רק הסבר קטן לגבי מה שנאמר לך - "ניקוי כבל LVDS".
LVDS או Low Voltage Differential Signalling הוא תקן להעברת סיגנלים מהירים (כמו אלה של אותו וידאו דיגיטליים), ומשמש בהרבה מקרים בחיבורים בין פנל תצוגה שטוח לבין הבקר שלו.
בין אם זה מה שעשו עבד או לא, התאור של מה שבוצע נשמע, הגיוני, לפחות על הנייר.
אולי אם המסך מתחמם ישנה בעיה במגעים. יתכן וזה שניקו את המגעים עזר במעבדה, אבל זה לא פתרון ארוך טווח.
אני לא טכנאי טלוויזיות , רק מהנדס אלקטרוניקה שמעלה ספקולציות..
שירות בזיוני של יורוקום/אלקטרוניקס-פרו במהלך הטיפול בתקלה שבטלויזיה
- evgenetic (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2641
- הצטרף: דצמבר 2010
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 305 פעמים
טוב, עוד עדכון,
דיברה איתי שוב הנציגה של אלקטרוניקס-פרו מקשרי הלקוחות. היא אמרה שהיא לא יכולה להתחייב על כך שיתקנו לי את הטלוויזיה עד סוף השבוע הזה, אבל כן אמרה שזה לא ייקח יותר מ10 ימים. כמו כן, כשהעליתי את עניין השריטות שנוספו למסגרת טלוויזיה בזמן השהיה במעבדה/לקיחתה למעבדה, לא הייתה לה תשבוה לתת לי ורק אמרה שביום החמישי היא תעדכן אותי בנוגע לכל הדברים האלה (אם אסכים שייקחו את הטלוויזיה מחר למעבדה). כשהעליתי את עניין הפיצוי הכספי על השירות הזוועתי, אמרה לי שאלקטרוניקס-פרו לא נותנים פיצויים כספיים אך הזכירה שיהיה אפשר לפצות אותי בעכבר ומקלדת (באמת, אני לא צוחק) ו/או עוד מוצר אחר כלשהו וגם שישנה אפשרות להאריך את האחריות.
כשהעליתי את עניין של סעיף 4 בתעודת האחריות של יורוקום, בו יש התחייבות להחליף את הטלוויזיה לחדשה מסוג זהה, או לטלוויזיה בעלת איכויות וערך דומים, או להחזיר את כל הכסף, זאת במידה והם לא מצליחים לקיים את סעיף 2, כלומר תיקון הטלויזיה, אמרה לי שהם כן יצליחו לתקן את הטלויזיה ושהסעיף הזה לא תקף כרגע. זה כמובן עניין משפטי, אבל כפי שאני מבין את הדברים, יורוקום לא הצליחה לתקן לי את הטלוויזה, כלומר הם לא עמדו בהתחייבות שבסעיף 2, ולכן סעיף 4 כן אקטואלי. אני לא מאמין שהניסוח הזה של תעודת האחריות נותן להם אין ספור הזדמנויות לתקן את הטלוויזיה ואף פעם לא להגיע להתחייבות של סעיף 4. הנה תעודת האחריות כפי שקיבלתי אותה מיורוקום במייל. מה אתם חושבים?:
[imgbig]https://i.imgur.com/UqqWrbu.jpg[/imgbig]
אני לא נתתי לה תשובה סופית בעניין אם אני מסכים שייקחו את הטלוויזיה מחר ושהם ינסו לתקן אותה שוב, אבל ככל שאני מעבד את השיחה האחרונה אני נוטה לא להסכים לזה ומתחיל להעדיף יותר לסגור את זה בבית המשפט, למרות שאני צופה שזה ייקח הרבה מאד זמן ומאמץ מצידי. היא לא נתנה לי שום התחייבות ממשית, אמרה שאין שום אפשרות לפיצוי כספי ושום התחייבות בנוגע לטיפול/פיצוי על שריטות. כלומר זה לא ממש שונה מההבטחות הקודמות, ולכן אני לא ממש רואה שום סיבה לתת להם עוד צ'אנס...
דיברה איתי שוב הנציגה של אלקטרוניקס-פרו מקשרי הלקוחות. היא אמרה שהיא לא יכולה להתחייב על כך שיתקנו לי את הטלוויזיה עד סוף השבוע הזה, אבל כן אמרה שזה לא ייקח יותר מ10 ימים. כמו כן, כשהעליתי את עניין השריטות שנוספו למסגרת טלוויזיה בזמן השהיה במעבדה/לקיחתה למעבדה, לא הייתה לה תשבוה לתת לי ורק אמרה שביום החמישי היא תעדכן אותי בנוגע לכל הדברים האלה (אם אסכים שייקחו את הטלוויזיה מחר למעבדה). כשהעליתי את עניין הפיצוי הכספי על השירות הזוועתי, אמרה לי שאלקטרוניקס-פרו לא נותנים פיצויים כספיים אך הזכירה שיהיה אפשר לפצות אותי בעכבר ומקלדת (באמת, אני לא צוחק) ו/או עוד מוצר אחר כלשהו וגם שישנה אפשרות להאריך את האחריות.
כשהעליתי את עניין של סעיף 4 בתעודת האחריות של יורוקום, בו יש התחייבות להחליף את הטלוויזיה לחדשה מסוג זהה, או לטלוויזיה בעלת איכויות וערך דומים, או להחזיר את כל הכסף, זאת במידה והם לא מצליחים לקיים את סעיף 2, כלומר תיקון הטלויזיה, אמרה לי שהם כן יצליחו לתקן את הטלויזיה ושהסעיף הזה לא תקף כרגע. זה כמובן עניין משפטי, אבל כפי שאני מבין את הדברים, יורוקום לא הצליחה לתקן לי את הטלוויזה, כלומר הם לא עמדו בהתחייבות שבסעיף 2, ולכן סעיף 4 כן אקטואלי. אני לא מאמין שהניסוח הזה של תעודת האחריות נותן להם אין ספור הזדמנויות לתקן את הטלוויזיה ואף פעם לא להגיע להתחייבות של סעיף 4. הנה תעודת האחריות כפי שקיבלתי אותה מיורוקום במייל. מה אתם חושבים?:
[imgbig]https://i.imgur.com/UqqWrbu.jpg[/imgbig]
אני לא נתתי לה תשובה סופית בעניין אם אני מסכים שייקחו את הטלוויזיה מחר ושהם ינסו לתקן אותה שוב, אבל ככל שאני מעבד את השיחה האחרונה אני נוטה לא להסכים לזה ומתחיל להעדיף יותר לסגור את זה בבית המשפט, למרות שאני צופה שזה ייקח הרבה מאד זמן ומאמץ מצידי. היא לא נתנה לי שום התחייבות ממשית, אמרה שאין שום אפשרות לפיצוי כספי ושום התחייבות בנוגע לטיפול/פיצוי על שריטות. כלומר זה לא ממש שונה מההבטחות הקודמות, ולכן אני לא ממש רואה שום סיבה לתת להם עוד צ'אנס...
- איינשטיין
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8552
- הצטרף: אוקטובר 2007
- מיקום: קרית יאבוייה
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 401 פעמים
אם בסופו של דבר תגיע לבימ"ש, ככל שתיתן להם יותר הזדמנויות לתקן כך זה יעמוד לטובתך ופיצוי עגמת הנפש יוכל להיות גבוה יותר.
לדעתי, עד כמה שזה קשה ומתסכל, תן להם עוד הזדמנות. ברור שגם אם הטלוויזיה חוזרת תקינה, אם לא החליפו לך את המסגרת (או מצאו פתרון אחר להעלמת השריטות שהם עשו) - תסרב לקבל את זה כטלוויזיה שתוקנה.
תמשיך לעדכן..
לדעתי, עד כמה שזה קשה ומתסכל, תן להם עוד הזדמנות. ברור שגם אם הטלוויזיה חוזרת תקינה, אם לא החליפו לך את המסגרת (או מצאו פתרון אחר להעלמת השריטות שהם עשו) - תסרב לקבל את זה כטלוויזיה שתוקנה.
תמשיך לעדכן..
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
- Nunatak
-
- עוסק בתחום
- הודעות: 3720
- הצטרף: דצמבר 2005
- שם מלא: nunatak
- נתן תודות: 194 פעמים
- קיבל תודות: 212 פעמים
אכן. עד כמה שאני חושב שהפתרון יגיע דרך תביעות קטנות אתה חייב לתת להם מספיק הזדמנויות לתקן את המסך לפני ש"שוברים את הכלים". צריך להכניס הכל לפרופורציות. לא הצליחו לתקן - ינסו שוב ויפצו אותך. שוב כשלו? יתנו פיצוי נוסף. גרמו נזק? ישלמו. יש כמה שלבים עד שאתה באמת יכול לתבוע בלי שבית המשפט ינפנף אותך בטענה שלא מיצית את שאר האפשרויות הזמינות לך.
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
מסכים עם מה שאמרו לך מעליי, אך עם הסתייגות קטנה.
כן, צריך לאפשר להם לבצע את העבודה שלהם. לא רצים ישר לבית משפט. אבל, החוק גם מגדיר לנותן השירות מסגרת זמן מאוד ברורה לביצוע התיקון. לא רק שהם לא עומדים בזה, הם גם מתעלמים לגמרי מנזק שהם גרמו, כמו השריטות והבורג שהרסו.
כמו שזה נראה, הם מצטיירים בעיניי כמו חבורה של חאפרים לא מקצועיים בעליל שנראה שכל המטרה שלהם היא לשמש כחיץ בין הלקוח ליבואן. כל מה שהם עושים עד עכשיו זה פשוט שיטת מצליח ונסיון לקנות זמן ולהטיש את הלקוח. ככה זה לפחות נראה.
ואיפה למען השם היבואן?? אחלה, זרקת מעליך את מערך השירות, אבל למה אין ערוצי תקשורת מולו? למה הלקוח נזרק לשבור את הראש עם הקבלן? זו פשוט שערוריה.
אולי אפשר לתקוף את החירטוט הזה מזווית משפטית אחרת. היבואנים נוטים לפרסם "שירות ואחריות X שנים של יבואן רשמי" וזו פשוט הטעיה צרכנית. במעמד הרכישה מעולם לא מוזכר שמו של הקבלן מעבדה. למה? ידוע לכולנו למה - זה לא מצטייר טוב. זה לא ימכור.
כן, צריך לאפשר להם לבצע את העבודה שלהם. לא רצים ישר לבית משפט. אבל, החוק גם מגדיר לנותן השירות מסגרת זמן מאוד ברורה לביצוע התיקון. לא רק שהם לא עומדים בזה, הם גם מתעלמים לגמרי מנזק שהם גרמו, כמו השריטות והבורג שהרסו.
כמו שזה נראה, הם מצטיירים בעיניי כמו חבורה של חאפרים לא מקצועיים בעליל שנראה שכל המטרה שלהם היא לשמש כחיץ בין הלקוח ליבואן. כל מה שהם עושים עד עכשיו זה פשוט שיטת מצליח ונסיון לקנות זמן ולהטיש את הלקוח. ככה זה לפחות נראה.
ואיפה למען השם היבואן?? אחלה, זרקת מעליך את מערך השירות, אבל למה אין ערוצי תקשורת מולו? למה הלקוח נזרק לשבור את הראש עם הקבלן? זו פשוט שערוריה.
אולי אפשר לתקוף את החירטוט הזה מזווית משפטית אחרת. היבואנים נוטים לפרסם "שירות ואחריות X שנים של יבואן רשמי" וזו פשוט הטעיה צרכנית. במעמד הרכישה מעולם לא מוזכר שמו של הקבלן מעבדה. למה? ידוע לכולנו למה - זה לא מצטייר טוב. זה לא ימכור.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
- evgenetic (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2641
- הצטרף: דצמבר 2010
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 305 פעמים
טוב, זה נשמע הגיוני ומשכנע מה שאתם אומרים, אבל גם אם הפעם הם יצליחו לתקן את הטלויזיה הם בטוח לא יספקו לי פיצוי נורמלי, הנציגה נשמעה מאד נחושה בעניין הזה. אז בסופו של דבר אני יוצא מזה מאד לא מסופק - גם טרטור ועצבים והמון זמן מבוזבז בשביל משהו שהיה צריך להסתיים תוך פחות משבועיים, וגם שום דבר ממשי שיפצה על כך. האם במקרה שהם כן מחזירים את הטלויזיה מתוקנת נשארת לי עילה מוצקה מספיק לתביעה על השירות הגרוע? ואם כן, מה יהיו הסיכויים שלי להפיק מזה משהו?
לצערי יורוקום גזרה על עצמה גזר דין מוות ברגע שבחליטה להעביר את מערך שירות התיקונים לחברה חיצונית
אין לחברה מספיק מה להציע בתחום הטלוויזיות ובנוסף עוד חרבנה לעצהמ את השם הטוב שעוד היה בתחום השירות .
במחירים כמו של יורוקום ומוצרים לא בליגה לאומית ושירות כושל יורוקום לדעתי תגיע מהר מאוד לערש דווי ומשם המדרון יהיה חלקלק מאוד חבל שהאלוביצים שטרחו כל השנים לשמור על שירות הכי טוב בתחום החליטו לרדת ברמה
אין לחברה מספיק מה להציע בתחום הטלוויזיות ובנוסף עוד חרבנה לעצהמ את השם הטוב שעוד היה בתחום השירות .
במחירים כמו של יורוקום ומוצרים לא בליגה לאומית ושירות כושל יורוקום לדעתי תגיע מהר מאוד לערש דווי ומשם המדרון יהיה חלקלק מאוד חבל שהאלוביצים שטרחו כל השנים לשמור על שירות הכי טוב בתחום החליטו לרדת ברמה
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.
החוק מתייחס לשנה אחת, אבל אם אין סייגים ספציפיים באחריות ל-5 שנים, נראה שהכללים הולכים לפי מה שהחוק אומר על השנה הראשונה:
https://www.hometheater.co.il/vp2543069#2543069
לדעתי גם אם יתקנו, הם לא עמדו בזמנים לפי החוק, וגם הנזק למסגרת לא עונה להגדרה "טובין חדשים, זהים או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך". גם אם יתקנו את המסך, אני משער שאפשר לפחות לדרוש פיצוי על הנזק הזה ועל האיחור.
https://www.hometheater.co.il/vp2543069#2543069
לדעתי גם אם יתקנו, הם לא עמדו בזמנים לפי החוק, וגם הנזק למסגרת לא עונה להגדרה "טובין חדשים, זהים או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך". גם אם יתקנו את המסך, אני משער שאפשר לפחות לדרוש פיצוי על הנזק הזה ועל האיחור.
פעם יורוקום היתה חברה מצוינת. היום היא אפילו לא משקיעה באתר אינטרנט (האתר מציג דגמי 2015).oris74 כתב: אני זוכר שתמיד היללו פה בפורום את השירות של יורוקום - אם בארזים...
מאד עצוב מה שקורה עם השירות פה בארץ...
זה זלזול בלקוחות. חשוב לציין שאין לי דבר נגדה, אני ואבי רכשנו מיורוקום ארבעה מסכים ודיוידי משוכלל. הייתי מציע לה להקשיב ללקוחות כמונו.
גם היום הייתי מעדיף לרכוש פנסוניק, אבל המבחר בישראל קטן מאוד. בחנות Currys בלונדון יש מבחר גדול כולל אולד.
- firebird
- חבר ותיק
- הודעות: 1437
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: firebird
- נתן תודות: 22 פעמים
- קיבל תודות: 29 פעמים
·evgenetic כתב:טוב, זה נשמע הגיוני ומשכנע מה שאתם אומרים, אבל גם אם הפעם הם יצליחו לתקן את הטלויזיה הם בטוח לא יספקו לי פיצוי נורמלי, הנציגה נשמעה מאד נחושה בעניין הזה. אז בסופו של דבר אני יוצא מזה מאד לא מסופק - גם טרטור ועצבים והמון זמן מבוזבז בשביל משהו שהיה צריך להסתיים תוך פחות משבועיים, וגם שום דבר ממשי שיפצה על כך. האם במקרה שהם כן מחזירים את הטלויזיה מתוקנת נשארת לי עילה מוצקה מספיק לתביעה על השירות הגרוע? ואם כן, מה יהיו הסיכויים שלי להפיק מזה משהו?...
אני מקווה שאתה מקליט את כל השיחות איתם
אין מסך מושלם! כן, אני יודע שפעם היה ......
- evgenetic (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2641
- הצטרף: דצמבר 2010
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 305 פעמים
אז הנה עוד עדכון טרי,
למרות שאתמול בשיחה האחרונה עם אשת קשרי הלקוחות לא נתתי את הסכמתי בטלפון על כך שאני רוצה להמשיך את הטיפול אצל אלקטרוניקס פרו, השארנו את האופציה הזו פתוחה ולא ביטלנו את תיאום הגעת הטכנאי לאיסוף שנקבע להיום בבוקר. מאחור יותר אתמול, לאור התגובות פה, השתכנעתי שכדאי לתת לזה עוד צ'אנס.
לפני כשעה הגיע הטכנאי לאסוף שוב את הטלויזיה. למרות ההבטחה של אשת קשרי לקוחות לספק לי "מוצר חלופי גדול, לא מוצר חלופי קטן" (מילים שלה ממש, והיא גם מאד הדגישה את זה), הטלויזיה החלופית שהביאו לי היא בגודל 32 אינץ' (שלי היא 50 אינץ', לתזכורת), אבל לפחות הפעם הביאו אותה עם סטנד!
הראיתי לטכנאי את השריטות שעל מסגרת הטלוויזיה שלי, את הבורג לסטנד עם ראש שחוק, וגם את התקלה שוב שבלטה מאד לאחר ההפעלה. לפי הבנתי הוא רשם את כל הדברים האלה. אחר כך הטכנאי חיבר את החלופית לחשמל ולHDMI, ראינו שהיא עובדת ובנוסף הוא גם צילם אותה עובדת.
הוא עטף את המסגרת של הטלויזיה שלי עם כמה שכבות של ניילון נצמד, כשהצעתי לו להשתמש גם בניילון עם פצפצים שנשאר לי מאז הביקור הקודם של הטכנאי, הוא לא הביע רצון לכך ולקח את הטלויזיה שלי בידיים למעלית.
זהו בינתיים, אני מחכה לשיחה מאשת קשרי הלקוחות שהובטחה לי ביום חמישי, בה היא אמורה לעדכן אותי על מהלך התיקון, על הפיצוי שביקשתי וגם על הטיפול בשריטות.
@firebird
·
כן, הכול מוקלט.
למרות שאתמול בשיחה האחרונה עם אשת קשרי הלקוחות לא נתתי את הסכמתי בטלפון על כך שאני רוצה להמשיך את הטיפול אצל אלקטרוניקס פרו, השארנו את האופציה הזו פתוחה ולא ביטלנו את תיאום הגעת הטכנאי לאיסוף שנקבע להיום בבוקר. מאחור יותר אתמול, לאור התגובות פה, השתכנעתי שכדאי לתת לזה עוד צ'אנס.
לפני כשעה הגיע הטכנאי לאסוף שוב את הטלויזיה. למרות ההבטחה של אשת קשרי לקוחות לספק לי "מוצר חלופי גדול, לא מוצר חלופי קטן" (מילים שלה ממש, והיא גם מאד הדגישה את זה), הטלויזיה החלופית שהביאו לי היא בגודל 32 אינץ' (שלי היא 50 אינץ', לתזכורת), אבל לפחות הפעם הביאו אותה עם סטנד!
הראיתי לטכנאי את השריטות שעל מסגרת הטלוויזיה שלי, את הבורג לסטנד עם ראש שחוק, וגם את התקלה שוב שבלטה מאד לאחר ההפעלה. לפי הבנתי הוא רשם את כל הדברים האלה. אחר כך הטכנאי חיבר את החלופית לחשמל ולHDMI, ראינו שהיא עובדת ובנוסף הוא גם צילם אותה עובדת.
הוא עטף את המסגרת של הטלויזיה שלי עם כמה שכבות של ניילון נצמד, כשהצעתי לו להשתמש גם בניילון עם פצפצים שנשאר לי מאז הביקור הקודם של הטכנאי, הוא לא הביע רצון לכך ולקח את הטלויזיה שלי בידיים למעלית.
זהו בינתיים, אני מחכה לשיחה מאשת קשרי הלקוחות שהובטחה לי ביום חמישי, בה היא אמורה לעדכן אותי על מהלך התיקון, על הפיצוי שביקשתי וגם על הטיפול בשריטות.
@firebird
·
כן, הכול מוקלט.
שיש כסף "מותר הכל" לצפצף על הלקוחות ולתת שירות מחפיר זה התחיל בסם ליין שבהתחלה השירות שלהם היה סביר ולאט לאט השירות הופך למחפיר ועכשיו יורוקום נכנסה לתמונה אני רק מקווה שLG ישכילו לא לרדת מהעגלה של השירות
היבואנים הרשמיים לא מבינים שברמת השירות המחפיר שהם נותנים אין טעם לקנות מסך מיבואן רשמי בתוספת של כמה אלפים כאשר ניתן לחסוך ולקנות מיבוא מקביל.
היבואנים הרשמיים לא מבינים שברמת השירות המחפיר שהם נותנים אין טעם לקנות מסך מיבואן רשמי בתוספת של כמה אלפים כאשר ניתן לחסוך ולקנות מיבוא מקביל.
נערך לאחרונה על ידי shay1 ב 06/09/2017 7:18, נערך פעם 1 בסך הכל.
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.
·Nunatak כתב:חה.
מצאתם לכם מישהו שאתם חושבים שהוא נורמלי. תמשיכו לחשוב, לצערי רמת השירות היום של כל החברות ללא יוצא מן הכלל היא %!#$!&!!.
בשביל הכיף תתקשרו מחר ל1700-701-115 ותעדכנו כאן תוך כמה זמן ענו לכם....
אתה צודק בהחלט כל נותני השירותים במדינה ירדו באופן דרמתי ברמת השירות פרטנטר 012 בכלל מצפצפים על הלקוחות ואפילו לא טורחים לחזור למנוייים שלהם ולתקן תקלות, בזק בינלאומי להגיע לשירות לקוחות ממתינים לפעמים חצי שעה על הקו וכך הלאה. .המדינה כשלה וכושלת בחינוך לתודעת שירות החברות מצפצפות על החוק של מחויבות לחזור ללקוח ומוצעות דרכים עוקפות כדרכם של הישראלי המצוי והרגולטור פשוט ישן בעמידה . יש כאן תרבות של קומבינות ותחמנות בכל דרך אפשרית של נותני השירותים ומי שצריך לקחת אחריות ולא עושה זאת לצערי זה הצרכן הישראלי
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.