מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



האם מישהו שם לב לשינויים בנתוני הקו לאחר מעבר לשוק הסיטונאי?


עמוד 4 מתוך 4
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4 
   פורומים > HTPC ומחשוב > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber


האם יש שינוי בנתוני הקו לאחר מעבר לשוק סיטונאי?

עליה
4%
 4%  [ 2 ]
ירידה
62%
 62%  [ 27 ]
ללא שינוי
32%
 32%  [ 14 ]
סך הכול הצבעות : 43


מחבר הודעה
NetCHEIF (לביא שיפמן - http://www.NetCHEIF.com)
גורו רשתות
גורו רשתות

הצטרף בתאריך:
  Sep 21, 2012

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 589
מספר הודעות: 2663

 #46  נשלח: א' 07/06/2015 17:16

המהירות שבפועל שחליל מקבל יכולה להיות הגיונית - גם אם הסנכרון הוא ב-38M אם יש הרבה שגירות על הקו, המהירות בפועל יכולה בהחלט להיות חצי מכך. אני חוזר ואומר - זו בעיה של בזק והם צריכים להתמודד איתה.
_________________
באתר http://www.netcheif.com תוכלו למצוא מדריכים וסקירות על רשתות ביתיות, חיבורי אינטרנט ונתבים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Khaleal
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 07, 2015
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 211

 #47  נשלח: ד' 10/06/2015 22:21

עדכון: היום 018 חזרו בתשובה שהיא כמובן שבזק דחו את הבקשה לשלוח טכנאי.
בזק טוענים שהחבילה המקסימלית שאני יכול לקבל היא TOP40 (הייתי בחבילת TOP100 והייתי מקבל 60 מגה לפני המעבר). הם גם טוענים שהמהירות שאני מקבל תקינה ואין צורך לשלוח טכנאי.
אני רק רוצה להזכיר שכהתקשרתי לבזק נציג השירות הציע לי לחזור והוא ישלח טכנאי מחר. כנראה אני עכשיו לקוח סוג ב' באופן רשמי
פרופיל | שלח הודעה | חפש
dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Mar 20, 2008

מיקום: מרכז
הבעות תודה: 280
מספר הודעות: 5755

 #48  נשלח: ד' 10/06/2015 22:32

Khaleal
·אם הייתי במקומך, הייתי מתלונן על נפילות מסינכרון באופן אקראי. במצב כזה אמורים לשלוח טכנאי, וטכנאי חייב לעשות משהו, גם אם לא כל כך רואים את הבעיה. לרוב זה החלפת זוג או פורט.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Khaleal
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 07, 2015
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 211

 #49  נשלח: ד' 24/06/2015 16:21

עדכון: חיברתי את נתב ZYXEL Q1000Z (שאינו עובד בארץ בגלל שאינו תומך ב-PTM-UNTAGGED. יש שרשור ארוך על הנושא הזה) ובצורה מפתיעה הקו הסתנכרן על 56 מגה. כמובן לא יכולתי לגלוש באינטרנט כי הנתב מצליח להסנתכרן אבל לא מצליח להתחבר לספק בגלל שימוש ב-VLAN.
כשחיברתי את ACTIONTEC Q1000 חזרה, הפעם הקו הסתנכרן על 44 מגה (קודם לא הצליח לגרד 39-40 כאשר בפועל קיבלתי 32 מגה מקסימום) ואני מקבל עכשיו 40-41 בבדיקת מהירות באלחוטי (בצירוף נתב LINKSYS EA4500, ה-Q1000 במצב BRIDGE, לא בדקטי בחיבור חוטי)..
לצערי כבר החזרתי את הציוד של בזק לפני יותר מחודש ולכן אני לא יכול לבדוק מול ציוד בזק. נשאר לי רק להמתין עד שה-ACTIONTEC C1000A יגיע (הזמנתי לפני חודש וחצי ועדיין לא הגיע) ולצפות לטוב
תודה לכולכם על העזרה
(1) הבעות תודה: פלוניום
פרופיל | שלח הודעה | חפש
haipbm (חי)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jun 03, 2013
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 177

 #50  נשלח: ו' 26/06/2015 0:52

כמו שרשמתי באשכול השני:

התקשרתי לבזק ושאלתי אותם אם אני יכול להגיע ל 100 מגה באיזור שלי.

הנציג בדק לפי כתובת ודירה ואמר שבוודאי שכן.
אז שאלתי אותו למה כשאני מתחבר לשוק הסיטונאי הם טוענים שאני לא יכול לעבור את ה 20 מגה?
והוא אמר לי "השוק הסיטונאי זה משהו אחר.. רק אם תתחבר אלינו אתה תגיע ל 100 מגה."

מה אני עושה עם ההוכחה הזו עכשיו?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
ytulpan
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 23, 2009
הבעות תודה: 7
מספר הודעות: 165

 #51  נשלח: ו' 26/06/2015 23:07

יש עוד משהו שלמדתי במעבר: הפילטר ובכלל הסביבה הפיזית משפיע המון. אצלי החלפת פילטר העלתה את המהירות ב 15 מגה. יש גם כמובן לשים לב ששקעים במקביל (בוודאי לפני הפילטר) משפיעים מאד. הכי טוב זה לשים פילטר אחד טוב בכניסה של בזק, ומיציאת הטלפון של הפילטר להשתרשר לשאר הטלפונים.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
pargit
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Dec 04, 2007
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 936

 #52  נשלח: ג' 30/06/2015 13:43

היי
אני עברתי לאחרונה ל 40 מגה בבזק עם ה C1000A. המהירות שלי היא בד"כ טובה בבדקות מהירות (מול speedtest ו 1) כמעט 40 מגה, אבל מאז המעבר יש לי בעיות קשות של הורדת טורנטים מאתרים מסויימים. לא ברור לי למה חלק עובדים וחלק לא (מעורב מהארץ ומחו"ל).
מישהו נתקל בבעיות כאלו?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
d_gil
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Feb 13, 2007
מספר הודעות: 21

 #53  נשלח: ב' 13/07/2015 14:04

עברתי מקו בזק+ספק בזק בינלאומי , לשוק סיטונאי של בזק בינלאומי (ויתרתי בדרך על הקו בזק הרגיל לטובת קו ביתי של בב"ל).
גלשתי ב 40 מגה לפני ואחרי המעבר מגיע ל 38.9. זניח.

מה שכן, ה PING השתפר מ 20 ל 13.

מהירות העלאה נותרה 3.26.

טורנט טוב יורד באזור 2.5-3 מגה לשנייה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
l33cher
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 30, 2009

מיקום: לה לה לנד
הבעות תודה: 55
מספר הודעות: 1718

 #54  נשלח: ב' 13/07/2015 15:53

רק 3מגהבייט לשניה? לא ממש תקין,נשמע כמו 65% ביצועים לקו

תבדוק עוד טורנטים בריאים יותר\או 3-4 טורנטים ביחד.

או שתתחיל לטרטר את התמיכה - לי יש 40 (מסונכרן על 43),ואני מוריד יציב על 4.8מגה לשניה (אמור לקבל סביב 5,אבל זה באמת זניח)

_________________
th1s 1s my d1st0rt3d r34l1ty
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Khaleal
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 07, 2015
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 211

 #55  נשלח: ו' 31/07/2015 17:22

עדכון: כנראה שום דבר לא שכנע אותם לשלוח טכנאי חוץ מנפילות סנכרון.
לאחרונה התחילו בעיות של נפילות סינכרון כל כמה שעות. התקשרתי לתמיכה טכנית ושום דבר לא עזק חוץ מלהוריד את מהירות הסנכרון ל 24 מגה. הנציג הבטיח שיתקשר לבזק ויחזור אלי מיד.. אף אחד לא חזר.
ביום רביעי התקשרתי ונציג תמיכה אחר הבטיח לחזור אלי אחרי שעה וגם לא חזר.. התקשרתי עוד פעם ועכשיו נציג אחר טוען שלא כדאי להשתמש בשני נתבים (מודם ראוטר במצב BRIDGE ונתב נוסף CISCO LINKSYS E4500) אלה רק בנתב משולב מודם.. לקח לי שעה להסביר לו את התפקיד של כל אחד מהנתבים Q1000 וה-LINKSYS E4500 ובסוף נאלצתי לנתק את ה-LINKSYS ולהחזיר את ה-Q1000 למצב ראוטר ולהראות לו שזה גם לא עובד..
אחרי כמה נסיונות עם כמה נציגי תמיכה טכנית הצלחתי לשכנע מישהו שיש בעיה בתשתית וטכנאי צריך להגיע.. לפני מה שהוא אמר שדבר עם בזק והם ישלחו טכנאי ביום ראשון..
פשוט התמיכה הטכנית של 018 היא בדיחה בכל מובן המילה.. לוקח שעות לתפוס נציג.. וכשמבטיחים לחזור אחרי כמה דקות\שעות אף אחד לא חוזר.. כשהורידו את מהירות הסינכרון ל24 מגה והאינטרנט עבד בינתיים ניסו להגיד לי עכשיו יש לך איטרנט עובד מה אתה רוצה מהחיים שלנו! עשו כל מאמץ כדי להמנע מלשלוח טכנאי. אני לא אומר שכולם כך.. יש נציג - אני חושב שקוראים לו אלקס - שיודע מה הוא עושה. אבל יש כאלה שאני מאמים שקורס הכשרה בן שעתיים הם גם לא עברו!
נחיה ונראה.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Dec 30, 2012
הבעות תודה: 469
מספר הודעות: 4456

 #56  נשלח: ו' 31/07/2015 19:04

נשמע כמו חברת תקשורת טיפוסית בארץ. נראה לי שהם גייסו עוד עובדים, אבל אולי לא מספיק. או אולי עדיין לא נרגע העומס הראשוני בגלל השינוי בשוק.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
marvje
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 04, 2009
הבעות תודה: 24
מספר הודעות: 293

 #57  נשלח: ו' 31/07/2015 20:37

עומס ראשוני או לא, התמיכה שלהם באמת בדיחה עצובה, לקח לי שעות לתפוס אותם בשביל לבטל את ה NAT הידוע לשמצה.
בסופו של דבר התנתקתי מהם, בתור ספקית אין להם שום יתרון על הוטנט.
פרופיל | שלח הודעה | חפש
Khaleal
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 07, 2015
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 211

 #58  נשלח: א' 09/08/2015 19:54

עדכון: התקלה טופלה ע"י טכנאי בזק היום ואין עוד נפילות סינכרון.. כנראה שהנתב Q1000 היה אחראי על חלק לא קטן מנפילות הסינכון.. נראה לי שהוא מת ולא מחזיק סנכרון עוד יותר.
החלפתי את הנתב ל-C1000A ואני עכשיו מקבל סינכרון של 70 מגה.
שורה תחתונה: C1000A עדיף על Q1000 כי הוא יותר חדשני ומתאים יותר לתשתית של בזק.



פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אינטרנט - ספקים, תשתית, סיבים fiber עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht