מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



מגבר סטריאו nad חדש האם ישנה בעית אמינות אצל היבואן והסוחר ?


   פורומים > אודיו > אודיו דו-ערוצי (סטריאו)
מחבר הודעה
fz12
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 28, 2005
מספר הודעות: 95

 #1  נשלח: ג' 09/07/2013 4:26
מגבר סטריאו nad חדש האם ישנה בעית אמינות אצל היבואן והסוחר ?

קיבלתי כעת מגבר nad חדש שרכשתי אצל אודיו קלאב מורשה של היבואן טופ אודיו. כבל חשמל חסר בנוף לתעודת אחריות וחוברת הפעלה בעברית. פניתי אלהם ואמרו נשלח לך. מה שמדאיג אותי זה שנת הייצור של המגבר! כי היבואן הוסיף למוצר דף אזהרה כי אם המוצר ששוכב יותר מדי זמן ללא תפעול עלול לא לתפקד!! דבר זה מדאיג אותי כי על אריזת הקרטון מישהו דאג לגרד ולטשטש את שנת הייצור !! אני מבקש בזאת את תגובתכם ומה אתם חושבים על כך ?! בתודה למי שיגיב
פרופיל | שלח הודעה | חפש
fz12
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 28, 2005
מספר הודעות: 95

 #2  נשלח: ג' 09/07/2013 4:37
מגבר בעיות אמינות??

מגבר סטריאו nad חדש האם ישנה בעית אמינות אצל היבואן והסוחר ?
קיבלתי כעת מגבר nad חדש שרכשתי אצל אודיו קלאב מורשה של היבואן טופ אודיו. כבל חשמל חסר בנוף לתעודת אחריות וחוברת הפעלה בעברית. פניתי אלהם ואמרו נשלח לך. מה שמדאיג אותי זה שנת הייצור של המגבר! כי היבואן הוסיף למוצר דף אזהרה כי אם המוצר ששוכב יותר מדי זמן ללא תפעול עלול לא לתפקד!! דבר זה מדאיג אותי כי על אריזת הקרטון מישהו דאג לגרד ולטשטש את שנת הייצור !! אני מבקש בזאת את תגובתכם ומה אתם חושבים על כך ?! בתודה למי שיגיב
פרופיל | שלח הודעה | חפש
istarmini (יואב)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Jul 13, 2008
הבעות תודה: 1828
מספר הודעות: 15677

 #3  נשלח: ג' 09/07/2013 6:44

ל NAD אין בעיות אמינות מיוחדות.
חוסר בכבל חשמל יכול להצביע על מגבר ששכב בתצוגה.
האם הוא היה ארוז כמגבר חדש או שהכיסוי שעטף אותו היה קצת מקומט?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
yosis3
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 22, 2008

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 314

 #4  נשלח: ג' 09/07/2013 12:23

תחזיר את המגבר לאריזה תסגור הכל בנילונים ,ויש לך 14 יום לבטל עיסקה.תן להם לרוץ אחריך.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
horngad
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Oct 25, 2005
הבעות תודה: 10
מספר הודעות: 426

 #5  נשלח: ג' 09/07/2013 12:52

תעשה בדיקה אם המגבר לא נארז מחדש אולי רק נפתח להשלמת תכולה ?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
noam3039
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jan 11, 2013
הבעות תודה: 499
מספר הודעות: 3420

 #6  נשלח: ג' 09/07/2013 13:24

ברגע שראיתי שחסר כבל חשמל וגם חוברת ההפעלה ואחריות זה באמת משהו לא אמין
אל תחקה אפילו רגע תחזיר להם אותו במהרה
ותעדכן

_________________
אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
פרופיל | שלח הודעה | חפש
fz12
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 28, 2005
מספר הודעות: 95

 #7  נשלח: ג' 09/07/2013 16:49

תודה על התגובות.היבואן שולח לי כבל חיבור לחשמל ותעודת אחריות ל 3 שנים. אבל מה שמדאיג יותר שאין לי מושג מהיא שנת היצור ! כאמור שנת היצור היא הוסרה בכוונה מהפתקית הקיימת על הקרטון. וגם היבואן טוען בכתב שהמגבר באם יהיה זמן רב ללא שימוש יכול להיות שלא יתפקד. נכון אני יכול להחזירו אבל אין בארץ יבואן אחר ואני רוצה את 3 שנות האחריות.אלמלא נושא האחריות היתי קונה אותו באנגליה או גרמניה ב-500 ש"ח יותר זול.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
bariko
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Sep 11, 2005

מיקום: חיפה
הבעות תודה: 317
מספר הודעות: 7838

 #8  נשלח: ג' 09/07/2013 17:25

שלום.

האמת שגם אני לא אוהב דברים כאלה.
שילמת על מוצר חדש, והצפייה היא שהתמורה תהיה בהתאם.
מצד שני, צריך לזכור שמגברים מסוגלים לעבוד שנים, ללא תקלה.
קיבלת שלוש שנים אחריות, וזה מענה מצויין לגבי החשש של "זמן רב ללא שימוש"



אגב, אני יכול לספר שכבר היו אצלי מקרים של מכשירים חדשים לגמרי בניילון, שעשו בעיות ממש על ההתחלה.

תתחדש!
פרופיל | שלח הודעה | חפש
kaplaey2
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 06, 2008

מיקום: הוד-השרון
הבעות תודה: 151
מספר הודעות: 1790

 #9  נשלח: ג' 09/07/2013 18:35

על המגבר צריך להיות מספר סיריאלי, רשום אותו ופנה ל NAD עם שאלה על שנת הייצור.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
tnsilver
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2012
הבעות תודה: 1340
מספר הודעות: 4166

 #10  נשלח: ד' 10/07/2013 3:51

זה גועל נפש של התנהגות. לא מקובל בשום מדינה מערבית. באופן אישי לא הייתי מחליק את זה. מוצר מתצוגה נמכר במחיר של מוצר מתצוגה. במינימום - על היבואן לידע אותך כי מדובר במוצר שנפתח ולהשאיר בידך את זכות ההחלטה האם לשלם עבורו מחיר מלא. אם למישהו אצל היבואן היתה חסרה חוברת הדרכה או כבל - הוא היה צריך להיות מודע לכך ששליפתם מאריזה של מוצר חדש - הופכת אותו למשומש. פתחת? שילמת.

אני לא עו"ד גדול אבל אני בטוח שיש חוקים שמגנים עליך כצרכן מפני התנהגות מכוערת כזו ובעקרון כללי הייתי עומד על זכויותיי הצרכניות ומוודא שכולם יודעים שעמדתי עליהן. טשטוש תאריך ייצור של מוצר אלקטרוני נוגד איזה אלף תקנות אירופאיות ובארה"ב זו בכלל עבירה פלילית. מה זה צריך להיות? מה אנחנו מולדובה? בלרוס?

לא שזה שזה צריך לשנות משהו מאיכות המוצר. האזהרה בדבר תקופת היובש באה ככל הנראה בעקבות אורך חיים מוגבל של רכיבים אלקטרוניים כמו קבלים אלקטרוליטיים, אך מדובר בשנים רבות של אורך חיים. זה לא קריטי אבל ההתנהגות הזו...

אני בטוח שאמון הציבור ישמחו לסייע בייעוץ משפטי. אתה יכול גם להתלונן להנהלה של NAD העולמית. האנשים האלה לא חסינים ולמנהלים והדירקטורים יש אחריות מנהלית אישית להתנהגות לא תקינה של נציגיהם גם במדינה הכי שכוחת אל בעולם והיא מעוגנת בחוזים משפטיים. אפשר לתבוע אותם באופן אישי. הם לא פרלמנטרים. אתה יכול לפנות במקביל למשרד התעשייה והמסחר ולהתלונן רשמית. הם יענו לך. עורכי דין אוהבים מאוד תגובות רשמיות כאלה. לך על זה!

אני פשוט מזועזע.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
AK1
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  May 28, 2009
הבעות תודה: 74
מספר הודעות: 500

 #11  נשלח: ה' 11/07/2013 16:49

tnsilver כתב:
זה גועל נפש של התנהגות. לא מקובל בשום מדינה מערבית. באופן אישי לא הייתי מחליק את זה. מוצר מתצוגה נמכר במחיר של מוצר מתצוגה. במינימום - על היבואן לידע אותך כי מדובר במוצר שנפתח ולהשאיר בידך את זכות ההחלטה האם לשלם עבורו מחיר מלא. אם למישהו אצל היבואן היתה חסרה חוברת הדרכה או כבל - הוא היה צריך להיות מודע לכך ששליפתם מאריזה של מוצר חדש - הופכת אותו למשומש. פתחת? שילמת.

אני לא עו"ד גדול אבל אני בטוח שיש חוקים שמגנים עליך כצרכן מפני התנהגות מכוערת כזו ובעקרון כללי הייתי עומד על זכויותיי הצרכניות ומוודא שכולם יודעים שעמדתי עליהן. טשטוש תאריך ייצור של מוצר אלקטרוני נוגד איזה אלף תקנות אירופאיות ובארה"ב זו בכלל עבירה פלילית. מה זה צריך להיות? מה אנחנו מולדובה? בלרוס?

לא שזה שזה צריך לשנות משהו מאיכות המוצר. האזהרה בדבר תקופת היובש באה ככל הנראה בעקבות אורך חיים מוגבל של רכיבים אלקטרוניים כמו קבלים אלקטרוליטיים, אך מדובר בשנים רבות של אורך חיים. זה לא קריטי אבל ההתנהגות הזו...

אני בטוח שאמון הציבור ישמחו לסייע בייעוץ משפטי. אתה יכול גם להתלונן להנהלה של NAD העולמית. האנשים האלה לא חסינים ולמנהלים והדירקטורים יש אחריות מנהלית אישית להתנהגות לא תקינה של נציגיהם גם במדינה הכי שכוחת אל בעולם והיא מעוגנת בחוזים משפטיים. אפשר לתבוע אותם באופן אישי. הם לא פרלמנטרים. אתה יכול לפנות במקביל למשרד התעשייה והמסחר ולהתלונן רשמית. הם יענו לך. עורכי דין אוהבים מאוד תגובות רשמיות כאלה. לך על זה!

אני פשוט מזועזע.

התיאור "גועל נפש של התנהגות" תואם גם את הפוסט שפתח את השרשור וגם את הפוסט המצוטט.

מה זה? עוד לפני שמבררים את העובדות ומה קרה כבר רצים לפורום עם כותרות מערערות-אמינות?
אמינות לוקח שנים לבנות, ואידיוט חסר-אחריות אחד כדי להרוס.

למה מה קרה?

קודם מבררים מה שאפשר לברר מול הסוחר ומול היבואן, ואם רוצים להתייעץ, שואלים שאלה בסגנון של שאלה, לא מתחילים בהטלת ספק במהימנות!

למה לרוץ לפגוע בשמם הטוב ובפרנסתם של אנשים שייש מצב שהם ישרים ומהימנים לחלוטין ממקום של חוסר הבנה בסיסי של המצב??

ואחרי זה להתלהט מהתיאורים ולהתייחס לניחושים כאילו הם עובדות מוכחות -- כאילו כבר אין שום ספק שמדובר במוצר מתצוגה, ועכשיו רק השאלה איך מגיבים.

כאילו אין מצב של טעויות אנוש טריוויאליות -- כמו הוצאת הכבל הלא-ישראלי שסיפק היצרן (ומחייב לצורך כך לפתוח את האריזה בכל מקרה) בלי להכניס כבל ישראלי במקומו, ו/או אי-הוספת תיעוד עברי ותעודת אחריות -- דברים שהם באחריות היבואן, ושעלול לקרות שלא נעשו עקב טעויות אנוש -- ויישר כורכים בזה גם את הסוחר??

מה עם קצת אחריות אישית בהתנהלות?

לא לעניין!
עמיר
פרופיל | שלח הודעה | חפש
AK1
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  May 28, 2009
הבעות תודה: 74
מספר הודעות: 500

 #12  נשלח: ה' 11/07/2013 17:16

הייתי מציע ש:

-- תשנה את הכותרת למשהו רגוע יותר
-- תשאל את היבואן/סוחר איך קורה שתאריך הייצור "טושטש"
-- תשאל ב-NAD לגבי התאריך הנ"ל לפי המספר הסדרתי, כפי שהציע kaplaey2 ( )
-- אם אתה נשאר בספק, תבקש מהיבואן להחליף לך למוצר זהה שלגביו לא חלים הדברים שמפריעים לך (ותוכל גם לבדוק שהמספר הסידרתי של המוצר המוחלף שונה)
-- תדאג שכל זה קורה לפני הזמן המוקצה בחוק להחזרת המוצר

ואם כל הבירורים ונסיונות ההחלפה לא עובדים -- דווח לידיעת כולם -- אחרי שייש לך את העובדות בדוקות.

בהצלחה!
עמיר
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אודיו דו-ערוצי (סטריאו)


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht