מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



בדשא אצל אביגדור הוצאה מחודשת


עמוד 1 מתוך 3
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > אודיו > אודיו אנלוגי
מחבר הודעה
Guybar10
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  May 24, 2015
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 23

 #1  נשלח: א' 24/05/2015 21:16
בדשא אצל אביגדור הוצאה מחודשת

אהלן כולם,
מישהו מכיר או יותר טוב שמע את ההוצאה המחודשת של בדשא אצל אביגדור של אריק איינשטיין הגדול מכולם?
הבנתי שיצא במהדורה מוגבלת עם כמה שירי בונוס.
איך האיכות ביחס להוצאה המקורית? היכן הודפס? עשו רימאסטר? שווה 100 ש"ח?
הנה לינק לאתר שמוכר

http://www.musicaneto.com/product/בדשא-אצל-אביגדור...

תודה מראש לעונים ושבוע טוב.
גיא.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Lee
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 09, 2008
הבעות תודה: 470
מספר הודעות: 4229

 #2  נשלח: א' 24/05/2015 23:55

אלבום אדיר (הדיסק הראשון שרכשתי אי-פעם בחיי), אולי הכי טוב, ובעיני האהוב ביותר של אריק איינשטיין ז"ל.
לא ידעתי שבכלל עוד מוציאים וינילים למוזיקה ישראלית...
תודה על השיתוף
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomyeshuah (Tom Yeshuah)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 27, 2011

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 406
מספר הודעות: 1583

 #3  נשלח: ב' 25/05/2015 9:22

דובר על נושא ההוצאות המחודשות בשרשור הזה.
(2) הבעות תודה: nkorah , Lee
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Guybar10
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  May 24, 2015
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 23

 #4  נשלח: ב' 25/05/2015 15:30

הבנתי שזה עבר דיגיטציה...חבל.
לא ברור לי למה חברות התקליטים שבמקרה הזה פונוקול לא מבינות שקהל היעד שעבורו מיוצרים התקליטים הם אוהבי צליל אנאלוגי טהור מתחילתו ועד סופו. למה "להרוס" אותו בדיגיטצייה שמבחינתי מיותרת ולטעון שיש "צליל משופר"? לא קונה אותי.

התלבטתי כי יש לי את האלבום הזה בדיסק ואני רוצה אותו בתקליט אז עדיף לקנות אותו בהוצאה המקורית מ 1971 מיד שנייה ולא את ההוצאה המחודשת למרות שממש חבל לי לאבד את "מה פה הולך" הגנוז והנפלא שהתווסף לאלבום בתור בונוס.

תודה לעוזרים...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
raniburg
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 14, 2012
הבעות תודה: 400
מספר הודעות: 1434

 #5  נשלח: ב' 25/05/2015 15:50

ציטוט:
לא ברור לי למה חברות התקליטים שבמקרה הזה פונוקול לא מבינות שקהל היעד שעבורו מיוצרים התקליטים הם אוהבי צליל אנאלוגי טהור מתחילתו ועד סופו. למה "להרוס" אותו בדיגיטצייה שמבחינתי מיותרת ולטעון שיש "צליל משופר"? לא קונה אותי.


בצע כסף.

_________________
אני לא זז מכאן עד סוף הצד
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Guybar10
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  May 24, 2015
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 23

 #6  נשלח: ב' 25/05/2015 17:21

raniburg כתב:

ציטוט:
...


בצע כסף.


לגיטימי...הם קיימים בשביל להרוויח אבל עדיין זה לא מסביר למה לבצע את תהליך הדיגיטצייה כדי כביכול לשפר את הסאונד.
סתם דוגמא אם נדבר ספציפית על ההוצאה הזאת הם היו מרויחים הרבה יותר אם היו מייצרים את המאסטר לאקר מההקלטה האנאלוגית המקורית כי לדוגמא הם איבדו אותי בתור קונה ברגע שהבנתי שזה עבר דיגיטצייה. הרי כבר אמרתי, קהל היעד הם אנשים שמחפשים את המקור האנאלוגי ולו רק בגלל הצליל האמיתי והחם ולא תקליט בתצורת דיסק דיגיטלי שמאבד את כל היחודיות שלו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomyeshuah (Tom Yeshuah)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 27, 2011

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 406
מספר הודעות: 1583

 #7  נשלח: ב' 25/05/2015 18:10

Guybar10 כתב:
הבנתי שזה עבר דיגיטציה...חבל.
לא ברור לי למה חברות התקליטים שבמקרה הזה פונוקול לא מבינות שקהל היעד שעבורו מיוצרים התקליטים הם אוהבי צליל אנאלוגי טהור מתחילתו ועד סופו.


קהל היעד הוא צעירים שזה עתה גילו את פורמט התקליט, כלל אינם מודעים לאיכויותיו \ מגרעותיו וגם לא לתהליך חידוש אלבום, משלב איסוף החומרים דרך עריכתם וההפקה הסופית (כולל מאסטרינג וגם כן הגרפיקה, שנפגעה וגם שונתה במקרה זה).

הדבר המגוחך מבחינתי, יותר מהדיגיטציה, הוא שהמקור של הוצאת התקליט החדשה הוא עותק תקליט - לא מאסטר אחר (סרט מגנטי וכו') - אלא העותק טוב ביותר שיכלו למצוא (וגם עניין זה מוטל בספק).

במידה ואתה "חייב" שיהיה בבעלותך האלבום גם בפורמט תקליט, אין שאלה לגבי ההוצאה. (Phonodor "הגר" שחור עם לימינציה בצד הקדמי).


נערך בפעם אחרונה על-ידי tomyeshuah בתאריך ב' 25/05/2015 18:17, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tnsilver
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2012
הבעות תודה: 1339
מספר הודעות: 4166

 #8  נשלח: ב' 25/05/2015 18:14

יש הבדל משמעותי בין מסטרינג אנלוגי מטייפ מקורי (במצב תחזוקתי נדיף שכפוף לזכויות יוצרים) עבור תקליט שכולל מגבלות טכנולוגיות רבות שקשורות בפורמט הספציפי, לבין מסטרינג דיגיטלי שכמעט כל טכנאי מתחיל יכול לבצע באולפן חצי-ביתי. מסטרינג לתקליט דורש מומחיות רבה וציוד נדיר. האלטרנטיבה הדיגיטלית זמינה יותר גם כשמדובר בחברה שהיא בעלת זכויות היוצרים ומחזיקה במקור האנלוגי. תאורטית - זה לא אמור לשנות הרבה, אפשר לעשות תקליטים ממסטר דיגיטלי. בפועל - קל יותר להעסיק 'טכנאי מתחיל' עם הרגלי קימפרוס יתר מאשר לשכור מישהו שיודע מה הוא עושה. ממילא רוב הצרכנים לא יודעים מה הם שומעים וכל עוד הויניל מסתובב על הפטפון ה'מגניב' הכל 'סבבה'.
(1) הבעות תודה: tomyeshuah
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomyeshuah (Tom Yeshuah)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 27, 2011

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 406
מספר הודעות: 1583

 #9  נשלח: ב' 25/05/2015 18:19

tnsilver כתב:
קל יותר להעסיק 'טכנאי מתחיל' עם הרגלי קימפרוס יתר מאשר לשכור מישהו שיודע מה הוא עושה. ממילא רוב הצרכנים לא יודעים מה הם שומעים וכל עוד הויניל מסתובב על הפטפון ה'מגניב' הכל 'סבבה'.


זו בדיוק את כוונתי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Guybar10
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  May 24, 2015
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 23

 #10  נשלח: ב' 25/05/2015 18:54

איך יודעים בעצם שבהוצאה המדוברת זה באמת הוקלט לא ממאסטר אלא מתקליט במצב טוב?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomyeshuah (Tom Yeshuah)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 27, 2011

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 406
מספר הודעות: 1583

 #11  נשלח: ב' 25/05/2015 19:09

Guybar10 כתב:
איך יודעים בעצם שבהוצאה המדוברת זה באמת הוקלט לא ממאסטר אלא מתקליט במצב טוב?


בד"כ ישנה הודעת התנצלות \ אי לקיחת אחריות בנוגע לפגמים המסגירה את המקור ממנו הופקה הגרסה, על עטיפת התקליט \ דיסק.

הודעה שכזו מופיעה בוודאות בגרסת ה-CD של שני האלבומים הראשונים של גרי אקשטיין שיצאו במסגרת סדרת "בראשית" או "היה היה" (לא זכור לי השם המדויק ברגע זה).

אנסה למצוא דוגמה מצולמת.

*באותו עניין: בגרסת ה- CD (היחידה) מתחילת שנות התשעים של האלבום "סע לאט" - נשמעים פגמי תקליט בתחילת השיר "אגדת דשא".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomyeshuah (Tom Yeshuah)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 27, 2011

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 406
מספר הודעות: 1583

 #12  נשלח: ב' 25/05/2015 21:39

עדכון: העמוד הבא טוען שהמקור הוא סרט מגנטי. האמנם? קשה לי להאמין.
נראה כמו קשקשת שיווקית למטרת השתקת הפוריטנים האנלוגיים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
audiofreak
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Dec 26, 2005

מיקום: מושב עדנים, משק 7
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 321

 #13  נשלח: ד' 27/05/2015 10:52

Guybar10 כתב:
הבנתי שזה עבר דיגיטציה...חבל.
לא ברור לי למה חברות התקליטים שבמקרה הזה פונוקול לא מבינות שקהל היעד שעבורו מיוצרים התקליטים הם אוהבי צליל אנאלוגי טהור מתחילתו ועד סופו. למה "להרוס" אותו בדיגיטצייה שמבחינתי מיותרת ולטעון שיש "צליל משופר"? לא קונה אותי.

התלבטתי כי יש לי את האלבום הזה בדיסק ואני רוצה אותו בתקליט אז עדיף לקנות אותו בהוצאה המקורית מ 1971 מיד שנייה ולא את ההוצאה המחודשת למרות שממש חבל לי לאבד את "מה פה הולך" הגנוז והנפלא שהתווסף לאלבום בתור בונוס.

תודה לעוזרים...

הבעיה היא שמאסטר אנאלוגי משנת 1971 לא תמיד נשמר ברמה גבוהה, יש ירידה באיכות הסרט במהלך השנים אם לא נשמר כהלכה.
המאסטר הדיגטלי שנעשה כנראה איפשהו בשנות ה80 , נשמר כמו שהוא . המאסטר האנלוגי מצריך יותר עבודה ,בנוסף לשימוש בציוד אנאלוגי יקר ואיכותי בכדי למצות אותו.


·
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
חוני
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 02, 2008
הבעות תודה: 44
מספר הודעות: 731

 #14  נשלח: ד' 27/05/2015 11:01

אני מניח שהחברה יודעת איך שומרים על סרט אנלוגי מלחות וכד'.
הוסף לכך שבמאסטר, לכאורה, לא נעשה שימוש רב.

לגבי ציוד אנלוגי, בכל אולפן נחשב תמצא מכונה (טייפ) אנלוגית טובה.
וגם אין כל בעיה כיום לתחזק אותה (חלקי חילוף וכד').
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
farkash7 (אופיר)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 20, 2007
הבעות תודה: 47
מספר הודעות: 228

 #15  נשלח: ד' 27/05/2015 19:51

tomyeshuah כתב:



ציטוט:
...


קהל היעד הוא צעירים שזה עתה גילו את פורמט התקליט, כלל אינם מודעים לאיכויותיו \ מגרעותיו וגם לא לתהליך חידוש אלבום, משלב איסוף החומרים דרך עריכתם וההפקה הסופית (כולל מאסטרינג וגם כן הגרפיקה, שנפגעה וגם שונתה במקרה זה).

הדבר המגוחך מבחינתי, יותר מהדיגיטציה, הוא שהמקור של הוצאת התקליט החדשה הוא עותק תקליט - לא מאסטר אחר (סרט מגנטי וכו') - אלא העותק טוב ביותר שיכלו למצוא (וגם עניין זה מוטל בספק).

במידה ואתה "חייב" שיהיה בבעלותך האלבום גם בפורמט תקליט, אין שאלה לגבי ההוצאה. (Phonodor "הגר" שחור עם לימינציה בצד הקדמי).


מעניין אותי מאיפה אתה שואב את המידע הזה?

האם יש לך הוכחות למה שאתה טוען? או שאתה מנחש?

רכשתי שניים מהתקליטים שיצאו בהוצאות מחודשות לאחרונה. תמוז והצ'רצ'ילים.

אני לא ממש יכול לתת את דעתי לגבי הצ'רצ'ילים כי אין לי עותק מוקדם. האמת שגם במקרה של תמוז לא יהיה הוגן מבחינתי לערוך השוואה כי העותק המוקדם שיש לי הוא במצב VG לכל היותר.

אני יכול להגיד לך שהתרשמתי לטובה מהאיכות של תמוז המחודש, וגם אנשים מקצועיים יותר שבחנו את התקליט טענו שהעבודה שנעשתה הייתה ברמה גבוהה.

ככל הידוע לי המקור היה הסלילים המקוריים(זה מה שnmc הצהירו), כך שמה שאתה טוען הוא שnmc שיקרו. יש סיכוי לא רע שנעשתה עליהם עבודה טרם התהליך כי מי יודע איך נשמרו ומה היה מצבם.
לגבי הגרפיקה אתה צודק, כאן המקור הוא תקליט עם עטיפה במצב מעולה, ואכן האיכות היא לא כמו המקור.



דרך אגב בקרוב אמורים לצאת עוד כמה הוצאות מחודשות פרט לתקליט שעליו סובב השרשור.

·
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אודיו אנלוגי עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht