מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



חווית שירות נוראית עם אלקטרוניקס פרו וטלוויזיית סמסונג


   פורומים > HT Home > מוצרי חשמל לבית
מחבר הודעה
Ekamhin
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2017
מספר הודעות: 1

 #1  נשלח: ה' 09/11/2017 21:30
חווית שירות נוראית עם אלקטרוניקס פרו וטלוויזיית סמסונג

שלום לכולם,

אני מבקש לשתף אתכם בתרבות השירות הנוראית שאני חווה בימים אלה עם חברת אלקטרוניקס פרו.
רכשתי טלביזיית סמסונג 50F חכמה לפני מעט יותר מ3 שנים אצל גרנד סינמה בע״מ. בשבוע שעבר, 3 חודשים לאחר תום האחריות, צץ לו פס על הטלוויזיה.
2 טכנאים מטעם אלקטרוניקס פרו הגיעו לבית, ואבחנו תקלה בכרטיס מסך. הם גבו במקום תשלום של 1200 ש״ח )אחרת לא היו מוכנים לקחת את הטלוויזיה למעבדה) ואמרו שתשלום זה הוא סופי גם אם במעבדה יתגלה ממצא אחר. לשם כך נגבה התשלום מראש.
מספר ימים לאחר מכן, אנחנו מקבלים טלפון ממוקד השירות שמודיע לאשתי שהאבחון היה שגוי. כעת האבחון הוא שיש צורך להחליף פאנל והעלות האמירה לסכום חדש- 4,000 ש״ח! לא פחות!
מה גרם לשינוי באבחנה, מדוע המחיר קפץ ( לאחר שכבר שילמנו והטלויזיה ברשותם), איך קורה שהחברה לא לוקחת אחריות על האבחון של הטכנאי שלה ושכבר גבתה כסף על התיקון- הגברת רעות מאלקטרוניקס פרו אינה מוכנה לענות. היא גם לא מסכימה להעביר לי את מנהלת קשרי הלקוחות -קרן - שאת שם משפחה והמספר שלה היא סירבה לתת לי.
רעות השאירה לי 2 אופציות - לקבל החזר של הטלוויזיה ועלות התיקון (אבל לא את עלות הביקור בו ״אבחנו״ את התקלה), או לקבל זיכוי של ה1200 שקל ששילמתי לצורך רכישת טלוויזיה חדשה. בין לבין גם זכיתי שרעות תצעק עלי שאין עם מי לדבר חוץ ממנה והטיפול מסתיים אצלה.


לסיכום, ממליץ מאד לא לרכוש מוצר שהאחריות עליו מכוסה ע״י החברה הנ״ל.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1181
מספר הודעות: 8281

 #2  נשלח: ה' 09/11/2017 21:42

זה נראה כאילו הם קבעו שיא חדש של נוכלות אפילו ביחס לעצמם. בחיים לא שמעתי שגובים סכום של 1200₪ על ביקור טכנאי. אם גבו את הסכום עבור תיקון המסך (לאחר שהם אבחנו בעצמם את התקלה!) אז הם חייבים לתקן. אם הם חוזרים בהם (שזה כשלעצמו מסריח) אז לדעתי הם חייבים להחזיר לך את הכסף. הם הרי הפרו את מה שסיכמתם והמסך לא תוקן. הם לא יכולים פתאום להחליט שזה פאנל ושזה עולה פי כמה ממה שסוכם ואז לתפוס אותך שבוי שלהם..

ואם הם לא מבינים את זה אז תשקול לגשת למועצה לצרכנות ואם זה לא יעזור אז תמיד יש בית משפט.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
zaxxon82
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 31, 2015
הבעות תודה: 82
מספר הודעות: 301

 #3  נשלח: ו' 10/11/2017 10:48

כלום כבר לא יפתיע בהתנהלות שלהם. מבחינתי הם (סמסונג, אלקטרוניקס) מחוקים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Shtirlitz
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Nov 19, 2005
הבעות תודה: 99
מספר הודעות: 4803

 #4  נשלח: ו' 10/11/2017 14:04

תביעות קטנות. תשאל את evgenetic, הוא אכל איזה צפרדע או ארגז איתם.
_________________
התחלתי את חיי מאפס ולקח לי שנים להגיע לשום דבר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Feb 08, 2007
הבעות תודה: 104
מספר הודעות: 3085

 #5  נשלח: ו' 10/11/2017 14:41

לא מבין מדוע אנשים ממשיכים לקנות סמסונג?
ומדוע ההנהלה כאן ובאתרים דומים לא מטפלת בהם
בפרסום שלילי?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
PayneBack3
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 01, 2011
הבעות תודה: 33
מספר הודעות: 329

 #6  נשלח: ו' 10/11/2017 16:47

זהו שפל חדש שאליו אם ירדו, באמת שחייב לעשות משהו עם זה, אין איזו נציגות של סאמסונג שאפשר לפנות אליה ? זה כבר לא הגיוני!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > מוצרי חשמל לבית


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht