על פניו המכניקה של הפטיפון לא נראה מאוד מורכבת, הצילומים המפורטים בלנקו-הבן מאוד עוזרים.
אז ככה- נזמין V-BLOCKS חדשים
שמן מנוע\מכונת תפירה, גריז ואלכוהול לניקוי הציר הראשי ואנחנו בערך מסודרים מבחינת יישור קו?
לגבי הידית של הזרוע אני אנסה למצוא מדריך או לסדר בעצמי את התקלה.
מחפש לקנות פטיפון Lenco או Thorens
·כן , מה שנקרא איידלר ויל, המנוע מסובב אותו והוא מסובב את הפלטהharanza כתב:גלגל- אתה מתכוון לגלגל מתכת עם הגומי שסובב אותו? אני אעלה צילום עוד רגע.
ולגבי פירוק הציר, איך אני מגיע אליו? את הפירוק שלו ראיתי בלנקוהבן אבל את הדרך לשם לא ראיתי ואני מפחד לעשות טעויות בדרך....
הציר מחובר לשלדה עם שלושה ברגים שרואים בתמונה, פרק אותם והציר יפול למטה, אתה צריך להגיע למתחת לשלדה, שם קורה כל הקסם, גם תוכל לראות מה עם מנגנון ההרמה
אני לא זז מכאן עד סוף הצד
זה הכי קל
וזה משהו שאתה חייב ללמוד לעשות בעצמך בתור בעלים של פטפון, זה עניין של תפעול בסיסי
את המשקולת הקטנה עד הסוף אחורה
עם הגדולה לשחק, אחורה, קדימה, עד שהזרוע מאוזנת כמו מאזניים
לנעול את הגדולה עם הבורג
ואז לתת משקל עם הקטנה קדימה
כל שנתה = חצי גרם משקל עקיבה (אם אני זוכר נכון)
אם הראש שלך צריך 1.5 גר אז 3 שנתות קדימה
מניסיוני כיוון משקל עקיבה עם V בלוקים גמורים כמעט בלתי אפשרי
וזה משהו שאתה חייב ללמוד לעשות בעצמך בתור בעלים של פטפון, זה עניין של תפעול בסיסי
את המשקולת הקטנה עד הסוף אחורה
עם הגדולה לשחק, אחורה, קדימה, עד שהזרוע מאוזנת כמו מאזניים
לנעול את הגדולה עם הבורג
ואז לתת משקל עם הקטנה קדימה
כל שנתה = חצי גרם משקל עקיבה (אם אני זוכר נכון)
אם הראש שלך צריך 1.5 גר אז 3 שנתות קדימה
מניסיוני כיוון משקל עקיבה עם V בלוקים גמורים כמעט בלתי אפשרי
אני לא זז מכאן עד סוף הצד