רציתי לחלוק איתכם את נסיוני המר עם החנות הזאת למרות שכבר ראיתי שחלקו אותו בעבר בפורום.
רכשתי מכשיר Samsung Galaxy S2 שמשום מה התגלתה אצלו בעיה אחרי חצי שנה בחיבור ה-USB
שהוא גם חיבור הטעינה שלו לחשמל (בעיה שמונעת את טעינת סוללת המכשיר והשימוש בו).
לאחר בירור מעמיק התגלתה הבעיה כבעיה מאוד פופולרית בקרב המכשירים הנ"ל.
בעקבות זאת נאמר לי שלמכשיר התגלתה קורוזיה (מים במכשיר) שבוודאות אין קשר בין הנאמר למציאות.
למרות שמובטחת אחריות כוללת על תקלות מכשיר מלבד שבר או גניבה, אני יכול לומר בתור בן אדם שעוסק שנים במכירה ותיקון פלאפונים ש ELINE רצו רק ל"התנער" מאחריות מכיוון שידוע שקורוזיה מבטלת את אחריות המכשיר.
בנוסף לכך, זמן ההמתנה לתיקון שהחנות מציעה (בין 5-21 ימי עסקים לתיקון) הוא מהארוך ביותר שנתקלתי בו בשוק הפלאפונים, אין צורך להוסיף שבעידן המכשירים של היום זה המון זמן המתנה גם לכאלה שהסמארטפון הוא כלי עבודתם, וזמן לא מוצדק לחנות שמחזיקה 3 סניפים.
המתסכל ביותר מהנאמר כאן היא עלות מחירי התיקון הגבוהה, נתבקש ממני 240 ש"ח לתיקון שקע ה-USB במכשיר בעוד שבדקתי ב-4 חנויות שונות באיזור המרכז ומחירם היה נמוך בהרבה! כ- 100-120 ש"ח פחות מב-ELINE וכל זה למרות שבחנות ELINE רכשתי את המכשיר והוא להזכירכם עדיין תחת אחריות.
לסיכום שירות מתחת לכל ביקורת, לא הייתי חוזר לרכוש שם אפילו כיסוי!
חוות דעת על החנות ELINE - זהירות לא לקנות משם!
- neilkatzir (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 2
- הצטרף: יולי 2012
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 1 פעם
- dima_vy
-
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5902
- הצטרף: מרץ 2008
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 135 פעמים
- קיבל תודות: 298 פעמים
Re: חוות דעת על החנות ELINE - זהירות לא לקנות משם!
אם זה תחום העיסוק שלך, למה אתה קונה במקום אחר ולא משתמש בשירות של עצמך?neilkatzir כתב: אני יכול לומר בתור בן אדם שעוסק שנים במכירה ותיקון פלאפונים...
- neilkatzir (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 2
- הצטרף: יולי 2012
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 1 פעם
- epony
- חבר במועדון 10K
- הודעות: 10572
- הצטרף: מאי 2005
- נתן תודות: 647 פעמים
- קיבל תודות: 1368 פעמים
- sheva23
- חבר ותיק
- הודעות: 1813
- הצטרף: יוני 2006
- מיקום: חיפה-ת"א
- נתן תודות: 120 פעמים
- קיבל תודות: 56 פעמים
דבר ראשון אני מציע לך לפנות למועצה לצרכנות בבקשה לתיקון במסגרת אחריות וטיפול מהיר יותר, כיוון שזה מקרה חמור שגורם לאובדן האמון של הצרכנים בעסקים הקטנים.
אצלנו היה מקרה יותר מסובך, שעדיין לא סיפרתי כאן בפורום. אחותי קנתה מכשיר SONY NEO V בKSP ולאחר 3 חודשים של שימוש החלו ניתוקים ובעיות קליטה.
מסוג הבעיות שתמיד באופן טבעי נייחס לספקיות הסלולר. המלצתי לה לעבור מהוט מובייל לגולן, לא עזר, עברה לסלקום לא עזר.
השלב הבא, הצעתי לה לבטל בהגדרות של המכשיר את דור 3 בהגדרות "בחירת המפעיל", וכאן הפסיקו הניתוקים!
משמע הבעיה היתה במכשיר.
כל התהליך הזה נמשך כחודשיים וחצי של סיוט.
אחד העובדים של KSP עוד בהתחלה לפני שזוהתה הבעיה, הפנה אותה למעבדה לא נכונה שלקחה ממנה את המכשיר והחזיקה אותו כל תקופת החגים בסוכות, והמכשיר חזר עם מערכת הפעלה חדשה אך עם אותן הבעיות. במהלך התקופה היא קיבלה מהמעבדה מכשיר חלופי, בפעם הראשונה זה היה דור 2, אח"כ קיבלה LG OPTIMUS1 )
רק אחרי שהיא חזרה לאותה המעבדה בשנית והבטיחו להחליף לה את המכשיר לחדש! הם החלו לבצע התאמה בין המספר הסידורי של המכשיר לגוף ממנו הוא נקנה (KSP) , וגילו שיש טעות והיא היתה צריכה להביא את המכשיר למעבדה אחרת!
היא הלכה למעבדה החדשה שאליה הפנו, לקחו ממנה את המכשיר, עברו שבועיים שבמהלכם היא מתקשרת לבדוק מה עם המכשיר, משכו אותה כמה ימים ולבסוף אמרו לה להגיע לקחת. מיותר לציין שהיא כבר ללא כוחות והעצבים בשחקים, מגיעה למעבדה , ומנסים לדחוף לה מכשיר ישן עם כפתור בית בעל סימנים מחוקים וכו. היא כמובן סירבה לקבל את המכשיר.
חזרה הבייתה, למחורת התקשרה לשירות הלקוחות, העניין "בטיפול" כך עברו עוד כמה ימים, עוד שבוע של מריחות ותקווה שיתנו חדש אבל נאדה.
לבסוף היא פנתה במקביל גם לאחראי עמוד בפייסבוק שלהם וגם למועצה לצרכנות שטיפלה תוך מספר ימים בתלונה וביקשה לתגובה של KSP.
לאחר מספר ימים יצרו איתה קשר וכיוון שהמכשיר הזה NEO V הפסיק להימכר אצלם, הם זיכו אותה על העלות המלאה שלו. (1450 שח)
בהחלט חוויה קשה.
את המכשיר הבא שלה היא רכשה מELINE , הפעם HTC ONE V (דגם מוזל ב1500 שח). ביינתים מאוד מרוצה.
אני מקווה בשביל הבריאות שלה שלא יהיה לה בעיות עם המכשיר, אחרת שוב להתחיל במכתבים ומסירת מכשיר לתקופה ארוכה זה בהחלט סיוט.
אצלנו היה מקרה יותר מסובך, שעדיין לא סיפרתי כאן בפורום. אחותי קנתה מכשיר SONY NEO V בKSP ולאחר 3 חודשים של שימוש החלו ניתוקים ובעיות קליטה.
מסוג הבעיות שתמיד באופן טבעי נייחס לספקיות הסלולר. המלצתי לה לעבור מהוט מובייל לגולן, לא עזר, עברה לסלקום לא עזר.
השלב הבא, הצעתי לה לבטל בהגדרות של המכשיר את דור 3 בהגדרות "בחירת המפעיל", וכאן הפסיקו הניתוקים!
משמע הבעיה היתה במכשיר.
כל התהליך הזה נמשך כחודשיים וחצי של סיוט.
אחד העובדים של KSP עוד בהתחלה לפני שזוהתה הבעיה, הפנה אותה למעבדה לא נכונה שלקחה ממנה את המכשיר והחזיקה אותו כל תקופת החגים בסוכות, והמכשיר חזר עם מערכת הפעלה חדשה אך עם אותן הבעיות. במהלך התקופה היא קיבלה מהמעבדה מכשיר חלופי, בפעם הראשונה זה היה דור 2, אח"כ קיבלה LG OPTIMUS1 )
רק אחרי שהיא חזרה לאותה המעבדה בשנית והבטיחו להחליף לה את המכשיר לחדש! הם החלו לבצע התאמה בין המספר הסידורי של המכשיר לגוף ממנו הוא נקנה (KSP) , וגילו שיש טעות והיא היתה צריכה להביא את המכשיר למעבדה אחרת!
היא הלכה למעבדה החדשה שאליה הפנו, לקחו ממנה את המכשיר, עברו שבועיים שבמהלכם היא מתקשרת לבדוק מה עם המכשיר, משכו אותה כמה ימים ולבסוף אמרו לה להגיע לקחת. מיותר לציין שהיא כבר ללא כוחות והעצבים בשחקים, מגיעה למעבדה , ומנסים לדחוף לה מכשיר ישן עם כפתור בית בעל סימנים מחוקים וכו. היא כמובן סירבה לקבל את המכשיר.
חזרה הבייתה, למחורת התקשרה לשירות הלקוחות, העניין "בטיפול" כך עברו עוד כמה ימים, עוד שבוע של מריחות ותקווה שיתנו חדש אבל נאדה.
לבסוף היא פנתה במקביל גם לאחראי עמוד בפייסבוק שלהם וגם למועצה לצרכנות שטיפלה תוך מספר ימים בתלונה וביקשה לתגובה של KSP.
לאחר מספר ימים יצרו איתה קשר וכיוון שהמכשיר הזה NEO V הפסיק להימכר אצלם, הם זיכו אותה על העלות המלאה שלו. (1450 שח)
בהחלט חוויה קשה.
את המכשיר הבא שלה היא רכשה מELINE , הפעם HTC ONE V (דגם מוזל ב1500 שח). ביינתים מאוד מרוצה.
אני מקווה בשביל הבריאות שלה שלא יהיה לה בעיות עם המכשיר, אחרת שוב להתחיל במכתבים ומסירת מכשיר לתקופה ארוכה זה בהחלט סיוט.
אתר הרישמי "אוהדי מילאן בישראל". http://www.acmfdd.com/
http://www.milanclubisrael.com/
מי שטס לאיטליה ויבקר בסן סירו, מוזמן לדבר איתי בנוגע לכרטיסים.
http://www.milanclubisrael.com/
מי שטס לאיטליה ויבקר בסן סירו, מוזמן לדבר איתי בנוגע לכרטיסים.
- Hertz33
- חבר ותיק
- הודעות: 2910
- הצטרף: יוני 2011
- מיקום: בת ים West Side
- נתן תודות: 35 פעמים
- קיבל תודות: 138 פעמים
אני חושב שזה לא מקרה נקודתי שקשור לחנות\רשת הספציפית הזאת. ב90 אחוז מהחנויות היית נתקל בסוג של בעיה כזאת או אחרת כשזה מגיע לאחריות המכשיר. אני אישית רכשתי את הS2 שלי מELINE מלפני בערך שנה וחצי ועד עכשיו(טפו טפו טפו) אין שום בעיות. ואני התעסקתי איתו אין ספור פעמים בצריבת רומים וכו'. וזה בלי להזכיר לשתי השובבות שגם "התעסקו" עם המכשיר.
"על החתום...."
- liorreem
- חבר ותיק
- הודעות: 2387
- הצטרף: ספטמבר 2005
- שם מלא: ליאור ראם
- מיקום: הרצליה
- נתן תודות: 536 פעמים
- קיבל תודות: 134 פעמים
תגידו, מישהו נתקל בחנות כלשהי בארץ שלא מתחמקת בתירוץ של "המכשיר נפל" או "למכשיר יש קורוזיה", ואכן קיבל תיקון חינם ללא ויכוחים במסגרת האחריות?
נראה לי שלא קיים דבר כזה בארץ המצ'וקמקת הזו.
עדיף לקנות בחו"ל ולא לצפות לכלום מאשר לקנות ביוקר בארץ בשביל האחריות ואחרי זה לסבול מהמפח נפש הזה שזורקים אותך מהחנות כשאתה בא לממש את האחריות.
אם יש איזה יחיד סגולה כזה עם נסיון חיובי , נשמח לשמוע.
נראה לי שלא קיים דבר כזה בארץ המצ'וקמקת הזו.
עדיף לקנות בחו"ל ולא לצפות לכלום מאשר לקנות ביוקר בארץ בשביל האחריות ואחרי זה לסבול מהמפח נפש הזה שזורקים אותך מהחנות כשאתה בא לממש את האחריות.
אם יש איזה יחיד סגולה כזה עם נסיון חיובי , נשמח לשמוע.
- dima_vy
-
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5902
- הצטרף: מרץ 2008
- מיקום: מרכז
- נתן תודות: 135 פעמים
- קיבל תודות: 298 פעמים
אני אישית קונה מכשירים רק בחו"ל. ואחד החברים שלי דווקא כן נזקק לתיקון של מכשיר שנרכש ב-Eline, והוא דווקא אמר שקיבל שירות בסדר, ומכשיר תוקן ללא שום בעיה...liorreem כתב:תגידו, מישהו נתקל בחנות כלשהי בארץ שלא מתחמקת בתירוץ של "המכשיר נפל" או "למכשיר יש קורוזיה", ואכן קיבל תיקון חינם ללא ויכוחים במסגרת האחריות?
נראה לי שלא קיים דבר כזה בארץ המצ'וקמקת הזו.
עדיף לקנות בחו"ל ולא לצפות לכלום מאשר לקנות ביוקר בארץ בשביל האחריות ואחרי זה לסבול מהמפח נפש הזה שזורקים אותך מהחנות כשאתה בא לממש את האחריות.
אם יש איזה יחיד סגולה כזה עם נסיון חיובי , נשמח לשמוע....
- yuria
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4171
- הצטרף: מרץ 2006
- מיקום: חולון
- נתן תודות: 99 פעמים
- קיבל תודות: 239 פעמים
הוצאת לי את המילים מהפהliorreem כתב:תגידו, מישהו נתקל בחנות כלשהי בארץ שלא מתחמקת בתירוץ של "המכשיר נפל" או "למכשיר יש קורוזיה", ואכן קיבל תיקון חינם ללא ויכוחים במסגרת האחריות?
נראה לי שלא קיים דבר כזה בארץ המצ'וקמקת הזו.
עדיף לקנות בחו"ל ולא לצפות לכלום מאשר לקנות ביוקר בארץ בשביל האחריות ואחרי זה לסבול מהמפח נפש הזה שזורקים אותך מהחנות כשאתה בא לממש את האחריות.
אם יש איזה יחיד סגולה כזה עם נסיון חיובי , נשמח לשמוע....
הבעיה העיקרית הינה השירות לאחר הקנייה .....
מסך אולד LG65C8.
רסיבר Marantz SR7015
רמקולים פולק אודיו S20+S30.
סראונד ביפולר מוניטור אודיו.
רסיבר Marantz SR7015
רמקולים פולק אודיו S20+S30.
סראונד ביפולר מוניטור אודיו.
- yanivol
- חבר ותיק
- הודעות: 2750
- הצטרף: יולי 2006
- שם מלא: yanivol
- מיקום: פה קרוב
- נתן תודות: 135 פעמים
- קיבל תודות: 99 פעמים
לפני כחצי שנה קניתי ב ELINE סמסונג ACE לזוגתי. לאחר כשלושה חודשים התקלקל המכשיר.
הטלפון לא נפל, לא נחבל, לא נרטב ולא נעשה כל שינוי במערכת ההפעלה שלו.
למרות האמור לעיל ELINE התנערו מהאחריות וסרבו לתקן את המכשיר.
אני לא יודע אם זה השרות שמקבלים בחנויות אחרות. זו לא איכות שרות שאני מוכן להתפשר עליה.
אני לא אקנה ב ELINE יותר.
אם זו איכות השרות שניתן לצפות לה מיבואנים פרללים, עדיף לקנות את הטלפון ב EBAY
הטלפון לא נפל, לא נחבל, לא נרטב ולא נעשה כל שינוי במערכת ההפעלה שלו.
למרות האמור לעיל ELINE התנערו מהאחריות וסרבו לתקן את המכשיר.
אני לא יודע אם זה השרות שמקבלים בחנויות אחרות. זו לא איכות שרות שאני מוכן להתפשר עליה.
אני לא אקנה ב ELINE יותר.
אם זו איכות השרות שניתן לצפות לה מיבואנים פרללים, עדיף לקנות את הטלפון ב EBAY
איסטרה בלגינא קיש קיש קריא