. ואחד החברים שלי דווקא כן נזקק לתיקון של מכשיר שנרכש ב-Eline, והוא דווקא אמר שקיבל שירות בסדר, ומכשיר תוקן ללא שום בעיה...
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yuria (אורי)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Mar 22, 2006

מיקום: חולון
הבעות תודה: 234
מספר הודעות: 3987

 #14  נשלח: ה' 03/01/2013 18:14

liorreem כתב:
תגידו, מישהו נתקל בחנות כלשהי בארץ שלא מתחמקת בתירוץ של "המכשיר נפל" או "למכשיר יש קורוזיה", ואכן קיבל תיקון חינם ללא ויכוחים במסגרת האחריות?
נראה לי שלא קיים דבר כזה בארץ המצ'וקמקת הזו.

עדיף לקנות בחו"ל ולא לצפות לכלום מאשר לקנות ביוקר בארץ בשביל האחריות ואחרי זה לסבול מהמפח נפש הזה שזורקים אותך מהחנות כשאתה בא לממש את האחריות.

אם יש איזה יחיד סגולה כזה עם נסיון חיובי , נשמח לשמוע.


הוצאת לי את המילים מהפה
הבעיה העיקרית הינה השירות לאחר הקנייה .....

_________________
במסכים כמה שיותר איכותי וגדול, יותר טוב. בחרתי במסך אולד LG65C8
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yanivol
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 23, 2006

מיקום: השכן של השכן שלא ישן
הבעות תודה: 103
מספר הודעות: 2716

 #15  נשלח: ה' 03/01/2013 20:38

לפני כחצי שנה קניתי ב ELINE סמסונג ACE לזוגתי. לאחר כשלושה חודשים התקלקל המכשיר.
הטלפון לא נפל, לא נחבל, לא נרטב ולא נעשה כל שינוי במערכת ההפעלה שלו.
למרות האמור לעיל ELINE התנערו מהאחריות וסרבו לתקן את המכשיר.

אני לא יודע אם זה השרות שמקבלים בחנויות אחרות. זו לא איכות שרות שאני מוכן להתפשר עליה.
אני לא אקנה ב ELINE יותר.

אם זו איכות השרות שניתן לצפות לה מיבואנים פרללים, עדיף לקנות את הטלפון ב EBAY

_________________
איסטרה בלגינא קיש קיש קריא
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht