חוות דעת על iclebo לאחר חודשיים
- avilior
- חבר ותיק
- הודעות: 1629
- הצטרף: יולי 2007
- מיקום: עכו
- נתן תודות: 192 פעמים
- קיבל תודות: 134 פעמים
גם אנחנו מרוכשי הICLEBO..כשאשתי רצתה רובוט מנקה לא היה לי צל של ספק שאני אקנה אותו. יבואן שעומד מאחורי המוצר שלו זה אחד הדברים הכי חשובים שיש. לפני חודש קניתי אותו ורק אתמול הפעלתי אותו בפעם הראשונה (בית חדש..). מה שמדהים הוא שבהפעלה הראשונה שלו הוא כיסה את כל הבית (למעט שני חדרים שהיו סגורים). בלי שום כיוונים ובלי שום צורך בידע מוקדם.
שלום Newboy,
מצטער שלא חזרו אליך. אשמח לדעת כמה זמן עבר מאז הפניה הראשונה.
לעצם העניין, שלח לי בבקשה בהודעה פרטית את שימך כדי שאבדוק. או תתקשר אלי ל 050-4753333. אצטרך גם את מספר הרובוט.
שמע, הייתי מעדיף להיתמם ולהפגיז אותך בקלישאות על כמה השירות נר לרגלינו , כמה הוא חשוב לנו ,כמה אנו מקפידים וכמה זה לא יקרה יותר....נכון יותר שאספר שגם אנו מרגישים שהגדילה הדרמטית במכירות של ICLEBO ושל מוצרים נוספים שאנו מוכרים מחייבת עיבוי של מערך שירות הלקוחות. ואכן הצוות גדל ואנו מכשירים אנשי שירות שיחלו את עבודתם במהלך חודש ינואר ב 2 משמרות - בוקר וערב. למעשה ניתן יהיה לקבל שירות ממוקד מאוייש שלנו ( לא מוקד חיצוני) עד השעה שמונה בערב. כנראה שהיה עלינו להתעורר מוקדם יותר, טרם יצירת חוויות שירות פחות טובות כמו זו שאתה מתאר. לצערי בינתיים אנו חווים חריקות מידי פעם ומשתדלים מאוד לטפל בהם במהירות.
השורה התחתונה, לא בסדר . אני בטוח ויודע שבמהלך השבועיים הקרובים גם החריקות המועטות יעלמו.
כל טוב ותודה
מצטער שלא חזרו אליך. אשמח לדעת כמה זמן עבר מאז הפניה הראשונה.
לעצם העניין, שלח לי בבקשה בהודעה פרטית את שימך כדי שאבדוק. או תתקשר אלי ל 050-4753333. אצטרך גם את מספר הרובוט.
שמע, הייתי מעדיף להיתמם ולהפגיז אותך בקלישאות על כמה השירות נר לרגלינו , כמה הוא חשוב לנו ,כמה אנו מקפידים וכמה זה לא יקרה יותר....נכון יותר שאספר שגם אנו מרגישים שהגדילה הדרמטית במכירות של ICLEBO ושל מוצרים נוספים שאנו מוכרים מחייבת עיבוי של מערך שירות הלקוחות. ואכן הצוות גדל ואנו מכשירים אנשי שירות שיחלו את עבודתם במהלך חודש ינואר ב 2 משמרות - בוקר וערב. למעשה ניתן יהיה לקבל שירות ממוקד מאוייש שלנו ( לא מוקד חיצוני) עד השעה שמונה בערב. כנראה שהיה עלינו להתעורר מוקדם יותר, טרם יצירת חוויות שירות פחות טובות כמו זו שאתה מתאר. לצערי בינתיים אנו חווים חריקות מידי פעם ומשתדלים מאוד לטפל בהם במהירות.
השורה התחתונה, לא בסדר . אני בטוח ויודע שבמהלך השבועיים הקרובים גם החריקות המועטות יעלמו.
כל טוב ותודה
שלום,
כתבתי לא מעט על המכשיר, חפש לפי שם המשתמש.
אוסיף כי אחרי שנתיים עדיין אין ירידה בזמן עבודה - רק אחרי שעתיים עבודה רצופה (123 דקות, בבדיקה קודמת היה 124...) מחפש את תחנת העבודה לחזור לטעינה.
לא נראה שיש ירידה באיכות הנקיון, לא היה צורך בתיקונים, החלפת מברשת ראשית (החלפתי לפני זמן קצר למשופרת באופן יזום), מברשות צד - לא מראות כל בלאי.
אני מחליף שני פילטרים בשנה אבל אציין שאני מנקה את הפילטר עם שואב ידני כמעט אחרי כל פעילות.
אפשר להבין הייתי חוזר על אותה בחירה של רובוט
כתבתי לא מעט על המכשיר, חפש לפי שם המשתמש.
אוסיף כי אחרי שנתיים עדיין אין ירידה בזמן עבודה - רק אחרי שעתיים עבודה רצופה (123 דקות, בבדיקה קודמת היה 124...) מחפש את תחנת העבודה לחזור לטעינה.
לא נראה שיש ירידה באיכות הנקיון, לא היה צורך בתיקונים, החלפת מברשת ראשית (החלפתי לפני זמן קצר למשופרת באופן יזום), מברשות צד - לא מראות כל בלאי.
אני מחליף שני פילטרים בשנה אבל אציין שאני מנקה את הפילטר עם שואב ידני כמעט אחרי כל פעילות.
אפשר להבין הייתי חוזר על אותה בחירה של רובוט
- yoav4x4
- חבר במועדון HT
- הודעות: 2609
- הצטרף: אוקטובר 2006
- שם מלא: יואב בן חורין
- מיקום: ראשל"צ
- נתן תודות: 241 פעמים
- קיבל תודות: 133 פעמים
לי נראה מלכתחילה די תמוהה שמוצר חדש מהקופסא עושה בעיות (זריקת פירורים) ונדרשות כל מיני תוספות וקומבינות כדי לטפל בבעיה...
מבלי להפחית מהתשבוחות על רמת השירות ועל רונן עצמו -
שעצם זה שהוא פעיל פה ועוזר ומתייחס, זה לכשעצמו אות הוקרה ודי נדיר במחוזותינו.
מצד שני, כל בר דעת, שעוסק בתחום, כבר גילה את פוטנציאל האתר הזה, ויודע שביקורות טובות פה נקראות ע"י אלפי אנשים ושוות זהב...
ועדיין יבואנים רבים בוחרים לא להגיב למרות שהם בהחלט מודעים למתרחש באתר.
מבלי להפחית מהתשבוחות על רמת השירות ועל רונן עצמו -
שעצם זה שהוא פעיל פה ועוזר ומתייחס, זה לכשעצמו אות הוקרה ודי נדיר במחוזותינו.
מצד שני, כל בר דעת, שעוסק בתחום, כבר גילה את פוטנציאל האתר הזה, ויודע שביקורות טובות פה נקראות ע"י אלפי אנשים ושוות זהב...
ועדיין יבואנים רבים בוחרים לא להגיב למרות שהם בהחלט מודעים למתרחש באתר.
ככל שאני לומד יותר אני מבין שאני יודע פחות...
זהירות... תגובה ארוכה!!!
שבוע טוב sky1sky10 ושאר חבריי הפורום,
הרובוטים החדשים מגיעים עם פינים כסטנדרט. אין צורך בהדרכה.
ניווט טוב יותר - אין דבר כזה. לדעתי בקבוצת הרובוטים ה"רואים" ICLEBO הוא המנווט הטוב ביותר. יכולת הרובוט להבין היכן הוא נמצא ולאן עליו להגיע באמצעות שלושת מערכות הניווט שלו ( מצלמה, אינקודר, ג'יירו) יוצאת דופן ועולה על כל מתחריו. אלא אם מדובר בתקלה או בהפרעה עליה אפרט בהמשך. למען ההגינות אציע למי שקורא את שכתבתי שלא יחשוד בי באובייקטיביות אם כי אני מתחייב שאני מאמין בכל מה שאני כותב וייתכן שבדקתי את כל הרובוטים האחרים.
פיזור הלכלוך - תופעה שכפי שציינתי בעבר מופיעה אצל פחות מאחוז מהקונים. רובוטים החדשים מגיעים עם פינים לפריקת הלכלוך כסטנדרט בשונה מהרובוטים מסדרות קודמות.כאן מדובר בשברי אחוזים.. כברירת מחדל הרובוט מנצל כ 60% מיכולת השאיבה המירבית שלו. כך צריכת האנרגיה שלו נמוכה ביותר (זמן עבודה נע בין 90-120 דקות ללא ללא טעינת ביניים לאחר טעינה של 45-60 דקות . בממוצע יש להחליף סוללה אחת ל3-4 שנים, תלוי בכמות ההפעלות ושטח הבית). אני רוצה לציין שברוב המכריע של המקרים בהם מופיעה הבעיה של פיזור הלכלוך הדבר מתרחש אחרי חודשים או שנה ויותר של שימוש ברובוט ולא מיד בהתחלה. היות ואין ברובוט מנגנונים שיודעים "להתעייף" ולייצר תופעה שכזאת הגענו למסקנה שמדובר בחלקיקים שמצטברים בין סיבי מברשות הצד ככל שעוברים החודשים. מכאן הלכנו לכיוון הפינים שפורקים את הלכלוך. כאמור, היום זה מגיע ברובוט כסטנדרט.
אנו מעדיפים ששינוי פרמטרים כגון עוצמת שאיבה, מהירות מברשות ועוד ייעשה בתאום איתנו ויתועד לטובת טיפול נכון במקרה של תקלה.
האינקודר של הרובוט מקבל את המידע מדסקית המותקנת על ציר הגלגל הקדמי. על כן לכלוך שמצטבר בגלגל עלול להפריע לניווט הרובוט. יש צורך לנקות את הגלגל אחת לחודש-שלושה חודשים, תלוי ברמת הלכלוך. מדובר בפעולה שאורכת 1-3 דקות. הצעת ייעול שקבלתי כוללת המלצה לפרסם כאן הנחיות לביצוע הפעולה כולל תמונות להמחשה. אעשה זאת בתחילת השבוע.
yoav4x4, שקלתי האם להגיב למה שכתבת. אני מבקש לנצל את ההזדמנות הזאת כדי בכל זאת לענות לך. מקריאת דבריך ניתן לקבל את הרושם שמדובר במוצר שמגיע פגום כחדש ונדרשות פעולות ו"קומבינות" על מנת להציל את הקניה. עד כה נמכרו בארץ כ 6000 יחידות של ICLEBO . כפי שכתבתי בעבר ובתגובה זאת גם כן, מדובר בפחות מאחוז מהרובוטים שנמכרו. זה נכון שהחלטנו למצוא פיתרון גם לאחוז הבודד הזה ולא להשלים עם קיומו. לכן אני קצת מתקשה עם המילה "קומבינות". אני מסב את תשומת ליבך שהחל מהלקוח הראשון לו מכרנו ועד הלקוחות שקנו ביום שישי האחרון , לכולם עמדה ועומדת הזכות להחזיר את הרובוט תוך חודש ימים של שימוש במקרה של אי שביעות רצון. לו חלילה הדבר היה כפי שעלול להשתמע מדבריך, הבאז שהיה נוצר סביב הרובוט לא היה מאפשר את המשך מכירותו כבר לפני שנתיים.
לגבי אמריתך השניה על היותי המשתתף היחיד בפורום מקרב היבואנים : אני באמת מתלבט האם זה הוגן מצידי לקחת חלק בדיונים בתוך פלטפורמה שנועדה ללקוחות המשתפים איש את חברו במידע שברשותם. לכן אני מקפיד להיות ענייני בתגובותיי ולהגיב ישירות לשאלות\טענות\הערות שמועלות. לדעתי מדובר בחובה מוסרית\צרכנית כלפי לקוחות החברה והבעת כבוד ותודה על בחירתם בנו. אם אתבקש, אתייחס להודעות הקשורות לרובוט שלנו בהודעות פרטיות וחבר הפורום יוכל לבחור אם לפרסם או לא את תגובתי. נדמה לי ששקיפות הדיון עושה שירות טוב יותר לכלל. אני יכול לומר לך שהפוטנציאל עליו דיברת הוא דו כיווני. דיונים חיוביים ותשבוחות אכן מועילים למכירות לעומת פרסומים שליליים שאת הנזק שלהם למכירות איני יודע ואין לי איך למדוד.
אגב, ישנם יבואנים אחרים שכן השתתפו כאן בדיונים בעבר. תחילה כחברי פורום המעידים כביכול על חוויותיהם מהרובוט אותו הם למעשה מייבאים , ולאחר מכן אחרי שנחשפו - בשמם ובאופן גלוי. מדוע חדלו להגיב כאן? איני יודע ומעדיף לא לומר מעבר לכך.
אני מאחל לכולם שבוע מצויין ומלא הנאה מהרובוט שלהם - לא משנה מאיזה סוג.
הרובוטים החדשים מגיעים עם פינים כסטנדרט. אין צורך בהדרכה.
ניווט טוב יותר - אין דבר כזה. לדעתי בקבוצת הרובוטים ה"רואים" ICLEBO הוא המנווט הטוב ביותר. יכולת הרובוט להבין היכן הוא נמצא ולאן עליו להגיע באמצעות שלושת מערכות הניווט שלו ( מצלמה, אינקודר, ג'יירו) יוצאת דופן ועולה על כל מתחריו. אלא אם מדובר בתקלה או בהפרעה עליה אפרט בהמשך. למען ההגינות אציע למי שקורא את שכתבתי שלא יחשוד בי באובייקטיביות אם כי אני מתחייב שאני מאמין בכל מה שאני כותב וייתכן שבדקתי את כל הרובוטים האחרים.
פיזור הלכלוך - תופעה שכפי שציינתי בעבר מופיעה אצל פחות מאחוז מהקונים. רובוטים החדשים מגיעים עם פינים לפריקת הלכלוך כסטנדרט בשונה מהרובוטים מסדרות קודמות.כאן מדובר בשברי אחוזים.. כברירת מחדל הרובוט מנצל כ 60% מיכולת השאיבה המירבית שלו. כך צריכת האנרגיה שלו נמוכה ביותר (זמן עבודה נע בין 90-120 דקות ללא ללא טעינת ביניים לאחר טעינה של 45-60 דקות . בממוצע יש להחליף סוללה אחת ל3-4 שנים, תלוי בכמות ההפעלות ושטח הבית). אני רוצה לציין שברוב המכריע של המקרים בהם מופיעה הבעיה של פיזור הלכלוך הדבר מתרחש אחרי חודשים או שנה ויותר של שימוש ברובוט ולא מיד בהתחלה. היות ואין ברובוט מנגנונים שיודעים "להתעייף" ולייצר תופעה שכזאת הגענו למסקנה שמדובר בחלקיקים שמצטברים בין סיבי מברשות הצד ככל שעוברים החודשים. מכאן הלכנו לכיוון הפינים שפורקים את הלכלוך. כאמור, היום זה מגיע ברובוט כסטנדרט.
אנו מעדיפים ששינוי פרמטרים כגון עוצמת שאיבה, מהירות מברשות ועוד ייעשה בתאום איתנו ויתועד לטובת טיפול נכון במקרה של תקלה.
האינקודר של הרובוט מקבל את המידע מדסקית המותקנת על ציר הגלגל הקדמי. על כן לכלוך שמצטבר בגלגל עלול להפריע לניווט הרובוט. יש צורך לנקות את הגלגל אחת לחודש-שלושה חודשים, תלוי ברמת הלכלוך. מדובר בפעולה שאורכת 1-3 דקות. הצעת ייעול שקבלתי כוללת המלצה לפרסם כאן הנחיות לביצוע הפעולה כולל תמונות להמחשה. אעשה זאת בתחילת השבוע.
yoav4x4, שקלתי האם להגיב למה שכתבת. אני מבקש לנצל את ההזדמנות הזאת כדי בכל זאת לענות לך. מקריאת דבריך ניתן לקבל את הרושם שמדובר במוצר שמגיע פגום כחדש ונדרשות פעולות ו"קומבינות" על מנת להציל את הקניה. עד כה נמכרו בארץ כ 6000 יחידות של ICLEBO . כפי שכתבתי בעבר ובתגובה זאת גם כן, מדובר בפחות מאחוז מהרובוטים שנמכרו. זה נכון שהחלטנו למצוא פיתרון גם לאחוז הבודד הזה ולא להשלים עם קיומו. לכן אני קצת מתקשה עם המילה "קומבינות". אני מסב את תשומת ליבך שהחל מהלקוח הראשון לו מכרנו ועד הלקוחות שקנו ביום שישי האחרון , לכולם עמדה ועומדת הזכות להחזיר את הרובוט תוך חודש ימים של שימוש במקרה של אי שביעות רצון. לו חלילה הדבר היה כפי שעלול להשתמע מדבריך, הבאז שהיה נוצר סביב הרובוט לא היה מאפשר את המשך מכירותו כבר לפני שנתיים.
לגבי אמריתך השניה על היותי המשתתף היחיד בפורום מקרב היבואנים : אני באמת מתלבט האם זה הוגן מצידי לקחת חלק בדיונים בתוך פלטפורמה שנועדה ללקוחות המשתפים איש את חברו במידע שברשותם. לכן אני מקפיד להיות ענייני בתגובותיי ולהגיב ישירות לשאלות\טענות\הערות שמועלות. לדעתי מדובר בחובה מוסרית\צרכנית כלפי לקוחות החברה והבעת כבוד ותודה על בחירתם בנו. אם אתבקש, אתייחס להודעות הקשורות לרובוט שלנו בהודעות פרטיות וחבר הפורום יוכל לבחור אם לפרסם או לא את תגובתי. נדמה לי ששקיפות הדיון עושה שירות טוב יותר לכלל. אני יכול לומר לך שהפוטנציאל עליו דיברת הוא דו כיווני. דיונים חיוביים ותשבוחות אכן מועילים למכירות לעומת פרסומים שליליים שאת הנזק שלהם למכירות איני יודע ואין לי איך למדוד.
אגב, ישנם יבואנים אחרים שכן השתתפו כאן בדיונים בעבר. תחילה כחברי פורום המעידים כביכול על חוויותיהם מהרובוט אותו הם למעשה מייבאים , ולאחר מכן אחרי שנחשפו - בשמם ובאופן גלוי. מדוע חדלו להגיב כאן? איני יודע ומעדיף לא לומר מעבר לכך.
אני מאחל לכולם שבוע מצויין ומלא הנאה מהרובוט שלהם - לא משנה מאיזה סוג.