@נועם22
נועם לפי תאריך ההצטרפות לאתר והלויאליות שלך ליבואן אולי כדאי להוסיף לך לשם משתמש "עוסק בתחום"
מה אתה אומר ?
טופ אודיו ואונקיו 818 מאמזון גרמניה: בעיה בכרטיס HDMI; נפתר לאחר הרבה זמן
- of1978
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2303
- הצטרף: אפריל 2008
- מיקום: נהריה
- נתן תודות: 130 פעמים
- קיבל תודות: 222 פעמים
Re: לגבי תיקון
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
John Patrick Mason
- Lior_M
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7870
- הצטרף: מרץ 2006
- מיקום: נס-ציונה
- נתן תודות: 404 פעמים
- קיבל תודות: 390 פעמים
Re: לגבי תיקון
סליחה, אבל מותר לו לחשוב אחרת ממך גם אם הוא הצטרף לאתר לפני שעה.of1978 כתב:@נועם22
נועם לפי תאריך ההצטרפות לאתר והלויאליות שלך ליבואן אולי כדאי להוסיף לך לשם משתמש "עוסק בתחום"
מה אתה אומר ?...
ד"א ולא שזה משנה, אם היית טורח לבדוק היית מגלה שהשרשור נפתח אחרי שהוא הצטרף לאתר.
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי
הקולנוע שלי
Re: לגבי תיקון
@of1978
ההיפך הוא הנכון.
טופ אודיו הם האחרונים שאתמוך בהם מבין כל הייבואנים בתחום
פשוט מתסיס לראות כאן כדוגמת קלאודייה 5 שחושב שמגיע לו שירות בארץ על מוצר שרכש בחו"ל·
ההיפך הוא הנכון.
טופ אודיו הם האחרונים שאתמוך בהם מבין כל הייבואנים בתחום
פשוט מתסיס לראות כאן כדוגמת קלאודייה 5 שחושב שמגיע לו שירות בארץ על מוצר שרכש בחו"ל·
Re: לגבי תיקון
@נועם22 @Lior_M, אני לא מצפה מיבואן שלא מעניק אחריות למוצר שנקנה בחו"ל לתקן לי את המוצר בחינם, זה סיכון שכל מי שקנה בחו"ל לוקח ואמור להיות מודע אליו. אני כן מצפה שהיבואן יתקן לי את המוצר כאשר החברה מחו"ל מבטיחה לי לתקן אותו. אני כן מצפה מיבואן שלא רוצה לתקן לי את המוצר להתנהג כמו בן אדם, להתייחס אליי בצורה יפה ומכובדת ואפילו להתקשר אלי ולהסביר לי את המצב בצורה יפה ולא לעשות לי דווקא ולטרטר אותי בשביל להבהיר נקודה.
אתם מדברים על בעיית האחריות כאשר קונים בחו"ל, אם שמתם לב בתחילת השרשור נאמר שאמזון אמרו לו שאם היה להם את הרסיבר במלאי הם היו שולחים חדש. אם פותח השרשור היה מדבר איתם קצת יותר אני בטוח שהעניין היה נפתר עוד מול אמזון. מניסיון איתם ועם אתרים אחרים השירות שלהם זה משהו שאני לא יכול אפילו לדמיין בארץ.
אתם מדברים על בעיית האחריות כאשר קונים בחו"ל, אם שמתם לב בתחילת השרשור נאמר שאמזון אמרו לו שאם היה להם את הרסיבר במלאי הם היו שולחים חדש. אם פותח השרשור היה מדבר איתם קצת יותר אני בטוח שהעניין היה נפתר עוד מול אמזון. מניסיון איתם ועם אתרים אחרים השירות שלהם זה משהו שאני לא יכול אפילו לדמיין בארץ.
- of1978
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2303
- הצטרף: אפריל 2008
- מיקום: נהריה
- נתן תודות: 130 פעמים
- קיבל תודות: 222 פעמים
Re: לגבי תיקון
·בזה אין ספק שלא מגיע לפי החוק.נועם22 כתב:@of1978
ההיפך הוא הנכון.
טופ אודיו הם האחרונים שאתמוך בהם מבין כל הייבואנים בתחום
פשוט מתסיס לראות כאן כדוגמת קלאודייה 5 שחושב שמגיע לו שירות בארץ על מוצר שרכש בחו"ל·...
העניין פה זה הגרירת רגליים המכוונת של טופ אודיו במקרה דנן והמחירים המופקעים.
כמו שרשמתי לפני כן שכל אחד יעשה את השיקול שלו.
לפי דעתי במקרה הכי גרוע לשלוח אותו לתיקון באירופה יעלה 300 וקצת.
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
John Patrick Mason
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
אתם לדעתי מניחים הנחות שגויות. בדיוק כמו שיש חברות מחשבים שנותנות אחריות בינלאומית אבל אין נהירה של הזמנות מחו"ל, כך גם בתחום הזה.
אתם יודעים כמה אנשים משכילים ואוהבי טכנולוגיה יש שאין להם מושג ירוק שבכלל אפשר להזמין מחו"ל לארץ? כלומר מוצרים בסדר גודל כזה ולא כבל HDMI?
זה שיושבי פורום זה מכירים את זה, זה לא אומר שכולם עושים את זה. כמו שאתם רואים גם כאן בפורום יש אנשים שמעדיפים לשלם עוד X בשביל לקבל אחריות ישראלית ישירה.
בקיצור - אני לא מאמין שגם אם היבואן יחל לעשות תיקונים למכשירים מאירופה הוא ייפגע בצורה מעמיקה.
א' - מכשירים לא אמורים כ"כ להתקלקל.
ב' - הוא אמור/יכול לדרוש עוד כסף מהיצרן על התיקונים/חלקים.
ג' - אם היבואן יראה ירידה שקשורה לזה - יוכל לקבל מחירים טובים יותרמהיצרן.
אתם יודעים כמה אנשים משכילים ואוהבי טכנולוגיה יש שאין להם מושג ירוק שבכלל אפשר להזמין מחו"ל לארץ? כלומר מוצרים בסדר גודל כזה ולא כבל HDMI?
זה שיושבי פורום זה מכירים את זה, זה לא אומר שכולם עושים את זה. כמו שאתם רואים גם כאן בפורום יש אנשים שמעדיפים לשלם עוד X בשביל לקבל אחריות ישראלית ישירה.
בקיצור - אני לא מאמין שגם אם היבואן יחל לעשות תיקונים למכשירים מאירופה הוא ייפגע בצורה מעמיקה.
א' - מכשירים לא אמורים כ"כ להתקלקל.
ב' - הוא אמור/יכול לדרוש עוד כסף מהיצרן על התיקונים/חלקים.
ג' - אם היבואן יראה ירידה שקשורה לזה - יוכל לקבל מחירים טובים יותרמהיצרן.
- Lior_M
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7870
- הצטרף: מרץ 2006
- מיקום: נס-ציונה
- נתן תודות: 404 פעמים
- קיבל תודות: 390 פעמים
Re: לגבי תיקון
·avirokach כתב:@נועם22 @Lior_M, אני לא מצפה מיבואן שלא מעניק אחריות למוצר שנקנה בחו"ל לתקן לי את המוצר בחינם, זה סיכון שכל מי שקנה בחו"ל לוקח ואמור להיות מודע אליו. אני כן מצפה שהיבואן יתקן לי את המוצר כאשר החברה מחו"ל מבטיחה לי לתקן אותו....
פה בדיוק הבעיה.
הם היו צריכים להבטיח גם לטופ-אודיו שהסכום ישולם או ישלח החלק. הקטע הזה כנראה לא קרה וכל מה שיש לפותח השרשור זה אימייל מג'ון דו שטוען שהוא פנה לטופ-אודיו. אנחנו לא יודעים מי זה, אנחנו לא יודעים באיזה דרג החלטה הוא נמצא ואנחנו לא יודעים מה היה כתוב באימייל לטופ-אודיו שאותו ג'ון דו לא טרח לשלוח לפותח השרשור.
צודק. אין לי ויכוח אתך בנושא הזה. איך שלא נסובב את זה טופ-אודיו יצאו פארשים.avirokach כתב: אני כן מצפה מיבואן שלא רוצה לתקן לי את המוצר להתנהג כמו בן אדם, להתייחס אליי בצורה יפה ומכובדת ואפילו להתקשר אלי ולהסביר לי את המצב בצורה יפה ולא לעשות לי דווקא ולטרטר אותי בשביל להבהיר נקודה....
should have would have could haveavirokach כתב: אתם מדברים על בעיית האחריות כאשר קונים בחו"ל, אם שמתם לב בתחילת השרשור נאמר שאמזון אמרו לו שאם היה להם את הרסיבר במלאי הם היו שולחים חדש....
אפס במבחן התוצאה.
אולי, ואולי זו סתם תקווה שלך, מצד שני לא עולה כסף לנסות.avirokach כתב: אם פותח השרשור היה מדבר איתם קצת יותר אני בטוח שהעניין היה נפתר עוד מול אמזון....
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי
הקולנוע שלי
Re: לגבי תיקון
בטח שמגיע לו. היום העולם הוא כפר גלובלי. אם אני רוכש מכשיר בטיול ביוון, לא מגיע לי שירות?נועם22 כתב:@of1978
ההיפך הוא הנכון.
טופ אודיו הם האחרונים שאתמוך בהם מבין כל הייבואנים בתחום
פשוט מתסיס לראות כאן כדוגמת קלאודייה 5 שחושב שמגיע לו שירות בארץ על מוצר שרכש בחו"ל·...
- Newboy (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2412
- הצטרף: ספטמבר 2008
- נתן תודות: 637 פעמים
- קיבל תודות: 119 פעמים
Re: לגבי תיקון
@Lior_M
·
אני חולק על דבריך : "הם היו צריכים להבטיח גם לטופ-אודיו שהסכום ישולם או ישלח החלק. הקטע הזה כנראה לא קרה וכל מה שיש לפותח השרשור זה אימייל מג'ון דו שטוען שהוא פנה לטופ-אודיו. אנחנו לא יודעים מי זה, אנחנו לא יודעים באיזה דרג החלטה הוא נמצא"
כל המיילים, ואני מדגיש, כ ל המיילים מאונקיו, היו חתומים על ידי אנשים שזוהו גם בשמם, גם בתפקידם וגם בדרכי הפניה אליהם. אני העברתי את המיילים לטופ אודיו. אפילו במייל המקורי, שהוא נוסח סטנדרטי של אונקיו לגבי תיקון שהם לוקחים על חשבונם, מופיעה פיסקה שמופנית ליבואן המקומי (טופ אודיו) והיא מופיעה כאן בשרשור - Dear Service Partner : Authorised for goodwill repair for parts, labour & Shipping to customer will be covered by Onkyo. Please remember to quote above ticket number on all email/billing regarding this repair job.
ויש מספר טיקט והכל. לא מדובר בחנות מכולת שאיזה פועל זר מתחייב בשם הבעלים.
ולכן אין לי מושג מאיפה אתה מביא את הטענות האלה.
·
אני חולק על דבריך : "הם היו צריכים להבטיח גם לטופ-אודיו שהסכום ישולם או ישלח החלק. הקטע הזה כנראה לא קרה וכל מה שיש לפותח השרשור זה אימייל מג'ון דו שטוען שהוא פנה לטופ-אודיו. אנחנו לא יודעים מי זה, אנחנו לא יודעים באיזה דרג החלטה הוא נמצא"
כל המיילים, ואני מדגיש, כ ל המיילים מאונקיו, היו חתומים על ידי אנשים שזוהו גם בשמם, גם בתפקידם וגם בדרכי הפניה אליהם. אני העברתי את המיילים לטופ אודיו. אפילו במייל המקורי, שהוא נוסח סטנדרטי של אונקיו לגבי תיקון שהם לוקחים על חשבונם, מופיעה פיסקה שמופנית ליבואן המקומי (טופ אודיו) והיא מופיעה כאן בשרשור - Dear Service Partner : Authorised for goodwill repair for parts, labour & Shipping to customer will be covered by Onkyo. Please remember to quote above ticket number on all email/billing regarding this repair job.
ויש מספר טיקט והכל. לא מדובר בחנות מכולת שאיזה פועל זר מתחייב בשם הבעלים.
ולכן אין לי מושג מאיפה אתה מביא את הטענות האלה.
נערך לאחרונה על ידי Newboy ב 19/09/2014 19:09, נערך פעם 1 בסך הכל.
Re: לגבי תיקון
@asaf23
מגיע לך שירות תיקונים חינם במסגרת האחריות ביוון(לצורך הדוגמה שהבאת).
תרצה לחסוך את השינוע לשם לצורך תיקון,ולתקן בארץ-תצטרך להיפרד מאי אלו $$$.אתה לא אמור לקבל תיקון בארץ בחינם,אלא אם כן יש למוצר אחריות בינלאומית(במקרה של המוצר שעליו אנחנו מדברים-אין חיה כזו)
·
מגיע לך שירות תיקונים חינם במסגרת האחריות ביוון(לצורך הדוגמה שהבאת).
תרצה לחסוך את השינוע לשם לצורך תיקון,ולתקן בארץ-תצטרך להיפרד מאי אלו $$$.אתה לא אמור לקבל תיקון בארץ בחינם,אלא אם כן יש למוצר אחריות בינלאומית(במקרה של המוצר שעליו אנחנו מדברים-אין חיה כזו)
·
- Newboy (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2412
- הצטרף: ספטמבר 2008
- נתן תודות: 637 פעמים
- קיבל תודות: 119 פעמים
Re: UWF-1
אף אחד לא רוצה את ה UWF-1 ?Newboy כתב:ביחד עם האונקיו 818 קניתי בזמנו גם את המתאם שלהם ל WIFI שמתחבר דרך ה USB של הרסיבר. מדובר ב Onkyo UWF-1 Wireless LAN Adapter שעולה עכשיו באמזון ארה"ב 22 דולר.
הינה הקישור: http://www.amazon.com/Onkyo-UWF-1-Wirel ... B004WR125O
אני כבר לא צריך את המתאם, כי בדירה החדשה שלנו יש לנו רשת קווית בכל חדר. יש לי את המתאם, במצב כחדש, ואפילו באריזה המקורית ...
כאות תודה לכל החברים שעודדו אותי ותמכו בי כאן, אני רוצה לתת אותו מתנה לאחד מכם (שיש לו אונקיו וזקוק לזה).
...
·
- Lior_M
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7870
- הצטרף: מרץ 2006
- מיקום: נס-ציונה
- נתן תודות: 404 פעמים
- קיבל תודות: 390 פעמים
Re: לגבי תיקון
איש אני לא נגדך, באמת !. הלוואי והיית מקבל מענה ב day1. אבל יש לי תחושה שפשוט היה פה קצר בתקשורת בין אונקיו ליבואן.Newboy כתב:@Lior_M
·
אני חולק על דבריך : "הם היו צריכים להבטיח גם לטופ-אודיו שהסכום ישולם או ישלח החלק. הקטע הזה כנראה לא קרה וכל מה שיש לפותח השרשור זה אימייל מג'ון דו שטוען שהוא פנה לטופ-אודיו. אנחנו לא יודעים מי זה, אנחנו לא יודעים באיזה דרג החלטה הוא נמצא"
כל המיילים, ואני מדגיש, כ ל המיילים מאונקיו, היו חתומים על ידי אנשים שזוהו גם בשמם, גם בתפקידם וגם בדרכי הפניה אליהם. אני העברתי את המיילים לטופ אודיו. אפילו במייל המקורי, שהוא נוסח סטנדרטי של אונקיו לגבי תיקון שהם לוקחים על חשבונם, מופיעה פיסקה שמופנית ליבואן המקומי (טופ אודיו) והיא מופיעה כאן בשרשור - Dear Service Partner : Authorised for goodwill repair for parts, labour & Shipping to customer will be covered by Onkyo. Please remember to quote above ticket number on all email/billing regarding this repair job.
ויש מספר טיקט והכל. לא מדובר בחנות מכולת שאיזה פועל זר מתחייב בשם הבעלים.
ולכן אין לי מושג מאיפה אתה מביא את הטענות האלה....
בכל מקרה כל הכבוד לך על הסבלנות ואני מקווה שבסופו של דבר המכשיר יתוקן בהקדם.
·
נערך לאחרונה על ידי Lior_M ב 19/09/2014 21:25, נערך פעם 1 בסך הכל.
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי
הקולנוע שלי
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים