מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



סמ-ליין Samsung , אחריות על טלויזיה 46 - קניתי סידרה 7 ומחזירים לי סדרה 6


עמוד 2 מתוך 3
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
eyalgro
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 23, 2008

מיקום: תאילנד
הבעות תודה: 46
מספר הודעות: 291

 #16  נשלח: ה' 19/07/2012 17:30

הצעה, שמנסיון שלי בדרך כלל עוזרת... תפנה לחברת סמסונג בחול... בהרבה מקרים שהיתה לי בעיה עם אחריות בארץ, בייחוד של מוצר מפירמה מובילה וידועה, פנייה לחברה בחול עזרה מאד... הם בד"כ דורשים מהיבואן לרצות את הלקוח ועוזרים "לרכך" את עמדתו...
(1) הבעות תודה: efi_atlas
פרופיל | שלח הודעה | חפש
efi_atlas
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 19, 2012
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 12

 #17  נשלח: ה' 19/07/2012 17:36

טוב,
אני עדיין מחכה מהם לתשובות.
חוזה תעודת האחריות הוא מאוד ברור וכרגע אני מקבל ייעוץ מעו"ד לגבי המשך הפעילות מולם.
בעיקרון מאחר ואין שום מניעה להגיש בביהמ"ש לתביעות קטנות כשהנתבע הוא חברה בע"מ יש מצב שאתבע אותם.
התהליך הוא מאוד פשוט וקל - מגישים תופס ומגיעים לדיון.
לדעתי מספיק שיהיה דיון אחד וכבר המנהל בסם-ליין שדיבר איתי יקבל על הראש, כי רק השכר טרחה שייקח ממנו העו"ד שלהם כדי לייצג אותם יעלה להם יותר מאשר להחליף לי לטלויזיה בסדרה 7.
(1) הבעות תודה: sagioto
פרופיל | שלח הודעה | חפש
sagioto
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 23, 2007
הבעות תודה: 35
מספר הודעות: 1112

 #18  נשלח: ה' 19/07/2012 18:28

efi_atlas מאחל לך בהצלחה עם התביעה,
הרבה אנשים נרתעים מזה ואתה עושה פה שירות לכולנו,

בהנחה שזהו נוסח כתב האחריות המלא אז ברור שהצדק איתך,
ואין סיבה שתתפשר על איכות

שיהיה בהצלחה
פרופיל | שלח הודעה | חפש
movieman
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2011
הבעות תודה: 339
מספר הודעות: 4469

 #19  נשלח: ה' 19/07/2012 19:55

אני לא מבין למה הסתבכת כ"כ אבל אני אנסה לעזור לך:

1. אתה קצת סטרת את עצמך שאמרת:
"הגיעה הטלויזיה והתמונה טובה[/b[b]]. הטלויזיה מעולה. מכילה מלא פיצ'רים שאני בחיים לא אשתמש בהם (גלישה, תלת מימד וכהנה וכהנה) והיא דגם יותר חדש ממה שהיה לי.

אך עלייה וקוץ בה:
אני קניתי טלויזיה שניראת מליון דולר, וקיבלתי טלויזיה שניראת סולידית. - יכולת להיכנס לאינטרנט ולראות בדיוק איך נראית הטלוויזיה והיית חוסך לעצמך כאב ראש לגבי ה"מליון דולר" .

2. ועכשיו לענינינו: תפנה ל"אמון הציבור" בלינק הבא:
http://www.emun.org/ptrust/wc.dll?ptweb~homewc

ספר להם את כל הסיפור (עם דגש על האמת בלבד)
הם יוכלו לעזור לך (עזרו לי בעבר בצורה מעולה).

3. אני לא מבין איזה חוצפה יש ליבואן כזה גדול שמייבא טלוויזיות יקרות ושמח למכור אותם אבל ממש לא באלקראת הצרכן הקטן.

מעניין איך השירות של LG בנושא דומה ?

4. חכה עם העו"ד עד שתראה מה קורה עם הארגון "אמון הציבור" ואז תחליט (חבל לשלם כסף לעו"ד לפני שמיצית את כל האופציות .

מקווה שעזרתי קצת .
פרופיל | שלח הודעה | חפש
shayv
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 29, 2007
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 103

 #20  נשלח: ו' 20/07/2012 0:55

מה שמפתיע אותי (ואולי זה לא כל כך מפתיע אחרי כל המקרים שאנשים פה חוו)
איך זה שעדיין לא הגיב שום נציג של סמליין לשרשור הזה.

בזמנו כשפרסמתי משהו קטן על האחריות של אלקטרה-פיליפס, תוך זמן קצר הגיב פה נציג של אלקטרה.
למחרת כבר היה אצלי טכנאי וטלויזיה חלופית (עד שהפיליפס חזרה מתיקון).

בכל אופן, שיהיה בהצלחה עם סמליין (בלי ציניות) ואל תשכח לעדכן.
(1) הבעות תודה: efi_atlas
פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 253
מספר הודעות: 7490

 #21  נשלח: ו' 20/07/2012 3:03

efi_atlas כתב:

בעיקרון מאחר ואין שום מניעה להגיש בביהמ"ש לתביעות קטנות כשהנתבע הוא חברה בע"מ יש מצב שאתבע אותם.
התהליך הוא מאוד פשוט וקל - מגישים תופס ומגיעים לדיון.
לדעתי מספיק שיהיה דיון אחד וכבר המנהל בסם-ליין שדיבר איתי יקבל על הראש, כי רק השכר טרחה שייקח ממנו העו"ד שלהם כדי לייצג אותם יעלה להם יותר מאשר להחליף לי לטלויזיה בסדרה 7.


למיטב ידיעתי בתביעות קטנות אסור שעו"ד ייצג מי מהצדדים.
כך שיכול להיות שהם יעזרו בעו"ד ליעוץ משפטי, אבל בביהמ"ש לא יופיע עו"ד.

אבל שאלה אחרת:
אם המצב היה שעכשיו, שנתיים וחצי אחרי, כבר אין להם בכלל מסכים חדשים "46, והיו יכולים להציע לך רק מסך גדול יותר - מה היית עושה?
הבעיה המשפטית כאן היא בסוגיית "מסך זהה או שווה ערך"...

בכל מקרה - הם חייבים לפעול כדי למצוא פתרון שיספק אותך. כך נמדדת רמת השירות של חברה, עוד בלי קשר למה כתוב בתעודת האחריות. בהצלחה

_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
efi_atlas
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 19, 2012
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 12

 #22  נשלח: ו' 20/07/2012 9:59

לגבי movieman:

1. רציתי לציין שאכן השתמשתי באינטרנט, וכן בדקתי כיצד נראית הטלויזיה החדשה. אני בן-אדם שמשתדל לקבל דברים בחיוב ונכון שהטלויזיה לא מצאה חן בעיניי, ואף ציינתי זאת בפני הנציג מספר פעמים, אך הובהר לי שזה דגם יפה ואיכות התמונה שווה לטלויזיה שהיתה לי. גם לי יש גבול לעקשנות, הייתי מוכן להתפשר בנושא. אבל גם לקבל טלויזיה שלא מוצאת חן בעיניי וגם עם איכות תמונה פחות טובה ממה שהיה לי?!
לכן הקפדתי לרשום את כל הסיבות לכך השהטלויזיה החדשה לא עונה על הבקשות שלי. בין היתר ציינתי מחדש את ההבדלים במראה.

2. אמון הציבור הוא בהחלט אפיק לגיטימי להגשת תלונה - והגשתי. הם כנראה ינסו לעזור, ובטוח שיש להם דרכים טובות משלי לגשת ליבואן, אך כמובן שיש גבול גם לאופטימיות שלי לגבי גוף ציבורי ללא שיניים. הרי הם לא הולכים לתבוע את סמ-ליין בשמי. הם מקסימום יכולים להפנות אותי לעורכי דין (שכבר יש לי).
כל הסיפור שמספר בפוסט הוא אמת לאמיתה. ואני רוצה לציין שוב ושוב - הנציגים היו אדיבים ונעימים. רק שהתוצאה לא מתאימה והשירות שקיבלתי לא מתאים לאחריות. בשורה התחתונה קיבלתי מהם אחריות למוצר והם מממשים אותה לא לשביעות רצוני אלא לפי שביעות רצונם, למרות שאני כלקוח ששילם את מיטב כספו נפגע - וזה לא משהו שאיזשהו לקוח יהיה מוכן להסכים עליו שהרי בדיוק בשביל מקרים שכאלה קיים נושא האחריות.

3. סמ-ליין הם יבואן, ולכן (אני משער בלבד) פחות משנה להם לבוא לקראת הצרכן הקטן. הרי אנחנו קונים Samsung לא סמ-ליין. לכן המוצר מדבר בעד עצמו. אנחנו לא נחרים מוצרי סמסונג בגלל שהיבואן גרוע.
כמובן שהתחלתי לכתוב מכתב ליבואן הרשמי אני מתכוון לשלוח אותו גם להנהלה בארץ, גם לאוסטרליה שממנה מגיעים הדגמים וגם לסמסונג באנגליה.
(בנימה צינית אוסיף שהוא יהיה באנגלית, אז אני מקווה שבארץ יצליחו לקרוא אותו)

4. כרגע קיבלתי ייעוץ מעו"ד כדי לברר איפה אני עומד. אני אתן מספר ימים לאמון הציבור לעבוד אבל לא מתכוון לחכות או להתקשקש איתם שבועות.
הוצאת מכתב רשמי מעו"ד תעלה בסביבות 200-300$ שכמובן יידרשו בחזרה בביהמ"ש לתביעות קטנות. כך שזה למעשה כסף שאני מאמין שיחזור אלי (כמובן במידה ואזכה). ואם לא אזכה - אז זה היה שווה את הנסיון.

אני אתחיל ונראה לאן זה יתקדם.
אם כל מי שבפורומים פה היה נוקף אצבע לתבוע את היבואנים בתביעות קטנות או רגילות הם מהר מאוד היו מבינים שכדאי להם לרצות את הלקוח כי עלויות המשפט/ייעוץ משפטי יהיו להם גדולות יותר.
ואז בלקוח ה-10 שהיה תובע אותם הם היו מבינים שאולי כדאי לשנות קצת את המחשבה יותר לכיוון הצרכן כדי לחסוך קצת בעלויות משפטיות.
הבעיה עם הלקוחות הישראלים שהם דורשים וצועקים שהם רוצים שירות, אז הנציגים כבר למדו לפתח עור של פיל, כי רק צעקות לא מרגשות אף אחד ומאחר ואף אחד לא תובע למה שהיבואן יעמוד מאחורי האחריות שהוא נותן?

היי איינשטיין,
המצב שאתה מתאר שאין להם מסכים הוא לא רלוונטי.
קודם כל הטלויזיה מופיעה באתר של סמסונג ישראל כדגם פעיל. אם הוא קיים בפועל במלאי או לא אני לא יודע, אבל לצורך העיניין הם עדיין מפרסמים אותו כאקטיבי.
שנית כל יש ספקים שעדיין מוכרים את הדגם הזה עם אחריות של יבואן רשמי. זאת אומרת שהדגם הזה עדיין פעיל בשוק.
אם סמ-ליין היו רוצים באמת לבוא לקראתי הם היו פונים לאחד הספקים האלה מקבלים ממנו את הטלויזיה ששוכבת לו במלאי ונותנים לי אותה - הצעתי להם את זה והם לא מוכנים לשמוע על כך בשום פנים ואופן.
בנוסף הפעילות צריכה להתאים לאחריות הם לקחו ממני מסך שעלה 12 אלף שקל, סדרה 7 דגם B והביאו חזרה מסך שעולה 6.5 אלף סדרה 6 דגם D שמראש התרעתי והודעתי והפצרתי בהם שלא מעניינים אותי שידרוגי התוכנה של הטלויזיה (שזה בעצם ההבדלים בין D ל- B בנוסף לתלת מימד ועוד כמה פיצ'רים) - כך שבסיכומו של דבר אין התאמה!
הסיבה היחידה שהסכמתי לכך היתה שגם אני רציתי להתפשר ולסיים עם זה, אבל רק בתנאי שאיכות התמונה תשמר. מה שבפועל לא קרה.
לכן אם הם לא עומדים בתנאי ההתפשרות, גם אני לא.
עכשיו אפשר לערבב את כל הקלפים מחדש - אני רוצה סדרה 7
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Yosee23 (יוסי)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 03, 2007

מיקום: קריות
הבעות תודה: 10
מספר הודעות: 150

 #23  נשלח: ו' 20/07/2012 11:46

אפי,

קודם כל חזק ואמץ. אל תוותר על כלום. אני מסכים מאוד שאם כל אחד יתלונן וידרוש יהיה פה שירות יותר טוב.

אבל גם רציתי להגיד שאל תבנה כל כך על העלויות המשפטיות שלהם...
בניגוד אלינו (לקוחות פרטיים) חברות גדולות לרוב מחזיקות עורכי דין בהסכם ריטנייר (שוטף) ולכן זה לא עולה להם יותר או פחות או יותר אם העורך דין צריך אשכרה לעבוד או יושב ובוהה בחלון כל ביום.

ולגבי אמון הציבור - לי דווקא לא הייתה הצלחה איתם. ניסיתי לעזור לחבר, שהוא עולה חדש מברזיל שפלאפון קרעו אותו בחוזה דרקוני, ולא חזרו אלי אפילו.

בהצלחה,

יוסי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 253
מספר הודעות: 7490

 #24  נשלח: ו' 20/07/2012 14:54

efi_atlas - לא ירדת לסוף דעתי, אבל אתה צודק - זה לא רלוונטי למקרה הספציפי שלך.
בהצלחה מול סמ-ליין.

_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
(1) הבעות תודה: efi_atlas
פרופיל | שלח הודעה | חפש
9000es (איציק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Dec 12, 2008

מיקום: תל-אביב
הבעות תודה: 516
מספר הודעות: 13208

 #25  נשלח: ו' 20/07/2012 21:58

טלHD כתב:


במקרה של סמליין, תגיד תודה שבכלל מדברים איתך על החלפה אחרי שנתיים וחצי
השירות שלהם הוא המביש ביותר שאפשר להעלות על הדעת. התנהגות של סוחרי סוסים.



טלHD

גם אני עברתי איתם גיהנום עלי אדמות

_________________
אם במסכים מדובר........ אז הבחירה שלי היא "פלזמה"
פרופיל | שלח הודעה | חפש
bvlp
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 27, 2012
מספר הודעות: 63

 #26  נשלח: א' 23/02/2014 16:40
בעיה זהה

היי אפי,
איך נגמר הסיפור הזה בסוף?

אני מנתקלתי בבעיה זהה- טלוויזיה (ES6800 ) שנמצאת אצלי פחות משנה נלקחה לתיקון עקב תופעת "הבלחת אור"- קיבלתי עיגול בהיר יותר בקוטר של כ 15 ס"מ.

התקשרו אליי מהמעבדה וטענו שהתקלקל הפאנל וניתן לשדרג למסך F6800 בתוספת של אלפיים שקל.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
efi_atlas
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jul 19, 2012
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 12

 #27  נשלח: ב' 24/02/2014 21:51

לצערי לא נגמר טוב מבחינתי.
קיבלתי את הטלויזיה D6600 והתמונה ממש גרועה יחסית ל-7.
כל המומחים בתחום אומרים לי שזה לא יכול להיות שבסדרה הזאת של 6 זה מנגנון החלקת תמונה חזק יותר וקצב רפרוש מהיר יותר,
ועובדה - הרבה יותר מריחות, הצבעים לא חלקים, והשחור לא שחור. אין מספיק עומק וחדות!
בכל מקרה אני הרמתי ידיים וחבל. אבל בטוח שהטלויזיה הבאה שלי לא הולכת להיות סמסונג.
יותר מזה - הם הביאו לי טלויזיה לאחר שהסבירו לי שהחבילה קיבלה מכה, אבל הטלויזיה חדשה לגמרי. אבל ללא משקפיים. כאילו כל ההתנהלות שלהם היתה בסגנון - קח מה שאנחנו נותנים או שתחפש אותנו. הם לא ממהרים להתנצל או לעזור. אפילו מצאתי טלויזיה כמו שלי אצל ספק מורשה שלהם - היא עלתה שם 15K! הם לא היו מוכנים להביא לי אותה ואמרו שאם אין להם במחסן הם לא יכולים לעשות כלום.
ניסיתי למכור את ה- D6600 החדשה ולקנות משהו אחר - ללא הצלחה. כי למה שמישהו ירצה לקנות טלויזיה תלת מימד ב- 5000 שק"ל (למרות שבאותה תקופה היא עלתה מעל 6.5K) אם אין לה משקפיים.

בקיצר אם יש לך סבלנות וקרוב משפחה שהוא עו"ד קח אותם לתביעות קטנות.
אני מוכן לבוא להעיד !
בנוסף שלח מכתבים.
הדבר שאני מצטער עליו הוא שלא שלחתי מכתב לסמסונג העולמית. בטוח שאם הייתי עושה את זה הדברים היו נראים אחרת.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
bvlp
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 27, 2012
מספר הודעות: 63

 #28  נשלח: ד' 26/02/2014 16:47

יש למישהו פרטי התקשרות לסמסונג העולמית?
נברתי קצת באינטרנט ודי קשה למצוא כתובת כלשהי

תודה מראש.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
of1978 (אופיר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 25, 2008

מיקום: נהריה
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 2280

 #29  נשלח: ד' 26/02/2014 17:53

נסה פה
https://www.facebook.com/SamsungUSA/app_1581252309...

_________________
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
פרופיל | שלח הודעה | חפש
movieman
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2011
הבעות תודה: 339
מספר הודעות: 4469

 #30  נשלח: ד' 26/02/2014 19:26

קנית את הטלוויזיה הזו במיטב כספף ושילמת עליה סכום מאוד גבוה ,
אני חושב שאתה צריך לאגור עוד כוחות ולא לוותר בעניין.

אני גם אדם שנוטה להיות מתון ולא להתעסק בשטויות.

אני כן יכול לומר לך שהזמנתי מחו"ל רסיבר (פיוניר) שבדקתי אותו בחו"ל בעצמי ושלחתי עם אריזה מקורית על מנת שיהיה מוגן.
האריזה של הרסיבר שהגיעה לסניף שלי הייתה קרועה/שבורה בפינה - כל הקלקר היה שבור.
הרסיבר לא קיבל שריטה ושילמתי מע"מ וכו' כרגיל .
לאחר כשבוע הלך הרסיבר - הוא התחמם קצת ופשוט מת.
שלחתי אותו לחול לתיקון.

כשחזר אותו הרסיבר - המכס ביקש שאשלם שוב ועוד מחיר גבוה יותר בכ-50 אחוז - למרות ששילמתי מס' חודשים לפני כששחררתי אותו.
הגעתי למכס לאחר מס' שבועות של מסמכים שפיקססתי והראיתי ששילמתי כבר - אך זה לא הספיק.
הם טענו שמכיוון שהמכשיר לא עבר אצלם לפני שליחתו לתיקון (ולא רשמתי בטפשותי SN שלו) אז מבחינתם זה חדש - למרות שהראיתי להם את הקבלה ושרשום שם את הדגם.
אפילו את המסמכים של התיקון שהם "איבדו" - הצלחתי להשיג מהחברה שוב וזה לא סיפק אותם.

לקח לי 3 חודשים בהתקשקשויות עם המכס - (הגעתי לאדם האחראי על כל מכס ישראל וגם איתו זה לא היה קל) ולבסוף קובלתי את המכשיר ללא תשלום נוסף .
זה היה אבסורד לבקש ממני לשלם שוב מע"מ וכו' על רסיבר שחזר מתיקון - ונק שנגרם כביכול ע"י הנהג של המכס/דואר .
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht