טופ אודיו ואונקיו 818 מאמזון גרמניה: בעיה בכרטיס HDMI; נפתר לאחר הרבה זמן

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
Newboy (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

להלן תשובת אונקיו אירופה

נושא שלא נקרא #31 

You can have it fixed in Israel, just bring it to the distributor we contacted. The email was only to confirm the Goodwill repair.

מזה אני מבין, שעלי להעביר את המייל הקודם בצירוף המייל הזה לטופ אודיו, כדי שהתיקון יהיה בארץ ובחינם.

אני מעביר במקביל לטופ אודיו, ומקווה שאכן כך יהיה ושלא יהיה טלפון שבור.

epony
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 10572
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 647 פעמים
קיבל תודות: 1368 פעמים

נושא שלא נקרא #32 

תעביר את כל המילים לטופ אודיו, שלא יהיו להם ספקות והשגות...

Newboy (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

@epony
·

כך עשיתי. אני מקווה שלא יהיו התברברויות נוספות ושהם ישמרו על השם הטוב (?!) שיש להם כנותני השירות כאן בארץ

כמובן שאני אעדכן כשהם יענו לי

Newboy (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

והינה התשובה הלא מובנת של טופ אודיו, לאור התחייבותה

נושא שלא נקרא #34 

של אונקיו לממן את התיקון -

"לא נוכל לאשר תיקון ללא חיוב לרסיבר שלא נקנה בישראל.
מציע לך לפנות לחנות בה רכשת את הרסיבר".

שלחתי את המייל שלהם במקור (עברית) בצירוף תרגום לאנגלית לאונקיו, ואני ממתין לתגובת אונקיו

Newboy (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

גם אונקיו לא מבינים את טופ אודיו

נושא שלא נקרא #35 

תשובתם -

you told me you got an email from the distributor in Israel saying that they will fix it. So what changed. We authorized a Goodwill repair. Top Audio should just repair it

ועל כך עניתי להם -

I also do not understand them. Don't they trust your obligation in your authorized goodwill repair :
"Dear Service Partner : Authorised for goodwill repair for parts, labour & Shipping to customer will be covered by Onkyo"??

Can you please clarify the matter with them

Newboy (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

קיבלתי היום הצעת מחיר מטופ אודיו להחלפת כרטיס HDMI , בעלות של 1616 ש"ח (כבר שילמתי 260 ש"ח עבור בדיקה).

העברתי את הצעת המחיר לאונקיו, שטרם ענו לי על המייל האחרון שלי אליהם

ממתין....

of1978
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2303
הצטרף: אפריל 2008
מיקום: נהריה
נתן תודות: 130 פעמים
קיבל תודות: 222 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

באיזה שהוא מייל של אונקיו העולמית היה רשום לך שזה יתוקן תחת אחריות ? או שפשוט יש לך איתם דו שיח של חרשים...
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason

Newboy (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

@of1978
·

אונקיו הסכימו לממן את עלות התיקון (בתנאים שהם פירטו) והציגו את זה כמחווה של רצון טוב מצדם, אבל טופ אודיו לא הביעו רצון לכבד זאת ואני מבין שהם דורשים שאני אשלם.

ולכן שבתי ופניתי לאונקיו וביקשתי שיבהירו את העניין עם טופ אודיו. אני עדיין לא מבין, מה אכפת לטופ אודיו, איזה כיס משלם להם (אונקיו או אני) אלא אם כן מדובר בפרנציפ או ברצון לא ליצור תקדים, שאנשים יקנו רסיברים בחו"ל במחיר הרבה הרבה יותר זול מהמחיר שהם מוכרים אותו בארץ, ולאחר מכן אונקיו תסכים לתקן או לשאת בעלות התיקון בארץ

אותי זה לא צריך כמובן לעניין. ואני ממתין להבהרות מצד אונקיו ולתשובה למייל שלי אליהם...

אני אשמח אם טופ אודיו יציגו את העמדה שלהם, בפני כל קהל הקוראים וחברי הפורום.
נערך לאחרונה על ידי Newboy ב 14/08/2014 12:23, נערך פעם 1 בסך הכל.

of1978
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2303
הצטרף: אפריל 2008
מיקום: נהריה
נתן תודות: 130 פעמים
קיבל תודות: 222 פעמים

נושא שלא נקרא #39 

לגבי התקדים זה בדיוק מסביר את ההתנהגות של טופ אודיו ואני לא אתפלא אם הם קוראים פה בפורום.
כמו שכתבתי לך בתחילת השרשור לגבי ה MARANTZ שלי, גם אצלי היתה בהתחלה "אי הבנה" עם היבואן אבל לבסוף התרצו ואני חייב להגיד שלאחר האישור הם התנהגו איתי סך הכל בסדר.

אגב ההתנהלות שלי מול מרנטז העולמית התה ללא דופי.

אם אתה שואל את דעתי... אחרי שאונקיו הבטיחו לך משהו אני לא מאמין שיחזרו בהם וזה רק עניין של כמה טופ אודיו יערימו קשיים וימרחו את הזמן.
בהצלחה ואני מאמין שזה רק עניין של זמן
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason

Newboy (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

אונקיו מזועזעים מטופ אודיו, ועשו אסקלאציה לדרגים גבוהים יותר:

נושא שלא נקרא #40 

I did ask TOPAUDIO to perform a GOODWILL repair. I am very sorry that he would try to charge you for the repair. I will forward this case to my supervisor.

את המייל שלהם הנ"ל שלחו אונקיו אירופה לשלושה מנהלים באונקיו US



אני מזכיר, שאונקיו התחייבה לממן את עלות התיקון .. טופ אודיו לא אמורים למיטב ידיעתי לשלם שקל מכיסם.

טופ אודיו - (n) (n) (n)

epony
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K
הודעות: 10572
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 647 פעמים
קיבל תודות: 1368 פעמים

נושא שלא נקרא #41 

יש חדש בסאגה מול טופ אודיו?

Newboy (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

נושא שלא נקרא #42 

@epony
·לא

DorM
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4220
הצטרף: יוני 2008
נתן תודות: 318 פעמים
קיבל תודות: 144 פעמים

נושא שלא נקרא #43 

מה עם ה260 ש"ח? לפי דעתי אתה צריך לקבל החזר.

kobbi
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4512
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 223 פעמים
קיבל תודות: 377 פעמים

נושא שלא נקרא #44 

מה עם אונקיו, 5 שנים עוד לא פתרו את בעיית שריפת כרטיסי ה hdmi ?

Newboy (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

נושא שלא נקרא #45 

אכן

הייתי בחופשה וחזרתי. מנסה לקבל תשובות סופיות

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”