החלפת 55 TV LED
- ahersko
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4580
- הצטרף: אוקטובר 2006
- מיקום: איזור השרון
- נתן תודות: 346 פעמים
- קיבל תודות: 584 פעמים
איך אומרים בפולניה?
נו.. נו...
מה שפספסת זה לקרוא את השרשורים על האמינות של סמסונג + השרות של היבואן.
לדעתי פשוט אמרת לעצמך כמו כולם... לי זה לא יקרה.
אז כן... זה קרה!
העצה הכי טובה שאני יכול לתת לך, זה לרכוש מכספך מסך חדש של יצרן אחר ויבואן אחר...
את מחיר המכשיר תתבע בבית משפט לתביעות קטנות.
לפני זה שלח מכתב בדואר רשום לנותן השרות והיבואן, על כוונתך ותן להם הזדמנות שניה לתקן את המצב בפרק זמן קצוב.
בהצלחה.
נו.. נו...
מה שפספסת זה לקרוא את השרשורים על האמינות של סמסונג + השרות של היבואן.
לדעתי פשוט אמרת לעצמך כמו כולם... לי זה לא יקרה.
אז כן... זה קרה!
העצה הכי טובה שאני יכול לתת לך, זה לרכוש מכספך מסך חדש של יצרן אחר ויבואן אחר...
את מחיר המכשיר תתבע בבית משפט לתביעות קטנות.
לפני זה שלח מכתב בדואר רשום לנותן השרות והיבואן, על כוונתך ותן להם הזדמנות שניה לתקן את המצב בפרק זמן קצוב.
בהצלחה.
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
טוב עשית. אך במקרה כזה עדיף לתבוע את החנות בה רכשת, את היבואן ונותן השירות.eladeb כתב:זהו הגשתי היום תביעה נגד אלקטרוניקס פרו....
צעד ראשון בהתגוננות של אלקטרוניקס פרו תהיה ״אנחנו לא הכתובת״. עדיף לך לתת לשופט/ת להחליט את מי לפטור מאחריות.
סביר שתוזמן לגישור, שם יציעו לך לשדרג את המסך בעלות יותר נמוכה לפני שתגיע לבית המשפט.
- eladeb (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 788
- הצטרף: יוני 2008
- נתן תודות: 29 פעמים
- קיבל תודות: 20 פעמים
·עם בציטוט האחרון אני לגמרי מסכים!או מסך ים (:Alon_Solo כתב:אם בכל הזמן הזה לא קיבלת הצעה למסך שווה ערך בחינם אז הם לא עמדו בתנאי האחריות. האפשרות היחידה שיש להם, חוץ מלתקן, זה לתת לך מסך חדש זהה או שווה ערך. אם גם זה לא אז השבת התמורה הכספית. השאלה מה דרשת בכתב התביעה ומה הטיעונים שהצגת. בבית המשפח החיים והמוות ביד הלשון...
ממש לפני כמה ד חזרו עם "שימור הלקוחות" של אלקטרוניקס פרו.
הם חוזרים על עניין פיצוי בתור הרחבת אחריות.
אמרתי לי שלי זה נשמע כמו "החרבת אחריות" כי אם הלקוח לא מקבל שירות אז זה דיי נוגד את כתב האחריות.
פנו אליהים גם "האגודה להגנת הצרכן" לכן חזרו אלי .
הודיעו לי חגיגית ש"המסך מוכן"אחרי שלושה שבועות.
יש פה שאלה משפטית האם מוכן לקבל אותו חזרה לאחר שפתחו אותו פעמיים ותיקנו אותו.
כי הרי מבחינתם לא קרה כלום המסך חוזר אחרי שלושה שבועות של עשרות טלפונים והמתנות מבחינתי ללא מסך חלופי.
וזהו הם עמדו יפה במשימה וגם הציעו חצי שנה אחריות נוספת...
אם כי המציאות שונה ב180 מעלות.
אין עם מי לדבר.התיקון בוצע באופן פרטש.אי עמידה בתנאי האחריות etc...
אבל בסופו של דבר יש פה עניין משפטי גרידה.
מה אני רוצה? וזו שאלה טובה.
לשדרג? אני פחות מת על זה אלא אם כן יהיה איזשהו הצעה מאוד מאוד מפתה.
הרי במצב כזה אני חוזר לשירות וחתונה קטולית.
תביעה קטנה?
חודשיים שלושה של המתנה שבסופה לפי הטיעונים שלי בטוח יהיה פיצוי אבל מה בינתיים?
- Evil-u
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1376
- הצטרף: ינואר 2005
- מיקום: ראשל"צ
- נתן תודות: 44 פעמים
- קיבל תודות: 110 פעמים
·הספקים הבינלאומים זה מעניין להם את אתה יודע מה.eladeb כתב:בניגוד גמור להתנהלות הסלחנית שלי בתור לקוח.
או יש לומר הישראלי הפראייר.
לא נראה לי שהפעם אני מוותר.
אני הולך עד הסוף.
אגב הוצאתי מייל לעולמי.
אמרו לי שאין להם מה לעשות ועש לפנות לסניף בארץ בלבד....
בדרך כלל הם עושים כאילו הם בודקים ואז עונים תשובות לקוניות כמו Within specs, או "תפנה ליבואן"
הרי ברור למה, מלכתחילה אם החברות העולמיות היו שמות עלינו משהו, הן היו פותחות כאן סניפים משלהן וזהו.
בגלל שזה לא מעניין אותן יש את הקומבינה הישראלית שנקראת "יבואן רשמי" וזה בעצם מקור כל הצרות שלנו כצרכנים.
"נציגה הרשמית" היא עוד יבואן חאפר ששילם לחברה העולמית על זה שתציג את הטלפון שלה כ"נציגה בלעדית" באתר שלהם.
"רמת שירות אחרת?" פחח תעשו לי טובה, רק מבט על AVSFORUM או AVFORUM בהשוואה לסיפורי זוועה שמתפרסמים כאן אצלינו בתדירות גבוהה, מראה כמה אנחנו במקום אחר לגמרי מאשר מדינות עם נציגות רשמית אמיתית.