התנערות מאחריות לדיסק קשיח ברשת KSP

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
shlomiassaf
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1444
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: חיפה והקריות
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 70 פעמים

נושא שלא נקרא #106 

יש לי דיסק של WD 1TB ירוק
נשאר לו אחריות עד לסוף אפריל השנה...

מחוסר רצון לריב איתם ולהתעצבן הדחתי את הטיפול בו והוא ישב במגירה...

אני הולך לעשות איתם ניסוי. הדיסק ללא שריטה.
נראה מה יגידו וכמה זמן ייקח להם לתקן...

אני שומע מכל בנאדם שני על התחלואות של העסק הזה וחבל כי הוא בית עסק שהחל במהפכת המחירים הזו.

amsali
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #107 

KSP
אחרי מה שכתבו (וגם יכתבו כאן כנראה בימים הקרובים )-עדיף שתסגרו את הבסטה :evil:
חברה ביזיונית שכמותכם
נערך לאחרונה על ידי amsali ב 22/01/2013 7:17, נערך פעם 1 בסך הכל.

windshear
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 177
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #108 

הייתי רוצה לציין את סניף רעננה לטובה. אני קונה שם מספר שנים ואף מימשתי לא פעם אחריות על HDD ואף פעם לא עשו לי בעיות.

ohecht
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 175
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 46 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #109 

למרות שאני כבר הרבה זמן קונה ב-KSP עוד לא יצא לי לממש אחריות דרכם, ולפי איך שנראה פה זה למזלי.
לעומת זאת, אני דווקא מחרים את אייבורי אחרי שירות לקוחות בזיוני:

הגעתי לסניף רמת גן כדי להחליף דיסק קשיח תקול. הגעתי לאשנב של המחסן/מעבדה וחיכיתי בתור, היו כ-5 אנשים. הטכנאי בדיוק לקח מחשב ממישהי והחליט לבדוק אותו להבין מה הבעיה. בסניף היו גם עמדות מכירה בערך כ-5 (אם אני זוכר נכון) ובכולן היו נציגים שהיו פנויים.
לאחר המתנה של 20 דקות, התור שעמדתי בו התנפח כבר ל-15 איש, והטכנאי עדיין התעסק במחשב של הגברת. ביקשנו ממנו שיעזוב רגע את המחשב, ייקח מאיתנו את הציוד התקול שהיה באחריות לבדיקה ושיצרו איתנו קשר בטלפון עם פרטים נוספים, העיקר שלא נצטרך לחכות בתור בזמן שהוא מפרק את המחשב ומחפש את הבעיה.
בשלב מסוים התור גדל ל-20 אנשים ופנינו לאנשי המכירות שיבואו לעזור, רק שיקחו את המוצר התקול. לצערנו נענינו בשלילה ובנפנוף כי הם טענו שזה לא תפקידם (נימוסים לא היו שם).
בשלב מסוים התחילו צעקות ואנשים התקשרו למוקד הארצי של אייבורי להתלונן ואחרי שעה שחיכינו בתור הטכנאי קיבל הוראה מלמעלה לעזוב את המחשב ולטפל בנו.

מיותר לציין שמאותו רגע נשבעתי שלא אדרוך יותר בחנות הזאת. החוסר הנימוסים והלגלוג על הלקוחות היה מאוד מביש.
אני רק מקווה שזאת לא מגמה של החנויות הזולות אחרת נצטרך לחזור לקנות ביוקר.

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #110 

ohecht
המקרה שלך מוגזם, זה בדיוק כמו בבנק שתבקש מהמנקה לקחת ממך צק.
או בתור למספרה.
או בתור לקופאית בסופר, יש תור מחכים בסבלנות, אין לך זמן? תבוא פעם אחת.

לטעמי הפוסט שלך סתם תוקף את אייבורי ללא סיבה אמיתית.
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.

gechts
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2501
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשון לציון
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 201 פעמים

נושא שלא נקרא #111 

KSP כתב:המקרה הסצפיפי סודר מול הלקוח,
אנחנו בוחנים את הדברים שנאמרים בפורום, ובטח שאנחנו לא לוקחים בקלות ראש את הדברים הנאמרים.
אני מסכים כי יש לנו צורך להשתפר ואנחנו כל הזמן עובדים על זה כדי לשפר את מערך השירות שלנו.

תודה.
...
אני מוכרח להודות שמה שעשו לי בסניף ראשון לפני כמה שנים נצרב לי בזיכרון ומאז אני לא מתקרב וככה גם אומר
לחבריי לעבודה ושלאר המקומות... אני מתרחק כמו מאש..

ממליץ לכם להפנים כמה נזק יש בשירות רע!
ועפ"י כמות התגובות כאן.. כנראה שיש דברים בגו, תפנימו ותסיקו מסקנות!

אני כבר שנים קונה בגלל זה באייבורי שהם התחרים הגדולים שלכם, ושם לא אחת ולא שתיים
כשהייתי צריך שירות הם היו מצויינים!!

השירות חשוב לא פחות ואף הרבה יותר מהמחירים

Nirtz
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 8
הצטרף: ינואר 2013
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #112 

arotman כתב:טוב אז הנה המקרה שלי, מס קריאה 4632 דיזינגוף סנטר, חשבונית 99359 רמת השרון.
רכשתי ברמת השרון ביום שישי ב 11 לינואר 2013 דיסק SSD חדש מתוצרת אינטל בגודל 60 GB
http://ksp.co.il/?uin=15532
על הדיסק התקנתי מערכת הפעלה Windows8 שאותה גם קניתי ב KSP וכן דיסק קשיח 2 TERA של SEAGATE, השארתי אצלם 1124 ש"ח.
אתמול הדיסק SSD התחיל לעשות בעיות, ניסיתי לשנות PORT SATA ולבצע RECOVERY
של מערכת ההפעלה לפתע הדיסק הפסיק להיות מזוהה ב BIOS,לקחתי היום את הדיסק לסניף בדיזינגוף סנטר והריטואל הרגיל של KSP התחיל, הטכנאי בדק את הדיסק ואישר שלא ניתן לזהות אותו ו"שמח" לגלות נזק פיזי, פיסה של פלסטיק קטנה שהייתה חסרה ממחבר המתח, שאגב אני לא יכול ליהיות בטוח שלא קיבלתי את המוצר כך מהם כי לא בדקתי!
נמסר לי שהדיסק יילקח לבדיקה במעבדה שלהם בחיפה והתהליך לוקח 14 יום והחתימו אותי על טופס שנמצא נזק פיזי בדיסק והם ינסו לתקן את המוצר שלא נמצא באחריות או משהו כזה, בינתיים אין לי מערכת הפעלה והיום בערב אני צריך להתחיל את כל תהליך ההתקנה מחדש, למזלי המידע היה בדיסקים אחרים, נוסף הוספתי חטא על פשע ורכשתי כרטיס SATA III + כבלים +מתאם מתח מכיוון שאני חושש שהדיסק של אינטל אולי גרם לתקלה בבקר של הלוח.
בוא נחייה ונראה מה יהיו התוצאות שלי לגבי דיסק שעבד אצלי 11 יום סך הכול, במידה ולא אקבל דיסק חדש או זיכוי
אותי הם כבר הפסידו כלקוח וכן את כל חברי ומכרי וחבל.. אגב למדתי שKSP לא תמיד זולים מהמתחרים ולי היה פשוט מאוד נוח וקרוב לקנות מהם מוצרים ועד עתה לא הייתי צריך שרות.
בד"כ הייתי רוכש מוצרים מ א.א מחשבים בנתניה www.1pc.co.il שעד היום מעולם לא אכזבו וחבל של רכשתי דרכם, החיסרון לרכוש שם עבורי הוא בעיקר המרחק והמשלוח שאני מממן אבל לאור ניסיון העבר עמם, אם הייתי נתקל במקרה דומה אצלם היו מחליפים לי את המוצר בכלל בלי לשאול שאלות...
...
"כי לא בדקתי"
פה עצרתי לקרוא... אני לא מבין מה הקטע - אומרים לך לבדוק את הכונן לנזק פיזי, תפתח אותו, תבדוק אם חסר משהו ואם כן תחליף...
גם אני נכוותי מדברים כאלה עד שלמדתי לבדוק את מצב המוצר לפני שאני יוצא מהחנות...

kongo99
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 253
הצטרף: אוקטובר 2011
נתן תודות: 29 פעמים
קיבל תודות: 5 פעמים

ניר, מעניין שנרשמת רק היום...

נושא שלא נקרא #113 

:lol:
והגבת לטובת KSP...
נו באמת :wink:

benny123
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5991
הצטרף: אוקטובר 2009
מיקום: אצלך במחשב
נתן תודות: 556 פעמים
קיבל תודות: 937 פעמים

נושא שלא נקרא #114 

4 אלף צפיות - הכוח הוא בידי הצרכנים, הפיצו את הבשורה

KSP, לא הבאתם את התמונות, ניסיתם בהתחלה והתמדתם בקטע של "נזק פיזי והאחריות בטלה" ואז לפתע פתאום אושר החלפה?

איפה ה-ת-מ-ו-נ-ו-ת? האם ההחלפה מבוצעת לפנים משורת הדין או כי הצדק עם הלקוח הפעם?

לא בושה להודות בטעות, בושה להסתיר טעות ובכל הדרך עד לגילוי הצדק לאמלל את הלקוח במסכת ייסורים בלי מילת התנצלות.
בתור אחד שקונה ממכם המון רכיבים, מחשבים וציוד היקפי בגלל המחיר - אני מודה לאל כל יום ויום שלא יוצא לי לבדוק אותכם במעמד אחריות כי כאן לפי כל התגובות האחריות אצכם היא רק פיסת נייר עם אמרות יפות והתנערות חלקה.

arotman
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 3573
הצטרף: ינואר 2005
שם מלא: אריה רוטמן
מיקום: כפר חב"ד
נתן תודות: 412 פעמים
קיבל תודות: 359 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #115 

Nirtz כתב:
arotman כתב:..
...
"כי לא בדקתי"
פה עצרתי לקרוא... אני לא מבין מה הקטע - אומרים לך לבדוק את הכונן לנזק פיזי, תפתח אותו, תבדוק אם חסר משהו ואם כן תחליף...
גם אני נכוותי מדברים כאלה עד שלמדתי לבדוק את מצב המוצר לפני שאני יוצא מהחנות...
...
זה בדיוק הנקודה, אם אני קונה בשוק הכרמל אני אבדוק בשבע עיניים, ברכישה של ציוד מחשב עד עתה עבדתי עם אנשים רציניים שבמקרה והייתה תקלה ׁ(נדיר מאוד) היו מחליפים את המוצר בלי לשאול שאלות,בתור מנהל מחשוב הוצאתי מאות אלפי דולרים בשנה על ציוד ואם הייתי צריך לבדוק כל בורג הייתי יוצא מדעתי. כמו כן פתיחה של המוצר בחנות אינה מבטיחה שהמוצר תקין אלא שאין שבר או שהאריזה תקינה בלבד, מלבד זה שאם פתחתי את המוצר ואני מתחרט הם יסרבו לקבל אותו בחזרה מכיוון שנפתח... קרה לי פעם לKSP ככל הנראה צריך להתייחס כאל "שוק" ולא כאל רשת מחשבים המכבדת את עצמה (n) . כפי שציינתי גם במחירים הם לא תמיד הכי זולים.. למשל שהייתי צריך iPod Touch חדש לבדיקות עבודה שלחנו מישהו מאצלנו לרכוש את המוצר מ KSP , KSP סרבו לקבל את כרטיס האשראי של העסק שצורף לו תעודת זהות של בעל הכרטיס, המוצר נרכש בסוף ב iDigital בדיזינגוף סנטר בתוספת של עוד כ 80 ש"ח.
ככל הנראה KSP לא מספקת שרות לציוד שהם מייבאים והם מנסים בכל דרך להתחמק מלכבד את האחריות שהם מתחייבים לספק, לאור מה שקראתי בשרשור אין מדובר כאן במקרה יחיד אלא באופן עבודה קבוע.
אגב מהיום בבוקר המחשב שלי בבית חזר לעבוד, גם את השעות שאני בזבזתי KSP לא ישלמו לי :@
לפחות הפעם הספקתי להתקין Acronis ולייצור גיבוי של מערכת ההפעלה.

liam
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 568
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 20 פעמים

נושא שלא נקרא #116 

מסכים עם התגובה של אריה, לא כל לקוח מבין ויודע לבדוק את המוצר בצורה יסודית גם לנזק פיזי הנראה בעין (נראה אתכם בודקים לוח אם למשל), לא פעם נתקלתי בפורומים בלקוחות של KSP שבאו עם לוח אם (למשל) תקול, והטכנאי במקום הוציא זכוכית מגדלת (כן! זכוכית מגדלת!) וחיפש איתה כל נזק פיזי שניתן לראות בעין בלתי מזוינת על הלוח אם, כדי להודיע ללקוח באופן חגיגי שהאחריות מבוטלת. הנזק הגדול ביותר ללקוח קורה כשנמצא נזק פיזי ואין מצב בעולם שהוא קשור לתקלה (אבל אחריות מבוטלת בעקבותיו). בנוסף על זה בד"כ בסניפים של KSP יש תור ארוך, צפיפות וחוסר סבלנות, מאוד קשה לשבת ולהתחיל לפרק אריזות ולבדוק מוצרים במקום.

אני קונה הרבה חומרת מחשבים וציוד נלווה, עובד עם מספר חנויות, ופונה מידי פעם לקבל שירות באחריות, מעולם לא נתקלתי במצב כמו שלקוחות KSP מתארים.

Nba
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 9124
הצטרף: ספטמבר 2005
נתן תודות: 256 פעמים
קיבל תודות: 235 פעמים

נושא שלא נקרא #117 

מצד אחד אני מזועזע ומצד שני זה קיים כבר שנים וגם אני ממשיך לקנות שם--אבל היום זה יפסק.
לא אמשיך לקנות ב KSP גם לא פד לעכבר.
Denon AVR-X4500H|Epson EH-TW5000|SVS Prime Tower|SVS Ultra Center|SVS PB2000|
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303

sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3324
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 886 פעמים
קיבל תודות: 187 פעמים

נושא שלא נקרא #118 

אלף תודות לפותח השרשור (Y) (Y)

בזה הרגע אני לא רואה עצמי רוכש מערכת מחשב מהחנויות דוגמת המופיעות בשרשור הזה.

השאלה, האם רכישת מחשב מותג עם אחריות כוללת איסוף והחזרה מבית הלקוח

תקנה שקט תעשייתי למשך 3 שנים? או שגם שם יש התנערויות באותה מידה?

kaplaey2
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2249
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: הוד-השרון
נתן תודות: 96 פעמים
קיבל תודות: 206 פעמים

נושא שלא נקרא #119 

sky1sky10 שום דבר לא בטוח! רק המוות, אני מכיר גם סיפורים של אנשים שקנו מותגים (Dell במקרה שלי...)
וכשהם ניזקקו לשירות הם דיברו לקירות! (n)

הכי בטוח שגם תקבל המלצות מקרובים, מכרים, חברים, שקנו במקומות מסויימים ויצאו מרוצים,
לפחות תקבל "קריאת כיוון" על איפה מתייחסים יפה ללקוחות, והיכן תהיה לך כתובת ביום אפור.

dudib
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5139
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: דודי
מיקום: מצפה יאבוייה על הים
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 37 פעמים

נושא שלא נקרא #120 

אנחנו קונים בעבודה מחשבי DELL כבר מעל 6 שנים עם אחריות 3 שנים בבית הלקוח
מחשבים שקטים ברמה מדהימה , אחרי אלפי מחשבים שרכשנו (וגם עובדים קונים הביתה ) נכון שהם קצת יותר יקרים אבל , אחוז התקלות בהם נמוך,
הם בנויים נכון ולא היה שום בעייה עם אחריות .

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”