אכזבה משרות YES או ציפיות גבוהות?!

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
dvas (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 59
הצטרף: מאי 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

אכזבה משרות YES או ציפיות גבוהות?!

נושא שלא נקרא #1 

עברתי ל-YES לפני כשנה וחצי אחרי שהייתי מנוי של כבלים עשור וחצי (בגלל שרות).
התחברתי ל-Yes Max Total ונהנתי.
אתמול סביבות צהרים גיליתי שאין בכלל סיגנל בכל הבית. עליתי לגג וראיתי שהפקק של LNB נפל (התפורר מהזמן).
התקשרתי ל-YES, עשו מספר בדיקות שבמהלכם אמרו שאם לא יצליחו לפתור את הבעיה, ישלחו תכנאי עוד באותו יום.
עד כאן הכל טוב ויפה. (Y)
לאחר שכל הבדיקות נכשלו (תקלה 30), התומך בדק וחזר שיש טכנאי רק מחר! (n)
לא עזר לי שהתעקשתי... רק אחרי כמה צעקות ושיחה עם ראש משמרת קבעו לי טכנאי לערב (20:00-22:00). (Y)
סביבות 21:00, הגיע הטכנאי שכבר בהתחלה התחיל להסביר שהוא כבר לא עובד קבלן ואסור לו לעלות לגג רעפים. :@
הוא התחיל לדבר עם ממונים שלו.... בזמן שנמצא אצלי בבית. אמרתי לו אם הוא לא פותר את הבעיה, שיקח את הכל הציוד שלי....
בזמן הזה, קבלתי שיחה מ-YES להסביר לי מה המצב. עוד שאני מדבר עם YES, הטכנאי אומר לי שהוא רוצה להמשיך את השיחה שלו בחוץ לשניה...... ויוצא ..... ופשוט נסע!!!
כבר לא רציתי לשמוע מיש להם להגיד לי בטלפון ונתקתי.

עליתי שוב לגג ומצאתי דבור בתוך LNB. הוצאתי אותו, אטמתי את ה-LNB עם כיסוי במקום הפקק שחסר ופתרתי את הבעיה.

מה אתם הייתם עושים עכשיו מול YES??

zovirax
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 15619
הצטרף: פברואר 2006
שם מלא: zovirax
נתן תודות: 269 פעמים
קיבל תודות: 303 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

גם לי היה מקרה של no signal השבוע, התקשרתי ל YES , וגיליתי ירידה חדה באיכות השירות.
מורגש באופן דרסטי!

kobbi
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4512
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 223 פעמים
קיבל תודות: 377 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

סלח לי אבל אני לא מבין מדוע אתה חושב שיס אמורים לספק טכנאי מהרגע להרגע. זה לא מקרר, זה בסהכ ממיר טלויזיה.
אני אומנם התנתקי מיס בשל החלטה שלא משתלמת הוצאה של 4000 שח בשנה בעבור מה שמקבלים אבל במשך למעלה מעשור קבלתי שרות טכני מצויין לכשנדרש.
לדעתי הגזמת.

zovirax
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 15619
הצטרף: פברואר 2006
שם מלא: zovirax
נתן תודות: 269 פעמים
קיבל תודות: 303 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

אני משלם 300 שקל בחודש, אני רוצה טכנאי מהרגע להרגע.
בשבילי זה יותר קריטי ממקרר.

Shayosef
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5891
הצטרף: אפריל 2007
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 448 פעמים
קיבל תודות: 242 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

אין דבר כזה טכנאי מהרגע להרגע, כולה טלוויזיה בלויין לא איזה מוצר פרימיום מטורף.
שי

zovirax
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 15619
הצטרף: פברואר 2006
שם מלא: zovirax
נתן תודות: 269 פעמים
קיבל תודות: 303 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

Shayosef כתב:אין דבר כזה טכנאי מהרגע להרגע, כולה טלוויזיה בלויין לא איזה מוצר פרימיום מטורף.
...
במקרה שהיה לי השבוע - מיום שבת שהתחילו הגשמים התקלקל ה YES.
ידעתי שמדובר בבעיה כללית לכל הבניין.
התקשרתי לשירות , קיבלתי אטימות של נציג שלא מוכן לעשות מעבר.

אני לא חייב להיות בבית בשביל תקלה של כל הבניין! שילחו טכנאי שנמצא באיזור שיתקן את הבעיה.

רק ביום שלישי בערב הם תיקנו את הבעיה.
נערך לאחרונה על ידי zovirax ב 15/11/2012 11:13, נערך פעם 1 בסך הכל.

MartinHSabag
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 59332
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: מרטין סבג
מיקום: כפר-סבא
נתן תודות: 858 פעמים
קיבל תודות: 1619 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #7 

מילא מהרגע להרגע, אבל אם חלילה היה נופל הטכנאי מהגג רעפים ב-21:00 (חושך, כן?)???
אני בהחלט יכול להבין את המשמעות של מחסור בטלוויזיה, אבל לא הייתי מוכן לסכן חיי אדם בשביל זה....
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me

dvas (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 59
הצטרף: מאי 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #8 

MartinHSabag כתב:מילא מהרגע להרגע, אבל אם חלילה היה נופל הטכנאי מהגג רעפים ב-21:00 (חושך, כן?)???
אני בהחלט יכול להבין את המשמעות של מחסור בטלוויזיה, אבל לא הייתי מוכן לסכן חיי אדם בשביל זה....
...
למה הוא כלל הגיע כאשר ידוע שהביעה על הגג?
ואם כבר הגיע, למה לא לתת לי את הפקק כמו שבקשתי.... ולמה לברוח בלי להגיד?
קצט לחשוב מחוץ לקופסה

BIKER
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 40
הצטרף: פברואר 2011
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 3 פעמים

רבותי פרופורציות

נושא שלא נקרא #9 

לצפות שהטכנאי יקח על עצמו סיכון לעבוד בסביבה לא בטוחה ובשביל מה... בסה"כ טלויזיה בלוויין.

הדרישות שלך לא הגיוניות.

שים את עצמך לדקה במקום אותו טכנאי (שסביר להניח מרוויח פחות ממך).

epony
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 10572
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 647 פעמים
קיבל תודות: 1368 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

ציפיות גבוהות. :oops:

elor-bj
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 149
הצטרף: מאי 2011
נתן תודות: 33 פעמים
קיבל תודות: 11 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

קצת מצחיק מה שאתה מספר.... א. אם יש לך תלונות פשוט תתנתק, אתה לא חייב להם כלום והם לא לך...

נשמע מוזר שאנשים כל הזמן כל הזמן מתלוננים על דבר שהם בחרו! הזוייייי....

טכנאי של יס לפי מיטב זכרוני לא יכול לעלות לגג רעפים ולא משנה באיזו שעה, צריך קבלן שעובד עם יס.

אם הוא אמר לך שהוא יוצא לשיחה וברח לך.. סימן שממש היית קר אליו ואתה מסוג האנשים הקשים שלא מבינים כנראה כלום (מה הטכנאי אשם?)

אני במקומו הייתי בורח בלי להמציא תירוצים.....

שבת שלום!

אגב, אני מנוי של יס המון זמן ותמיד קיבלתי את הטכנאים בחיוך רחב גם כשאיחרו וגם שבאו אחרי 4 ימים! הכל שאלה של גישה....

זורו44
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5453
הצטרף: ינואר 2008
מיקום: קריות
נתן תודות: 422 פעמים
קיבל תודות: 190 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

ההנהלה של יס דפוקה,מעסיקה טלפניות כמו במשטרה עם ידע ושיקול דעת ברמה נמוכה.
שלחו טכנאי בעשר בלילה רק לרצות את הלקוח שבטח צרח עליהם.
המערכת של יס נמצאת בעיקרה בגג,חוקי משרד העבודה אוסרים באופן מפורש עבודה על גגות רעפים,
ובמיוחד בחשיכה.
צריך להיות שמוק גדול לעלות בלילה,בשביל טלויזיה.יכולים להתרסק ולצאת נכים.
הLNB חייב להיות מוחלף לחדש,כל האילתורים של פקק ,זה לא יחזיק בגשם או בסערה שתהיה בשבועיים הקרובים.
חלילה וחס אם אורח ,או איש שרות שמזמינים הביתה והוא נפגע או נהרג ואין לך ביטוח מתאים,אתה עלול להשאר
ללא קורת גג ולשלם מאות אלפי שקלים,על ארוע שקרה בחצר או בבית הפרטי שלך.
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

שלחו טכנאי כי הלקוח עשה בלאגן, ובשביל לרצות שלחו טכנאי שאולי יכול לעזור במידה וזה משהו קטן, מה לעשות שלישראלים הכל דחוף ועכשיו?
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

dvas (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 59
הצטרף: מאי 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #14 

תודה רבה לכולם על התגובות (ברצינות!). זה מכניס אותי לפרופורציות :roll:

זורו44
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5453
הצטרף: ינואר 2008
מיקום: קריות
נתן תודות: 422 פעמים
קיבל תודות: 190 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

zovirax כתב:אני משלם 300 שקל בחודש, אני רוצה טכנאי מהרגע להרגע.
בשבילי זה יותר קריטי ממקרר.
...
שרות כזה היה קיים ביס,עד הופעת "חוק פיצוי אחור הטכנאי".
זה גרם ליס לעבוד לפי התקנות ,וכמו קופת חולים ולא כמו אמבולנס.
היום אין סיכוי שזה יחזור,גם בגלל מדיניות החברה להתמקד בהתקנת לקוחות,כשהשרות המהיר ללקוח
ירד מסדר העדיפות.
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”