1. בכל זאת מצופה איזשהו יחס הוגן כלפי המשתמשים מצד ההנהלה, ממש לא מקובל ברחבי האינטרנט למחוק שרשורים בצורה שרירותית וללא שום הסבר, אנשים הרי מקדישים זמן לכתיבת ההודעות.
2. כשכותבים שהרמקולים האלה "בשיווי 11,000 ש"ח" זה פשוט שקר כי הם שווים כמה מאות יורו בפועל.
3-4 זה ברור, בגלל זה אני רוצה שההנהלה תחדד את הכללים ותסביר מה אסור ומותר ומה עושים כשהאינטרסים של המפרסמים והמשתמשים מתנגשים.
...
1. מקובל - יכול להיות שהיו צריכים לתת הסבר או לפחות הודעה לקונית.
2. עדיין אני לא חושב שזה שקר. אתה יכול להגיד מחיר מוגזם, שערוריתי ולא הגיוני (שוב גם אני חושב ככה) אבל זה לא שקר.
לדוגמא - מים מינרלים בפיצוציה מוכרים ב 10 שקל וברמי לוי זה מה שעולה שישיה. אז גם המוכר בפיצוציה שקרן ?
·
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
אני חושב שבכל זאת יש הבדל בין להגיד שמוצרX שווה ככה וככה שקלים לבין להגיד שמוצר X נמכר בככה וככה שקלים. במקרה הראשון יש איזושהי הכרזה על ערכו האובייקטיבי של המוצר.
·התגובה שלי בשרשור היתה לענין השוואת המחירים מול זאפ.
המחיר בזאפ נקבע על ידי היבואן בלבד.
המחיר בפועל נמוך יותר שמגיעים לקנות
המחיר בחו"ל בכלל ליגה אחרת ,לכיוון הנמוך כמובן.
לדעתי הגיע הזמן שהיבואנים יבינו שאנחנו נמצאים במקום אחר היום והם מתחרים מול כל העולם ולא מול זאפ.
זה די ברור שאין מקום לפרסום מבצעים באתר, שכמעט כל יום נפתח שירשור על הזמנות של מוצרים כאלה ואחרים מאמאזון במחירים זולים בצורה משמעותית מהמחירים בארץ.
ובנוסף נפתחים שירשורים על השירות היוצא דופן של אמאזון במקרה של תקלות, שירות שאני בחיים לא נתקלתי בו בארץ, (מי קיבל החזר כספי מלא על מוצר שקנה אחרי 11 חודשים? עפ"י השירשור האחרון שנפתח ע"י החבר Avishay1)
לצערי בשקלול של מחיר + שרות + נוחות אני לא רואה מקום לפרסום מבצעים לא אטרקטיביים (ביחס למחירי אמאזון) באתר הספציפי הזה.
לגבי ההפניה למחירי זאפ, פשוט היו צריכים לציין "מחיר מחירון".
spacedude כתב:זה די ברור שאין מקום לפרסום מבצעים באתר, שכמעט כל יום נפתח שירשור על הזמנות של מוצרים כאלה ואחרים מאמאזון במחירים זולים בצורה משמעותית מהמחירים בארץ.
ובנוסף נפתחים שירשורים על השירות היוצא דופן של אמאזון במקרה של תקלות, שירות שאני בחיים לא נתקלתי בו בארץ, (מי קיבל החזר כספי מלא על מוצר שקנה אחרי 11 חודשים? עפ"י השירשור האחרון שנפתח ע"י החבר Avishay1)
לצערי בשקלול של מחיר + שרות + נוחות אני לא רואה מקום לפרסום מבצעים לא אטרקטיביים (ביחס למחירי אמאזון) באתר הספציפי הזה.
לגבי ההפניה למחירי זאפ, פשוט היו צריכים לציין "מחיר מחירון".
...
יש משהו בדברים. למרות שכן יש מקום למבצעים, אבל הם צריכים להיות מספיק טובים. אבל כנראה שיבואנים בתחום הזה לא מכוונים ללקוחות שמחפשים מבצעים בחו"ל אלא לכאלה שלא עושים חשבון או מוכנים לשלם עשרות % יותר כי נוח להם יותר לקנות פה מאשר להתחיל הזמנה בחוץ.
אגב, מישהו פה ניסה פעם לבקש בחנות בארץ מחיר קרוב למחירים בחו"ל ונענה בחיוב?
לדעתי כולם יסכימו שאין לנו תלונה ולא חצי תלונה לאתר שעושה מאמצים להביא מבצעים לחברים.
אבל היבואנים בארץ צריכים להבין שיש עידן חדש ששמו הזמנה מאמזון שחוסכת לאנשים הרבה כסף וכדאי שהם יתאימו את עצמם למצב כי כמות הצרכנים שיסכימו לשלם עוד אלפי שקלים בשביל אחריות מקומית הולכת ופוחתת במיוחד לאור החוויות המצוינות עם שירות הלקוחות ומימוש האחריות של אמזון.
1. מה מופרך בביקורת על עלויות גבוהות במודעות הפרסום בפורום שבסופו של דבר נועד לעזור לצרכנים?
2. נראה לי שקודם כל האתר מסתמך על כניסה יום-יומית של משתמשים רבים, וחלק גדול מאותם המשתמשים נכנסים לכאן כי האתר, ובמיוחד הפורום, מאד שימושיים ומועילים לא רק בעניינם הטכניים אלא גם בעניינים צרכניים (כמו תת-הפורום הזה, למשל), ולא כי יש פה ריבוי של פרסומות.
3. לא דחפתי שום דעה, פשוט כתבתי כמה עולה הרסיבר מאמזון והשווי האמיתי של הרמקולים אחרי חיפוש של 10 שניות בגוגל. לא מנעתי מאף אחד לקנות רסיבר ב2300 ש"ח יותר.
5. אם היבואן כותב שהמוצר שווה 11,000 שקל כשבפועל אחרי חיפוש פשוט בגוגל מתגלה שהמחיר לצרכן של סט הרמקולים הזה הוא 800 יורו גג - אז היבואן משקר, אין פה דרך אחרת להגדיר את זה. ועל השקר הזה הוא מבסס ומדרבן ההשתתפות בהגרלה ויוצר תמונה כוזבת של כדאיות. אני די בטוח שאת המילה "גנב" לא הזכרתי בשרשור המקורי.
אני בכל זאת לא רואה שום תשובה ברורה בפוסט שלך על השאלות שהעליתי. האם מותר לנו להמליץ על מקומות בהם ניתן לקנות את המוצר המסוים שמופיע במודעה פרסומית במחיר יותר נמוך/שירות טוב יותר/כל יתרון אחר שיהיה או לא? אם כן אז איפה ואיך אפשר לעשות את זה? איך אני אמור להבין את העובדה שאת השרשור הנוכחי לא מחקת למרות שמופיעות פה אותן הטענות בדיוק?
הרי ברור לך שכשאתה או מרטין מוחקים את השרשור בו מופיעה ההודעה שלי בנוגע למחירים של הרסיבר מאמזון והמחיר השפוי והאמיתי של סט הרמקולים מההגרלה אתם פוגעים במשתמשי האתר בצורה ישירה בכך שאתם מונעים מהם גישה למידע שיכול לחסוך להם לא מעט כסף. אז אנא תשתדל לתת מענה קצת יותר ברור לסוגיה הזאת.
תחסוך ממך את הניתוח של "האג'נדות" שלי...אני אתעלם לרגע משאר הנקודות ואחזור על השאלה הפשוטה והישירה כי היא כל המהות: אני רואה באתר מודעה פרסומית כלשהי - "מוצר X עולה 10,000 שקל". האם מותר לי ליצור שרשור/להזכיר בדרך אחרת כלשהי שמצאתי מקום בו ניתן לקנות את אותו המוצר ב8,000 ש"ח או לא?
oferlaor כתב:
מבצעים באתר הם פרסום לכל דבר, וזו הסיבה שבתחתית שלהם כתוב את זה באותיות ברורות... העובדה שנפתח שרשור אוטומטית, כפי שעשה במאמרים רגילים זו טעות ונשתדל להמנע מכך בהמשך.
...
·
סיכמת יפה,
אתם הריי לא יכולים לחזות את התגובות של המשתמשים נכון ?
אז אם זו פרסומת, אל תפתחו בכלל את האפשרות להגיב ואל תציגו את זה בפורמט של מאמר..
ליאור
בעבר טכנאי סאונד באולפני טריטון כיום עוסק בתחום ההי-טק. הקולנוע שלי
אני חושב שב90% מהזמן שלי פה באתר אני עוזר לאנשים בעניינים טכניים, אז זאת האג'נדה שלי - עזרה לאנשים באתר.
אז האם קידום אג'נדת "עזרה לאנשים לקנות מוצרים במחירים נמוכים יותר" אסור? אם כך נראה לי שיש לך הרבה עבודה לעשות במחיקת תגובות של אנשים שממליצים לקנות באמזון ולא אצל היבואנים בארץ.
אגב, לא מנעתי מהאתר שום פרסום, כפי שניתן לראות המודעה הזאת עדיין במקומה...
1. הסיבה שהשרשור נמחק היתה די ברורה אבל אני חושב שהדרך שבה נעשתה בעייתית. כפי שציינת בעתיד לא תהיה אפשרות שרשור התגובות למודעה פרסומית.
2. זה ברור שגם מליון נכנסים לאתר ללא פרסומות לא יאפשר לאתר לשרוד. מצד שני אתר שלא ייכנסו אליו אנשים גם לא יגרום למפרסמים לפרסם בו ולכן אני חושב שהיחס לגולשים (בטח כאלה עם יותר מ-1000 הודעות ויותר מ-100 תודות) צריך להיות אחר.
אני דווקא מאלה שמאוד רוצה לרכוש בארץ ומוכן לשלם פרמיה סבירה לטובת רכישה בארץ.
ברור לי שהאחריות באמזון היא לעיתים טובה יותר אבל היא קצרה יותר.
בנוסף אני מעדיף בהחלט לתרום לקיום של השוק בארץ.
פרמיה סבירה לדעתי צריכה להיות לכל היותר סביב 15% יותר ממחיר של יבוא אישי וגם ה-15% צריכים להיות מלווים ביתרון של אחריותץ ארוכה יותר משמעותית (במקום 1 שנה לפחות 3 שנים)
יש דוגמאות לא מעטות שזה נעשה (להבנתי סוני 65 ביבוא אישי חוקי יעלה אפילו יותר מרכישה מקומית עם 3 שנות אחריות) ואני בעד לקדם יבואנים שעושים זאת.
המפרסם יכול לפרסם מה שהוא רוצה אבל כאשר מפרסמים בפורום כזה צריך להבין שחשוב לפרסם מידע מדויק.
במקרה הזה היה הרבה יותר לכם להציע 1000 ש"ח הנחה נוספת במחיר לכל קונה ואז לפחות אני הייתי ממליץ למי שמעוניים ב-59 לרכוש אותו בארת ב-9000 ש"ח מאשר לייבא אישית ב-7700 ש"ח.
@evgenetic
·
אני תומך נלהב בהזמנות מחו"ל ובהחלט חורה לי התמחור של מוצרי אלקטרוניקה בארץ אבל אני תומך עוד יותר באתר וחשוב לי שהוא ימשיך להתקיים וימשיך להביא מבצעים ולכן אני באופן אישי לוקח את זה לתשומת ליבי ואני לא אגיב נקודתית למבצעים שלמעשה מהווים פירסומת והכנסה לאתר.
אני מציע שכולנו נהיה חכמים ולא צודקים (כולל אותי כמובן) ולא נלחם ביבואנים על חשבון האתר
·מצד אחד אתה עוזר לאנשים אבל אתה בשיטתיות (ולא בפעם הראשונה) מנסה למנוע מהאתר מלפרסם מבצעים. האם המבצעים האלה יכולים לעזור לאנשים? לא מקובל עלי שאתה שמת לעצמך למטרה למנוע מחברי האתר את הבחירה הזו.
אתה מתמם. ברור לחלוטין שיש יבואנים שלא מפרסמים כאן ולא מציעים לחברי האתר אירועים, מבצעים וכו' אך ורק בגללך ושכמותך.
אתה אולי עוזר לאנשים, אבל תהיה מודע לנזק שאתה עושה. הוא מאוד מוחשי.
...
·
...
שוב, איך בדיוק אני מונע מחברי האתר לקנות מוצרים במסגרת "מבצעי" האתר? אם ירצה, אותו חבר ישתתף ב"מבצע", אם לא - יקנה באמזון. זה פשוט לא הגיוני מה שאתה אומר.
למי אני גורם נזק, לבעלי האתר או לחברי הפורום?
אם לבעלי האתר - נראה לי שקשה יותר לכמת את זה ממה שאתה מציג, אם אנשים כמוני יברחו מהאתר אז תהפוך לdtown2, ואני בטוח שהוא הרבה פחות כלכלי מHT. אם זה המקרה השני - קשה לי להאמין.