ניובוי
למה שלא תעשה פוס ותתחיל להינות מהרסיבר המתוקן?
רק אם יהיה פרק ב"(ואני בכלל לא בטוח שלא יהיה) תחזור לכאן
טופ אודיו ואונקיו 818 מאמזון גרמניה: בעיה בכרטיס HDMI; נפתר לאחר הרבה זמן
Newboy סחטיין עליך!
טוב תקשיב, אני יושב לקרוא את השירשור הזה כבר שעה!
רם אורן פארש לידך בספרי מתח. (למרות שיכולתי לקפוץ לעמוד האחרון לא עשיתי כך )
עם 40k צפיות, רק תכרוך את השירשור ויאללה לשבוע הספר הקרוב.
שמח שהסתדר לך בסוף.
אגב אני אשמח בהזדמנות זו לציין את ישפאר לטובה לאחר שקניתי את ה 55w905 (לפני קצת פחות משנה) עם פיקסל ״תקוע״. אחרי השיחה לשירות הלקוחות הגיע טכנאי, מילא דוח ואחרי יום-יומיים הגיע טלויזיה חדשה. בלי חצי מריבה או מילה מיותרת. הייתי בהלם!
טוב תקשיב, אני יושב לקרוא את השירשור הזה כבר שעה!
רם אורן פארש לידך בספרי מתח. (למרות שיכולתי לקפוץ לעמוד האחרון לא עשיתי כך )
עם 40k צפיות, רק תכרוך את השירשור ויאללה לשבוע הספר הקרוב.
שמח שהסתדר לך בסוף.
אגב אני אשמח בהזדמנות זו לציין את ישפאר לטובה לאחר שקניתי את ה 55w905 (לפני קצת פחות משנה) עם פיקסל ״תקוע״. אחרי השיחה לשירות הלקוחות הגיע טכנאי, מילא דוח ואחרי יום-יומיים הגיע טלויזיה חדשה. בלי חצי מריבה או מילה מיותרת. הייתי בהלם!
ישפאר מעולים!Amitel כתב:Newboy סחטיין עליך!
טוב תקשיב, אני יושב לקרוא את השירשור הזה כבר שעה!
רם אורן פארש לידך בספרי מתח. (למרות שיכולתי לקפוץ לעמוד האחרון לא עשיתי כך )
עם 40k צפיות, רק תכרוך את השירשור ויאללה לשבוע הספר הקרוב.
שמח שהסתדר לך בסוף.
אגב אני אשמח בהזדמנות זו לציין את ישפאר לטובה לאחר שקניתי את ה 55w905 (לפני קצת פחות משנה) עם פיקסל ״תקוע״. אחרי השיחה לשירות הלקוחות הגיע טכנאי, מילא דוח ואחרי יום-יומיים הגיע טלויזיה חדשה. בלי חצי מריבה או מילה מיותרת. הייתי בהלם!...
זה יבואן שארכוש ממנו בשמחה. גם אם אינך לקוח, הם חוזרים אליך ועונים על כל שאלה. בגלל השירות לא מזמן המלצתי לבן משפחה לרכוש מסך סוני.
·
קצת חומר נוסף למחשבה
עקבתי אחרי השירשור הזה מההתחלה שלו בחשש רב כבעלים של 717 שנקנה מאמזון גרמניה ביוני 2013 והתפללתי שלא אצטרך לעבור התנסות כזו.
אממה - לפני כשלושה שבועות אין סאונד ויש רק וידאו
לאור הפוסט הזה החלטתי לוותר על הכאב ראש של טופ-אודיו ואונקיו בכלל ולפנות ישירות לאמזון
לא יודע אם מה שכתבתי משרת איכשהו את הספקים בארץ אבל הוא בטוח ישרת את אמזון ואת הלקוחות הפוטנציאלים שיש פה ואני בטוח שיש הרבה ואולי יותר בעקבות הפוסט שלי.
אני לא רואה שום סיבה לקנות פה במחירים המטורפים בשביל אחריות אם יש אלטרנטיבה כל כך הרבה יותר טובה!
אגב, הרסיבר המקורי שהזמנתי מאמזון הגיע עם חיבור קצת עקום מאחור (כנראה החבר'ה במכס הרימו אותו מהמחבר של הרמקול) ואמזון ביקשו שאחזיר להם אותו וישלחו לי חדש תמורתו - את החדש קיבלתי עוד לפני שהספקתי לשלוח להם בחזרה את הראשון שהגיע..
עכשיו אני מחפש את היורש - אונקיו כנראה שזה לא יהיה, לא רוצה סרטים עם כרטיסי HDMI תקולים שוב פעם..
עקבתי אחרי השירשור הזה מההתחלה שלו בחשש רב כבעלים של 717 שנקנה מאמזון גרמניה ביוני 2013 והתפללתי שלא אצטרך לעבור התנסות כזו.
אממה - לפני כשלושה שבועות אין סאונד ויש רק וידאו
לאור הפוסט הזה החלטתי לוותר על הכאב ראש של טופ-אודיו ואונקיו בכלל ולפנות ישירות לאמזון
וכעבור מספר שעות לא רב קיבלתי תשובהHello support,
I need your help regarding the item,
In the last month the item started to malfunction, I tried the trubleshooting manuals and it helped just until the next time I powered the AVR.
I understood that the problem I'm experiencing is a common problem with this AVR (HDMI Card issues) and I'd like to replace it to another brand AVR (Pioneer/denon/Yamaha) with the about the same cost (or even add some money for an upgrade..).
Kind regards,
Baraq...
ברגעים אלו קיבלתי מייל שמאשר את הזיכוי המלא שקיבלתי על המכשיר וכמובן על כל המשלוחים
Dear Customer
I am sorry to hear that the item "Onkyo TX-NR717 7.2-Kanal AV-Netzwerk-Verstärker (THX Select 2 Plus, 3D, 4K, Musikdienste, Remote App, 170 W/Kanal) silber" in your order (for order number see subject line) is not working properly.
It is unfortunately not possible to exchange one item for another. We would therefore kindly ask you to return the unwanted item for a refund and to re-order the alternative item as usual via our webpage. I request for your understanding.
Please send the goods please complete. Use - if possible - the Amazon.de shipping packaging and the manufacturer's original packaging. You can print your return label and return summary through the following link:
www.amazon.de
Please send the goods *sufficient postage* back to us. The postage cost we will of course refund you.
As soon as we receive the returned items, we will initiate a refund for the value of the goods.
Please be aware that it may take some time until the refund is displayed on your bank or credit card account statement. Please take into account that returning an item may take up to one week, after which, it may take one or two days to process in our Fulfillment Center.
We will notify you via (German) e-mail of your refund once we have received and processed the returned item. Please keep the receipt for your returns until you get this confirmation.
Completed refunds information can also be viewed when you visit "Mein Konto" (http://www.amazon.de/mein-konto). Please click on "Meine Bestellungen" and sign in with your e-mail address and password. Next, please click on the relevant order number. The refund information will be visible at the bottom of the relevant order's summary page.
If there are any questions left, please do not hesitate to contact our customer service: We are always happy to help!
I wish you and your Family a nice and pleasant day!
Warmest regards,...
לא יודע אם מה שכתבתי משרת איכשהו את הספקים בארץ אבל הוא בטוח ישרת את אמזון ואת הלקוחות הפוטנציאלים שיש פה ואני בטוח שיש הרבה ואולי יותר בעקבות הפוסט שלי.
אני לא רואה שום סיבה לקנות פה במחירים המטורפים בשביל אחריות אם יש אלטרנטיבה כל כך הרבה יותר טובה!
אגב, הרסיבר המקורי שהזמנתי מאמזון הגיע עם חיבור קצת עקום מאחור (כנראה החבר'ה במכס הרימו אותו מהמחבר של הרמקול) ואמזון ביקשו שאחזיר להם אותו וישלחו לי חדש תמורתו - את החדש קיבלתי עוד לפני שהספקתי לשלוח להם בחזרה את הראשון שהגיע..
עכשיו אני מחפש את היורש - אונקיו כנראה שזה לא יהיה, לא רוצה סרטים עם כרטיסי HDMI תקולים שוב פעם..
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
יותר מזה - שבוע אחרי שקניתי המחיר שלו ירד קצת
פניתי אליהם והם גם זיכו אותי על ההפרש (26 יורו)
מזל שיש לוג של כל התשלומים והזיכויים באתר שלהם
מיסים לא שילמתי בכלל מסתבר
פניתי אליהם והם גם זיכו אותי על ההפרש (26 יורו)
מזל שיש לוג של כל התשלומים והזיכויים באתר שלהם
מיסים לא שילמתי בכלל מסתבר
נערך לאחרונה על ידי baraq ב 30/10/2014 23:18, נערך פעם 1 בסך הכל.