יש לי דיסק של WD 1TB ירוק
נשאר לו אחריות עד לסוף אפריל השנה...
מחוסר רצון לריב איתם ולהתעצבן הדחתי את הטיפול בו והוא ישב במגירה...
אני הולך לעשות איתם ניסוי. הדיסק ללא שריטה.
נראה מה יגידו וכמה זמן ייקח להם לתקן...
אני שומע מכל בנאדם שני על התחלואות של העסק הזה וחבל כי הוא בית עסק שהחל במהפכת המחירים הזו.
התנערות מאחריות לדיסק קשיח ברשת KSP
- shlomiassaf
- חבר ותיק
- הודעות: 1444
- הצטרף: נובמבר 2005
- מיקום: חיפה והקריות
- נתן תודות: 42 פעמים
- קיבל תודות: 70 פעמים
למרות שאני כבר הרבה זמן קונה ב-KSP עוד לא יצא לי לממש אחריות דרכם, ולפי איך שנראה פה זה למזלי.
לעומת זאת, אני דווקא מחרים את אייבורי אחרי שירות לקוחות בזיוני:
הגעתי לסניף רמת גן כדי להחליף דיסק קשיח תקול. הגעתי לאשנב של המחסן/מעבדה וחיכיתי בתור, היו כ-5 אנשים. הטכנאי בדיוק לקח מחשב ממישהי והחליט לבדוק אותו להבין מה הבעיה. בסניף היו גם עמדות מכירה בערך כ-5 (אם אני זוכר נכון) ובכולן היו נציגים שהיו פנויים.
לאחר המתנה של 20 דקות, התור שעמדתי בו התנפח כבר ל-15 איש, והטכנאי עדיין התעסק במחשב של הגברת. ביקשנו ממנו שיעזוב רגע את המחשב, ייקח מאיתנו את הציוד התקול שהיה באחריות לבדיקה ושיצרו איתנו קשר בטלפון עם פרטים נוספים, העיקר שלא נצטרך לחכות בתור בזמן שהוא מפרק את המחשב ומחפש את הבעיה.
בשלב מסוים התור גדל ל-20 אנשים ופנינו לאנשי המכירות שיבואו לעזור, רק שיקחו את המוצר התקול. לצערנו נענינו בשלילה ובנפנוף כי הם טענו שזה לא תפקידם (נימוסים לא היו שם).
בשלב מסוים התחילו צעקות ואנשים התקשרו למוקד הארצי של אייבורי להתלונן ואחרי שעה שחיכינו בתור הטכנאי קיבל הוראה מלמעלה לעזוב את המחשב ולטפל בנו.
מיותר לציין שמאותו רגע נשבעתי שלא אדרוך יותר בחנות הזאת. החוסר הנימוסים והלגלוג על הלקוחות היה מאוד מביש.
אני רק מקווה שזאת לא מגמה של החנויות הזולות אחרת נצטרך לחזור לקנות ביוקר.
לעומת זאת, אני דווקא מחרים את אייבורי אחרי שירות לקוחות בזיוני:
הגעתי לסניף רמת גן כדי להחליף דיסק קשיח תקול. הגעתי לאשנב של המחסן/מעבדה וחיכיתי בתור, היו כ-5 אנשים. הטכנאי בדיוק לקח מחשב ממישהי והחליט לבדוק אותו להבין מה הבעיה. בסניף היו גם עמדות מכירה בערך כ-5 (אם אני זוכר נכון) ובכולן היו נציגים שהיו פנויים.
לאחר המתנה של 20 דקות, התור שעמדתי בו התנפח כבר ל-15 איש, והטכנאי עדיין התעסק במחשב של הגברת. ביקשנו ממנו שיעזוב רגע את המחשב, ייקח מאיתנו את הציוד התקול שהיה באחריות לבדיקה ושיצרו איתנו קשר בטלפון עם פרטים נוספים, העיקר שלא נצטרך לחכות בתור בזמן שהוא מפרק את המחשב ומחפש את הבעיה.
בשלב מסוים התור גדל ל-20 אנשים ופנינו לאנשי המכירות שיבואו לעזור, רק שיקחו את המוצר התקול. לצערנו נענינו בשלילה ובנפנוף כי הם טענו שזה לא תפקידם (נימוסים לא היו שם).
בשלב מסוים התחילו צעקות ואנשים התקשרו למוקד הארצי של אייבורי להתלונן ואחרי שעה שחיכינו בתור הטכנאי קיבל הוראה מלמעלה לעזוב את המחשב ולטפל בנו.
מיותר לציין שמאותו רגע נשבעתי שלא אדרוך יותר בחנות הזאת. החוסר הנימוסים והלגלוג על הלקוחות היה מאוד מביש.
אני רק מקווה שזאת לא מגמה של החנויות הזולות אחרת נצטרך לחזור לקנות ביוקר.
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
- gechts
- חבר ותיק
- הודעות: 2501
- הצטרף: ינואר 2005
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 201 פעמים
אני מוכרח להודות שמה שעשו לי בסניף ראשון לפני כמה שנים נצרב לי בזיכרון ומאז אני לא מתקרב וככה גם אומרKSP כתב:המקרה הסצפיפי סודר מול הלקוח,
אנחנו בוחנים את הדברים שנאמרים בפורום, ובטח שאנחנו לא לוקחים בקלות ראש את הדברים הנאמרים.
אני מסכים כי יש לנו צורך להשתפר ואנחנו כל הזמן עובדים על זה כדי לשפר את מערך השירות שלנו.
תודה....
לחבריי לעבודה ושלאר המקומות... אני מתרחק כמו מאש..
ממליץ לכם להפנים כמה נזק יש בשירות רע!
ועפ"י כמות התגובות כאן.. כנראה שיש דברים בגו, תפנימו ותסיקו מסקנות!
אני כבר שנים קונה בגלל זה באייבורי שהם התחרים הגדולים שלכם, ושם לא אחת ולא שתיים
כשהייתי צריך שירות הם היו מצויינים!!
השירות חשוב לא פחות ואף הרבה יותר מהמחירים
"כי לא בדקתי"arotman כתב:טוב אז הנה המקרה שלי, מס קריאה 4632 דיזינגוף סנטר, חשבונית 99359 רמת השרון.
רכשתי ברמת השרון ביום שישי ב 11 לינואר 2013 דיסק SSD חדש מתוצרת אינטל בגודל 60 GB
http://ksp.co.il/?uin=15532
על הדיסק התקנתי מערכת הפעלה Windows8 שאותה גם קניתי ב KSP וכן דיסק קשיח 2 TERA של SEAGATE, השארתי אצלם 1124 ש"ח.
אתמול הדיסק SSD התחיל לעשות בעיות, ניסיתי לשנות PORT SATA ולבצע RECOVERY
של מערכת ההפעלה לפתע הדיסק הפסיק להיות מזוהה ב BIOS,לקחתי היום את הדיסק לסניף בדיזינגוף סנטר והריטואל הרגיל של KSP התחיל, הטכנאי בדק את הדיסק ואישר שלא ניתן לזהות אותו ו"שמח" לגלות נזק פיזי, פיסה של פלסטיק קטנה שהייתה חסרה ממחבר המתח, שאגב אני לא יכול ליהיות בטוח שלא קיבלתי את המוצר כך מהם כי לא בדקתי!
נמסר לי שהדיסק יילקח לבדיקה במעבדה שלהם בחיפה והתהליך לוקח 14 יום והחתימו אותי על טופס שנמצא נזק פיזי בדיסק והם ינסו לתקן את המוצר שלא נמצא באחריות או משהו כזה, בינתיים אין לי מערכת הפעלה והיום בערב אני צריך להתחיל את כל תהליך ההתקנה מחדש, למזלי המידע היה בדיסקים אחרים, נוסף הוספתי חטא על פשע ורכשתי כרטיס SATA III + כבלים +מתאם מתח מכיוון שאני חושש שהדיסק של אינטל אולי גרם לתקלה בבקר של הלוח.
בוא נחייה ונראה מה יהיו התוצאות שלי לגבי דיסק שעבד אצלי 11 יום סך הכול, במידה ולא אקבל דיסק חדש או זיכוי
אותי הם כבר הפסידו כלקוח וכן את כל חברי ומכרי וחבל.. אגב למדתי שKSP לא תמיד זולים מהמתחרים ולי היה פשוט מאוד נוח וקרוב לקנות מהם מוצרים ועד עתה לא הייתי צריך שרות.
בד"כ הייתי רוכש מוצרים מ א.א מחשבים בנתניה www.1pc.co.il שעד היום מעולם לא אכזבו וחבל של רכשתי דרכם, החיסרון לרכוש שם עבורי הוא בעיקר המרחק והמשלוח שאני מממן אבל לאור ניסיון העבר עמם, אם הייתי נתקל במקרה דומה אצלם היו מחליפים לי את המוצר בכלל בלי לשאול שאלות......
פה עצרתי לקרוא... אני לא מבין מה הקטע - אומרים לך לבדוק את הכונן לנזק פיזי, תפתח אותו, תבדוק אם חסר משהו ואם כן תחליף...
גם אני נכוותי מדברים כאלה עד שלמדתי לבדוק את מצב המוצר לפני שאני יוצא מהחנות...
- benny123
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5991
- הצטרף: אוקטובר 2009
- מיקום: אצלך במחשב
- נתן תודות: 556 פעמים
- קיבל תודות: 937 פעמים
4 אלף צפיות - הכוח הוא בידי הצרכנים, הפיצו את הבשורה
KSP, לא הבאתם את התמונות, ניסיתם בהתחלה והתמדתם בקטע של "נזק פיזי והאחריות בטלה" ואז לפתע פתאום אושר החלפה?
איפה ה-ת-מ-ו-נ-ו-ת? האם ההחלפה מבוצעת לפנים משורת הדין או כי הצדק עם הלקוח הפעם?
לא בושה להודות בטעות, בושה להסתיר טעות ובכל הדרך עד לגילוי הצדק לאמלל את הלקוח במסכת ייסורים בלי מילת התנצלות.
בתור אחד שקונה ממכם המון רכיבים, מחשבים וציוד היקפי בגלל המחיר - אני מודה לאל כל יום ויום שלא יוצא לי לבדוק אותכם במעמד אחריות כי כאן לפי כל התגובות האחריות אצכם היא רק פיסת נייר עם אמרות יפות והתנערות חלקה.
KSP, לא הבאתם את התמונות, ניסיתם בהתחלה והתמדתם בקטע של "נזק פיזי והאחריות בטלה" ואז לפתע פתאום אושר החלפה?
איפה ה-ת-מ-ו-נ-ו-ת? האם ההחלפה מבוצעת לפנים משורת הדין או כי הצדק עם הלקוח הפעם?
לא בושה להודות בטעות, בושה להסתיר טעות ובכל הדרך עד לגילוי הצדק לאמלל את הלקוח במסכת ייסורים בלי מילת התנצלות.
בתור אחד שקונה ממכם המון רכיבים, מחשבים וציוד היקפי בגלל המחיר - אני מודה לאל כל יום ויום שלא יוצא לי לבדוק אותכם במעמד אחריות כי כאן לפי כל התגובות האחריות אצכם היא רק פיסת נייר עם אמרות יפות והתנערות חלקה.
- arotman
- חבר במועדון HT
- הודעות: 3573
- הצטרף: ינואר 2005
- שם מלא: אריה רוטמן
- מיקום: כפר חב"ד
- נתן תודות: 412 פעמים
- קיבל תודות: 359 פעמים
- יצירת קשר:
זה בדיוק הנקודה, אם אני קונה בשוק הכרמל אני אבדוק בשבע עיניים, ברכישה של ציוד מחשב עד עתה עבדתי עם אנשים רציניים שבמקרה והייתה תקלה ׁ(נדיר מאוד) היו מחליפים את המוצר בלי לשאול שאלות,בתור מנהל מחשוב הוצאתי מאות אלפי דולרים בשנה על ציוד ואם הייתי צריך לבדוק כל בורג הייתי יוצא מדעתי. כמו כן פתיחה של המוצר בחנות אינה מבטיחה שהמוצר תקין אלא שאין שבר או שהאריזה תקינה בלבד, מלבד זה שאם פתחתי את המוצר ואני מתחרט הם יסרבו לקבל אותו בחזרה מכיוון שנפתח... קרה לי פעם לKSP ככל הנראה צריך להתייחס כאל "שוק" ולא כאל רשת מחשבים המכבדת את עצמה . כפי שציינתי גם במחירים הם לא תמיד הכי זולים.. למשל שהייתי צריך iPod Touch חדש לבדיקות עבודה שלחנו מישהו מאצלנו לרכוש את המוצר מ KSP , KSP סרבו לקבל את כרטיס האשראי של העסק שצורף לו תעודת זהות של בעל הכרטיס, המוצר נרכש בסוף ב iDigital בדיזינגוף סנטר בתוספת של עוד כ 80 ש"ח.Nirtz כתב:"כי לא בדקתי"arotman כתב:.....
פה עצרתי לקרוא... אני לא מבין מה הקטע - אומרים לך לבדוק את הכונן לנזק פיזי, תפתח אותו, תבדוק אם חסר משהו ואם כן תחליף...
גם אני נכוותי מדברים כאלה עד שלמדתי לבדוק את מצב המוצר לפני שאני יוצא מהחנות......
ככל הנראה KSP לא מספקת שרות לציוד שהם מייבאים והם מנסים בכל דרך להתחמק מלכבד את האחריות שהם מתחייבים לספק, לאור מה שקראתי בשרשור אין מדובר כאן במקרה יחיד אלא באופן עבודה קבוע.
אגב מהיום בבוקר המחשב שלי בבית חזר לעבוד, גם את השעות שאני בזבזתי KSP לא ישלמו לי
לפחות הפעם הספקתי להתקין Acronis ולייצור גיבוי של מערכת ההפעלה.
מסכים עם התגובה של אריה, לא כל לקוח מבין ויודע לבדוק את המוצר בצורה יסודית גם לנזק פיזי הנראה בעין (נראה אתכם בודקים לוח אם למשל), לא פעם נתקלתי בפורומים בלקוחות של KSP שבאו עם לוח אם (למשל) תקול, והטכנאי במקום הוציא זכוכית מגדלת (כן! זכוכית מגדלת!) וחיפש איתה כל נזק פיזי שניתן לראות בעין בלתי מזוינת על הלוח אם, כדי להודיע ללקוח באופן חגיגי שהאחריות מבוטלת. הנזק הגדול ביותר ללקוח קורה כשנמצא נזק פיזי ואין מצב בעולם שהוא קשור לתקלה (אבל אחריות מבוטלת בעקבותיו). בנוסף על זה בד"כ בסניפים של KSP יש תור ארוך, צפיפות וחוסר סבלנות, מאוד קשה לשבת ולהתחיל לפרק אריזות ולבדוק מוצרים במקום.
אני קונה הרבה חומרת מחשבים וציוד נלווה, עובד עם מספר חנויות, ופונה מידי פעם לקבל שירות באחריות, מעולם לא נתקלתי במצב כמו שלקוחות KSP מתארים.
אני קונה הרבה חומרת מחשבים וציוד נלווה, עובד עם מספר חנויות, ופונה מידי פעם לקבל שירות באחריות, מעולם לא נתקלתי במצב כמו שלקוחות KSP מתארים.
- kaplaey2
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2249
- הצטרף: מרץ 2008
- מיקום: הוד-השרון
- נתן תודות: 96 פעמים
- קיבל תודות: 206 פעמים
sky1sky10 שום דבר לא בטוח! רק המוות, אני מכיר גם סיפורים של אנשים שקנו מותגים (Dell במקרה שלי...)
וכשהם ניזקקו לשירות הם דיברו לקירות!
הכי בטוח שגם תקבל המלצות מקרובים, מכרים, חברים, שקנו במקומות מסויימים ויצאו מרוצים,
לפחות תקבל "קריאת כיוון" על איפה מתייחסים יפה ללקוחות, והיכן תהיה לך כתובת ביום אפור.
וכשהם ניזקקו לשירות הם דיברו לקירות!
הכי בטוח שגם תקבל המלצות מקרובים, מכרים, חברים, שקנו במקומות מסויימים ויצאו מרוצים,
לפחות תקבל "קריאת כיוון" על איפה מתייחסים יפה ללקוחות, והיכן תהיה לך כתובת ביום אפור.