עברתי ל-YES לפני כשנה וחצי אחרי שהייתי מנוי של כבלים עשור וחצי (בגלל שרות).
התחברתי ל-Yes Max Total ונהנתי.
אתמול סביבות צהרים גיליתי שאין בכלל סיגנל בכל הבית. עליתי לגג וראיתי שהפקק של LNB נפל (התפורר מהזמן).
התקשרתי ל-YES, עשו מספר בדיקות שבמהלכם אמרו שאם לא יצליחו לפתור את הבעיה, ישלחו תכנאי עוד באותו יום.
עד כאן הכל טוב ויפה.
לאחר שכל הבדיקות נכשלו (תקלה 30), התומך בדק וחזר שיש טכנאי רק מחר!
לא עזר לי שהתעקשתי... רק אחרי כמה צעקות ושיחה עם ראש משמרת קבעו לי טכנאי לערב (20:00-22:00).
סביבות 21:00, הגיע הטכנאי שכבר בהתחלה התחיל להסביר שהוא כבר לא עובד קבלן ואסור לו לעלות לגג רעפים.
הוא התחיל לדבר עם ממונים שלו.... בזמן שנמצא אצלי בבית. אמרתי לו אם הוא לא פותר את הבעיה, שיקח את הכל הציוד שלי....
בזמן הזה, קבלתי שיחה מ-YES להסביר לי מה המצב. עוד שאני מדבר עם YES, הטכנאי אומר לי שהוא רוצה להמשיך את השיחה שלו בחוץ לשניה...... ויוצא ..... ופשוט נסע!!!
כבר לא רציתי לשמוע מיש להם להגיד לי בטלפון ונתקתי.
עליתי שוב לגג ומצאתי דבור בתוך LNB. הוצאתי אותו, אטמתי את ה-LNB עם כיסוי במקום הפקק שחסר ופתרתי את הבעיה.
מה אתם הייתם עושים עכשיו מול YES??
אכזבה משרות YES או ציפיות גבוהות?!
- zovirax
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 15619
- הצטרף: פברואר 2006
- שם מלא: zovirax
- נתן תודות: 269 פעמים
- קיבל תודות: 303 פעמים
במקרה שהיה לי השבוע - מיום שבת שהתחילו הגשמים התקלקל ה YES.Shayosef כתב:אין דבר כזה טכנאי מהרגע להרגע, כולה טלוויזיה בלויין לא איזה מוצר פרימיום מטורף....
ידעתי שמדובר בבעיה כללית לכל הבניין.
התקשרתי לשירות , קיבלתי אטימות של נציג שלא מוכן לעשות מעבר.
אני לא חייב להיות בבית בשביל תקלה של כל הבניין! שילחו טכנאי שנמצא באיזור שיתקן את הבעיה.
רק ביום שלישי בערב הם תיקנו את הבעיה.
נערך לאחרונה על ידי zovirax ב 15/11/2012 11:13, נערך פעם 1 בסך הכל.
- MartinHSabag
- מנהל
- הודעות: 59332
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: מרטין סבג
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 858 פעמים
- קיבל תודות: 1619 פעמים
- יצירת קשר:
למה הוא כלל הגיע כאשר ידוע שהביעה על הגג?MartinHSabag כתב:מילא מהרגע להרגע, אבל אם חלילה היה נופל הטכנאי מהגג רעפים ב-21:00 (חושך, כן?)???
אני בהחלט יכול להבין את המשמעות של מחסור בטלוויזיה, אבל לא הייתי מוכן לסכן חיי אדם בשביל זה.......
ואם כבר הגיע, למה לא לתת לי את הפקק כמו שבקשתי.... ולמה לברוח בלי להגיד?
קצט לחשוב מחוץ לקופסה
רבותי פרופורציות
לצפות שהטכנאי יקח על עצמו סיכון לעבוד בסביבה לא בטוחה ובשביל מה... בסה"כ טלויזיה בלוויין.
הדרישות שלך לא הגיוניות.
שים את עצמך לדקה במקום אותו טכנאי (שסביר להניח מרוויח פחות ממך).
הדרישות שלך לא הגיוניות.
שים את עצמך לדקה במקום אותו טכנאי (שסביר להניח מרוויח פחות ממך).
- epony
- חבר במועדון 10K
- הודעות: 10572
- הצטרף: מאי 2005
- נתן תודות: 647 פעמים
- קיבל תודות: 1368 פעמים
קצת מצחיק מה שאתה מספר.... א. אם יש לך תלונות פשוט תתנתק, אתה לא חייב להם כלום והם לא לך...
נשמע מוזר שאנשים כל הזמן כל הזמן מתלוננים על דבר שהם בחרו! הזוייייי....
טכנאי של יס לפי מיטב זכרוני לא יכול לעלות לגג רעפים ולא משנה באיזו שעה, צריך קבלן שעובד עם יס.
אם הוא אמר לך שהוא יוצא לשיחה וברח לך.. סימן שממש היית קר אליו ואתה מסוג האנשים הקשים שלא מבינים כנראה כלום (מה הטכנאי אשם?)
אני במקומו הייתי בורח בלי להמציא תירוצים.....
שבת שלום!
אגב, אני מנוי של יס המון זמן ותמיד קיבלתי את הטכנאים בחיוך רחב גם כשאיחרו וגם שבאו אחרי 4 ימים! הכל שאלה של גישה....
נשמע מוזר שאנשים כל הזמן כל הזמן מתלוננים על דבר שהם בחרו! הזוייייי....
טכנאי של יס לפי מיטב זכרוני לא יכול לעלות לגג רעפים ולא משנה באיזו שעה, צריך קבלן שעובד עם יס.
אם הוא אמר לך שהוא יוצא לשיחה וברח לך.. סימן שממש היית קר אליו ואתה מסוג האנשים הקשים שלא מבינים כנראה כלום (מה הטכנאי אשם?)
אני במקומו הייתי בורח בלי להמציא תירוצים.....
שבת שלום!
אגב, אני מנוי של יס המון זמן ותמיד קיבלתי את הטכנאים בחיוך רחב גם כשאיחרו וגם שבאו אחרי 4 ימים! הכל שאלה של גישה....
- זורו44
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5453
- הצטרף: ינואר 2008
- מיקום: קריות
- נתן תודות: 422 פעמים
- קיבל תודות: 190 פעמים
ההנהלה של יס דפוקה,מעסיקה טלפניות כמו במשטרה עם ידע ושיקול דעת ברמה נמוכה.
שלחו טכנאי בעשר בלילה רק לרצות את הלקוח שבטח צרח עליהם.
המערכת של יס נמצאת בעיקרה בגג,חוקי משרד העבודה אוסרים באופן מפורש עבודה על גגות רעפים,
ובמיוחד בחשיכה.
צריך להיות שמוק גדול לעלות בלילה,בשביל טלויזיה.יכולים להתרסק ולצאת נכים.
הLNB חייב להיות מוחלף לחדש,כל האילתורים של פקק ,זה לא יחזיק בגשם או בסערה שתהיה בשבועיים הקרובים.
חלילה וחס אם אורח ,או איש שרות שמזמינים הביתה והוא נפגע או נהרג ואין לך ביטוח מתאים,אתה עלול להשאר
ללא קורת גג ולשלם מאות אלפי שקלים,על ארוע שקרה בחצר או בבית הפרטי שלך.
שלחו טכנאי בעשר בלילה רק לרצות את הלקוח שבטח צרח עליהם.
המערכת של יס נמצאת בעיקרה בגג,חוקי משרד העבודה אוסרים באופן מפורש עבודה על גגות רעפים,
ובמיוחד בחשיכה.
צריך להיות שמוק גדול לעלות בלילה,בשביל טלויזיה.יכולים להתרסק ולצאת נכים.
הLNB חייב להיות מוחלף לחדש,כל האילתורים של פקק ,זה לא יחזיק בגשם או בסערה שתהיה בשבועיים הקרובים.
חלילה וחס אם אורח ,או איש שרות שמזמינים הביתה והוא נפגע או נהרג ואין לך ביטוח מתאים,אתה עלול להשאר
ללא קורת גג ולשלם מאות אלפי שקלים,על ארוע שקרה בחצר או בבית הפרטי שלך.
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- זורו44
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5453
- הצטרף: ינואר 2008
- מיקום: קריות
- נתן תודות: 422 פעמים
- קיבל תודות: 190 פעמים
שרות כזה היה קיים ביס,עד הופעת "חוק פיצוי אחור הטכנאי".zovirax כתב:אני משלם 300 שקל בחודש, אני רוצה טכנאי מהרגע להרגע.
בשבילי זה יותר קריטי ממקרר....
זה גרם ליס לעבוד לפי התקנות ,וכמו קופת חולים ולא כמו אמבולנס.
היום אין סיכוי שזה יחזור,גם בגלל מדיניות החברה להתמקד בהתקנת לקוחות,כשהשרות המהיר ללקוח
ירד מסדר העדיפות.
האמת מנצחת בסופו של דבר תמיד