היי,
יש ברשותי TV LED 55 SAMSUNG 6400
לאחרונה רואים כתמים שחורים גדולים על הלד כאשר יש מסך עם צבע בסיס לבן\כתום .
לפני שבועיים באו לקחת אותה לתיקון הוצגה הבעיה לטכנאי etc...
חזרה לפני יומיים לאחר החלפת תאורה במצ עוד יותר גרוע השם ישמור כאילו החליפו את המסך עם כפות הרגליים.
שירות מאוד רע של "אלקטרוניקס פרו" שעובדים בשיטת תתקשר נייאש אותך ואם תרצה אחראי לטלפון זה יקח שתי ימי עסקים
וגם אחרי 4 ימים הוא לא יחזור אליך.....
בקיצור...
אחרי שפניתי באופן ישיר (מידי) לסמליין הטיפול החל לזוז והוצע לי להחליף\לשדרג מסך...
הכוון הוא 60 או 65
אני לא רוצה להוסיף יותר מידי אבל רוצה טלווזיה\מסך value for money
כך היה עם ה 6400 ופלזמה 50 לפניה.
מה ההמלצות(סמסונג כמובן)
תודה
החלפת 55 TV LED
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
eladeb כתב:
זה לא הולך בד"כ כפי שאתה מתאר.
אם אתה עדיין באחריות הם יציעו לך דגמים מסוימים בלבד עם תוספת מחיר שתלויה בדגם ובגודל.
על המסך שלך לא "יורידו" באמת, כי זה לא טרייד-אין שבו אתה מוכר מסך ואח"כ מוכרים כאותו כמשומש (כמו במכוניות).
זה חלק מהאחריות שקיבלת ובמקום לתקן לך אבל אין חלפים, או שזה יקר להם יותר, הם מציעים מסך אחר.
אם אין לך אחריות, כל הצעה שתקבל היא חלק מהתמקחות שלהם איתך על המסך החדש,
כשהמסך הישן הוא "תרוץ" להציע לך הוזלה כחלק מהמו"מ.
"...לא יודע עדיין מה התוספת של לקיחת הישנה והוספה על החדשה.
אבל בפועל אני יכול לבחור איזה דגם שאני רוצה מאתר סמליין ואז יורידו לי מחיר הישנה... "...
זה לא הולך בד"כ כפי שאתה מתאר.
אם אתה עדיין באחריות הם יציעו לך דגמים מסוימים בלבד עם תוספת מחיר שתלויה בדגם ובגודל.
על המסך שלך לא "יורידו" באמת, כי זה לא טרייד-אין שבו אתה מוכר מסך ואח"כ מוכרים כאותו כמשומש (כמו במכוניות).
זה חלק מהאחריות שקיבלת ובמקום לתקן לך אבל אין חלפים, או שזה יקר להם יותר, הם מציעים מסך אחר.
אם אין לך אחריות, כל הצעה שתקבל היא חלק מהתמקחות שלהם איתך על המסך החדש,
כשהמסך הישן הוא "תרוץ" להציע לך הוזלה כחלק מהמו"מ.
- eladeb (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 788
- הצטרף: יוני 2008
- נתן תודות: 29 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
עדיין באחריות.se1 כתב:eladeb כתב:
......
זה לא הולך בד"כ כפי שאתה מתאר.
אם אתה עדיין באחריות הם יציעו לך דגמים מסוימים בלבד עם תוספת מחיר שתלויה בדגם ובגודל.
על המסך שלך לא "יורידו" באמת, כי זה לא טרייד-אין שבו אתה מוכר מסך ואח"כ מוכרים כאותו כמשומש (כמו במכוניות).
זה חלק מהאחריות שקיבלת ובמקום לתקן לך אבל אין חלפים, או שזה יקר להם יותר, הם מציעים מסך אחר.
אם אין לך אחריות, כל הצעה שתקבל היא חלק מהתמקחות שלהם איתך על המסך החדש,
כשהמסך הישן הוא "תרוץ" להציע לך הוזלה כחלק מהמו"מ....
אבל לא הבנתי מה אתה אומר.
שזה לא כדאי?מבחינת העלות שהם מציעים?
אמרו לי שאוכל לבחור כל דגם שישנו באתר.
זה בעצם החזרה של טלווזיה ישנה שעדיין באחריות.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
בד"כ יזכו אותך בגרושים עבור המכשיר שיש לך כשתרצה לשדרג.
אז יש לך כמה אפשרויות:
מעבר לזה, מבחינת ביצועים ה-H6400 מצויין, אני מניח שהדגם "המקביל" לו יהיה ה-KU7000.
למרות שהוא 4K ותומך ב-HDR, ובאופן כללי לא רע, יש לו מספר חסרונות ביחס ל-H6400:
ל-H6400 יש פאנל 120HZ (עבור תלת-מימד אקטיבי), מה שבד"כ אומר שמסכים כאלה פחות סובלים מבעיות מריחות. ממה שהבנתי ה-KU7000 לא כזה מצטיינת בפרמטר זה.
ה-H6400 תומכת ב-24P ללא ג'אדר. בגלל פאנל 60HZ, ה-KU7000 לא תומכת בזה. - הבעיה זה לא פיצ'ר שמופיע במפרט.
בכל אופן, לדעתי צריך לדרוש החזר כספי בגלל שהם לא יוכלו לספק תחליף עם תמיכה בתלת מימד.
במקרה הכי גרוע זה יעזור לך לקבל החזר גדול יותר במידה ותחליט ללכת על שדרוג המסך לדגם חדש\גדול יותר בתוספת תשלום.
אז יש לך כמה אפשרויות:
- לדרוש החלפה של המכשיר לאחד ברמה ומפרט דומה או טוב יותר.
- לדרוש החזר כספי על המסך התקול - משהו שהיבואן חייב לעשות אם לא יכול לספק מסך שווה ערך כתחליף לתקול.
- להוסיף כסף ולשדרג לדגם חדש\גדול יותר.
מעבר לזה, מבחינת ביצועים ה-H6400 מצויין, אני מניח שהדגם "המקביל" לו יהיה ה-KU7000.
למרות שהוא 4K ותומך ב-HDR, ובאופן כללי לא רע, יש לו מספר חסרונות ביחס ל-H6400:
ל-H6400 יש פאנל 120HZ (עבור תלת-מימד אקטיבי), מה שבד"כ אומר שמסכים כאלה פחות סובלים מבעיות מריחות. ממה שהבנתי ה-KU7000 לא כזה מצטיינת בפרמטר זה.
ה-H6400 תומכת ב-24P ללא ג'אדר. בגלל פאנל 60HZ, ה-KU7000 לא תומכת בזה. - הבעיה זה לא פיצ'ר שמופיע במפרט.
בכל אופן, לדעתי צריך לדרוש החזר כספי בגלל שהם לא יוכלו לספק תחליף עם תמיכה בתלת מימד.
במקרה הכי גרוע זה יעזור לך לקבל החזר גדול יותר במידה ותחליט ללכת על שדרוג המסך לדגם חדש\גדול יותר בתוספת תשלום.
סדרת H הייתה מאד מוצלחת. היום בסדר המחיר הזה סמסונג כבר לא נותנים לך מכשיר כזה איכותי. כל הסדרות שהגיעו לאחר ה H בטווח המחירים הללו היום מאד גרועות. היום סמסונג איכותית זה רק מסדרות היוקרה GS וכו'.
לא ברור איך הציעו לך לשדרג מכשיר בן 4 שנים? אתה מכוון שהם יזכו אותך על המכשיר בתור משומש בעסקת טרייד אין? זה כבר לא ישתלם. נסה למכור אותה למשהו באופן פרטי או שתתעקש שיתקנו כמו שצריך.
טלויזיות סמסונג רוכשים רק מיבואן פרללי. אותו שירות *** כמו סמליין, אבל לפחות אתה לא משלם יותר עבור זה...
לא ברור איך הציעו לך לשדרג מכשיר בן 4 שנים? אתה מכוון שהם יזכו אותך על המכשיר בתור משומש בעסקת טרייד אין? זה כבר לא ישתלם. נסה למכור אותה למשהו באופן פרטי או שתתעקש שיתקנו כמו שצריך.
טלויזיות סמסונג רוכשים רק מיבואן פרללי. אותו שירות *** כמו סמליין, אבל לפחות אתה לא משלם יותר עבור זה...
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
אף סדרה של סמסונג החל מ D כולל לא היתה מוצלחת מבחינת אמינות - אורך החיים שלהם 3-5 שנים ללא יוצא מהכלל.
רוצה לשדרג, תקנה מותג נורמלי אחר.
כבר עדיף לרכוש *** סיני ולא להתבאס אחרי שלוש שנים מאשר לשלם כפול על פרימיום קוראני.
תתעקש שיתקנו ללא תשלום! אל תשלם שקל.
כשתיגמר האחריות תקנה מה שתרצה ואל תישאר כבול לסמסונג.
רוצה לשדרג, תקנה מותג נורמלי אחר.
כבר עדיף לרכוש *** סיני ולא להתבאס אחרי שלוש שנים מאשר לשלם כפול על פרימיום קוראני.
תתעקש שיתקנו ללא תשלום! אל תשלם שקל.
כשתיגמר האחריות תקנה מה שתרצה ואל תישאר כבול לסמסונג.
- eladeb (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 788
- הצטרף: יוני 2008
- נתן תודות: 29 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
לא נראה לי שאחרי שנה וחצי עם הטלוויזיה אני אקבל זיכוי כספי.TheCoolest כתב:בד"כ יזכו אותך בגרושים עבור המכשיר שיש לך כשתרצה לשדרג.
אז יש לך כמה אפשרויות:
- לדרוש החלפה של המכשיר לאחד ברמה ומפרט דומה או טוב יותר.
- לדרוש החזר כספי על המסך התקול - משהו שהיבואן חייב לעשות אם לא יכול לספק מסך שווה ערך כתחליף לתקול.
- להוסיף כסף ולשדרג לדגם חדש\גדול יותר.
הבעיה עם אפשרות 1 היא: למסך שלך יש תמיכה בתלת מימד. לאף מסך מהשנה האחרונה של סמסונג אין תלת מימד. אישית, הייתי מנסה ללחוץ עם זה בבקשה לביטול עיסקה והחזר כספי. ואז פשוט תבחר לך מסך חדש ותקנה, עם אחריות מלאה חדשה.
מעבר לזה, מבחינת ביצועים ה-H6400 מצויין, אני מניח שהדגם "המקביל" לו יהיה ה-KU7000.
למרות שהוא 4K ותומך ב-HDR, ובאופן כללי לא רע, יש לו מספר חסרונות ביחס ל-H6400:
ל-H6400 יש פאנל 120HZ (עבור תלת-מימד אקטיבי), מה שבד"כ אומר שמסכים כאלה פחות סובלים מבעיות מריחות. ממה שהבנתי ה-KU7000 לא כזה מצטיינת בפרמטר זה.
ה-H6400 תומכת ב-24P ללא ג'אדר. בגלל פאנל 60HZ, ה-KU7000 לא תומכת בזה. - הבעיה זה לא פיצ'ר שמופיע במפרט.
בכל אופן, לדעתי צריך לדרוש החזר כספי בגלל שהם לא יוכלו לספק תחליף עם תמיכה בתלת מימד.
במקרה הכי גרוע זה יעזור לך לקבל החזר גדול יותר במידה ותחליט ללכת על שדרוג המסך לדגם חדש\גדול יותר בתוספת תשלום....
מי יודע כמה שווה הטלוויזיה היום אם היא שלוש שנים בחוץ.
כך שהשווי שלה ירד דרמטית.
לגבי השדרוג אני נותן להם כמה דגמים עמ להבין הוספת עלויות
כמו
65JS8000
65HU85000
65HU7200
האם אילו דגמים מומלצים ?
שוב בהנחה שאני לא רוצה להתפרע עם עלויות(שאעכדן בהמשך)
והאם ישנם דגמים אחרים שעלי לקחת בחשבון?
שוב לא מעוניין במסך CURVED .
בעניין השדרוג אני שם עם הכף את היכולת במקרה זה "להשתדרג" מ 55 ל 65
כך שבפועל לבקש אחרת 55 באותו מפרט יהיה קצת קשה והערכה היא שקניית 65 עוד שנה שנתיים הרי תעלה לי בסביבות 7-8-9K
אז אולי בכל זאת כדאי לשדרג?
תודה לעונים.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר: