מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



טופ אודיו ואונקיו 818 מאמזון גרמניה: בעיה בכרטיס HDMI; נפתר לאחר הרבה זמן


עמוד 29 מתוך 41
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  28  |  29  |  30  | ... |  39  |  40  |  41  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
Itay_Pollak (איתי פולק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2005

מיקום: הולנד
הבעות תודה: 895
מספר הודעות: 19137

 #421  נשלח: שבת 20/09/2014 0:09

ואללה - גם משלוח אליך על חשבון אונקיו - נראה לי הגיע הזמן להתעקש

לגבי המתאם - שים בלוחות בלמסירה. שם הוא יעוף .

_________________
Insight TV is the world’s leading 4K UHD HDR channel
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
claudia5
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2007
הבעות תודה: 135
מספר הודעות: 2949

 #422  נשלח: שבת 20/09/2014 6:34

אני חייב לציין כמה עובדות כי נראה לי שיש כאן כמה חברים בעלי עיניין ונורא קשה לי אם זה:
1.כיום ניתן לרכוש רסיבר של אונקיו מכל מקום בעולם ולקבל שרות בכל מקום בעולם מלבד ישראל-האם יתכן שכל המעבדות בעולם מפסידות כסף במתן אחראיות למוצרים שלא נרכשו דרכן ?התשובה היא לא כי התמונה היא גלובלית-חוץ מישראל
2.חברות רבות נותנות אחריות בינלאומית ועדיין זה לא תקף לישראל
3.מרגע שיש לטופ אודיו זכות כלשהיא על מוצרי אונקיו היא צריכה לחשוב על המותג הכללי ולא רק על הכיס שלה.
4.לקבל שרות זאת זכות בעולם בלי קשר מאיפה נרכש המוצר.
5.כפי שהוסבר בפוסט הזה טופ אודיו ידעו כנראה מהיום הראשון את כל התמונה ועדיין החליטו לעכב ולטרטר.היה להם את כל הפרטים ואת כל המיילים.
6.מי שקונה אונקיו ביוון יכול לתקן חינם בכל אירופה ושאר העולם רק בארץ זה בעייתי.
7.זה ברור לכולם שטופ אודיו יצא על הפנים כאן אבל זה לא מקרי כי זאת התנהלות החברה בנושא שרות ,שמענו כבר על לקוחות שרכשו בארץ ונדפק להם הכרטיס HDMI והיו צריכים לתת הסברים למה זה קרה במקום שהיבואן יסביר למה יש כל כך הרבה פגמים זהים של המוצר שלו.
8.טופ אודיו באופן מוצהר רוצה למכור את מוצריה במחיר הגבוה ביותר ,לתת את השרות הזול ביותר ובנוסף לנסות להתריד לקוחות מלרכוש בחול.
9.הצדק יצא לאור ולמרות שהם טרטרו את הלקוח של חברת אונקיו בסוף הוא יעשו את מה שהיו צריכים לעשות מזמן ולכן אם הזמן הם יפנימו את חשיבות השרות אם לא שלהם אז של אונקיו
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2373

 #423  נשלח: שבת 20/09/2014 6:46

Itay_Pollak כתב:


לגבי המתאם - שים בלוחות בלמסירה. שם הוא יעוף .


·אני לא רוצה סתם למסור, רוצה למישהו מהשרשור הזה....
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
claudia5
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2007
הבעות תודה: 135
מספר הודעות: 2949

 #424  נשלח: שבת 20/09/2014 7:24

נועם22
·
אני מתאים את עצמי למצב ורוכש איפה שזול יותר כדי לשפר את רמת חיי כמו היבואן.
אני מאמין נועם שלא רכשתה השנה כמוני בארץ ועדיין אם חול הוא המשתם אז רוכשים שם.
העלויות של היבואן בארץ היא כמו של כל יבואן בעולם
וכמו שהרמן קרדון מתומחרים בארץ כמו בחול אז גם הם יכולים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2098

 #425  נשלח: שבת 20/09/2014 7:41

Newboy כתב:
ציטוט:
...


·אני לא רוצה סתם למסור, רוצה למישהו מהשרשור הזה....


תסלחו כולם כאן וגם תסלח לי ניובוי אני חיב להתקומם על משהוא. הבחור שפתח את השרשור מבקש למסור במתנה לאנשים שהשתתפו בשרשור ותמכו בו דנגל לרסביר אונקיו דבר נחמד ומעשה יפה, אבל את המסירה הוא מתנה בתנאים שלדעתי קצת חרגו מהטעם הטוב למרות שזו זכותו כעיקרון. לי אין אונקיו ואני שמח על כך אבל ניובוי אתה מציג עניין המסירה של הדנגל בצורה לא יפה.

אם אתה רוצה למסור אז תמסור בלב שלם בלי תנאים והצגות, אבל אתה מבקש לא למסור לכל אחד אתה רוצה לעשות "ועדות חריגים וועדות קבלה" שחברים כאן יפרשו בפניך למה הם חושבים שמגיע להם את הדנגל וזה כולה פאקניג דנגל ששווה כמה עשרות שקלים בודדים. על תיתן הרגשה לאנשים שאתה עושה להם טובה כאילו שאתה נותן נדבה לקבצן .

או שתמכור בכסף או שתמסור לבן אדם שמגיע ראשון אבל אתה מדבר כאילו אתה מוסר מרצדס ולא רוצה למסור לכל אחד זה נראה קצת התנשאותי כלפי חברי הפורום שתמכו בך ועודדו אותך לאורך השרשור
שבת שלום

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shay1
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 29, 2004
הבעות תודה: 67
מספר הודעות: 2098

 #426  נשלח: שבת 20/09/2014 7:53

נועם22 כתב:
@claudia5
·אתה חי בארץ ועליך להתאים את עצמך למצב.
תאמין לי שטופ אודיו היו מעדיפים לוותר על לקוחות מהסוג שלך-שמחפשים לקנות מוצרים במחירי עלות ומבלי שיישאר לייבואן רווח ואח"כ עוד באים בדרישות נוספות.
ולא,אין לי שום דבר עם טופ אודיו.מעולם לא רכשתי מוצרים שלהם ולעולם גם לא ארכוש.

אנחנו קצת חורגים מהדיון אבל נועם היית משלם כפול ואפילו יותר על מוצר שאתה יודע שאפשר להשיג אותו בחצי מחיר רק בגלל אחריות יבואן?
אם כן אז או שיש לך הרבה מאוד כסף ואין לך בעיה לבזבז וזה בסדר
או שאין לך כסף ופוחד לרכוש מוצר בחצי מחיר מפאת המחשבה מה יקרה עם יתקלקל המכשיר ותאלץ למסור אותו לתיקון שזו בעיניי חשיבה לא מציאותית אבל גם זו אפשרות ,אבל מכאן ועד לבוא ולהגיד שאנחנו חיים בארץ ועלינו להתאים את עצמנו לארץ זו קצת יומרנות .

ישנם לא מעט יבואנים מהתחום שמתמחרים את המוצרים שלהם במחיר סביר ביחס לחו"ל עם עוד תוספת לגיטימית שבשביל ההפרש הזה לא כדאי להביא מחו"ל וכדאי לרכוש בארץ עם אחריות יבואן וכל המשתמע מכך .

אבל לא בזה מדובר אלה מדובר ביבואן תאב כסף שמנסה למתג את עצמו גבוה (שזו זכותו) ובנוסף גם לא נותן שירות שצריך, אז אם אתה שואל אותי אני לא חושב שליבואנים כאלו צריך לתת להרוויח את הכסף שלנו שלמענו אנחנו (במציאות של הארץ) עובדים קשה כדי להשיג את הכסף

_________________
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2373

 #427  נשלח: שבת 20/09/2014 7:57

shay1
·

חבל שרצון טוב שלי מתפרש אצלך לא כהלכה

לא וועדת קבלה ולא כלום. ובטח שלא התנשאות.

היו כאן אנשים שמאוד עודדו אותי בתקופה קשה. אני רוצה לצ'פר אותם. לא בסדר?

ביקשתי שיתייחסו, כי חשבתי שיהיו הרבה קופצים. זה הכל.

נדבה? מאיפה אתה בכלל מביא את זה...

אם טעיתי ולא רוצים, אז לא צריך ... חוזר בי.


נערך בפעם אחרונה על-ידי Newboy בתאריך שבת 20/09/2014 8:00, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Lior_M (ליאור)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 07, 2006

מיקום: נס-ציונה
הבעות תודה: 299
מספר הודעות: 7241

 #428  נשלח: שבת 20/09/2014 9:02

claudia5 כתב:
אני חייב לציין כמה עובדות כי נראה לי שיש כאן כמה חברים בעלי עיניין ונורא קשה לי אם זה:
1.כיום ניתן לרכוש רסיבר של אונקיו מכל מקום בעולם ולקבל שרות בכל מקום בעולם מלבד ישראל-האם יתכן שכל המעבדות בעולם מפסידות כסף במתן אחראיות למוצרים שלא נרכשו דרכן ?התשובה היא לא כי התמונה היא גלובלית-חוץ מישראל
2.חברות רבות נותנות אחריות בינלאומית ועדיין זה לא תקף לישראל
3.מרגע שיש לטופ אודיו זכות כלשהיא על מוצרי אונקיו היא צריכה לחשוב על המותג הכללי ולא רק על הכיס שלה.
4.לקבל שרות זאת זכות בעולם בלי קשר מאיפה נרכש המוצר.
5.כפי שהוסבר בפוסט הזה טופ אודיו ידעו כנראה מהיום הראשון את כל התמונה ועדיין החליטו לעכב ולטרטר.היה להם את כל הפרטים ואת כל המיילים.
6.מי שקונה אונקיו ביוון יכול לתקן חינם בכל אירופה ושאר העולם רק בארץ זה בעייתי.
7.זה ברור לכולם שטופ אודיו יצא על הפנים כאן אבל זה לא מקרי כי זאת התנהלות החברה בנושא שרות ,שמענו כבר על לקוחות שרכשו בארץ ונדפק להם הכרטיס HDMI והיו צריכים לתת הסברים למה זה קרה במקום שהיבואן יסביר למה יש כל כך הרבה פגמים זהים של המוצר שלו.
8.טופ אודיו באופן מוצהר רוצה למכור את מוצריה במחיר הגבוה ביותר ,לתת את השרות הזול ביותר ובנוסף לנסות להתריד לקוחות מלרכוש בחול.
9.הצדק יצא לאור ולמרות שהם טרטרו את הלקוח של חברת אונקיו בסוף הוא יעשו את מה שהיו צריכים לעשות מזמן ולכן אם הזמן הם יפנימו את חשיבות השרות אם לא שלהם אז של אונקיו


הדברים שאתה אומר הגיוניים והלוואי וזה היה ככה אבל צריך להבדיל בין תקוות לעובדות.
גם פותח השרשור לא חשב שהוא אמור לקבל שירות מטופ-אודיו בלי לערב את אונקיו עצמם. זו עובדה כלומר המצב שבו לא ניתן שירות של היבואן למוצרים שלא נרכשו על ידו היתה ידועה מראש ולכן כל הטענות שלך לא רלוונטיות.
דרך אגב ולצורך הדוגמא, אני לא מכיר יבואן אחד של טלביזיות שנותן אחריות למוצר שלא נרכש דרכו תקן אותי אם אני טועה.
למעשה חוץ ממוצרי אפל אני לא מכיר תקדים שבו מוצר שנרכש בחו״ל מקבל אחריות גם בארץ אבל במקרה הזה מדובר בחנויות שנושאות את שם המותג.

_________________
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
claudia5
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2007
הבעות תודה: 135
מספר הודעות: 2949

 #429  נשלח: שבת 20/09/2014 9:41

Lior_M
·
אתה צודק בדבריך אבל הסיבה היא נטו הרצון של היבואנים הישראלים להתחמק מתחרות מחירים ושרות ולכן תסכים איתי שתפקידנו כצרכנים להילחם כדי לקבל את שלנו.היבואנים עושים כאן את המקסימום לטובת עצמם בכל דרך אפשרית גם אם הדרך לא תמיד פרית ואני כצרכן מצד שני נלחם כדי לקבל את שלי וכל הצרכנים צריכים לדרוש לקבל שרות ומחירים כמו בכל מקום בעולם
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Lior_M (ליאור)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 07, 2006

מיקום: נס-ציונה
הבעות תודה: 299
מספר הודעות: 7241

 #430  נשלח: שבת 20/09/2014 9:43

claudia5 כתב:
@Lior_M
·
אתה צודק בדבריך אבל הסיבה היא נטו הרצון של היבואנים הישראלים להתחמק מתחרות מחירים ושרות ולכן תסכים איתי שתפקידנו כצרכנים להילחם כדי לקבל את שלנו.היבואנים עושים כאן את המקסימום לטובת עצמם בכל דרך אפשרית גם אם הדרך לא תמיד פרית ואני כצרכן מצד שני נלחם כדי לקבל את שלי וכל הצרכנים צריכים לדרוש לקבל שרות ומחירים כמו בכל מקום בעולם


זה המסביב, אני משוכנע שבין היבואן ליצרן יש חוזה כתוב שבו מוגדרים בדיוק תחומי האחריות. חוזה שאף אחד מאיתנו לא מכיר.
מסופקני שמישהו פה פעל בניגוד לחוזה. פה כבר אפשר לשאול מה היה משרת את טופ אודיו יותר, להיות חכם או צודק.

_________________
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק.
הקולנוע שלי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
claudia5
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2007
הבעות תודה: 135
מספר הודעות: 2949

 #431  נשלח: שבת 20/09/2014 9:50

אני לא טוען לרגע שטופ אודיו עברו על החוק אבל אני טוען שהם משתמשים בכל דרך אפשרית כדי לתת כמה שפחות במחיר כמה שיותר גבוה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
of1978 (אופיר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 25, 2008

מיקום: נהריה
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 2278

 #432  נשלח: שבת 20/09/2014 13:42

Lior_M כתב:

ציטוט:
...



למעשה חוץ ממוצרי אפל אני לא מכיר תקדים שבו מוצר שנרכש בחו״ל מקבל אחריות גם בארץ אבל במקרה הזה מדובר בחנויות שנושאות את שם המותג.

טושיבה לנובו אסוס יש אחריות בנלאומית גם בארץ ואני בטוח שאם אבדוק יהיו עוד.
·

_________________
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
epony (אור)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  May 22, 2005
הבעות תודה: 1425
מספר הודעות: 10569

 #433  נשלח: שבת 20/09/2014 14:14

אסוס לא לכל הדגמים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
of1978 (אופיר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 25, 2008

מיקום: נהריה
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 2278

 #434  נשלח: שבת 20/09/2014 14:24

epony כתב:
אסוס לא לכל הדגמים.


·גם ללנובו לא כל הדגמים
זה תגובה למי שאמר שחוץ מאפל אף אחד לא נותן אחריות בנלאומית

_________________
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
of1978 (אופיר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 25, 2008

מיקום: נהריה
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 2278

 #435  נשלח: שבת 20/09/2014 14:46

נועם22 כתב:
@of1978
·מה זה קשור לענייננו??
ט.ר מתקנים בחינם מכשיר שנקנה בחו"ל? אס גי מתקנים? ניופאן מתקנים? מכשירי דנון מתוקנים בחינם?
אז מה יעזרו לכם כל הפיטפוטים האלו?


·מה נסגר איתך בנאדם ? מה אתה ישר קופץ ? שתה מים קרים.
משהו אמר שהוא לא מכיר מוצרים כמו אפל שנותנים אחריות בנלאומית ודווקא יש.

_________________
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  | ... |  28  |  29  |  30  | ... |  39  |  40  |  41  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht