מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



60KS8000 חדשה נהרסה ע"י שירות אלקטרוניקס-פרו


עמוד 1 מתוך 4
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 
   פורומים > וידאו > טלוויזיות LCD,LED
מחבר הודעה
tsuri
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 29, 2009
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 101

 #1  נשלח: ג' 18/07/2017 20:40
60KS8000 חדשה נהרסה ע"י שירות אלקטרוניקס-פרו

שלום לכולם,

להלן מכתב ששלחתי לסמליין \ אלקטרוניקס-פרו לפני יומיים.

אתן תקציר מכיוון שהמכתב קצת ארוך:

בינואר השנה קניתי את הטלויזיה הנ"ל לאחר 10 שנים עם טלויזיה קיימת, מחנות אניגמה בחיפה.

השירות באניגמה היה מקצועי אדיב וסבלני מאוד. ישראל ליוה אותי לאורך כל הסאגה הזאת ממש כשותף, כאילו הוא בעצמו קנה את הטלויזיה והיא יושבת אצלו בסלון.

לאחר 4 חודשים בערך שמתי לב לאיזה כתם על המסך.

שני טכנאי א"פ שהיו אצלי אמרו שצריך לשלוח למעבדה שלהם וכך עשיתי.

לאחר סאגה ארוכה בסופה אנשי המעבדה התעקשו שאין שום בעיה עם המסך - ויתרתי וביקשתי שיחזירו לי את הטלויזיה הביתה.

הטלויזיה חזרה למחרת עם שריטה ארוכה החוצה את המסך ושריטות ודפיקות רבות על המסגרת.

שורה תחתונה - החברה האמונה על שירות הטלויזיה היוקרתית הצליחה לעשות את ההיפך מהתפקיד שלה והרסה לי את הטלויזיה החדשה. לאחר סאגה נוספת והרבה צעקות הגעתי לכתוב את המכתב הבא:

"שלום שירות אלקטרוניקס פרו,

לפני חצי שנה קניתי מסך סמסונג KS8000 בגודל 60 אינצ' מחנות "אניגמה" בחיפה.

הכל היה "טוב ויפה" והטלויזיה יוקרתית מאוד וברמה גבוהה.

לפני חודשיים בערך שמתי לב לכתם שנוצר על המסך ו"הפריע לי בעין".

התקשרתי לשירות שלכם, קיבלתי מענה בצורת שני טכנאים שהגיעו בשתי פעמים נפרדות ובחנו את הטלויזיה. הם הציעו לי לשלוח את המסך למעבדת השירות שלכם לבדיקה. בבדיקה במעבדה הוחלט שאין שום תקלה במסך. אני אפילו ביקרתי במעבדה בניסיון להראות את הכתם לעובדים שם, אבל ללא הצלחה.

החלטתי לוותר על הכתם וביקשתי שיחזירו לי את המסך הביתה ולמחרת המסך היה אצלי בסלון שוב.

להפתעתי, גיליתי שהמסך שב אלי עם שריטה גדולה לאורך המסך ושריטות ו"דפיקות" על המסגרת - בעיקר בפינות.

מיד יצרתי קשר עם המוביל (רפאל) שלצערי כבר לא היה בתפקיד ומהליץ לי להתקשר לשירות (שוב).

לאחר המתנה ארוכה הסכימו בשירות לשוב לקחת את המסך למעבדה - ולספק הפעם מסך חלופיט (לאחר שעד כה לא קיבלתי אחד).

הגיע שליח בודד (בשארה) עם הטנדר שלכם (לא בנוי לשינוע מסכים בכלל) ביקש את עזרתי (!!!) בהורדת המסך והכנסתו לרכב ונסע עם המסך זרוק במושב האחורי של הטנדר!!! (יש לי תמונות)

הייתי המום. הבנתי איך קרו כל הדפיקות והשריטות...

בשלב זה אני כבר חודש וחצי ללא טלויזיה. משלם על שירותי צפיה שונים ללא יכולת להשתמש בהם.

לאחר שפניתי אליכם כמה פעמים חזרה אלי סוף סוף נציגה והציעה לי מקלדת אלחוטית!!! כפיצוי על זה שדפקתם לי טלויזיה יוקרתית!!!

שוב הייתי המום.

כמבן שסירבתי ודרשתי מסך חדש.

היא אמרה שאין לה סמכות לספק לי מסך חדש, אז דרשתי לדבר עם מישהו בעל סמכות כזאת. היא אמרה שיחזרו אלי...

לאחר שפניתי מספר פעמים (שוב) אמרה לי נציגה שהמסך במעבדה והיא רואה שהזמינו בשבילו מסגרת וכרטיס (מה פתאום כרטיס???!!!) חדשים.

שוב, המום.

דרשתי קודם כל שלא יגעו לי במסך ושיתנו לי לדבר עם מישהו בעל סמכות.

היא אמרה שהיא תעביר פניה כזאת וזה לוקח שני ימי עסקים...

היום זה היום השני לספירה זאת.

מיותר לציין שעוד לא פנו אלי מטעמכם.

לסיכום:

ביקשתי שירות שמגיע לי לבדיקה של המסך במעבדה והמסך חזר "דפוק" עקב חוסר מקצועיות של החברה נותנת השירות. אני מצפה שהחברה תיקח אחריות ותספק לי מסך חדש - בדיוק כמו זה שהיה לי. אני לא מוכן לקבל בחזרה מסך עם חלקים חליפיים, שהחליפו לו מסגרת, כרטיס או כל דבר אחר. הייתה לי טלויזיה חדשה, יוקרתית ויקרה מאוד ואתם מצפים ממני להסתפק במשהו נחות רק בגלל שאתם פישלתם וכשלתם בתפקיד שאותו אתם אמורים לעשות - לדאוג למוצרים של סמסונג. זה דבר הזוי שהחברה שאמורה לתקן את המוצרים מחזירה אותם דפוקים!

אני דורש טלויזיה חדשה (לא מחודשת) בדיוק כמו שהייתה לי עד שהרסתם אותה.

שימו לב, שירות-אלקטרוניקס-פרו, ששלחתי את ההודעה הזאת ישירות אליכם ולא בפורום או בפייסבוק.

אני מאמין ומקווה שתעשו את הדבר הנכון בשבילכם כחברה נותנת שירות אחראית, כדי שאני לא אאלץ לעשות מהלכים נואשים יותר כמו הפצת ההודעה והתמונות ברבים ופניה לארכאות משפתיות. זאת לא השאיפה שלי ולא הדרך שלי.

תודה רבה,

נריה צור"

אציין כאן את חבר הפורום DinDuek שעזר לי בתקשורת עם א"פ.

עדכון מהיום:

דיברה איתי נציגה של א"פ שגם רוצה וגם יכולה לעזור והציעה לי שלוש אפשרויות:

1. תיקון הטלויזיה הכולל מסגרת, כרטיס ומסך.
2. "שדרוג" לדגם 65MU8000 בעלות 1300 ש"ח.
3. "שדרוג" לדגם 65Q7F בעלות 4000 ש"ח.

הבהרתי לה שאין לי רצון לשדרג. ברצוני לקבל בדיוק את אותו הדגם שהיה לי. היא ציינה שאין להם אותו במלאי.

קבענו לדבר שוב מחר.

תחושות ומחשבות:

1.אין לי שום אמון בחברה הזאת כרגע ואני לא סומך עליהם לתקן לי את הטלויזיה.
מגיע לי לדעתי, מסך חדש כמו שהיה לי ונהרס ללא סיבה ובטח לא באשמתי.
לתחושתי מסך מתוקן זה לא מסך חדש - מי יודע איך זה ישפיע על אורך החיים שלו, בלאי או תקלות אחרות שאחרת לא היו צצות.

2. למה שאשלם על מסך אחר אחרי שבדיוק קניתי מסך חדש ויוקרתי? איפה האחריות של החברה הזאת על פאשלות שלהם?
בושה שהם עוד דורשים ממני כסף על החלפת הטלויזיה, בבמקום להודות במחדלים שלהם ולפצות את הלקוח.

טוב, מספיק ארוך.

אשמח להמלצות ומידע נוסף.

תודה לכם.







נערך בפעם אחרונה על-ידי tsuri בתאריך ד' 19/07/2017 10:23, נערך סך הכל פעם אחת
(1) הבעות תודה: jacko-il
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 11, 2014
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 1072

 #2  נשלח: ג' 18/07/2017 21:25

אני מבין אותך

זה סיוט להתעסק עם ההובלות והשירות של הטלויזיות

ממליץ לך לקנות רק LG בפעם הבאה

כל שאר החברות מוכרות לך וזורקות אותך לקבלני צד 3 לך תתחיל מלחמה איתם לבד
פשוט סיוט

הלוואי ואמאזון תבוא כבר ותגאל אותנו
(1) הבעות תודה: shlomis1zzz
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
guys
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 19, 2006
הבעות תודה: 71
מספר הודעות: 1149

 #3  נשלח: ג' 18/07/2017 21:30

צורם במיוחד לאור האירוע המושקע מאתמול.
סמליין לא מפנימים שסיפורי זוועה על השירות ה"נפלא״ מערער את הביטחון לבחור במסך סמסונג, איכותי ככל שיהיה.

עם זאת, וכמה שאני מזדהה איתך, הייתי בוחר החלופה של שדרוג לדגם חדש.
לתפיסתי, ברגע שהוצעה לך אפשרות של שדרוג זה עניין של משא ומתן (מתסכל בטירוף) על אופן השדרוג.

האם עירבת כבר את החנות שרכשת ממנה? זה אמור להיות אחד היתרונות הבולטים של רכישה מחנות מתמחה...
לך תדע, אולי אחרי כל הסבל הזה תצא בהרגשה שיצא מעז מתוק...

תמשיך לעדכן...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 11, 2014
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 1072

 #4  נשלח: ג' 18/07/2017 21:58

אחרי מה שעברתי עם כמה טלויזיות

השירות של LG מול האחרות זה יום ולילה

אפילו דברים פשוטים וזניחים כמו הקרטון החיצוני
תמיד בLG הוא נקי בלי לכלוך לא מעוך או קרוע איפה שהוא

ממש בLG באים לקראתך עד הקצה אתה כמו מלך

ידידי אתה חייב לנסות לערב את החנות אם לא זה בעיה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sigamore
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2006

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 540
מספר הודעות: 4254

 #5  נשלח: ג' 18/07/2017 22:14

זה יבואן רשמי ??

_________________
די טעלעוויזיע קאָסטן מיר וועגן פופצן טויזנט פונט !
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
acc800
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 03, 2016
הבעות תודה: 18
מספר הודעות: 411

 #6  נשלח: ג' 18/07/2017 22:59

sigamore כתב:
זה יבואן רשמי ??
·
כן אבל אל תשכח שאנחנו בישראל..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Eliran15
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Feb 11, 2014
הבעות תודה: 65
מספר הודעות: 1072

 #7  נשלח: ג' 18/07/2017 23:41

acc800
·חח אז זה בסדר?

זה בסדר שאומרים התקנה בחינם ושולחים איש אחד ל75 אינץ??

הובלה בחינם ושולחים איש אחד שמרים את הטיוי כאילו זה שק תפוחי אדמה משמיד אותה במדרגות ואז פלא היא שבורה???

דברים שקרו לי


נערך בפעם אחרונה על-ידי Eliran15 בתאריך ד' 19/07/2017 0:11, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
acc800
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 03, 2016
הבעות תודה: 18
מספר הודעות: 411

 #8  נשלח: ג' 18/07/2017 23:44

ממש לא. כמו הרבה דברים כאן זה לגמרי מעצבן ולא בסדר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
טלHD
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Nov 15, 2008
הבעות תודה: 961
מספר הודעות: 13082

 #9  נשלח: ד' 19/07/2017 0:40

שירות של סוחר בבסטה ולא של יבואן רשמי... אבל זה ממש ממש לא חדש.
אותי כלקוח איבדו כבר מזמן.
בכל מקרה במסגרת האפשרויות הייתי לוקח את האופציה שהציעו לך:
שדרוג" לדגם 65MU8000 בעלות 1300 ש"ח.
א. כי זה מסך חדש מהקופסא בלי כתם מסתורי ובלי דפיקות ובלי החלפת חלקים.
ב. הוא 5" יותר גדול משלך וזה משמעותי. בגדלים הללו עוד 5" עולה אלפי ש"ח בדר"כ.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
zoyaniv
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 07, 2012
הבעות תודה: 19
מספר הודעות: 285

 #10  נשלח: ד' 19/07/2017 5:54

הייתי בטוח שהיבואן הרשמי לא הביא לארץ את ה ks8000 אלא רק את הדגם הקעור המקביל ks8500, מוזר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1180
מספר הודעות: 8274

 #11  נשלח: ד' 19/07/2017 6:51

בזיון של שירות.
אך לא מפתיע אותי כלל, זו ממש לא פעם ראשונה שאני שומע על מקרים כאלה באלק' פרו (וגם בחברות אחרות האמת), גם בחיים וגם כאן בפורום.

זה שאין להם יותר מסך חדש כמו שלך - זו בעיה שלהם, לא שלך.
הם צריכים לשאת באחריות מאחר שהם אלו שגרמו לכל הבארדאק מלכתחילה. ולשאת באחריות אומר לתת ללקוח את מה שמגיע לו (או יותר) מבלי לבקש על זה תמורה.
אני לא סגור על זה אם ה MU8000 זו חלופה ראויה מבחינת האיכות וכו', אבל לפחות יש לך מסך חדש וגדול יותר.
ואולי למדת את הלקח לפעם הבאה ממי לא רוכשים מסך.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrzo
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  May 27, 2012
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 89

 #12  נשלח: ד' 19/07/2017 7:46

ב l g השרות גרוע ואני לא מדבר על העובדה שהאיכות של המסכים מתחת לכל ביקורת עיין ביקורות בפורומים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mrzo
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  May 27, 2012
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 89

 #13  נשלח: ד' 19/07/2017 8:35

שאלה לחברי האתר
למה בכל שנה שסמסונג מזמינה אתכם לכנס הצגת הדגמים החדשים אף אחד לא תורח להעלות את בעית השרות הגרועה שלהם?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tsuri
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 29, 2009
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 101

 #14  נשלח: ד' 19/07/2017 10:38
וואו אתם עובדים מהר.

תודה רבה על התגובות.

מספר הבהרות:

ישראל מאניגמה מלוה אותי לאורך כל התהליך. הוא המליץ לי מספר פעמים כיצד להתנהל ומה לדרוש ובעזרתו אני מאמין שהסיפור הזה יסגר בצורה צודקת וראויה.
עם כל התסכול מהשירות של סמסונג, אני עדיין יכול להיות מרוצה מאוד שקניתי באניגמה (הייתה התלבטות לפני הקניה).

ההחלטה על הדגם הזה של סמסונג התקבלה אצלי בסופו של דבר כי היא הייתה הטלויזיה הכי טובה מבין כל האפשרויות.
כמובן שלקחתי בחשבון את כל נושא האחריות מא"פ, אבל איכות המוצר הכריעה בסוף.

פרטים לגבי הקניה: הטלויזיה מיבואן רשמי ובאחריות מלאה ומורחבת (סמליין / אלקטרוניקס-פרו).

מבדיקות ברשת הבנתי ששני הדגמים המוצעים לי פחות מוצלחים באופן כללי מהדגם שהיה לי וזה קצת מבעס, אבל כמו שאמרו מעלי, לפחות יש להם 5 אינצ' נוספים.

MU8000 זה דגם נחות יותר מה-KS8000. המקבילה של ה KS היא סדרת Q ולכן זאת ההעדפה שלי ועליה אני אתעקש.

לא רציתי לשדרג בכלל אבל כנראה שלא תהיה לי ברירה.

מודה לכולכם, אשמח לשמוע עוד המלצות לכאן או לכאן ואעדכן בהתפתחויות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
acc800
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 03, 2016
הבעות תודה: 18
מספר הודעות: 411

 #15  נשלח: ד' 19/07/2017 11:08

mrzo כתב:
ב l g השרות גרוע ואני לא מדבר על העובדה שהאיכות של המסכים מתחת לכל ביקורת עיין ביקורות בפורומים
·
באיזה מסכים האיכות מתחת לכל ביקורת?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > טלוויזיות LCD,LED עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  4  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht