You can have it fixed in Israel, just bring it to the distributor we contacted. The email was only to confirm the Goodwill repair.
מזה אני מבין, שעלי להעביר את המייל הקודם בצירוף המייל הזה לטופ אודיו, כדי שהתיקון יהיה בארץ ובחינם.
אני מעביר במקביל לטופ אודיו, ומקווה שאכן כך יהיה ושלא יהיה טלפון שבור.
טופ אודיו ואונקיו 818 מאמזון גרמניה: בעיה בכרטיס HDMI; נפתר לאחר הרבה זמן
- epony
- חבר במועדון 10K
- הודעות: 10572
- הצטרף: מאי 2005
- נתן תודות: 647 פעמים
- קיבל תודות: 1368 פעמים
- Newboy (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2412
- הצטרף: ספטמבר 2008
- נתן תודות: 637 פעמים
- קיבל תודות: 119 פעמים
והינה התשובה הלא מובנת של טופ אודיו, לאור התחייבותה
של אונקיו לממן את התיקון -
"לא נוכל לאשר תיקון ללא חיוב לרסיבר שלא נקנה בישראל.
מציע לך לפנות לחנות בה רכשת את הרסיבר".
שלחתי את המייל שלהם במקור (עברית) בצירוף תרגום לאנגלית לאונקיו, ואני ממתין לתגובת אונקיו
"לא נוכל לאשר תיקון ללא חיוב לרסיבר שלא נקנה בישראל.
מציע לך לפנות לחנות בה רכשת את הרסיבר".
שלחתי את המייל שלהם במקור (עברית) בצירוף תרגום לאנגלית לאונקיו, ואני ממתין לתגובת אונקיו
- Newboy (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2412
- הצטרף: ספטמבר 2008
- נתן תודות: 637 פעמים
- קיבל תודות: 119 פעמים
גם אונקיו לא מבינים את טופ אודיו
תשובתם -
you told me you got an email from the distributor in Israel saying that they will fix it. So what changed. We authorized a Goodwill repair. Top Audio should just repair it
ועל כך עניתי להם -
I also do not understand them. Don't they trust your obligation in your authorized goodwill repair :
"Dear Service Partner : Authorised for goodwill repair for parts, labour & Shipping to customer will be covered by Onkyo"??
Can you please clarify the matter with them
you told me you got an email from the distributor in Israel saying that they will fix it. So what changed. We authorized a Goodwill repair. Top Audio should just repair it
ועל כך עניתי להם -
I also do not understand them. Don't they trust your obligation in your authorized goodwill repair :
"Dear Service Partner : Authorised for goodwill repair for parts, labour & Shipping to customer will be covered by Onkyo"??
Can you please clarify the matter with them
- Newboy (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2412
- הצטרף: ספטמבר 2008
- נתן תודות: 637 פעמים
- קיבל תודות: 119 פעמים
@of1978
·
אונקיו הסכימו לממן את עלות התיקון (בתנאים שהם פירטו) והציגו את זה כמחווה של רצון טוב מצדם, אבל טופ אודיו לא הביעו רצון לכבד זאת ואני מבין שהם דורשים שאני אשלם.
ולכן שבתי ופניתי לאונקיו וביקשתי שיבהירו את העניין עם טופ אודיו. אני עדיין לא מבין, מה אכפת לטופ אודיו, איזה כיס משלם להם (אונקיו או אני) אלא אם כן מדובר בפרנציפ או ברצון לא ליצור תקדים, שאנשים יקנו רסיברים בחו"ל במחיר הרבה הרבה יותר זול מהמחיר שהם מוכרים אותו בארץ, ולאחר מכן אונקיו תסכים לתקן או לשאת בעלות התיקון בארץ
אותי זה לא צריך כמובן לעניין. ואני ממתין להבהרות מצד אונקיו ולתשובה למייל שלי אליהם...
אני אשמח אם טופ אודיו יציגו את העמדה שלהם, בפני כל קהל הקוראים וחברי הפורום.
·
אונקיו הסכימו לממן את עלות התיקון (בתנאים שהם פירטו) והציגו את זה כמחווה של רצון טוב מצדם, אבל טופ אודיו לא הביעו רצון לכבד זאת ואני מבין שהם דורשים שאני אשלם.
ולכן שבתי ופניתי לאונקיו וביקשתי שיבהירו את העניין עם טופ אודיו. אני עדיין לא מבין, מה אכפת לטופ אודיו, איזה כיס משלם להם (אונקיו או אני) אלא אם כן מדובר בפרנציפ או ברצון לא ליצור תקדים, שאנשים יקנו רסיברים בחו"ל במחיר הרבה הרבה יותר זול מהמחיר שהם מוכרים אותו בארץ, ולאחר מכן אונקיו תסכים לתקן או לשאת בעלות התיקון בארץ
אותי זה לא צריך כמובן לעניין. ואני ממתין להבהרות מצד אונקיו ולתשובה למייל שלי אליהם...
אני אשמח אם טופ אודיו יציגו את העמדה שלהם, בפני כל קהל הקוראים וחברי הפורום.
נערך לאחרונה על ידי Newboy ב 14/08/2014 12:23, נערך פעם 1 בסך הכל.
- of1978
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2303
- הצטרף: אפריל 2008
- מיקום: נהריה
- נתן תודות: 130 פעמים
- קיבל תודות: 222 פעמים
לגבי התקדים זה בדיוק מסביר את ההתנהגות של טופ אודיו ואני לא אתפלא אם הם קוראים פה בפורום.
כמו שכתבתי לך בתחילת השרשור לגבי ה MARANTZ שלי, גם אצלי היתה בהתחלה "אי הבנה" עם היבואן אבל לבסוף התרצו ואני חייב להגיד שלאחר האישור הם התנהגו איתי סך הכל בסדר.
אגב ההתנהלות שלי מול מרנטז העולמית התה ללא דופי.
אם אתה שואל את דעתי... אחרי שאונקיו הבטיחו לך משהו אני לא מאמין שיחזרו בהם וזה רק עניין של כמה טופ אודיו יערימו קשיים וימרחו את הזמן.
בהצלחה ואני מאמין שזה רק עניין של זמן
כמו שכתבתי לך בתחילת השרשור לגבי ה MARANTZ שלי, גם אצלי היתה בהתחלה "אי הבנה" עם היבואן אבל לבסוף התרצו ואני חייב להגיד שלאחר האישור הם התנהגו איתי סך הכל בסדר.
אגב ההתנהלות שלי מול מרנטז העולמית התה ללא דופי.
אם אתה שואל את דעתי... אחרי שאונקיו הבטיחו לך משהו אני לא מאמין שיחזרו בהם וזה רק עניין של כמה טופ אודיו יערימו קשיים וימרחו את הזמן.
בהצלחה ואני מאמין שזה רק עניין של זמן
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
John Patrick Mason
- Newboy (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2412
- הצטרף: ספטמבר 2008
- נתן תודות: 637 פעמים
- קיבל תודות: 119 פעמים
אונקיו מזועזעים מטופ אודיו, ועשו אסקלאציה לדרגים גבוהים יותר:
I did ask TOPAUDIO to perform a GOODWILL repair. I am very sorry that he would try to charge you for the repair. I will forward this case to my supervisor.
את המייל שלהם הנ"ל שלחו אונקיו אירופה לשלושה מנהלים באונקיו US
אני מזכיר, שאונקיו התחייבה לממן את עלות התיקון .. טופ אודיו לא אמורים למיטב ידיעתי לשלם שקל מכיסם.
טופ אודיו -
את המייל שלהם הנ"ל שלחו אונקיו אירופה לשלושה מנהלים באונקיו US
אני מזכיר, שאונקיו התחייבה לממן את עלות התיקון .. טופ אודיו לא אמורים למיטב ידיעתי לשלם שקל מכיסם.
טופ אודיו -
- epony
- חבר במועדון 10K
- הודעות: 10572
- הצטרף: מאי 2005
- נתן תודות: 647 פעמים
- קיבל תודות: 1368 פעמים