מגבר סטריאו nad חדש האם ישנה בעית אמינות אצל היבואן והסוחר ?
מגבר סטריאו nad חדש האם ישנה בעית אמינות אצל היבואן והסוחר ?
קיבלתי כעת מגבר nad חדש שרכשתי אצל אודיו קלאב מורשה של היבואן טופ אודיו. כבל חשמל חסר בנוף לתעודת אחריות וחוברת הפעלה בעברית. פניתי אלהם ואמרו נשלח לך. מה שמדאיג אותי זה שנת הייצור של המגבר! כי היבואן הוסיף למוצר דף אזהרה כי אם המוצר ששוכב יותר מדי זמן ללא תפעול עלול לא לתפקד!! דבר זה מדאיג אותי כי על אריזת הקרטון מישהו דאג לגרד ולטשטש את שנת הייצור !! אני מבקש בזאת את תגובתכם ומה אתם חושבים על כך ?! בתודה למי שיגיב
מגבר בעיות אמינות??
מגבר סטריאו nad חדש האם ישנה בעית אמינות אצל היבואן והסוחר ?
קיבלתי כעת מגבר nad חדש שרכשתי אצל אודיו קלאב מורשה של היבואן טופ אודיו. כבל חשמל חסר בנוף לתעודת אחריות וחוברת הפעלה בעברית. פניתי אלהם ואמרו נשלח לך. מה שמדאיג אותי זה שנת הייצור של המגבר! כי היבואן הוסיף למוצר דף אזהרה כי אם המוצר ששוכב יותר מדי זמן ללא תפעול עלול לא לתפקד!! דבר זה מדאיג אותי כי על אריזת הקרטון מישהו דאג לגרד ולטשטש את שנת הייצור !! אני מבקש בזאת את תגובתכם ומה אתם חושבים על כך ?! בתודה למי שיגיב
קיבלתי כעת מגבר nad חדש שרכשתי אצל אודיו קלאב מורשה של היבואן טופ אודיו. כבל חשמל חסר בנוף לתעודת אחריות וחוברת הפעלה בעברית. פניתי אלהם ואמרו נשלח לך. מה שמדאיג אותי זה שנת הייצור של המגבר! כי היבואן הוסיף למוצר דף אזהרה כי אם המוצר ששוכב יותר מדי זמן ללא תפעול עלול לא לתפקד!! דבר זה מדאיג אותי כי על אריזת הקרטון מישהו דאג לגרד ולטשטש את שנת הייצור !! אני מבקש בזאת את תגובתכם ומה אתם חושבים על כך ?! בתודה למי שיגיב
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16943
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1001 פעמים
- קיבל תודות: 2180 פעמים
ברגע שראיתי שחסר כבל חשמל וגם חוברת ההפעלה ואחריות זה באמת משהו לא אמין
אל תחקה אפילו רגע תחזיר להם אותו במהרה
ותעדכן
אל תחקה אפילו רגע תחזיר להם אותו במהרה
ותעדכן
אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
תודה על התגובות.היבואן שולח לי כבל חיבור לחשמל ותעודת אחריות ל 3 שנים. אבל מה שמדאיג יותר שאין לי מושג מהיא שנת היצור ! כאמור שנת היצור היא הוסרה בכוונה מהפתקית הקיימת על הקרטון. וגם היבואן טוען בכתב שהמגבר באם יהיה זמן רב ללא שימוש יכול להיות שלא יתפקד. נכון אני יכול להחזירו אבל אין בארץ יבואן אחר ואני רוצה את 3 שנות האחריות.אלמלא נושא האחריות היתי קונה אותו באנגליה או גרמניה ב-500 ש"ח יותר זול.
- bariko
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8904
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 1449 פעמים
- קיבל תודות: 347 פעמים
שלום.
האמת שגם אני לא אוהב דברים כאלה.
שילמת על מוצר חדש, והצפייה היא שהתמורה תהיה בהתאם.
מצד שני, צריך לזכור שמגברים מסוגלים לעבוד שנים, ללא תקלה.
קיבלת שלוש שנים אחריות, וזה מענה מצויין לגבי החשש של "זמן רב ללא שימוש"
אגב, אני יכול לספר שכבר היו אצלי מקרים של מכשירים חדשים לגמרי בניילון, שעשו בעיות ממש על ההתחלה.
תתחדש!
האמת שגם אני לא אוהב דברים כאלה.
שילמת על מוצר חדש, והצפייה היא שהתמורה תהיה בהתאם.
מצד שני, צריך לזכור שמגברים מסוגלים לעבוד שנים, ללא תקלה.
קיבלת שלוש שנים אחריות, וזה מענה מצויין לגבי החשש של "זמן רב ללא שימוש"
אגב, אני יכול לספר שכבר היו אצלי מקרים של מכשירים חדשים לגמרי בניילון, שעשו בעיות ממש על ההתחלה.
תתחדש!
- tnsilver
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4166
- הצטרף: פברואר 2012
- נתן תודות: 619 פעמים
- קיבל תודות: 1299 פעמים
זה גועל נפש של התנהגות. לא מקובל בשום מדינה מערבית. באופן אישי לא הייתי מחליק את זה. מוצר מתצוגה נמכר במחיר של מוצר מתצוגה. במינימום - על היבואן לידע אותך כי מדובר במוצר שנפתח ולהשאיר בידך את זכות ההחלטה האם לשלם עבורו מחיר מלא. אם למישהו אצל היבואן היתה חסרה חוברת הדרכה או כבל - הוא היה צריך להיות מודע לכך ששליפתם מאריזה של מוצר חדש - הופכת אותו למשומש. פתחת? שילמת.
אני לא עו"ד גדול אבל אני בטוח שיש חוקים שמגנים עליך כצרכן מפני התנהגות מכוערת כזו ובעקרון כללי הייתי עומד על זכויותיי הצרכניות ומוודא שכולם יודעים שעמדתי עליהן. טשטוש תאריך ייצור של מוצר אלקטרוני נוגד איזה אלף תקנות אירופאיות ובארה"ב זו בכלל עבירה פלילית. מה זה צריך להיות? מה אנחנו מולדובה? בלרוס?
לא שזה שזה צריך לשנות משהו מאיכות המוצר. האזהרה בדבר תקופת היובש באה ככל הנראה בעקבות אורך חיים מוגבל של רכיבים אלקטרוניים כמו קבלים אלקטרוליטיים, אך מדובר בשנים רבות של אורך חיים. זה לא קריטי אבל ההתנהגות הזו...
אני בטוח שאמון הציבור ישמחו לסייע בייעוץ משפטי. אתה יכול גם להתלונן להנהלה של NAD העולמית. האנשים האלה לא חסינים ולמנהלים והדירקטורים יש אחריות מנהלית אישית להתנהגות לא תקינה של נציגיהם גם במדינה הכי שכוחת אל בעולם והיא מעוגנת בחוזים משפטיים. אפשר לתבוע אותם באופן אישי. הם לא פרלמנטרים. אתה יכול לפנות במקביל למשרד התעשייה והמסחר ולהתלונן רשמית. הם יענו לך. עורכי דין אוהבים מאוד תגובות רשמיות כאלה. לך על זה!
אני פשוט מזועזע.
אני לא עו"ד גדול אבל אני בטוח שיש חוקים שמגנים עליך כצרכן מפני התנהגות מכוערת כזו ובעקרון כללי הייתי עומד על זכויותיי הצרכניות ומוודא שכולם יודעים שעמדתי עליהן. טשטוש תאריך ייצור של מוצר אלקטרוני נוגד איזה אלף תקנות אירופאיות ובארה"ב זו בכלל עבירה פלילית. מה זה צריך להיות? מה אנחנו מולדובה? בלרוס?
לא שזה שזה צריך לשנות משהו מאיכות המוצר. האזהרה בדבר תקופת היובש באה ככל הנראה בעקבות אורך חיים מוגבל של רכיבים אלקטרוניים כמו קבלים אלקטרוליטיים, אך מדובר בשנים רבות של אורך חיים. זה לא קריטי אבל ההתנהגות הזו...
אני בטוח שאמון הציבור ישמחו לסייע בייעוץ משפטי. אתה יכול גם להתלונן להנהלה של NAD העולמית. האנשים האלה לא חסינים ולמנהלים והדירקטורים יש אחריות מנהלית אישית להתנהגות לא תקינה של נציגיהם גם במדינה הכי שכוחת אל בעולם והיא מעוגנת בחוזים משפטיים. אפשר לתבוע אותם באופן אישי. הם לא פרלמנטרים. אתה יכול לפנות במקביל למשרד התעשייה והמסחר ולהתלונן רשמית. הם יענו לך. עורכי דין אוהבים מאוד תגובות רשמיות כאלה. לך על זה!
אני פשוט מזועזע.
התיאור "גועל נפש של התנהגות" תואם גם את הפוסט שפתח את השרשור וגם את הפוסט המצוטט.tnsilver כתב:זה גועל נפש של התנהגות. לא מקובל בשום מדינה מערבית. באופן אישי לא הייתי מחליק את זה. מוצר מתצוגה נמכר במחיר של מוצר מתצוגה. במינימום - על היבואן לידע אותך כי מדובר במוצר שנפתח ולהשאיר בידך את זכות ההחלטה האם לשלם עבורו מחיר מלא. אם למישהו אצל היבואן היתה חסרה חוברת הדרכה או כבל - הוא היה צריך להיות מודע לכך ששליפתם מאריזה של מוצר חדש - הופכת אותו למשומש. פתחת? שילמת.
אני לא עו"ד גדול אבל אני בטוח שיש חוקים שמגנים עליך כצרכן מפני התנהגות מכוערת כזו ובעקרון כללי הייתי עומד על זכויותיי הצרכניות ומוודא שכולם יודעים שעמדתי עליהן. טשטוש תאריך ייצור של מוצר אלקטרוני נוגד איזה אלף תקנות אירופאיות ובארה"ב זו בכלל עבירה פלילית. מה זה צריך להיות? מה אנחנו מולדובה? בלרוס?
לא שזה שזה צריך לשנות משהו מאיכות המוצר. האזהרה בדבר תקופת היובש באה ככל הנראה בעקבות אורך חיים מוגבל של רכיבים אלקטרוניים כמו קבלים אלקטרוליטיים, אך מדובר בשנים רבות של אורך חיים. זה לא קריטי אבל ההתנהגות הזו...
אני בטוח שאמון הציבור ישמחו לסייע בייעוץ משפטי. אתה יכול גם להתלונן להנהלה של NAD העולמית. האנשים האלה לא חסינים ולמנהלים והדירקטורים יש אחריות מנהלית אישית להתנהגות לא תקינה של נציגיהם גם במדינה הכי שכוחת אל בעולם והיא מעוגנת בחוזים משפטיים. אפשר לתבוע אותם באופן אישי. הם לא פרלמנטרים. אתה יכול לפנות במקביל למשרד התעשייה והמסחר ולהתלונן רשמית. הם יענו לך. עורכי דין אוהבים מאוד תגובות רשמיות כאלה. לך על זה!
אני פשוט מזועזע....
מה זה? עוד לפני שמבררים את העובדות ומה קרה כבר רצים לפורום עם כותרות מערערות-אמינות?
אמינות לוקח שנים לבנות, ואידיוט חסר-אחריות אחד כדי להרוס.
למה מה קרה?
קודם מבררים מה שאפשר לברר מול הסוחר ומול היבואן, ואם רוצים להתייעץ, שואלים שאלה בסגנון של שאלה, לא מתחילים בהטלת ספק במהימנות!
למה לרוץ לפגוע בשמם הטוב ובפרנסתם של אנשים שייש מצב שהם ישרים ומהימנים לחלוטין ממקום של חוסר הבנה בסיסי של המצב??
ואחרי זה להתלהט מהתיאורים ולהתייחס לניחושים כאילו הם עובדות מוכחות -- כאילו כבר אין שום ספק שמדובר במוצר מתצוגה, ועכשיו רק השאלה איך מגיבים.
כאילו אין מצב של טעויות אנוש טריוויאליות -- כמו הוצאת הכבל הלא-ישראלי שסיפק היצרן (ומחייב לצורך כך לפתוח את האריזה בכל מקרה) בלי להכניס כבל ישראלי במקומו, ו/או אי-הוספת תיעוד עברי ותעודת אחריות -- דברים שהם באחריות היבואן, ושעלול לקרות שלא נעשו עקב טעויות אנוש -- ויישר כורכים בזה גם את הסוחר??
מה עם קצת אחריות אישית בהתנהלות?
לא לעניין!
עמיר
הייתי מציע ש:
-- תשנה את הכותרת למשהו רגוע יותר
-- תשאל את היבואן/סוחר איך קורה שתאריך הייצור "טושטש"
-- תשאל ב-NAD לגבי התאריך הנ"ל לפי המספר הסדרתי, כפי שהציע kaplaey2 ( )
-- אם אתה נשאר בספק, תבקש מהיבואן להחליף לך למוצר זהה שלגביו לא חלים הדברים שמפריעים לך (ותוכל גם לבדוק שהמספר הסידרתי של המוצר המוחלף שונה)
-- תדאג שכל זה קורה לפני הזמן המוקצה בחוק להחזרת המוצר
ואם כל הבירורים ונסיונות ההחלפה לא עובדים -- דווח לידיעת כולם -- אחרי שייש לך את העובדות בדוקות.
בהצלחה!
עמיר
-- תשנה את הכותרת למשהו רגוע יותר
-- תשאל את היבואן/סוחר איך קורה שתאריך הייצור "טושטש"
-- תשאל ב-NAD לגבי התאריך הנ"ל לפי המספר הסדרתי, כפי שהציע kaplaey2 ( )
-- אם אתה נשאר בספק, תבקש מהיבואן להחליף לך למוצר זהה שלגביו לא חלים הדברים שמפריעים לך (ותוכל גם לבדוק שהמספר הסידרתי של המוצר המוחלף שונה)
-- תדאג שכל זה קורה לפני הזמן המוקצה בחוק להחזרת המוצר
ואם כל הבירורים ונסיונות ההחלפה לא עובדים -- דווח לידיעת כולם -- אחרי שייש לך את העובדות בדוקות.
בהצלחה!
עמיר