אמאזון UK מסרבים להחזיר דמי משלוח למרות שהבטיחו. עדכון - דמי המשלוח הוחזרו

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
shiki (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1920
הצטרף: פברואר 2006
שם מלא: שלומי
מיקום: גדרה
נתן תודות: 257 פעמים
קיבל תודות: 184 פעמים

נושא שלא נקרא #76 

@legopart
·

תודה על הצעתך אבל אני לא מאמין בדרך הזאת ולדעתי זה רק יסבך עוד את העניינים (שגם ככה מסובכים)

כמו שכתבתי מוקדם יותר אני יודע שהצדק עימי ומאמין שבסופו של עניין הדברים יסתדרו, צריך הרבה סבלנות וסובלנות ומשניהם יש לי בשפע.

מקווה לקבל תשובות היום - מחר ואם לא אז אצור עימם שוב קשר טלפוני.

miki775
טרול
טרול
הודעות: 1844
הצטרף: אוקטובר 2015
נתן תודות: 241 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

נושא שלא נקרא #77 

b2k כתב:
...
...
·

שטות מוחלטת.
...
·
מי שעוקב אחרי ההודעות שלו מבין שככה זה אצלו בכללי

Ilyan
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2541
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 133 פעמים
קיבל תודות: 155 פעמים

נושא שלא נקרא #78 

מעניין, אני שלחתי לפטופ חזרה לאמזון FR והמקסימום החזר שקיבלתי על המשלוח היה 7€.

shiki (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1920
הצטרף: פברואר 2006
שם מלא: שלומי
מיקום: גדרה
נתן תודות: 257 פעמים
קיבל תודות: 184 פעמים

נושא שלא נקרא #79 

@Ilyan
·

מה היתה סיבת ההחזרה?

בגדול אם זה תקלה או פגם במוצר המשלוח על חשבונם.

אם זו החזרה יזומה שלך המשלוח על חשבונך

Ilyan
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2541
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 133 פעמים
קיבל תודות: 155 פעמים

נושא שלא נקרא #80 

טעות במפרט. אבל הם גם הציעו לו את הגירסה "הנכונה" במשלוח ללא עלות וסירבתי כי בסוף העדפתי משהו אחר.

legopart
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4953
הצטרף: אוקטובר 2013
נתן תודות: 942 פעמים
קיבל תודות: 421 פעמים

נושא שלא נקרא #81 

@istarmini
@miki775
@b2k


אני אולי הגבתי פה הכי אחרון באיפוק מוחלט כדי להעלות את האפשרות הכי גרוע שהוא כן יוכל לקחת.
וכן, הוא צריך להיות מודע שלא יהיה סיבוב שני.
*שמעו, לא סתם אמרתי את זה, זו גם דרך הפעולה שלי בחיים, והיום פשוט למדתי משהו חדש שכנראה ישנה לי את הגישה להכל D=


@Ilyan
כתבת 7eur, אולי טעית במספר?, מה הכוונה ומה היה כיוון השיחה שלך איתם והפשרה?





מה לגבי אפשרות של תביעת הארגון AMAZON או פניה לסניף שלהם בארץ באופן אישי (אם יש)


אני מכיר את העניין של הזיכוי על המשלוח חזרה והמשלוח אליך בחינם אבל... תמיד חששתי שאם המוכר הוא לא רשמי כמו ב EBAY או מוכר לא רשמי מAMAZON אז אולי זה יהווה בעיה בישום (זה סכום לא מבוקר של כסף מהכיס שלהם)

erez67
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 406
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 72 פעמים
קיבל תודות: 27 פעמים

נושא שלא נקרא #82 

לאחרונה רכשתי מברשת שיניים חשמלית מאמזון בריטניה ולדעתי יש פגם בסוללה (לא מצליחה להיטען עד הסוף)
פניתי אליהם, והם מייד הודיעו לי שהם שולחים לי חדשה ללא עלות, אך תוך 30 ימים אני מחוייב לשלוח להם חזרה את הפגומה אחרת יחייבו אותי בעלות המוצר (היום פי 2.5 מהמחיר שרכשתי בבלק פריידי) .
אחרי קריאת השרשור הזה הודעתי להם מייד שאני מבקש לא לשלוח לי שום דבר וכי איני מתכוון להתקשקש עם החזרת המוצר ותביעת דמי המשלוח חזרה וכי אני מוותר על החלפתו.

baraq
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 567
הצטרף: מרץ 2011
נתן תודות: 72 פעמים
קיבל תודות: 42 פעמים

נושא שלא נקרא #83 

erez67 כתב:לאחרונה רכשתי מברשת שיניים חשמלית מאמזון בריטניה ולדעתי יש פגם בסוללה (לא מצליחה להיטען עד הסוף)
פניתי אליהם, והם מייד הודיעו לי שהם שולחים לי חדשה ללא עלות, אך תוך 30 ימים אני מחוייב לשלוח להם חזרה את הפגומה אחרת יחייבו אותי בעלות המוצר (היום פי 2.5 מהמחיר שרכשתי בבלק פריידי) .
אחרי קריאת השרשור הזה הודעתי להם מייד שאני מבקש לא לשלוח לי שום דבר וכי איני מתכוון להתקשקש עם החזרת המוצר ותביעת דמי המשלוח חזרה וכי אני מוותר על החלפתו.
...
·לא הבנתי מה הבעיה עם הבקשה שלהם ולמה זה קשור לשרשור הזה?

pixies
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC
הודעות: 32926
הצטרף: מרץ 2007
מיקום: פאתי מלאבס
נתן תודות: 779 פעמים
קיבל תודות: 2302 פעמים

נושא שלא נקרא #84 

erez67 כתב:לאחרונה רכשתי מברשת שיניים חשמלית מאמזון בריטניה ולדעתי יש פגם בסוללה (לא מצליחה להיטען עד הסוף)
פניתי אליהם, והם מייד הודיעו לי שהם שולחים לי חדשה ללא עלות, אך תוך 30 ימים אני מחוייב לשלוח להם חזרה את הפגומה אחרת יחייבו אותי בעלות המוצר (היום פי 2.5 מהמחיר שרכשתי בבלק פריידי) .
אחרי קריאת השרשור הזה הודעתי להם מייד שאני מבקש לא לשלוח לי שום דבר וכי איני מתכוון להתקשקש עם החזרת המוצר ותביעת דמי המשלוח חזרה וכי אני מוותר על החלפתו.
...
לי זה נשמע כאילו קראת רק את הכותרת של השרשור ולא את מה שהיה כתוב בו. חבל, הפסד שלך.
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"

erez67
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 406
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 72 פעמים
קיבל תודות: 27 פעמים

נושא שלא נקרא #85 

pixies כתב:
...
...
לי זה נשמע כאילו קראת רק את הכותרת של השרשור ולא את מה שהיה כתוב בו. חבל, הפסד שלך.
...
·
מעניין מהיכן את שואב את התובנה המופלאה הזו
ואם לא הבנת את ההקשר - כבר הפסדת

erez67
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 406
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 72 פעמים
קיבל תודות: 27 פעמים

נושא שלא נקרא #86 

baraq כתב:
...
...
·לא הבנתי מה הבעיה עם הבקשה שלהם ולמה זה קשור לשרשור הזה?
...
· אין שום בעיה עם הבקשה שלהם היא לגיטימית לחלוטין, היות ואני עסוק למדי אמרתי להם שאני מוותר ואין לי שום טענות כלפיהם מאחר
והמוצר בר שימוש.
את התובנה מה זה קשור לשרשור אתן לך לעשות לבד - זה לא קשה מבטיח.

ben-home
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 292
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 40 פעמים

נושא שלא נקרא #87 

erez67 כתב:לאחרונה רכשתי מברשת שיניים חשמלית מאמזון בריטניה ולדעתי יש פגם בסוללה (לא מצליחה להיטען עד הסוף)
פניתי אליהם, והם מייד הודיעו לי שהם שולחים לי חדשה ללא עלות, אך תוך 30 ימים אני מחוייב לשלוח להם חזרה את הפגומה אחרת יחייבו אותי בעלות המוצר (היום פי 2.5 מהמחיר שרכשתי בבלק פריידי) .
אחרי קריאת השרשור הזה הודעתי להם מייד שאני מבקש לא לשלוח לי שום דבר וכי איני מתכוון להתקשקש עם החזרת המוצר ותביעת דמי המשלוח חזרה וכי אני מוותר על החלפתו.
...
מכשיר סלולרי (Moto G3) שקניתי אצלם התקלקל תוך כחצי שנה. כתבתי, ותוך 10 דקות הודיעו לי שנפתחה הזמנה לחדש עבורי ואחרי שתגיע יש לי X ימים להחזירו או שאחוייב.

הוא הגיע תוך 10 ימים, במייל הגיעו הוראות מדויקות לגבי ההחזרה, שלחתי בדואר רשום. תוך תקופה סבירה קיבלתי החזר על המשלוח.

בניגוד למוצר הכבד של פ'ה, המברשת שלך רק קצת יותר כבדה מהסלולר שלי. נשלחת בדואר רשום רגיל בעלות סבירה שגם אם לא היתה מוחזרת לא היא שתשבור אותך. טעית בהחלטתך.

dima_vy
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5902
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: מרכז
נתן תודות: 135 פעמים
קיבל תודות: 298 פעמים

נושא שלא נקרא #88 

@erez67
·במקרה שלך לא יהיה שום סיבוך עם החזרת המוצר, כי מדובר במוצר קטן, אותו ניתן לשלוח בדואר רשום, ואמזון יחזירו לך את עלות ההחזרה במלואה

Itay_Pollak
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 19136
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: איתי פולק
מיקום: הולנד
נתן תודות: 825 פעמים
קיבל תודות: 878 פעמים

נושא שלא נקרא #89 

פספתם שאנשים (כולל אני) החזרנו רסיבר במשקל של 10-11 ק"ג וקיבלו החזר של כ-230 ש"ח.

baraq
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 567
הצטרף: מרץ 2011
נתן תודות: 72 פעמים
קיבל תודות: 42 פעמים

נושא שלא נקרא #90 

erez67 כתב:
...
...
· אין שום בעיה עם הבקשה שלהם היא לגיטימית לחלוטין, היות ואני עסוק למדי אמרתי להם שאני מוותר ואין לי שום טענות כלפיהם מאחר
והמוצר בר שימוש.
את התובנה מה זה קשור לשרשור אתן לך לעשות לבד - זה לא קשה מבטיח.
...
·האמת אני קצת מתקשה להבין - אלא אם כן אתה מדבר על זה שעלולים לדפוק אותך בהחזרות כשאתה קונה מאמזון, אם זה המקרה הנפוץ לדעתך אולי עדיף באמת שתקנה בארץ, פה תמיד השירות ללא דופי :)

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”