טופ אודיו ואונקיו 818 מאמזון גרמניה: בעיה בכרטיס HDMI; נפתר לאחר הרבה זמן

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
of1978
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2303
הצטרף: אפריל 2008
מיקום: נהריה
נתן תודות: 130 פעמים
קיבל תודות: 222 פעמים

Re: לגבי תיקון

נושא שלא נקרא #421 

@נועם22

נועם לפי תאריך ההצטרפות לאתר והלויאליות שלך ליבואן אולי כדאי להוסיף לך לשם משתמש "עוסק בתחום"
מה אתה אומר ?
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason

Lior_M
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7870
הצטרף: מרץ 2006
מיקום: נס-ציונה
נתן תודות: 404 פעמים
קיבל תודות: 390 פעמים

Re: לגבי תיקון

נושא שלא נקרא #422 

of1978 כתב:@נועם22

נועם לפי תאריך ההצטרפות לאתר והלויאליות שלך ליבואן אולי כדאי להוסיף לך לשם משתמש "עוסק בתחום"
מה אתה אומר ?
...
סליחה, אבל מותר לו לחשוב אחרת ממך גם אם הוא הצטרף לאתר לפני שעה.
ד"א ולא שזה משנה, אם היית טורח לבדוק היית מגלה שהשרשור נפתח אחרי שהוא הצטרף לאתר.
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי

נועם22
טרול
טרול
הודעות: 112
הצטרף: יוני 2014
נתן תודות: 18 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

Re: לגבי תיקון

נושא שלא נקרא #423 

@of1978

ההיפך הוא הנכון.
טופ אודיו הם האחרונים שאתמוך בהם מבין כל הייבואנים בתחום
פשוט מתסיס לראות כאן כדוגמת קלאודייה 5 שחושב שמגיע לו שירות בארץ על מוצר שרכש בחו"ל·

avirokach
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 571
הצטרף: אוגוסט 2007
נתן תודות: 26 פעמים
קיבל תודות: 32 פעמים

Re: לגבי תיקון

נושא שלא נקרא #424 

@נועם22 @Lior_M, אני לא מצפה מיבואן שלא מעניק אחריות למוצר שנקנה בחו"ל לתקן לי את המוצר בחינם, זה סיכון שכל מי שקנה בחו"ל לוקח ואמור להיות מודע אליו. אני כן מצפה שהיבואן יתקן לי את המוצר כאשר החברה מחו"ל מבטיחה לי לתקן אותו. אני כן מצפה מיבואן שלא רוצה לתקן לי את המוצר להתנהג כמו בן אדם, להתייחס אליי בצורה יפה ומכובדת ואפילו להתקשר אלי ולהסביר לי את המצב בצורה יפה ולא לעשות לי דווקא ולטרטר אותי בשביל להבהיר נקודה.

אתם מדברים על בעיית האחריות כאשר קונים בחו"ל, אם שמתם לב בתחילת השרשור נאמר שאמזון אמרו לו שאם היה להם את הרסיבר במלאי הם היו שולחים חדש. אם פותח השרשור היה מדבר איתם קצת יותר אני בטוח שהעניין היה נפתר עוד מול אמזון. מניסיון איתם ועם אתרים אחרים השירות שלהם זה משהו שאני לא יכול אפילו לדמיין בארץ.

of1978
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2303
הצטרף: אפריל 2008
מיקום: נהריה
נתן תודות: 130 פעמים
קיבל תודות: 222 פעמים

Re: לגבי תיקון

נושא שלא נקרא #425 

נועם22 כתב:@of1978

ההיפך הוא הנכון.
טופ אודיו הם האחרונים שאתמוך בהם מבין כל הייבואנים בתחום
פשוט מתסיס לראות כאן כדוגמת קלאודייה 5 שחושב שמגיע לו שירות בארץ על מוצר שרכש בחו"ל·
...
·בזה אין ספק שלא מגיע לפי החוק.
העניין פה זה הגרירת רגליים המכוונת של טופ אודיו במקרה דנן והמחירים המופקעים.
כמו שרשמתי לפני כן שכל אחד יעשה את השיקול שלו.
לפי דעתי במקרה הכי גרוע לשלוח אותו לתיקון באירופה יעלה 300 וקצת.
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason

Itay_Pollak
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 19136
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: איתי פולק
מיקום: הולנד
נתן תודות: 825 פעמים
קיבל תודות: 878 פעמים

נושא שלא נקרא #426 

אתם לדעתי מניחים הנחות שגויות. בדיוק כמו שיש חברות מחשבים שנותנות אחריות בינלאומית אבל אין נהירה של הזמנות מחו"ל, כך גם בתחום הזה.
אתם יודעים כמה אנשים משכילים ואוהבי טכנולוגיה יש שאין להם מושג ירוק שבכלל אפשר להזמין מחו"ל לארץ? כלומר מוצרים בסדר גודל כזה ולא כבל HDMI?
זה שיושבי פורום זה מכירים את זה, זה לא אומר שכולם עושים את זה. כמו שאתם רואים גם כאן בפורום יש אנשים שמעדיפים לשלם עוד X בשביל לקבל אחריות ישראלית ישירה.

בקיצור - אני לא מאמין שגם אם היבואן יחל לעשות תיקונים למכשירים מאירופה הוא ייפגע בצורה מעמיקה.
א' - מכשירים לא אמורים כ"כ להתקלקל.
ב' - הוא אמור/יכול לדרוש עוד כסף מהיצרן על התיקונים/חלקים.
ג' - אם היבואן יראה ירידה שקשורה לזה - יוכל לקבל מחירים טובים יותרמהיצרן.

Lior_M
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7870
הצטרף: מרץ 2006
מיקום: נס-ציונה
נתן תודות: 404 פעמים
קיבל תודות: 390 פעמים

Re: לגבי תיקון

נושא שלא נקרא #427 

avirokach כתב:@נועם22 @Lior_M, אני לא מצפה מיבואן שלא מעניק אחריות למוצר שנקנה בחו"ל לתקן לי את המוצר בחינם, זה סיכון שכל מי שקנה בחו"ל לוקח ואמור להיות מודע אליו. אני כן מצפה שהיבואן יתקן לי את המוצר כאשר החברה מחו"ל מבטיחה לי לתקן אותו.
...
·

פה בדיוק הבעיה.
הם היו צריכים להבטיח גם לטופ-אודיו שהסכום ישולם או ישלח החלק. הקטע הזה כנראה לא קרה וכל מה שיש לפותח השרשור זה אימייל מג'ון דו שטוען שהוא פנה לטופ-אודיו. אנחנו לא יודעים מי זה, אנחנו לא יודעים באיזה דרג החלטה הוא נמצא ואנחנו לא יודעים מה היה כתוב באימייל לטופ-אודיו שאותו ג'ון דו לא טרח לשלוח לפותח השרשור.
avirokach כתב: אני כן מצפה מיבואן שלא רוצה לתקן לי את המוצר להתנהג כמו בן אדם, להתייחס אליי בצורה יפה ומכובדת ואפילו להתקשר אלי ולהסביר לי את המצב בצורה יפה ולא לעשות לי דווקא ולטרטר אותי בשביל להבהיר נקודה.
...
צודק. אין לי ויכוח אתך בנושא הזה. איך שלא נסובב את זה טופ-אודיו יצאו פארשים.
avirokach כתב: אתם מדברים על בעיית האחריות כאשר קונים בחו"ל, אם שמתם לב בתחילת השרשור נאמר שאמזון אמרו לו שאם היה להם את הרסיבר במלאי הם היו שולחים חדש.
...
should have would have could have

אפס במבחן התוצאה.
avirokach כתב: אם פותח השרשור היה מדבר איתם קצת יותר אני בטוח שהעניין היה נפתר עוד מול אמזון.
...
אולי, ואולי זו סתם תקווה שלך, מצד שני לא עולה כסף לנסות.
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי

asaf23
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7927
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 67 פעמים
קיבל תודות: 272 פעמים

Re: לגבי תיקון

נושא שלא נקרא #428 

נועם22 כתב:@of1978

ההיפך הוא הנכון.
טופ אודיו הם האחרונים שאתמוך בהם מבין כל הייבואנים בתחום
פשוט מתסיס לראות כאן כדוגמת קלאודייה 5 שחושב שמגיע לו שירות בארץ על מוצר שרכש בחו"ל·
...
בטח שמגיע לו. היום העולם הוא כפר גלובלי. אם אני רוכש מכשיר בטיול ביוון, לא מגיע לי שירות?

Newboy (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

תשובת אונקיו לגבי המועד

נושא שלא נקרא #429 

it takes 1week to 10days from ordered date to deliver out the parts

Newboy (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

Re: לגבי תיקון

נושא שלא נקרא #430 

@Lior_M
·
אני חולק על דבריך : "הם היו צריכים להבטיח גם לטופ-אודיו שהסכום ישולם או ישלח החלק. הקטע הזה כנראה לא קרה וכל מה שיש לפותח השרשור זה אימייל מג'ון דו שטוען שהוא פנה לטופ-אודיו. אנחנו לא יודעים מי זה, אנחנו לא יודעים באיזה דרג החלטה הוא נמצא"

כל המיילים, ואני מדגיש, כ ל המיילים מאונקיו, היו חתומים על ידי אנשים שזוהו גם בשמם, גם בתפקידם וגם בדרכי הפניה אליהם. אני העברתי את המיילים לטופ אודיו. אפילו במייל המקורי, שהוא נוסח סטנדרטי של אונקיו לגבי תיקון שהם לוקחים על חשבונם, מופיעה פיסקה שמופנית ליבואן המקומי (טופ אודיו) והיא מופיעה כאן בשרשור - Dear Service Partner : Authorised for goodwill repair for parts, labour & Shipping to customer will be covered by Onkyo. Please remember to quote above ticket number on all email/billing regarding this repair job.

ויש מספר טיקט והכל. לא מדובר בחנות מכולת שאיזה פועל זר מתחייב בשם הבעלים.

ולכן אין לי מושג מאיפה אתה מביא את הטענות האלה.
נערך לאחרונה על ידי Newboy ב 19/09/2014 19:09, נערך פעם 1 בסך הכל.

נועם22
טרול
טרול
הודעות: 112
הצטרף: יוני 2014
נתן תודות: 18 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

Re: לגבי תיקון

נושא שלא נקרא #431 

@asaf23
מגיע לך שירות תיקונים חינם במסגרת האחריות ביוון(לצורך הדוגמה שהבאת).
תרצה לחסוך את השינוע לשם לצורך תיקון,ולתקן בארץ-תצטרך להיפרד מאי אלו $$$.אתה לא אמור לקבל תיקון בארץ בחינם,אלא אם כן יש למוצר אחריות בינלאומית(במקרה של המוצר שעליו אנחנו מדברים-אין חיה כזו)
·

Newboy (פותח השרשור)
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

Re: UWF-1

נושא שלא נקרא #432 

Newboy כתב:ביחד עם האונקיו 818 קניתי בזמנו גם את המתאם שלהם ל WIFI שמתחבר דרך ה USB של הרסיבר. מדובר ב Onkyo UWF-1 Wireless LAN Adapter שעולה עכשיו באמזון ארה"ב 22 דולר.

הינה הקישור: http://www.amazon.com/Onkyo-UWF-1-Wirel ... B004WR125O

אני כבר לא צריך את המתאם, כי בדירה החדשה שלנו יש לנו רשת קווית בכל חדר. יש לי את המתאם, במצב כחדש, ואפילו באריזה המקורית ...

כאות תודה לכל החברים שעודדו אותי ותמכו בי כאן, אני רוצה לתת אותו מתנה לאחד מכם (שיש לו אונקיו וזקוק לזה).
...
אף אחד לא רוצה את ה UWF-1 ?
·

Lior_M
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7870
הצטרף: מרץ 2006
מיקום: נס-ציונה
נתן תודות: 404 פעמים
קיבל תודות: 390 פעמים

Re: לגבי תיקון

נושא שלא נקרא #433 

Newboy כתב:@Lior_M
·
אני חולק על דבריך : "הם היו צריכים להבטיח גם לטופ-אודיו שהסכום ישולם או ישלח החלק. הקטע הזה כנראה לא קרה וכל מה שיש לפותח השרשור זה אימייל מג'ון דו שטוען שהוא פנה לטופ-אודיו. אנחנו לא יודעים מי זה, אנחנו לא יודעים באיזה דרג החלטה הוא נמצא"

כל המיילים, ואני מדגיש, כ ל המיילים מאונקיו, היו חתומים על ידי אנשים שזוהו גם בשמם, גם בתפקידם וגם בדרכי הפניה אליהם. אני העברתי את המיילים לטופ אודיו. אפילו במייל המקורי, שהוא נוסח סטנדרטי של אונקיו לגבי תיקון שהם לוקחים על חשבונם, מופיעה פיסקה שמופנית ליבואן המקומי (טופ אודיו) והיא מופיעה כאן בשרשור - Dear Service Partner : Authorised for goodwill repair for parts, labour & Shipping to customer will be covered by Onkyo. Please remember to quote above ticket number on all email/billing regarding this repair job.

ויש מספר טיקט והכל. לא מדובר בחנות מכולת שאיזה פועל זר מתחייב בשם הבעלים.

ולכן אין לי מושג מאיפה אתה מביא את הטענות האלה.
...
איש אני לא נגדך, באמת !. הלוואי והיית מקבל מענה ב day1. אבל יש לי תחושה שפשוט היה פה קצר בתקשורת בין אונקיו ליבואן.
בכל מקרה כל הכבוד לך על הסבלנות ואני מקווה שבסופו של דבר המכשיר יתוקן בהקדם.
·
נערך לאחרונה על ידי Lior_M ב 19/09/2014 21:25, נערך פעם 1 בסך הכל.
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי

yuria
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4171
הצטרף: מרץ 2006
מיקום: חולון
נתן תודות: 99 פעמים
קיבל תודות: 239 פעמים

Re: UWF-1

נושא שלא נקרא #434 

@Newboy
·
יש לי מתאם כזה ......
מסך אולד LG65C8.
רסיבר Marantz SR7015
רמקולים פולק אודיו S20+S30.
סראונד ביפולר מוניטור אודיו.

Itay_Pollak
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 19136
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: איתי פולק
מיקום: הולנד
נתן תודות: 825 פעמים
קיבל תודות: 878 פעמים

נושא שלא נקרא #435 

ואללה - גם משלוח אליך על חשבון אונקיו - נראה לי הגיע הזמן להתעקש :)

לגבי המתאם - שים בלוחות בלמסירה. שם הוא יעוף :).

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”